کد خبر 1180170
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۱
فکری: علت ناراحتی غفوری تعویض نبود/ قایدی می‌توانست تصمیم بهتری بگیرد

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکنان ما با تلاش و همدلی تیم را به اینجا رساندند و نتایج نسبتاً خوبی گرفتیم.

به گزارش مشرق، محمود فکری سرمربی تیم استقلال در نشست خبری پیش از دیدار با سپاهان اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*ابتدا جا دارد آرزوی سلامتی کنم برای عبدالعلی چنگیز و حنیف عمران‌زاده که متأسفانه دچار ویروس کرونا شده‌اند و امیدوارم زودتر به کانون گرم خانواده‌های خود بازگردند.

*با توجه به اینکه فردا آخرین بازی نیم‌فصل اول است، لازم می‌دانم تشکر ویژه از تک‌تک بازیکنانم داشته باشم که نیم‌فصل سختی را پشت سر گذاشتند. خدا را شکر با تلاش و همدلی تیم را به اینجا رساندند و نتایج نسبتاً خوبی گرفتیم و در جدول سر و شکلی به اوضاع خودمان داده‌ایم. امیدوارم روندمان را ادامه دهیم و فردا نیز با آرامش بیشتر بازی را برگزار کرده و دست پر برگردیم.

*با توجه به اینکه فاصله بازی‌ها کم است، برنامه خاصی نمی‌توانیم داشته باشیم. یکسری از اسامی بازیکنان را به باشگاه داده‌ایم تا بتوانیم برای تقویت تیم به ما اضافه شوند. چون فرصت کمی داریم مثل نیم‌فصل اول کار را ادامه می‌دهیم و از فرصت‌های کوتاه برای آماده‌سازی استفاده خواهیم کرد.

*امیدوارم بازیکنان نیم‌فصل دوم هم بتوانند بازی‌های خوبی ارائه کنند و هم اینکه امتیازات لازم را کسب کنیم. برای این کار نیاز است مجموعه باشگاه همکاری و همدلی بیشتری داشته باشند تا مشکلاتی را که در شروع فصل و نیم‌فصل داشتیم، کمتر شود و بتوانیم با آرامش بیشتر به بازی‌ها بپردازیم و در نهایت جایگاهی را که متعلق به استقلال است، به دست بیاوریم و هواداران را خوشحال کنیم.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
    1 3
    یک بسته گز بخر دست پراز اصفهان برگرد. چون دیری نمی پاید که برکنار میشوی بدرود اخرین بازمانده استقلالی ها
  • علی IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
    3 1
    انشا الله تیم آقای فکری با قهرمانی در نیم فصل و ادامه این روند در نیم فصل دوم و قهرمانی در لیگ برتر دل میلیون ها هوادار استقلال را شاد کنند.ما هم برای پیشکسوتان استقلال آقایان چنگیز و عمران زاده آرزوی سلامتی داریم .
    • IR ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
      0 0
      آفرین این درسته از ادبیاتت خیلی خوشم اومد بعنوان یه پرسپولیسی میگم کاش همه از تیم خودشون حمایت می‌کردن وطبق فرمایش رهبر معظم ادب رو تو فضای مجازی رعایت می‌کردن، زنده باد...
  • سیامند IR ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    آره .جون خودت . بادست پرکه نه . با گونی پر برگشتی آق محمود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس