کد خبر 1181848
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
خط تولید واکسن کرونا اردیبهشت ۱۴۰۰ راه‌اندازی می‌شود

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: در حال انجام هماهنگی های لازم برای واردات واکسن کرونا چینی هستیم و تا پیش از پایان سال جاری این واکسن وارد کشور خواهد شد.  

به گزارش مشرق، کریم همتی، در خصوص واردات واکسن کرونا گفت: در حال حاضر هلال احمر پیگیر واردات واکسن کرونا از کشور چین است. پس از واردات واکسن روسی نیز پیگیری‌های جدی برای واردات این واکسن آغاز شده است.

بیشتر بخوانید:

تمجید ماکرون از واکسن‌های روسی و چینی کرونا

رئیس جمعیت هلال احمر در پاسخ به این سوال که آیا واکسن چینی پیش از پایان سال وارد کشور خواهد شد یا خیر، تاکید کرد: فعلاً در حال انجام هماهنگی‌های لازم برای واردات این واکسن هستیم و تا پیش از پایان سال جاری واکسن وارد کشور خواهد شد.

همتی افزود: هلال احمر به تدریج با هماهنگی وزارت بهداشت، اقدامات و تبادلات بین‌المللی لازم برای واردات واکسن کووید ۱۹ از این کشور انجام خواهد داد.

وی با اشاره به نقش هلال احمر در واردات واکسن اسپوتنیک وی عنوان کرد: هلال احمر در واردات واکسن روسی نقشی نداشته اما برای دیگر واکسن از کشورها و منابع دیگر در حال فعالیت هستیم.

رئیس جمعیت هلال احمر تاکید کرد: به علاوه هلال احمر در بحث توزیع و واکسیناسیون سراسری در کشور، با حوزه‌های بهداشتی همکاری خواهد داشت.

همتی تصریح کرد: در خصوص واردات واکسن کووکس نیز هلال احمر نقشی ندارد و نقش اصلی ما در واردات واکسن چینی است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس