حیدری: هیچ تیمی در لیگ قدرت رقابت با پرسپولیس برای قهرمانی را ندارد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ خواهد شد چرا که تیمی در ایران قدرت رقابت برای قهرمانی با این تیم را ندارد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد در هفته پانزدهم لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر از سد پیکان بگذرد تا در آستانه پایان نیم فصل اول، در یک قدمی قهرمانی نیم فصل قرار داشته باشد.

سپهر حیدری مدافع اسبق این تیم در مورد عملکر سرخپوشان در مقابل پیکان، شانس قهرمانی این تیم در لیگ نوزدهم و ... صحبت‌هایی انجام داد که متن کامل آن را در زیر می‌خوانید:

بازی با پیکان چطور بود؟
پرسپولیس با پیکان بازی نداشت بلکه با شخص نادر محمدی بازی داشت. با این حال تیم خیلی خوب کارهای ترکیبی و نفوذ از جناحین را انجام داد و پس از آنکه به گل رسید، به خوبی بازی را کنترل کرد و در نهایت هم سه امتیاز را کسب کرد.

شما خودتان از جمله افرادی بودید که اوت بلند پرتاب می‌کردید اما ظاهرا اوت اندازی‌های پیکان چندان به مذاق شما خوش نیامد؟
اوت اندازی یک تاکتیک است که خودم آن را انجام می‌دادم اما نه دیگر اوت از جلوی در ورزشگاه. پیکانی‌ها از هر نقطه از زمین تنها اوت می‌انداختند که این روی عملکرد پرسپولیس هم تاثیر گذاشته بود. درست است که این روش خود یک تاکتیک است اما نه از تمام نقاط زمین. همین اوت ها باعث شد تا زمان زیادی از بازی هدر رفته و سرعت تیم‌ها نیز گرفته شود.

پیکان اما حریف خوبی نشان داد و تا آستانه باز کردن دروازه پرسپولیس هم پیش رفت.
درست است. مهدی تارتار از جمله مربیان تاکتیکی فوتبال ما است و من با او کار کرده‌ام. اتفاقا پیکان در زمان‌هایی که اوت پرتاب نمی‌کرد، خیلی روان توپ را به حرکت در می‌آورد.

هیچ تیمی در لیگ قدرت رقابت با پرسپولیس برای قهرمانی را ندارد

سید جلال حسینی در بازی مقابل پیکان بر خلاف بازی‌های قبلی گل نزد اما جلوی گل زدن حریف را گرفت و باز هم ناجی پرسپولیس شد. نظر شما در این باره چیست؟
سید جلال واقعا در شرایط خوبی قرار دارد و به معنای واقعی رهبر و ستون پرسپولیس است. او بهترین بازیکن پرسپولیس در چند دیدار اخیر بوده و حضور چنین بازیکنی برای هر تیمی غنیمت است.

خیلی ها از پرسپولیس این ایراد را می‌گیرند که بردهای تیم یحیی اقتصادی است. نظر شما چیست؟
وقتی ابزارهای یک مربی را از او می‌گیرند، طبیعی است تیم دیگر شادابی قبل را نداشته باشد. در ابتدای فصل مربی روی بازیکنانی که حساب کرده بود، همه آنها را از یحیی گل محمدی گرفتند. به نظر من در نیم فصل دوم می‌توانید پرسپولیس واقعی را شاهد باشید.

رفته رفته به نقل و انتقالات نزدیک تر می‌شویم. به نظر شما پرسپولیس در چه نقاطی نیاز به تقویت دارد؟
پرسپولیس مهدی ترابی را گرفته و از حدود یک ماه دیگر نیز عیسی آل کثیر به تمرینات اضافه خواهد شد. بدین ترتیب فکر می‌کنم قدرت پرسپولیس در نیم فصل دوم از بعد هجومی چند برابر افزایش پیدا کند.

چقدر شانس برای قهرمانی پرسپولیس قائل هستید؟
من فصل قبل هم گفتم که پرسپولیس چند هفته مانده به پایان بازی‌ها، قهرمان می‌شود و امسال هم همین اتفاق تکرار می‌شود. هم پرسپولیس امسال شرایط خوبی دارد و هم تیمی قدرت رقابت با پرسپولیس برای قهرمانی را ندارد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 25
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    21 35
    راست میگی گوگولی پدرتون ۵ ماه دیگه بیشتر نیست .
    • Amir IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      36 9
      خوبه حالا کیسه 10 ساله که رنگ جام رو جز تو ویترین مغازه های میدون منیریه ندیده , ینی از دوران احمدی نژاد تاحالا
    • رضا IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      9 21
      آخه لنگی فقط هیس
    • A.khaki IR ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      1 6
      البته از الان دارن واسه فدراسیون ی برنامه ریزی میکنن که تا چند سال دیگه هم وضع به همین منوال بمونه
  • IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    10 0
    خدا با ماست
    • رضا IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
      0 1
      منظورتون بابا مسعوده؟!
  • پرسپولیسی IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    33 3
    حالا زیاد به خودت فشار نیار سکته میکنی حالا خدایی نکرده پرسپولیسم قهرمان نشه مطمئن باش استقلال نمیشه بقیه تیما میشن ،با سپاهان چتوووووون بود گوگولی،فعلا پدر شماست که بهترین بازیکنا رو براتون گرفته بعدش بودجه تیم مارو هم میخوریت باید این تیما خصوصی بشن بعدش ببینم با این طرز فکر استقلال یه سال دوام میاره من شک دارم تو طرفدار واقعی استقلال باشی وگرنه دیگه همه فهمیدن فکری به درد این تیم نمیخوره به جای بهانه گیری تیمتونو درست کنید
    • جواد IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      5 25
      درباره گل دیروز چرا هیچ داوری جرات اظهار نظر ندارد افساید را قانونش را براتون قراره عوض کنن گادوین منشا اینقدر ترسناک نبود که تحریمش کردید ببخشید کمیته انظباطی بدون گزارش ناظرین محرومش کرد اصلا بخاطر پرسپولوس نبود
    • سعید IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      10 4
      فعلا که داره فشار به تو میاد
  • IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    11 2
    یه کم هم از مادر عروس بشنویم
  • صالح IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    3 23
    در یک ماه گذشته ببینید چه پولی صرف بدهای پرسپولیس شد ترابی هم که با مبلغ هنگفتی برگشت از لحاظ امکانات هم که بابا مسعودتون سنگ تموم گذاشته ورزشگاه شید کاظمی رو هم که برای استقلال بوده کمیته دوران که دربست در اختیارتونه .اخ که چه رویی دارید شما پرسپولیسی ها
    • رحیم IR ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      23 3
      شما کیسه ها روتون سنگ پای قزوینه ،شما بازیهای خودتون را نمی تونی ببرید پرسپولیس چکار کنه
    • علی IR ۰۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
      3 1
      همین کارارو میکنین که به هیچ جا نمیرسین،لابد به منشا وزیر گفته بود اون حرکت زشتو انجام بده چون بازی بعدیشون با پرسپولیسه،خوبه،همین فرمون برید جلو،توهم بزنید،دشمن فرضی بتراشید، هیچی نیستین و هیچی نمیشین تا زمانی که دست از خاله زنک بازی بردارین
  • Bndboy IR ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    4 1
    هیچ قدرتی هم نمیتونه هوچیگران کیسه رو سرعقل بیاره که تیم درجه سوم شما شخصیت قهرمانی نداره و بهتره بازیهای تیمشون رو فقط برای تلف کردن اوقات فراغت ببینن . تیمی که بالای ۱۰ ساله جام ندیده به وزیر و وکیل گیرمیده
  • IR ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    4 2
    شک نکن پرسپولیس امسال هم به کوری چشم دشمنان قسم خورده پرسپولیس بازهم قهرمان میشود چراامسال که مربیان و بازیکنان دیگر تیم ها که میلیاردی قرارداد سنگینی بسته اند دیگر کرونا را بهانه نمی کنند که لیگ باید تعطیل شود.قابل توجه قلعه نوعی که بیشتر ین قرارداد را بسته است
  • 6 تا ایموند زائد IR ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    3 0
    ایشالله که قهرمانیم، به لطف خدا و هوادارهای مردمی... و این قهرمانی میتونه برای هر تیمی رقم بخوره، به شرطی در قبال یک تیم فنی خوب یه مقدار شخصیت ، پرهیز از حاشیه ، ثبات مدیریت و حس و ارق داشتن اعضای تیم نسبت به تیم نیازه... این روزها در اکثر تیمها این چیزها گمه، از جمله تیم هایی که باخت خودشون حتی با سایر تیمها رو گردن پرسپولیس میندازن... واقعا که این دیگه از عجایب فوتبال ماست(امیدوارم باز هم شیش تای شن)
  • IR ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    1 2
    شما بعداز بابا مسعود جام بیار ما باور میکنیم شما این سالها خودتون قهرمان شدید.
  • IR ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    1 3
    استراماچونی لرزه براندام پرسپولیس وباباش انداخت نسخه شو پیچوندن فرهاد اومد دست نشانده بابای پرسپولیسیها باهاش لج کرد حالاهم محمود اوردن که عریضه خالی نباشه خلاصه استقلال رو نمیخوان ، جرم استقلال ۲تا ستاره هاشه که نمیتونن ببینن ،اگه ستاره نداشت اینهنه دشمن نداشت
    • ناشناس IR ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      3 1
      پرت و پلا میگین مثل همیشه ، دقیقا همه تون خوب می دونین پرسپولیس یه قدرت تمام عیاره که آسیا از اسمش میترسه ولی کیسه کشا هنوز تو خوابن و بقول برانکو شخصیت قهرمانی ندارین و هرروقت فوتبال بلد شدین بعدش بیایین کری بخونین
    • فاتح قلبها ***پرسپولیس قهرمان IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
      0 0
      بسوز که سوز تو کارها بکند ...کیسه کش دوچرخه سوار
  • IR ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
    3 0
    دوچرخه سواران سوز کی بودی؟
  • IR ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
    2 0
    باش تا وقتت بدمد
  • رضا IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
    1 1
    بله با وجود بابا مسعود همینطوره که شما می فرمایید ولی سال آینده دوباره برای بقا در لیگ برتر باید با تیم های ته جدولی رقابت شانه به شانه بکنید.
  • کیسه السعودی IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
    1 0
    تیمی که شخصیت قهرمانی نداره. جون به جون کیسه کنند قهرمانی که هیچ. همون کسب سهمیه رابواسطه کمیته داوران ودستهای غیبی بدست میارن وتو مسابقات اسیایی که همیشه کیسه گل حریفان هستین.. مطمعن باش که حالا حالاها خواب قهرمانی رانمیبینید.. فقط تامیتونید پماد سوختگی ویخ بخرید که بیشتر ازاین ها زجرکش نشید. وهمچنان به غار پناه میبرند..
    • رضا IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
      0 2
      خجالت بکشید تیم شما 56 سال است که تشکیل شده توی 52 سال جمعا 4 بار قهرمان نشده حالا 4 قهرمانی پی در پی با گل های آفساید خطاهای آشکار تبانی با دفاع و دروازه بان تیم حریف قهرمانش کرده اند. انشاالله سال آینده با پایان دوره بابا مسعود دوباره باید برای بقا در لیگ برتر با تیمهای ته جدول رقابت کنید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس