تدوین سازوکار انتخابات ۱۴۰۰/اجماع با شورای وحدت اتفاق خواهد افتاد

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب از تدوین سازوکار مناسب برای انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و گفت: من خوشبین هستم که اجماع با شورای وحدت اتفاق خواهد افتاد.

به گزارش مشرق، غلامعلی حدادعادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، با تشریح برنامه‌های شورای متبوع خود در انتخابات ۱۴۰۰، گفت: در تلاش هستیم تا یک ساز و کار مناسب برای انتخابات ریاست جمهوری تدوین کنیم. از تجربه خوب انتخابات مجلس استفاده خواهیم کرد. البته برخی سوءتفاهمات که ممکن است باعث تفرقه شود را باید برطرف کنیم. با دیگران در حال مذاکره هستیم که به یک وحدت حداکثری برسیم.

بیشتر بخوانید:

حداد عادل: بین مصوبه های مجمع تشخیص و فعالیت وزارتخانه‌ها گسل وجود دارد

وی درباره تشکیل کمیته‌ها و کارگروه‌های انتخاباتی، افزود: تعدادی از کارگروه‌ها برای ارتباط با اقشار مختلف تشکیل شده‌اند. این کارگروه‌ها به شبکه‌بندی اجتماعی خواهند پرداخت که گزارشات فعالیت‌هایشان را به اطلاع عموم می‌رسانیم.

‎رئیس شورای ائتلاف در پاسخ به این پرسش که کدام احزاب در انتخابات ۱۴۰۰ ذیل شورای ائتلاف وارد عرصه خواهند شد، بیان کرد: همه احزاب هستند. ما از همه دعوت کرده‌ایم، البته ممکن است برخی انتقاداتی داشته باشند. باید انتقادات را بشنویم و به یک نتیجه واحد برسیم.

‎حدادعادل ضمن ابراز خوش بینی درباره اجماع شورای وحدت و ائتلاف، توضیح داد: سعی خواهیم کرد که به یک اتحاد و اتفاق نظر با شورای وحدت برسیم. ما اختلاف مبنایی با جامعه روحانیت مبارز نداریم، لذا من خوشبین هستم که این اجماع اتفاق خواهد افتاد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 8
  • علی IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
    10 1
    آقای حدادتورو خدا نکنین دیگه این کارهارو..هشت سال پیش به خاطر اجماع و ائبتلاف و..اصولگراشکست خورد و مردم عادی زعیف شدن..بزارین ماخودمون اصلح رو انتخاب کنیم
  • علی - قم IR ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
    3 0
    شورای وحدت دفعه قبل هم ثانیه اخر به وحد رسید، دوران حکمیت گذشته، کی میخواید متوجه بشید، الان دیگه امثال اقای ضرغامی هم به سمت شما نمی اید، سال 96 نیست معلوم نمیکنه مردم به چه گزینه ای رای میدن، این شوراها اگه فایده داشت قبلا نتیجه میداد شما از یک طرف حزب را قبول ندارید ولی در نزیک انتخابات کار حزبی میکنید، الان من میخواهم رای بدم 4 ماه دیگه انتخابات هست و فقط 1 نفر گفته نامزد میشم و اون هم اصلا برنامه ای نداره، شما ها که تا ثانیه اخر دنبال وحدت هستید دیگه چی میگید اخههههههه، این انتخابات بدترین خواهد بود متاسفانه
  • IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
    4 6
    به هیچ اجماعی احتیاج نیست . نفراتی که لایق هستند : 1 - سعید جلیلی 2 - سعید محمد 3 - محمد باقر قالیباف
    • IR ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
      4 5
      من به دکتر قالیباف عزیز رای میدم فدای سردار خییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی دوسش دارم هعمش توی قنوت نمازهام دعا میکنم رییس جمهور بشه
    • IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
      3 3
      فقط جلیلی.فعلا فاقد هرگونه سوء پیشینه سیاسی،اقتصادی هستند.
  • خ خ IR ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
    3 4
    خیلی محبوبه حداد بین عامه مردم. همه دوستش دارن
  • IR ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
    4 0
    من نمیدونم حداد عادل چرا همیشه دو سه ماه قبل انتخابات پیداش میشه؟!هر بدبختی داریم از سر این وحدت کذایی هست.
  • عنقا IR ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    5 0
    سر جدتون دست بردارید. ثمره وحدتتون رو تو سال 92 دیدیم.«مرا به خیر تو امید نیست شر مرسان»
  • محمدعلی IR ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    10 1
    تحقیقات من نشون میده شورای وحدت باید با شورای اتلاف توافق کنه. حزب پایداری هم همینطور، چون در شورای اتلاف اولویت با کارامدی هست در وحدت اولویت باکسی که رأی بیاره. پایداری هم باید به جلیلی اقتدا کنه که گفته اگه رو من اصولگرایان اجماع کنند میام .الان کارامدی مهم ترین اصله چون اصلاح طلبا رای نمیارن.
  • IR ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    0 0
    با نامزدی آیه الله رئیسی اجماع کامل اتفاق می افتد و رای آوری شان هم قطعی است و اگر فساد در دولت به حداقل برسد دیگر نیازی به ایشان در قوه قضائیه نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس