به گزارش مشرق، میخائیل اولیانوف، سفیر روسیه در مقر اروپایی سازمان ملل در توییتی نوشت:

افرادی که طراح و طرفدار مکانیسم ماشه و اعمال تحریم بر ایران و همچنین سایر اقدامات مشابه این امر بودند و با سیاست های آمریکا در مقابل ایران و حتی فراتر از سیاست کاملاً شکست خورده فشار حداکثری کنار آمدند، باید این موضوع را بدانند که دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است.

 اکنون زمان سیاست واقعگرایانه و دیپلماسی فرا رسیده است.

واکنش سفیر روسیه در سازمان ملل به درخواست لغو مکانیسم ماشه از سوی آمریکا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مهرناز IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    14 0
    مکانیسم ماشه " خواست غیر معقولی بود که مذاکره کنندگان کشور زیر بار ان در متن برجام رفتند " وضعیت امریکا که مشخص بود " از اینکه چنین اختیلری به سه کشور اروپائی داده شد " جای بسی تعجب را دارد.
  • IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    4 0
    در این شرایط حساس باید صحبت های رهبر را بشنویم.یعنی همه قوا(رییس جمهور- قوه قضاییه- مجریه)و... همه یک صدا باشیم حتی وزارت امور خارجه هم باید با مشورت رهبر صحبت کنه مسئله برجام و مذاکره با آمریکا فقط حرف رهبر باشه
  • IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    2 0
    در خواست اجرای مکانیسم ماشه که توسط دولت ترامب به شورای امنیت ارائه شده بود با حمایت چین و روسیه از ایران عملا به هیچ جایی نرسیده بود. حالا روغن ریخته رو نذر امامزاده کردن. وحتما دوباره نوکرای آمریکا با این بهانه تو روزنامه هاشون از بایدن قهرمان میسازن!
  • سید۲ IR ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    0 0
    آقای اولیانوف فردی سیاست مدار و دارای تفکرات مثبت ، نسبت به ایران است . اما بشخصه ، بکار بردن مثال ایشان را نمی پسندم اینکه میگویند " دیر رسیدن بهتر است از هرگز نرسیدن ، بیشتر در مورد طرز رانندگی اشخاص عجول و شتابزده بکار میرود و نه در مسائل سیاسی ، که معنای دیگری از آن مستفاد میشود .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس