کد خبر 1181170
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۷
تارتار: موقعیت‌های ما از پرسپولیس بهتر بود/ داور تحت تاثیر نام حریف قرار گرفت

سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید تیمش به نسبت پرسپولیس موقعیت‌های بهتری ایجاد کرد.

به گزارش مشرق، مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری بعد از شکست یک بر صفر تیمش برابر پرسپولیس اظهار کرد: بازی در برابر پرسپولیس که چهار سال است قهرمان بلامنازع فوتبال ایران و نایب قهرمان آسیاست واقعا سخت است. ما فضاهای لازم را بسته بودیم و نمی‌گذاشتیم موقعیتی ایجاد کنند. در یکی از تک‌موقعیت‌هایشان به گل رسیدند. ما غفلت کردیم. می‌توانستیم بعد از آن به گل هم برسیم و به تیر دروازه هم زدیم. موقعیت‌های دیگری هم داشتیم. یکی از بهترین موقعیت‌های ما را سیدجلال با این سن‌ و سال و تجربه خنثی کرد. او بازیکن باکیفیت و باتجربه‌ای برای تیمش است. 

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس جای استقلال را گرفت/ شاگردان یحیی یک امتیاز تا قهرمانی نیم فصل +فیلم

او ادامه داد: بازیکنان ما انصافا خوب عمل کردند. در نیمه دوم بازی پایاپایی شاهد بودیم. در نیمه اول مالکیت برای پرسپولیس بود و خیلی خوب توپ را به گردش درآوردند ولی موقعیتی نداشتند. موقعیت‌های ما بهتر از پرسپولیس بود ولی متاسفانه بازی را واگذار کردیم. تیم ما در همه خطوط از نظر کمیت دچار مشکل است. باید تقویت شویم تا در نیم‌فصل دوم شرایط بهتری داشته باشیم. برای پرسپولیس هم آروزی موفقیت می‌کنم. تیم بسیار خوب و بابرنامه‌ای است.

تارتار در پاسخ به این پرسش که آیا به جز پرتاب اوت تیمش تاکتیک دیگری هم داشت یا خیر بیان کرد: اگر بازی را ببینید متوجه تاکتیک‌های دیگری هم می‌شوید. ما در این فصل فقط دو گل از روی پرتاب اوت زدیم و ۱۳ گل دیگر ما بدون تاثیر پرتاب اوت بوده است. بازی خوبی را امروز به نمایش گذاشتیم.

سرمربی پیکان درباره داوری مسابقه هم توضیح داد: به نظر من داور مسابقه مقداری تحت تاثیر نام حریف بود و هر صحنه‌ای که می‌توانست به یک موقعیت تبدیل شود را با صدای بازیکنان حریف متوقف می‌کرد. امیدوارم این همه سوت زدن در محوطه جریمه پرسپولیس درست بوده باشد. یک صحنه مشکوک به پنالتی هم بود. شاید هم ما اشتباه می‌کنیم. آقای عادل از داوران خوب و سالم ماست. برای ایشان هم آروزی موفقیت می‌کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • گالیله IR ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    0 1
    خدا بیامرزد گالیله رو فوتبال سیاسی همینه
  • IR ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    2 0
    چه موقعیتی یکی به تیر دروازه زدید یکی هم توسط کمال به تیر دروازه شما خورد. آقای تارتار بروخانه بدقت بازی را نگاه کن بعد حرف بزن حیف که پرسپولیسی هستی و دوستت داریم.
  • جواد IR ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    0 2
    تو هم ناراحت دیگه چی واسه تو که عروسیه پرسپولیس برده اصلا هم کسی فکر نکرد که تو تقدیم میکنی 3 امتیاز را به تیم محبوبم پرسپولیس
  • IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    4 0
    خاک بر سر داوری که برای هر پرتاب اوت 1 دقیقه وقت تلف شده رو نمیبینه تار تار واقعن تاکتیک تیمت برای فوتبال سمه و حال آدم بد میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس