کد خبر 1180863
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷
طاهری:آشفته‌ترین استقلالِ امسال را دیدم و همه بازیکنان عصبی بودند/تغییر کادر فنی صد در صد اشتباه است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: آشفته‌ترین استقلال لیگ بیستم را شاهد بودیم و تیم نه تمرکز داشت و نه برنامه.

به گزارش مشرق، بیژن طاهری در خصوص شکست استقلال مقابل سپاهان در ورزشگاه نقش جهان اظهار داشت: آشفته‌ترین استقلال لیگ بیستم را شاهد بودیم. تیم نه تمرکز داشت و نه برنامه و بازی انجام شده در شأن استقلال نبود. همه بازیکنان استقلال از نظر روحی دچار مشکل شده بودند و بارها دیدم که در جریان بازی عصبی شده و به هم پرخاش می‌کنند. نمی‌دانم مشکل از کجا بود که استقلال این همه ناراحت و عصبی در زمین بازی می‌کرد.

وی افزود: نکته دیگر این است که کادر فنی در قبال بازی ندادن به مسعود ریگی بی‌سلیقگی می‌کند اگر او مصدوم نیست چرا از این بازیکن استفاده نمی‌شود. درست از ریگی در مقابل سایپا یک اشتباه داشت و تیم گل خورد اما نباید نوع فوتبال آن را نادیده گرفت.

بیشتر بخوانید:

در بهترین استقلال تاریخ حضور داشتم

پیشکسوت تیم استقلال  با اشاره به اینکه آبی‌پوشان یک بازی شش امتیازی را به حریف خود واگذار کردند، عنوان کرد: رقبا یکی یکی نزدیک می‌شوند و پرسپولیس هم بازی‌های عقب‌افتاده دارد. به هرمان نیم‌فصل جام نمی‌دهند اما باید امتیازات را جمع کرد. استقلال مهره‌های خوبی دارد و اگر کادر فنی از آنها درست استفاده کند قطعاً این تیم می‌تواند مدعی اصلی قهرمانی باشد. من نمی‌خواهم با یک باخت از استقلال انتقاد کنم ولی دلم بابت شکست مقابل سپاهان سوخت.

طاهری در خصوص اینکه خیلی‌ها در فضای مجازی عنوان می‌کنند که محمود فکری باید برکنار شود، گفت:‌این کار اشتباه در اشتباه است. چرا کادر فنی باید تغییر کند؟ اتفاقاً آنها باید با قدرت به کارشان ادامه دهند و فقط کمی در چینش‌ها عمل کنند کسانی که تخصص دارند می‌دانند که اگر یکی دو چینش درست انجام شود درست انجام شود این تیم می‌تواند بهترین استفاده را از مهره‌هایش داشته باشد. مسعود ریگی در زمان استراماچونی و مجیدی خیلی به تیم کمک کرد و حالا هم می‌تواند به استقلال کمک کند. الان استقلال باید تمرکز داشته باشد و امتیازات را جمع کند. با یک بازی نباید همه چیز خراب شود و اتفاقاً هواداران به جای تخریب باید حمایت کنند.

وی در خصوص اینکه محمود فکری در نشست خبری عنوان کرده بازیکنانش تمرکز ندارند و البته او دلیل نداشتن تمرکز بازیکنانش را می‌داند، افزود: من کنار تیم نیستم و نمی‌دانم دلیلش چیست اما از صفحه تلویزیون کاملاً مشخص است بازیکنان عصبی هستند. کادر فنی تیم این تیم است و با بچه‌ها زندگی می‌کنند و طبیعتاً آنها مشکل را می‌دانند.

طاهری ادامه داد: چشم امید هواداران به این تیم است و یکسری مشکلات هم باید حل شود البته اینکه بحث غذا و اینگونه مطرح می‌شود کار درستی نیست چون اگر بازیکنان امروز یک نوع غذا  در هتل می‌خورند ما در زمان فوتبال‌مان در خانه غذا می‌خوردیم و به استادیوم می‌رفتیم. آن زمان امکانات امروز نبود و خیلی هم خوب بازی می‌کردیم. ای کاش بازیکنان گزک به دست دشمنان ندهند و با مطرح کردن کباب و جوجه کباب تیم را وارد حاشیه نکنند. مطمئنم استقلال با تمرکز بهتر کارش را ادامه بدهد و جام قهرمانی را در پایان فصل به  هواداران اهدا کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    1 0
    فکری تاکتیک استراماچونی را که در استقلال جاش افتاده و به خوبی جواب میداد را به هم ریخته . میلیچ را با لجبازی از استقلال فراری داد . خط دفاع و خط هافبک تیم کاملا متلاشی و سردر گمند . استقلال دربرابر تیمهای بزرگ کاملا بی دفاع است و آن بازیهایی را هم که برده با درخشش مظاهری بوده یا قائدی و دیاباته ! جنابعالی که میگید برکناری فکری اشتباه در اشتباه است میشه فرمایش کنید که فکری چه تاثیر مثبتی در تاکتیک های تیم داشته است ؟ چینش بی معنی و تعویض‌های بی سروته فکری دمار از روزگار استقلال درآورده . هیئت مدیره باید هرطور شده لااقل مجیدی را برگرداند. .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس