کد خبر 1180554
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳
مجلس نمایه

دستور کار کمیسیون‌های مجلس در هفته جاری در حالی اعلام شد که ۹ وزیر دولت باید برای پاسخگویی به بیش از ۱۱۷ سوال در پارلمان حاضر شوند.

به گزارش مشرق، دستور جلسات هفته جاری کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی از شنبه تا چهارشنبه (۲۵ لغایت ۲۹ بهمن) اعلام شد.

بر همین اساس نشست مشترک اعضای کمیسیون آموزش با مسؤولان دانشگاه آزاد جهت استماع گزارش عملکرد آن، حضور شریعتمداری وزیر تعاون جهت پاسخگویی به ۲ سؤال نمایندگان، حضور غلامی وزیر علوم جهت پاسخگویی به ۶ سؤال نمایندگان و همچنین تقاضای رسیدگی به اعمال ماده ۲۳۴ آیین نامه داخلی مجلس در باره عملکرد سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه‌ها (سمت) بخشی از دستور کار این کمیسیون‌ها است.

حضور شریعتمداری وزیر تعاون در کمیسیون اجتماعی به منظور پاسخ به ۳۲ سؤال نمایندگان و همچنین حضور مدیرعامل بانک سپه و ارائه گزارش درباره ادغام ۵ بانک در بانک سپه بخشی از دستور کارهای این کمیسیون است.

حضور رزم حسینی وزیر صمت در کمیسیون اقتصادی به منظور پاسخ به ۹ سؤال نمایندگان و نشست مشترک اعضای این کمیسیون با رئیس دیوان محاسبات بخشی از دستورکارهای این کمیسیون است.

حضور ظریف وزیر امور خارجه در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به منظور بررسی نحوه عملکرد، تدابیر و اقدامات انجام شده درباره بازگشت شرکای برجامی به برجام و حضور حجت‌الاسلام علوی وزیر اطلاعات در این کمیسیون به منظور پاسخ به تعداد زیادی از سوالات نمایندگان بخشی از دستورکارهای این کمیسیون است.

حضور وزیر کشور در کمیسیون امور داخلی و شوراها به منظور پاسخ به سوالات ۱۶ نماینده، نشست مشترک اعضای کمیسیون برنامه با رئیس مجلس، بخش دیگری از این دستورکارهاست.

حضور وزیر آموزش و پرورش در کمیسیون بهداشت، به منظور پاسخگویی به ۲۱ سؤال نمایندگان و همچنین بازدید اعضای کمیسیون صنایع از شرکت خودروسازی سایپا و استماع گزارش وزیر صمت در کمیسیون عمران درباره بررسی عرضه و توزیع مصالح ساختمانی و قیمت آن بخش دیگری از دستورکارهاست.

حضور رضا اردکانیان وزیر نیرو در کمیسیون کشاورزی به منظور پاسخگویی به ۱۲ سؤال و همچنین حضور نمکی وزیر بهداشت در کمیسیون بهداشت و درمان جهت پاسخگویی به ۱۹ سؤال نمایندگان بخش دیگری از دستورکارهای کمیسیون‌های مجلس است.

برای رؤیت جزئیات دستورکارهای کمیسیون‌های تخصصی مجلس اینجا را کلیک کنید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس