وحید کاظمی

وحید کاظمی که برای قضاوت دیدار تیم های سپاهان و استقلال انتخاب شده تاکنون فقط یکبار باخت این تیم تهرانی را سوت زده و در ۶ بازی از ۷ دیدار استقلال با او نباخته است.

سرویس ورزش مشرق - کمیته داوران فدراسیون فوتبال برای قضاوت دیدار حساس تیم های سپاهان و استقلال وحید کاظمی را انتخاب کرد. داوری که برای هشتمین بار دیدارهای تیم استقلال را سوت خواهد زد. در ادامه به بررسی قضاوت های او برای آبی های پایتخت پرداختیم.

*حساسترین مسابقه!

با نگاهی به ۷ دیدار قبلی که کاظمی برای استقلالی ها سوت زده به سادگی می توان دریافت که مصاف با سپاهان جدی ترین و شاید حساسترین مسابقه ای است که ظرف این ۵ سال (از روزی که برای اولین بار برای استقلال سوت زد) برای این تیم قضاوت کرده است.

*هشتمین سوت!

وحید کاظمی پیش از این برای استقلال در دیدار مقابل تیم های ماشین سازی تبریز(۲بار)، پیکان، شهرخودرو(۲بار)، استقلال خوزستان و نفت تهران قضاوت کرده و سوت بازی اصفهان هشتمین قضاوتش برای این تیم است.

*از دست رفتن ۹ امتیاز!

اگر مجموع امتیازات ۷ دیدار برگزار شده استقلال با قضاوت وحید کاظمی را ۲۱ در نظر بگیریم استقلال با کسب ۳ برد و ۳ تساوی و یک باخت با سوت این داور ۱۲ امتیاز کسب کرده و ۹ امتیازش را از دست داده است.

*اولین قضاوت؛ لیگ شانزدهم!

وحید کاظمی اولین بار در هفته چهاردهم لیگ شانزدهم برای تیم علیرضا منصوریان روبروی شهرخودرو در تهران سوت زد. بازی که استقلال ۰-۱ برنده شد و تک گلش را هم جابر انصاری زد.

*دومین قضاوت؛ اولین تساوی!

اولین تساوی استقلال با این داور در هفته دوم لیگ هفدهم روبروی استقلال خوزستان با سرمربیگری علیرضا منصوریان رقم خورد. شروع ناامید کننده استقلال که منجر به استعفای سرمربی این تیم هم شد.

*سومین قضاوت؛ رویارویی با نفت!

استقلال در هفته یازدهم لیگ برتر هفدهم با تیم نفت تهران که دیگر امروز اثری از این تیم وجود ندارد بازی کرد و داورش هم وحید کاظمی بود. استقلال آن دیدار را ۰-۲ با گلهای فرید محمدی زاده(گل به خودی) و جابر انصاری برنده شد. سرمربی استقلال وینفرد شفر بود.

*چهارمین قضاوت؛ دومین تساوی!

استقلال با وینفرد شفر در هفته یازدهم لیگ برتر هجدهم باز هم با سوت وحید کاظمی روبروی ماشین سایز تبریز به زمین رفت و در نهایت در خانه حریف به تساوی ۰-۰ تن داد.

*پنجمین قضاوت؛ غلبه بر پیکان!

بهترین نتیجه ای که استقلال با سوت وحید کاظمی کسب کرده به هفته شانزدهم لیگ هجدهم و دیدار با پیکان برمی گردد. برد ۰-۴ با گلهای مرتضی تبریزی، میلاد زکی پور، ایسما و وریا غفوری که سرمربی آن تیم هم وینفرد شفر بود.

*ششمین قضاوت؛ تنها باخت!

دومین باری که استقلال با سوت کاظمی روبروی ماشین سازی به میدان رفت با شکست ۲-۱ استقلالی همراه شد که با رفتن استراماچونی سرمربی نداشت. استقلال در خانه خودش ۲-۱ شکست خورد و تنها گلش را هم دیاباته زد.

*هفتمین قضاوت؛ تساوی در مشهد!

در هفته بیست و هشتم لیگ برتر نوزدهم استقلال در مشهد مهمان شهرخودرو بود و در پایان با سوت وحید کاظمی به تساوی ۲-۲ دست پیدا کرد. گلهای تیم فرهاد مجیدی را امیرارسلان مطهری و شیخ دیاباته زدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    3 1
    تیمی که تو دربی و آلومینیوم و گل گوهر شانس بیاره، تو این بازی هم شانس باهاشه
  • رضا IR ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    3 1
    سلام سرتیتر جوری که آدم فکر میکنه استقلال وابسته به داوران هستش .البته تاحدودی درسته چون خواسته یا ناخواسته کمک زیادی به این تیم شده .
  • رضا IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    0 1
    هیچ تیمی اندازه لنگ از داوری سود نبرد
  • مهدی IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    0 0
    سود؟ عدم اخراج عارف غلامی در دربی تیمتان را نابود می کرد.توطئه علیه آل کثیر توسط ششتقلال السعودی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس