کد خبر 1182093
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۴
فکری: از هفته دوم به دنبال برکناری من بودند/ باید متحد باشیم

سرمربی استقلال می‌گوید عده‌ای از هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر به دنبال برکناری او بوده‌اند.

به گزارش مشرق، استقلال در این مدت، روزهای پرالتهابی را می‌گذراند و مشکلات تیمی باعث شده، هواداران استقلال از شرایط موجود ناراضی باشند و اعتراض کنند.

یکی از مسائلی که باعث شده صدای هواداران استقلال دربیاید، از دست رفتن صدرنشینی استقلال و مشکلات کادر فنی است که این اتفاق موجب شده محمود فکری، سرمربی استقلال مورد انتقاد قرار بگیرد.

در همین زمینه، محمود فکری، سرمربی استقلال در خصوص شرایط تیم و مشکلات استقلال صحبت‌های مختلفی به میان آورد که در گفت‌وگوی زیر می‌خوانید:

* آقای فکری در ابتدا از بازی مقابل سپاهان و شکست آبی‌پوشان که باعث از دست رفتن صدر جدول شد بگویید.

- بازی به سپاهان روز بد استقلال بود و اتفاقاتی در جریان بازی افتاد که در نهایت به شکست ما انجامید. ما در روزهای قبل از بازی سعی کردیم نقاط ضعف و قوت حریف را برای بازیکنان تشریح کنیم و براساس توانایی‌ها و ضعف حریف برنامه‌های خود را پیاده کنیم اما بروز برخی اتفاقات سبب شد که به هدف خود نرسیم. برخی از این موارد و مشکلات را هواداران استقلال در روزهای اخیر متوجه شدند و برخی دیگر را طی روزهای آتی بیان خواهیم کرد تا مردم در جریان قرار بگیرند.

شکست مقابل سپاهان همان آتش زیر خاکستری بود که خیلی‌ها منتظرش بودند به‌گونه‌ای که اوضاع و احوال استقلال را ملتهب کرد و شایعات زیادی درخصوص تغییر کادر فنی استقلال ایجاد کرد و حتی سبب شد عده‌ای از هواداران این تیم مقابل محل تمرین و دفتر باشگاه استقلال تجمع کرده و خواهان تغییراتی در کادر فنی شوند.

* معتقدید مسائل غیر فنی در این شکست دخیل بود؟

- اجازه بدهید موضوع را باز نکنم ولی حتما در روزهای آتی به موارد و مشکلات موجود اشاره خواهم کرد.

* به نظر می‌رسید برخی منتظر شکست شما و از دست رفتن صدر جدول بودند تا هجمه علیه شما را زیاد کرده و خواهان برکناری شما شوند؟

- جا دارد از این فرصت استفاده کنم و از همه هواداران واقعی استقلال بابت شکست مقابل سپاهان و از دست رفتن صدر جدول عذرخواهی کنم. به هر حال مسوولیت این شکست با من است و باید این مسوولیت را بپذیرم و برای رفع مشکلات بیشتر تلاش کنیم. استقلال و شخص من این فراز و نشیب‌ها را زیاد به چشم دیده‌ایم و من اولین مربی نیستم که در استقلال با این اعتراضات مواجه می‌شوم و احتمالا آخرین آن هم نخواهم بود و اصلا هم نمی‌خواهم نتایجی که از نظر برخی خوب و از نظر برخی ضعیف بوده را توجیه کنم اما شخصا به قولی که روز اول به هواداران استقلال دادم پایبندم و قول می‌دهم با برخی تغییرات در تیم و تقویت آن فقط و فقط برای کسب عنوان قهرمانی تلاش کنیم.

* خیلی‌ها معتقدند کادر فنی استقلال نیازمند تقویت است، در این زمینه آیا قرار نیست تصمیمات تازه‌ای اتخاذ کنید؟

- روز اول که ما به استقلال آمدیم دوستان معتقد بودند استقلالی‌ترین و کاربلدترین کادر فنی به این تیم آمده اما از هفته دوم که به فولاد در یک شرایط نابرابر باختیم عده‌ای گفتند این کادر ضعیف است و باید تغییر کند! هیچ انسان بدون ضعفی وجود ندارد و قبول دارم ما هم ضعف‌هایی داریم که باید تلاش کنیم تا آنها را رفع کنیم اما واقعا چگونه کادری که از هفته دوم برخی به دنبال زدنش بودند باید آرامش داشته و به کار خود را دنبال کند؟

* خیلی از منتقدان می‌گوید محمود فکری چرا از روز اول مشکلات را بیان نکرد و سعی داشت همه چیز را گل و بلبل جلوه دهد و اکنون که وضع تیم به خطر افتاده و انتقادات زیاد شده برای رفع مسوولیت می‌گوید مشکل داریم؟

- شاید خیلی‌ها درست بگویند ولی من محمود فکری، فرزند استقلال هستم و نباید آرامش تیم را با دست خودم بهم بزنم. من ۱۴ سال در این تیم بازی کردم و چندین سال هم به عنوان مربی در این تیم فعالیت کردم. در همه این سال‌ها هم استقلال کم و بیش مشکلاتی نظیر زمین تمرین داشته و مربوط به امسال و پارسال نیست. من سعی کردم سیاستی در پیش بگیرم که کمک حال باشگاه باشم نه این‌که باری بر شانه‌های باشگاه و هواداران اضافه کنم. نمی‌دانم دیگران در این مواقع چه سیاستی در پیش می‌گیرند ولی من برای این‌که برخی مسائل و مشکلات برای استقلال دردسر مضاعف ایجاد نکند، آنها را تجمل کردم با این امید که روند رو به رشدی را شاهد باشیم و اکنون هم امیدوارم اگر دست به دست هم بدهیم و متحد باشیم خیلی از این مشکلات از پیش رو برداشته می‌شود. این‌که من از اتاق فکر تخریب استقلال حرف زدم بیش از همه اردوگاه دشمنان استقلال را مدنظر داشتم نه هواداران تیم را اما باید بپذیریم برخی از هواداران خودمان و کانال‌ها و پیج‌هایی که ادعای استقلالی بودند یا از روی سادگی و یا با قصد و غرض در اردوگاه دشمن بازی کرده و می‌کنند. مشکلات همیشه در استقلال بوده و امروز هم این مشکلات هست ولی باید کمک کنیم این مشکلات را به حداقل برسانیم.

* حرف پایانی

- جا دارد یک بار دیگر از هواداران واقعی استقلال عذرخواهی کنم که نتوانستیم سپاهان را شکست دهیم و صدر جدول را حفظ کنیم. از پیشکسوتان و دوستانی هم که از روز اول تا امروز از تیم استقلال و همین‌طور بنده حمایت کردند و کمک حال ما بودند تشکر می‌کنم و امیدوارم با همراهی هیات مدیره محترم و مدیریت باشگاه بتوانیم تیم را برای نیم فصل دوم تقویت کرده و دوباره به صدر جدول بازگردانیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
    7 0
    میلیچ کجاست آقای فکری؟ ریگی کجاست؟ ارسلان و قایدی چرا براشون موقعیت گلزنی خلق نمی‌شه؟ دفاع این تیم چرا قابل اعتماد نیست؟ چه طور هنوز به ترکیب ثابت نرسیدی و تو هر بازی یه سیستم جدید رو امتحان می‌کنی؟ بابا دو تا سوال فنی بپرسین از فکری ببرینش گوشه رینگ. معذرت خواهی از میلیون‌ها هوادار به چه دردی می‌خوره آخه؟
    • پری مجرد 43ساله IR ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
      2 8
      تو از فوتبال چه میفهمی محمود خان فکری کارش رو بلده و به کوری چشم تو تا پایان لیگ سرمربی استقلال باقی خواهد ماند
  • IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
    6 0
    باشه حالا برو
    • IR ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
      3 0
      مثل اینکه اتاق فکر تخریب نزدیک خودتون بوده! بازیکنایی که نمخان شما باشید یا کسایی که هوادارای احساسی و تهییج میکنن حتی بعضی پیشکسوتایی که میبینن شما سر مربی هستی واونا نیستن بنظرم بهتره بجای محکوم کردن دشمن فرضی مواظب دوست نماها یا دشمنان خودی باشید آقای فکری؛ اگه محکم و منطقی برخورد کنید حساب کار دست همه میاد مارو بچشم رقیب اصلی ببین نه دشمن فرضی
  • ناشناس IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
    5 0
    ضمن احترام ولی فکر کنم آقای فکری توهم توطئه دارن، شما کارت انجام بده....
  • IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
    3 0
    شما کارت درست انجام بده کسی نمیتونه به استقلال اسیب بزنه، ضعف شما قابل کتمان نیست البته مخالفین ارامش استقلال هم زیاد هستن
  • علی IR ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
    4 0
    اقای فکری این سیستمی که شما بازی می کنید مربوط به 40سال قبل است امثال اقای پروین وخدا بیامرز پورحیدری بین دو نیمه فقط به بازیکنان می گفتند باید تلاش بیشتر کنیم ویا ما میتونیم بازی رو ببریم بچه ها بجنبید ،واز این قبیل حرفها وفقط روی تکنیک فردی وتعصب بازیکنان نتیجه میگرفتند در حال حاضر همان حکایت است در 15 بازی ما از شما هیچی ندیدیم اطمینان دارم 20 بازی دیگر هم بگدرد وضع همین است در انتهای فصل امثال من باید حسرت بخوریم برای سال بعد ،اقای فکری فوتبا ل دانش فنی میخواهد که کادر شما تهی است البته دراکثر تیم ها این مشکل وجود دارد واقعا حیف از استراماچونی وبعد مجیدی 15 هفته است فقط حرص می خوریم
  • حقیقت IR ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
    2 1
    فکری راست میگه استقلال شب قبل بازی با سپاهان بخاطر هواداراش که اون حرکت زشت آب پاشی جلو در ورودی باشگاه پرسپولیس انجام داده بودن باخت داده بود دقیقا مثل آب پاشی هوادار استرالیایی جلو در دروازه ایران که باعث حذف استرالیا شد
    • IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
      1 0
      لابد تو خیلی فوتبال سرت میشه لنگی ! ببینید این فکری چه بلایی سر استقلال آورده که لنگیایی مثل این پری مجرده ازش طرفداری می کنند و دوست دارن بمونه تا بیشتر گند بزنه تو استقلال .من در دوران بازی فکری طرفدارش بودم ولی دلیلی نداره که یک بازیکن خوب حتما مربی خوبی هم بشه ..آخه اگه مدیران منصوب بابا مسعود لنگیا هدفی غیر از خرابکاری در استقلال رو داشتن ، فکری را با چه کارنامه و سابقه ای به استقلال آورده اند؟
  • محمد قاسمی IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    0 0
    فکری بدرد استقلال نمی‌خوری کم تجربه ای ترسو بازی می‌کنی بار فنیت پایینه بدرد تیمهای شهرستانی یا تیمهای دسته پایینتر میخوره استقلال کم هوادار ندارم اون باید بدونه که طرفدارش زیاده واین سبک بازیها رازی کننده نیست توتعه کجاست نتیجه نمیگیره بازی بی‌کیفیت نشون میده کادر ضعیف داره فقط کافیه بازیهای استقلال و تو زمان استرا ببینه متوجه میشه که ما ازش چی می‌خوایم و اون ندارن پس بهتر بره شاید کسی بهتر بیاد جاش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس