کد خبر 1182842
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲
مرغ را ۲۴ ساعته ارزان می کنیم!

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران گفت: با متناسب شدن شبکه توزیع با تامین میزان مرغ و پوشش تقاضا، هفته آینده قیمت مرغ به نرخ مصوب می‌رسد.

به گزارش مشرق، مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران افزود: مصرف مرغ در تهران ظرف یک هفته از هزار تا ۱۲۰۰ تن به حدود ۱۷۰۰ تا ۱۸۰۰ تن رسیده که برنامه‌ریزی برای تامین این میزان و همچنین تامین روزانه ۶ تا ۷ هزار تن مرغ برای کل کشور انجام شده و حالا می‌بایست شبکه توزیع با تامین متناسب شود که به این ترتیب تقاضا پوشش داده شود.

وی گفت: در همین راستا ورودی میدان بهمن ساماندهی شده و از هفته آینده با افزایش ورودی این میدان از ۴۰۰ تن فعلی به ۶۰۰ تا ۷۰۰ تن، شاهد کاهش قیمت مرغ خواهیم بود.

سالمی افزود: برنامه‌ریزی شده از استان‌های تامین‌کننده مانند گلستان، مازندران و گیلان حجم قابل توجهی مرغ وارد میدان بهمن شود و ورودی این میدان به حدود ۷۰۰ تن برسد و با همکاری سایر کشتارگاه‌ها نیاز روزانه تهران به مرغ، به طور کامل تامین شود.

وی گفت: همین برنامه‌ریزی برای سایر نقاط کشور نیز صورت گرفته تا تولید ۶ هزار تنی از طریق گسترش شبکه‌های توزیع به دست مصرف کنندگان برسد.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران افزود: تهران ۲۵ تا ۳۰ درصد مصرف کل کشور را دارد و قیمت مرغ در این استان تاثیر بسزایی بر قیمت در کل کشور دارد که اگر بتوانیم قیمت این محصول را در تهران کنترل کنیم در سایر استان‌ها نیز این مهم صورت می‌پذیرد.

سالمی گفت: با گسترش شبکه توزیع در تهران و کل کشور و عرضه گسترده مرغ گرم و منجمد و افزایش ورودی میادین، قطعا قیمت مرغ در هفته آینده به نرخ مصوب می‌رسد.

علیرضا سالمی با اشاره به توزیع مرغ با قیمت مصوب از هفته آینده اظهار کرد: با متناسب شدن شبکه توزیع با تامین میزان مرغ و پوشش تقاضا، هفته آینده قیمت مرغ به نرخ مصوب می‌رسد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    1 1
    بابا کمی خجالت بکشید کدوم بیشعوری نمیدونه که مردم بخاطر نداری خرید نمیکنند و قیمت پایین بیاد خرید بیشتر میشه و از ۱۲۰۰ تن به ۱۸۰۰ تن میرسه وقتی شعور اداره کردن یک محصول رو ندارید چطور ادعا می کنید زبان دنیا رو می فهمید روی تمام زبان نفهم های عالم را سفید کردید کی بسه این چند ماه هم بگذره و حسن روحانی و دارودسته اش به زباله دانی تاریخ ریخته بشوند
  • یاسر IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    0 2
    دولت تدبیر وامید از این حرف ها زیاد زده
  • ناشناس IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    0 3
    خدا لعنتتون کنه دروغگوهای دلال کثیف خدا کنه این چند ماه هم مثل باد بره تا گورتون گم بشه و بحرین به درک مادرطول این ۴۲سال انقلاب مفسدتر از شما ندیدیم به امید خدا ودولتی جهادی وانقلابی در۱۴۰۰هستیم انشالا
  • ناشناس IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    2 0
    بخدا مردم ب گدای گشیده شده ما زندگی راحتی میخواهیم تا کی گرونی باشه
  • IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    2 0
    دولت بعدی هم بیاد همین آش و همین کاسه. است. هر که به فکر خودش است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس