کد خبر 1181872
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶
شکوری: کری نمی‌خوانم از منافع پرسپولیس دفاع می‌کنم/ مدیرعامل شهرخودرو جواب تلفن ما را بدهد

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس گفت:‌ من برای هیچ باشگاهی کری نمی‌خوانم بلکه از منافع باشگاه خود دفاع می‌کنم.

به گزارش مشرق، ابراهیم شکوری درباره برنامه سفر تیم پرسپولیس به سیرجان برای برگزاری دیدار با گل گهر اظهار داشت: پنجشنبه با پرواز چارتر عازم سیرجان می شویم و امیدواریم آخرین بازی نیم فصل را با موفقیت پشت سر گذاشته و با یک نتیجه خوب از سیرجان به تهران بیاییم.

وی در گفت و گو با برنامه صبحگاهی شبکه تهران درباره قطعی شدن قهرمانی پرسپولیس در نیم فصل با کسب یک تساوی مقابل گل گهر گفت: ما فوتبالی ها می دانیم به قهرمان نیم فصل جام نمی دهند. پرسپولیس در تمام مسابقات برای کسب برد به زمین می رود و بازیکنان، کادرفنی و هواداران در کنار مدیریت باشگاه تلاش می کنند بهترین نتیجه را بگیریم.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: با تمام شرایط و مشکلاتی که داشتیم در فینال آسیا شرکت کردیم و در آن جبهه می جنگیدیم. پس از بازگشت از قطر هم پنج بازی خود را ۵-۴ روز یک بار انجام داده و کاملا تحت فشار قرار گرفتیم اما بازیکنان پرسپولیس کاملا حرفه ای هستند و با همدلی و وفاقی که در حال حاضر بین خانواده بزرگ پرسپولیس وجود دارد همه در جایگاه خود کمک می کنند تا تیم نتیجه بگیرد.

شکوری درباره آخرین وضعیت پرداخت مطالبات ماریو بودیمیر توضیح داد: همه هواداران می دانند بدهی سنگینی از گذشته برای باشگاه به جا مانده و به جز بودیمیر ۴-۳ بدهی دیگر داشتیم که اگر آنها را هم پرداخت نمی کردیم پنجره نقل و انقالاتی مان بسته می شد. در حال حاضر پنجره پرسپولیس بسته است اما اکنون نقل و انتقالاتی صورت نمی گیرد. ۲ اسفند نقل و انتقالات نیم فصل شروع می شود و امیدوارم تا آن روز مشکلی نداشته باشیم.

وی ادامه داد: اصل طلب بودیمیر مقداری کمتر از ۵۰۰ هزار یورو است اما کل پول را واریز کرده ایم اما به دلیل مشکلات بانکی و تحریم ها تاکنون کل مبلغ به حساب وی ننشسته است. همانگونه که وقتی ۳۵۰ هزار یورو به حساب بودیمیر ریختیم وکیلش اعلام کرد ۶۰ هزار یورو دریافت کرده است. در حال حاضر طبق نامه ای که از فیفا و وکیل بودیمیر داریم ۳۵۰ هزار یورو به حسابش نشسته اما اکنون منتظر تایید دریافت مبلغ کامل هستیم.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: باید از هیات مدیره، مجید صدری، جعفر سمیعی، بازیکنان و مربیان مان تشکر کنم که در این شرایط سخت به باشگاه کمک کردند. این پول باید به بازیکنان ما می رسید  و با آن درصدی از قراردادشان را پرداخت می کردیم. شاید باید این مبلغ به کارمندان باشگاه می رسید.

شکوری درباره تاخیر در پرداخت حقوق کارمندان باشگاه پرسپولیس گفت: خوشبختانه کارمندان باشگاه، هواداران پرسپولیس، بازیکنان و کادرفنی این موضوع را درک کرده اند و اولویت خانواده بزرگ پرسپولیس در حال حاضر پرداخت بدهی هایی است که از گذشته به ما ارث رسیده.  از کارمندان باشگاه که با تمام توان خود کار می کنند و بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس که ما را همراهی می کنند تشکر می کنم. بدون این همراهی کار سخت می شد. تیم ما اکنون در رتبه دوم جدول است و امیدواریم با کم شدن بدهی ها شرایط تیم ما از نظر اقتصادی و مالی بهتر شود. 

وی درباره دلیل کری خوانی هایش عنوان کرد: کری نمی خوانم بلکه سعی کرده ام از منافع باشگاهم دفاع کنم. همانگونه که در هر باشگاه و سازمانی بودم این کار  را انجام داده ام. وقتی منافع باشگاه من با سخنان برخی دوستان مقداری تضعیف می شود وظیفه ام است از منافع باشگاه خود دفاع کنم. هیچ زمانی درباره هیچ باشگاهی صحبت نکرده و همیشه خواهش کرده ام دیگران هم درباره تیم خود صحبت کنند.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: همیشه سعی کرده ام در حوزه کاری خود و مسائل مدیریتی حرف بزنم و قطعا باید درباره مسائل فنی کادر فنی حرف بزنند. خواهش می کنم هرکس در حوزه کاری خود حرف بزند و حرف زدن من درباره مسائل فنی تیم خودمان و سایر تیم ها کار درستی نیست.

شکوری درباره شایعات مطرح شده درباره جذب رضا شکاری و جدایی علی شجاعی عنوان کرد: در فصل نقل و انتقالات براساس نیاز تیم و  اعلام کادرفنی بازیکن جذب می کنیم. ارتباط بسیار خوبی بین کادرفنی، یحیی گل‌محمدی و مدیریت باشگاه برقرار است و هر بازیکنی را به ما اعلام کنند، دنبال جذبش می رویم. در حال حاضر فقط مهدی ترابی را جذب کرده‌ایم. وی به عنوان یک بازیکن ملی‌پوش که قبلا هم در تیم ما بازی کرده، خرید خوبی برای پرسپولیس است.

بیشتر بخوانید:

شکوری: با هر شرایطی حاضر نیستیم بازیکن بگیریم

وی درباره اینکه آیا باشگاه پرسپولیس برای جذب مهدی ترابی پولی پرداخت کرده توضیح داد: چندین سال است در فوتبال هستیم و برخی مسائل را متوجه می‌شویم. برای انتقال ترابی مبلغ 150 هزار دلاری از باشگاه درخواست شده بود اما با ارتباط خوبی که بین ما و این بازیکن وجود داشت و البته کمک‌های مدیربرنامه‌اش هیچ مبلغی را برای رضایت‌نامه ترابی پرداخت نکردیم. 

معاون باشگاه پرسپولیس افزود: قطعا قراردادهای خود را به نهادهای مربوطه و نظارتی ارائه می‌دهیم. حتی یک ریال هم برای این انتقال پرداخت نشد اما سعی داریم در کمال آرامش و نیاز تیم و کادرفنی بازیکن جذب کنیم. در حال حاضر طبق نظر کادرفنی هیچ لیست مازادی نداریم و هیچکس قرار نیست از پرسپولیس جدا شود. البته لیست ورودی داریم اما اگر قرار باشد بازیکن جوانی از پرسپولیس جدا شود، قطعا این انتقال قرضی خواهد بود. 

شکوری ادامه داد: امیر روستایی که دو روز قبل در بازی پرسپولیس و پیکان مقابل ما بازی کرد، ابتدای فصل پس از تمدید قرارداد خود به شکل قرضی از پرسپولیس جدا شد. وی در پایان فصل بازیکن ما است. ضمن اینکه شرطی در قراردادش وجود دارد مبنی بر اینکه باشگاه پیکان که روستایی را قرض گرفت مجبور شد این بازیکن را بازی بدهد تا وقتی به پرسپولیس بازمی‌گردد، آماده باشد.

وی درباره اظهارات سید مهدی رحمتی مبنی بر اینکه اگر باشگاه پرسپولیس 16 میلیارد تومان برای رضایت‌نامه یحیی گل‌محمدی به شهرخودرو پرداخت نکند، از سرخ‌پوشان به AFC شکایت می‌کنند، گفت: با حمیداوی مالک باشگاه شهرخودرو جلسات خوبی داشته و به توافق‌های خوبی رسیده بودیم. در حال حاضر هم سعی کرده‌ایم با مدیرعامل این باشگاه ارتباط برقرار کنیم که تا امروز موفق به این کار نشده‌ایم. 

سخنگوی باشگاه پرسپولیس افزود: از مدیرعامل باشگاه شهرخودرو خواهش می‌کنم جواب تلفن‌های ما را بدهد زیرا می‌خواهیم این موضوع را حل کنیم. مهدی رحمتی از دوستان بسیار خوب ما است اما این مبلغ 16 میلیارد نیست و نمی‌دانم چنین مبلغی را  چگونه حساب و کتاب و اعلام کرده است. اگر مدیریت باشگاه‌شان در این مورد صحبت کند بهتر است. نمی‌توانم مبلغ را بگویم اما آنچه روی کاغذ آمده خیلی کمتر از عدد مطرح شده است.  بهتر است این مسئله بین مدیران باشگاه‌ها حل شود. همانگونه که با مالک شهرخودرو توافق‌های نهایی را انجام داده بودیم.

شکوری درباره دلیل برکناری امیرساعد وکیل از باشگاه پرسپولیس، گفت:در این سه ماهی که به پرسپولیس آمدیم معاونت حقوقی فعال نبود و وی به عنوان مشاور حقوقی در باشگاه زحمت می‌کشید. فکر می‌کنم جزو اختیارات هر مدیرعاملی است که نفرات خود را تغییر بدهد اما وکیل برای پرسپولیس زحمت کشید. مسائل مختلفی سبب قطع همکاری بود و از این فرد تشکر می‌کنم. در این مدت پرونده‌های مختلفی را پیگیری کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
    0 1
    تاوقتی بابامسعودهست شماغصه هیچی نمیخوادبخورید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس