کد خبر 1180161
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۳
دروازه‌بان پیکان: هیچ وقت اینقدر آماده نبودم

دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان گفت: من در بهترین شرایط روحی و جسمی قرار دارم و احساس می‌کنم هیچ وقت در سال‌های اخیر به اندازه این فصل وضعیت خوبی نداشتم.

به گزارش مشرق، مهدی امینی با اشاره به بازی حساس تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: به طور حتم بازی حساس و دشواری با قهرمان چهار دوره اخیر لیگ برتر و فینالیست لیگ قهرمانان آسیا پیش رو خواهیم داشت.

وی افزود: پرسپولیس در سه بازی اخیر خود به پیروزی رسیده و با آمادگی بالا مقابل پیکان صف‌آرایی خواهد کرد اما ما نیز انگیزه‌های زیادی خواهیم داشت تا نتیجه قابل قبول را مقابل این تیم قدرتمند کسب کنیم.

بیشتر بخوانید:

تارتار به دنبال چهارمین برد مقابل پرسپولیس

دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان خاطرنشان کرد: من در بهترین شرایط روحی و جسمی قرار دارم و احساس می‌کنم هیچ وقت در سال‌های اخیر به اندازه این فصل وضعیت خوبی نداشتم.

امینی تصریح کرد: اینکه در بازی با پرسپولیس در ترکیب پرسپولیس قرار داشته باشم یا خیر هنوز مشخص نیست اما من مشکلی ندارم و همه چیز بستگی به نظر مهدی تارتار سرمربی پیکان دارد.

وی درباره اینکه گفته می‌شود در نیم فصل به‌ یکی از تیم‌های استقلال و تراکتور خواهد رفت، گفت: تمام تمرکز من روی تیم پیکان است و وقتی نیم فصل به پایان برسد، درباره آینده ورزشی‌ام تصمیم خواهم گرفت.

دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان اعلام کرد: من سال گذشته توسط ویلموتس به اردوی تیم ملی فوتبال دعوت شدم و امیدوارم بتوانم در ادامه لیگ نمایش‌های خوبی را در لیگ برتر به اجرا گذاشته و باز هم ملی‌پوش شوم.

امینی در پایان گفت: من هیچ وقت از رقابت و مبارزه هراسی نداشته ام و عاشق رقابت برابر و جوانمردانه هستم، من از سن ۱۷ سالگی در لیگ برتر به میدان رفته‌ام و حتم دارم اگر به من اعتماد شود، جواب آن را به بهترین شکل ممکن خواهم داد.

تیم فوتبال پیکان یکشنبه هفته آینده در پانزدهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران ساعت ۱۷:۱۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس خواهد رفت. این تیم با کسب ۱۸ امتیاز در جایگاه یازدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر باشگاه‌های ایران قرار دارد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
    0 0
    سید مام آماده ی آمادس!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس