درآمد و هزینه ها در بودجه ۱۴۰۰ شفاف نیست/۸۸ درصد بودجه برای هزینه های جاری است

نماینده مردم نجف آباد در مجلس گفت: نمایندگان در نشست غیرعلنی خود تصمیم گرفتند تا در صورت تصویب کلیات لایحه اصلاحی بودجه سال ۱۴۰۰، این لایحه اصلاحی برای رسیدگی به کمیسیون تلفیق ارسال شود.

به گزارش مشرق، ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نشست غیرعلنی امروز مجلس گفت: در این جلسه نحوه رسیدگی به لایحه اصلاحی بودجه سال ۱۴۰۰ مورد بحث و بررسی قرار گرفت و ۶ نفر از نمایندگان نقطه نظرات خود را پیرامون این موضوع مطرح کردند.

بیشتر بخوانید:

بررسی کلیات لایحه اصلاحی بودجه ۱۴۰۰

وی افزود: با توجه به این که آیین نامه داخلی مجلس راجع به نحوه رسیدگی به لایحه اصلاحی بودجه سکوت دارد، دو نکته در جلسه غیرعلنی مروز مطرح شد ابتدا این که ما این لایحه اصلاحی را لایحه بدانیم و نحوه رسیدگی همانند لایحه باشد، که خوب یک ماه به طور می‌انجامید و دوم این که آن را یک اصلاحیه بدانیم.

بیشتر بخوانید:

تفاوت لایحه و اصلاحیه بودجه ۱۴۰۰ چیست؟ +جدول

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اگر ما لایحه اصلاحی بودجه را به صورت یک لایحه بخواهیم مورد رسیدگی قرار دهیم حدود یک ماه وقت مجلس گرفته می‌شد که در نهایت نمایندگان تصمیم گرفتند لایحه اصلاحی بودجه سال ۱۴۰۰ به عنوان یک اصلاحیه در مجلس مورد رسیدگی قرار بگیرد.

ابوترابی خاطرنشان کرد: بر این اساس چنانچه لایحه اصلاحی بودجه ۱۴۰۰ در جلسه علنی امروز مجلس تصویب شود، لایحه اصلاحی برای بررسی جزئیات به کمیسیون تلفیق ارسال شود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس