کد خبر 1180125
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۸
حسن روشن

پیشکسوت استقلال گفت: استقلال در این فصل می‌تواند به موفقیت برسد، محمود فکری نیز ثابت کرده است به نتیجه‌گیری بیش از هر چیز دیگری اهمیت می‌دهد و می‌خواهد در پایان فصل به مقامی خوب برسد.

به گزارش مشرق، حسن روشن اظهار داشت:اینکه استقلال در صدر جدول لیگ برتر است اتفاق خوبی است اما نباید مربیان این تیم از ضعف‌ها و اشکالاتی که در  تیم وجود دارد عبور کنند.

وی افزود: شرایط لیگ برتر به گونه‌ای است که تیم‌ها اختلاف و فاصله امتیازاتی زیادی با یکدیگر ندارند. یک برد و یا یک شکست می‌تواند چندین پله تغییر را در جدول رده‌بندی لیگ برتر به همراه داشته باشد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: برخی‌ها بر این باور هستند استقلال باید از نظر کادر فنی تقویت شود اما من چنین اعتقادی ندارم.تنها مشکل استقلال نظم است و باید این مهم در استقلال برقرار باشد. در همه تیم‌های دنیا نظم و انضباط حرف اول را ‌می‌زند. بایرن مونیخ، رئال مادرید، بارسلون و همه تیم‌های بزرگ دنیا از این قانون پیروی می‌کنند.

روشن تصریح کرد:استقلال در این فصل می‌تواند به موفقیت برسد، محمود فکری نیز ثابت کرده است به نتیجه‌گیری بیش از هر چیز دیگری اهمیت می‌دهد و می‌خواهد در پایان فصل به مقامی خوب برسد.

وی تاکید کرد: یکی از مهم‌ترین اتفاقاتی که باید در استقلال رعایت شود پرهیز از حاشیه است، اگر این تیم می‌خواهد موفق باشد نباید درگیر مسائل حاشیه‌ای شود.

پیشکسوت استقلال اعلام کرد: مدیران استقلال این وظیفه را دارند بستر و امکانات لازم را برای استقلال فراهم کنند تا مربیان و بازیکنان در ادامه فصل کوچک‌ترین دغدغه‌ای نداشته باشند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: بازی با سپاهان برای استقلال اهمیت ویژه‌ای دارد، این دو تیم در جدول رده‌بنید رقابت فشرده‌ای با یکدیگر دارند و هر تیمی که بتواند پیروزی را به دست آورد گام بلندی را برای قهرمانی نیم فصل بر می‌دارد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس