کد خبر 1180056
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
تارتار: نبود VAR به فوتبال ایران ضربه می‌زند/ با مربیان معترض به شدت برخورد کنید

مهدی تارتار روز یکشنبه برای چهاردهمین بار در قامت سرمربی، مقابل پرسپولیس که سابقه پوشیدن پیراهن آن را دارد به میدان می‌رود.

به گزارش مشرق، در چارچوب بازی‌های هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های پیکان و پرسپولیس روز یکشنبه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم می‌روند.

یکی از حساسیت‌های ویژه این دیدار تقابل تارتار با تیم سابقش است که همواره خود را طرفدار آن دانسته و ابراز امیدواری کرده روزی هدایت سرخپوشان را برعهده بگیرد.

بیشتر بخوانید:

زمان نشست‌ خبری گل‌محمدی، صادقی و تارتار

مهدی تارتار که از ابتدای این فصل هدایت خودروسازان را برعهده گرفته، تاکنون ۱۳ بار در قامت سرمربی، مقابل پرسپولیس که سابقه بازی با پیراهن این تیم را در دوران بازیگری خود دارد، قرار گرفته است.

تارتار در ۱۳ تقابل اخیر خود برابر پرسپولیس، متحمل ۶ شکست شده، ۴ تساوی کسب کرده و ۳ بار هم تیم سابقش را مغلوب کرده است.

نخستین تقابل تارتار با قرمزهای پایتخت به لیگ دهم برمی گردد که هدایت راه آهن را برعهده داشت و با یک گل مقابل حریف قدرتمندش شکست را تجربه کرد.

تارتار با هدایت تیم‌های داماش گیلان، گسترش فولاد تبریز و نفت مسجد سلیمان موفق شده پرسپولیس را از پیش رو بردارد، اما در دوران سرمربیگری خود در تیم‌های پارس جنوبی جم، صبا و گهر درود عایدی جز شکست و تساوی مقابل سرخ پوشان نداشته است.

تارتار که در سال‌های فعالیتش در عرصه سرمربیگری، نشان داده است به آسانی شکست را نمی‌پذیرد، یکشنبه هفته پیش رو برای چهاردهمین بار مقابل تیم سابقش قرار می‌گیرد و امیدوار است با تیم جوان خود بتواند پرسپولیس را برای چهارمین بار شکست دهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
    3 3
    بهتر نیست رسما لوگوی پرسپولیس رو بچسبانید بالای صفحه تون
    • IR ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
      5 2
      ا... تو که باس تیترشو دوس داشته باشی!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس