عملیات ضد تروریستی ارتش عراق در محور غربی/انهدام تونلهای تکفیریها

نیروهای ارتش عراق طی عملیاتی در محور غربی این کشور تعدادی از تونل های متعلق به تروریست های تکفیری داعش را کشف و آنها را تخریب کردند.

به گزارش مشرق به نقل از بغداد الیوم، سلسله عملیات‌های ضد تروریستی ارتش عراق در نقاط مختلف این کشور ادامه دارد و نیروهای عراقی عملیات جدیدی را علیه تروریست‌های تکفیری داعش ترتیب دادند.

بر اساس این گزارش، ارتش عراق مواضع تروریست‌های تکفیری در محور غربی این کشور را هدف قرار داد. نیروهای عراقی در این عملیات موفق شدند تعدادی از تونل‌های تکفیری ها را نیز کشف و آنها را منهدم سازند.

ارتش عراق همچنین مقادیری از تسلیحات متعلق به بقایای تکفیریها را در غرب این کشور کشف و ضبط کرد. این درحالی است که پیش از این، وزارت کشور عراق با صدور بیانیه‌ای از انجام یک عملیات ضد تروریستی گسترده در استان نینوا خبر داد. وزارت کشور عراق اعلام کرد: نیروهای امنیتی عراق در جریان عملیات‌های مذکور موفق شدند ۱۵ عنصر تکفیری داعش را شناسایی و آنها را بازداشت کنند.

پیشتر هم سازمان اطلاعات و امنیت عراق در بیانیه‌ای تأکید کرد که نیروهای امنیتی این کشور طی یک عملیات گسترده در بغداد موفق شدند ۱۳ عنصر تکفیری داعش را که پیشتر تحت تعقیب بودند، به دام اندازند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس