کد خبر 1182359
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲
طلبکار 9 سال قبل پرسپولیس به صدا درآمد/ دستیار علی دایی پیگیر طلب 13 هزار دلاری از سرخپوشان شد

یکی از مربیان سابق پرسپولیس به دلیل طلب قدیمی‌اش از طریق فیفا پیگیر دریافت پول خود است.

​به گزارش مشرق، ژلکو میاچ درباره میزان مطالبات خود از باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: این طلب به قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی سال ۹۰ مربوط می‌شود که من در آن زمان دستیار علی دایی در این تیم بودم. پس از برتری مقابل ملوان طبق بندی که در قرارداد من با پرسپولیس داشتم قرار بود ۱۳ هزار دلار به من پرداخت شود که این اتفاق رخ نداد.

وی افزود: در زمان همکاری‌ام با علی دایی در راه‌آهن و صبا بارها برای دریافت این طلب به مدیران سابق این باشگاه مراجعه کرده و این موضوع را پیگیری کردم اما هیچ کدام از وعده‌های آنها عملی نشد.

دستیار علی دایی در تیم پرسپولیس درباره اینکه آیا تاکنون برای دریافت طلب خود به فیفا مراجعه کرده است، عنوان کرد: این پرونده خیلی قدیمی است و در حال حاضر هم دریافت این طلب را از فیفا پیگیری می‌کنم.

میاچ درباره اینکه آیا تاکنون تماسی با مدیران فعلی باشگاه پرسپولیس برای دریافت طلب خود انجام داده است، توضیح داد: شناختی از آنها ندارم و تاکنون صحبتی هم با آنها نداشته‌ام اما سعی دارم از طریق امیرحسین وثوقی، نماینده و مترجم خودم در ایران با آنها ارتباط بگیرم تا زودتر بتوانم به طلب خود برسم.

وی ادامه داد: من در تیم ملی ایران با تومیسلاو ایویچ و در تیم‌های پرسپولیس، راه‌آهن، صبا و نفت تهران با علی دایی همکاری کرده ام و تجربه حضور در ایران برای من بسیار رضایت‌بخش بود. امیدوارم بتوانم بار دیگر در فوتبال ایران فعالیت کنم. در این ۴-۳ سال به دلیل بیماری قلبی مشکلاتی داشتم و امیدوارم سال آینده ویروس کرونا هم از بین برود تا بتوانم بار دیگر به ایران بیایم و در لیگ برتر فعالیت کنم.

این مربی کروات تصریح کرد: از دوران همکاری با علی دایی خاطرات خیلی خوبی دارم و اکنون که در آمادگی کامل هستم، امیدوارم بار دیگر شرایطی پیش بیاید تا بتوانم در کنار این چهره بزرگ و بین‌المللی فوتبال جهان کار کنم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس