کد خبر 1181881
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱
بورس نمایه

خالص سفارشات فروش سهام در بورس امروز از رقم هزار و ۹۰۰میلیارد تومان عبور کرد، برتری سمت عرضه در صنعت ماشین آلات و تجهیزات بیش از سایرین بود و همچنین سهام تپکو ۳۹۵میلیارد تومان سفارش فروش داشت.

به گزارش سرویس بورس مشرق، در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود هزار و ۲۵۵میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش چهار هزار و ۱۶۵میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به دو هزار و ۹۰۰میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «تپکو»، «کلوند» و «شستا» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام تولید تجهیزات سنگین هپکو بیش از ۳۹۵میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «کزغال»، «وسپهر» و «غگیلا» در نوبت انتظار است.

بیشتر بخوانید:

نقشه بازار سهام بر اساس ارزش معاملات +عکس

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۹۰۰میلیارد تومان (۷۲درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر هزار و ۲۱۵میلیارد تومان (۲۹درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۲۴نماد و حجم صف‌های فروش در ۹۹نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است. گفتنی است حجم صف شیر پاستوریزه پگاه گیلان (غگیلا) به ۱۱.۱درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«ماشین آلات و تجهیزات» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش بیش از ۴۵۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «فلزات اساسی» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۲۹۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «سرمایه‌گذاری‌ها» با تقاضای خرید ۲۱۵میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۳۲درصد از پنج هزار و ۴۲۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع هزار و ۶۳۵میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۳۳۰درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به هفت هزار و ۵۰میلیارد تومان خواهد رسید.

صف‌های خرید و فروش امروز در بورس +جدول

صف‌های خرید و فروش امروز در بورس +جدول

منبع:اقتصادآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس