حذف ۲۲ نفر از گزینه‌های فدراسیون فوتبال/ «تقلای» رد صلاحیت شده‌ها

مدیرعامل اسبق استقلال گفت: از اهالی فوتبال انتقاد دارم که چرا از علی کریمی حمایت می کنند؟ شما که می دانید او نمی تواند در ریاست فدراسیون موفق باشد. ریاست شاخصه هایی را می طلبد که کریمی ندارد.

سرویس ورزش مشرق – با نهایی شدن اسامی کاندیداهای احراز سمت ریاست فدراسیون فوتبال مشخص شد ۴ کاندیدا بخت و اقبال جلوس بر صندلی ریاست مهمترین فدراسیون ورزشی کشورمان را دارا هستند؛ مصطفی آجورلو، شهاب‌الدین عزیزی‌ خادم، علی کریمی و کیومرث هاشمی.

امیررضا واعظ آشتیانی، قائم مقام اسبق سازمان تربیت بدنی، رییس اسبق فدراسیون دوچرخه سواری و مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال در گفت و گو با مشرق، درباره این افراد و شاخصه هایی که باید برای ریاست فدراسیون درنظر گرفته شود حرف زد و از نقش مهم دولت در چنین انتخابات سرنوشت سازی گفت.

متن صحبت‌های وی در ادامه می آید:

*از فقر مدیریتی زجر می کشیم!

این انتخابات را می توان از زوایای مختلفی مورد بررسی و تحلیل قرار داد. البته نه ادعای فوتبالی بودن دارم و نه ورزشکار بوده ام و اصراری هم ندارم که اثبات کنم چنین خصایصی دارم ولی وقتی وقایع ماجرا را در کنار هم تحلیل می کنم به این نتیجه می رسم که چقدر در بحث مدیریت در فوتبال فقیر هستیم که کارمان به جایی رسیده که افراد نهایی شده در ذهن مخاطبان فوتبال برای ریاست هرگز شاخصه های لازم را ندارند.

*کاندیداها؛ جاه طلب یا بی اثر!

با نگاهی به اسامی به سادگی می توان دریافت که برخی با اتکا به جاه طلبی هایشان در این جمع قرار گرفته اند و هیچ سابقه اجرایی ندارند و بخشی دیگر هم که احیانا دارای سابقه مدیریتی هستند سوابق شان به شیوه "شاه سلطان حسینی" بوده و هیچ اثربخشی نداشتند و در دوران مدیریت شان هم تنها جایی را اشغال کرده بودند که هیچ اثربخشی نداشتند.

*چرا سراغ کاربلدها نمی روید؟

گلایه دیگری که می توان داشت این است که همچنان عده ای به حق از آن ایراد می گیرند و آن چیزی نیست غیر از اینکه چرا سراغ افراد فوتبالی دارای تحصیلات و سوابق مدیریتی با سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی نرفتید؟ افرادی سرشناس که همه آنها را قبول دارند.

*به این کاندیداها انتقاد دارم!

بنده شخصا در این مدت با افرادی که در این زمینه دستی بر آتش داشتند هم تماس های تلفنی داشتم و سئوال کردم که چرا برای ترغیب این قبیل افرادی که سرشان به تن شان می ارزد نمی روید؟ افراد معتمد و تحصیلکرده که مشکل بازنشستگی هم ندارند. به همین دلیل است که معتقدم این انتقاد به اهالی فوتبال وارد است که چشم شان را روی نفرات به در بخور بستند!

*حمایت از علی کریمی منطقی نیست!

از اهالی فوتبال انتقاد دارم که چرا از علی کریمی حمایت می کنند؟ شما که می دانید او نمی تواند در ریاست فدراسیون موفق باشد. ریاست بر فدراسیون شاخصه هایی را می طلبد که علی کریمی کدامیک را داراست؟ پس این حمایت منصفانه و منطقی نیست.

*پس فدراسیون را شورایی اداره کنید!

در این مدت خیلی از اهالی فوتبال در حمایت از علی کریمی گفته اند اگر او رییس شود به او مشاوره می دهند و در کارها به او مشورت می دهند. پس یکباره فدراسیون را شورایی اداره کنید و اسم رییس را بردارید. این رفتار از سوی این افراد باعث می شود تا فردا حق انتقاد را هم از خودشان بگیرند و نتوانند از انتخابی که خودشان حمایتش می کردند انتقاد کنند.

*دولت ما کجاست؟

نکته بعدی این است که آیا دولت حق مهندسی و دخالت در چنین امر مهمی را دارد یا نه؟ اتفاقا من می خواهم بگویم برخلاف آنهایی که شعار می دهند در اروپا یا کشورهای عربی دولت دخالتی در امور فدراسیون مهمی مانند فوتبال ندارد سخت در اشتباه هستند! آیا اروپایی ها که مدعی دموکراسی فیفا برای فوتبال هستند اجازه می دهند هر فردی ریاست فدراسیون فوتبال شان را در دست بگیرد؟ قطعا خیر! چرا می خواهید این قانون فقط در ایران اجرا شود در حالی که در اروپا و کشورهای عربی بدون اینکه شائبه ای ایجاد شود دولت با مهندسی دقیق فردی را در رأس فدارسیونی به این مهمی قرار می دهد که هدفدار، برنامه دار باشد و در امور سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی خبره باشد.

*دولت مانع از باندبازی در فوتبال شود!

نباید از واژه مهندسی تعبیر غلط کرد. بلکه مهندسی انتخابات از سوی دولت باید به این شکل باشد که مبادا گروهی که دنبال منافع سیاسی و شخصی هستند در رأس فدراسیونی بنشینند که متعلق به یک ملت است و در خیلی از مسایل روزمره اجتماع نقش دارد. نه اینکه دولت خودش را کنار بکشد و بعد گروهی با باندبازی روی کار بیایند. اتفاقا این حق دولت است که در این موضوع ورود کند چون اگر خرابی به وجود بیاید خودش بیش از همه باید هزینه بدهد.

*کفاشیان فقط یک حرف درست زد!

به نظرم علی کفاشیان طی همه این سالها که در فوتبال مسئولیت داشت فقط یکبار حرف درستی به زبان آورد و آن این بود که گفت فوتبال ایران مانند باتلاقی است که خودش را هم می بلعد. به نظر من اگر هر یک از این ۴ کاندیدا خیلی توانمند باشند می توانند تنها بخشی از این باتلاق را بخشکانند وگرنه تغییری در ماهیت این باتلاق ایجاد نخواهد کرد.

*این ۴ نفر شاخصه های مدیریت را نمی دانند!

از جمله دلایلی که برای این ادعایم دارم این است که برای رسیدن به هر موفقیتی باید یکسری شاخصه را بدانید و یا اینکه داشته باشید و این چهار نفر مادامی که این شاخصه ها را نداشته باشند به موفقیت نمی رسند و من می دانم که هیچ یک از آنها چیزی از این شاخصه ها را نمی دانند.

*حامیان علی کریمی باید جواب بدهند!

آنهایی که از علی کریمی حمایت می کنند باید به یک سئوال مهم در ارتباط با کاندیدای مدنظرشان پاسخ بدهند و آن این است که فکر می کنند واقعا اگر علی کریمی رأی بیاورد وضعیت فوتبال ما خوب می شود؟ ما که می دانیم حمایت از علی کریمی از روی محبت نیست بلکه برای این است که دیگران رأی نیاورند.

*بی تجربگی هر مدیری را زمین می زند!

این را هم باید اضافه کنم که تجربه، تنها مدرسه ای است که هزینه اش بسیار سنگین است و آنهایی که علم و آگاهی لازم نسبت به مسایل مختلف را ندارند هرگز نمی توانند با تکیه برتوانایی های فوتبالی شان تصور کنند که در عرصه مدیریت هم می توانند موفق باشند و زمین می خورند. نباید به سادگی از کنار این موضوع گذشت چون نمی توان به راحتی سرنوشت ورزشی با میلیونها طرفدار را بازیچه قرار داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 260
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 33
  • پرسپولیس عشق IR ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    75 20
    سلام از کدوم شاخص مدیریتی حرف میزنی جناب ! خیلی از خود راضی هستی مسلمان!! این نامزدها همه ازجنابعالی بهترین اصلی ترینش اخلاص و صداقت که حضرتعالی ....
    • ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
      63 51
      من فوتبال دوست نیستم ولی هرزگاهی اخبارش رو میشنوم. آقای آشتیانی و بقیه کاندیدها رو هم نمیشناسم. ولی با این حرف که علی کریمی یه سری شاخصه ها رو نداره موافقم.اگه کسی که فوتبالیست خوبی بوده معنیش این نیست که مدیر خوبی هست.
    • IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
      13 8
      مثل رحمتی گند زد به شهر خودرو بی دانش و مدرک یه شبه سر مربی تیم و کنار زد خودش شد مربی تیم
    • IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
      18 27
      چه بهتر علی کریمی ریس بشه تا با شاهکار های مدیریتی حتمی سلبریتیها برا همیشه بفهمند مدیریت کردن اون قدر ها هم راحت نیست بلکه زبونشون یکم کوتاه بشه چه اینکه بعد از انتخاب جدیدی و ساعی و مختاباد در شورا مردم متوجه اشتباهشون شدند
    • نادری IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
      38 10
      من خودم استقلالی هستم اما چون علی کریمی دزد نیست به دزدان میدان نمیده و محکم و رک گو هست شاخصه های شما رو نداره الان بچه 5 ساله میدونه چقدر پول تو فوتبال هست که تو داغ کردی آشتیانی
    • مصطفی IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
      16 4
      گل گفتی اینا از جای دیگه دارن میسوزند
    • IR ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
      18 6
      فوتبال ما تا حالاهرچه ضربه خورده ازادمهای غیرفوتبالی بوده اخه مثلایه ادم سیاسی چکارش بفوتبال؟ الان بهترین گزینه علی کریمی هست چون خودش خاک خورده ی فوتباله مثلامیدونه چه مربی خوبه یاکلاسوراخ سمبه های فوتبالوبلده. ما نیازبه یه فوتبال بلد داریم مگه بانک هست یابنگاه اقتصادی ک ی مدیر غیر ورزشی بیاد؟ این اقابجای اینکه طرف فوتبالیها را بگیره داره بافرافکنی باز ریاستوتقدیم یغیر فوتبالی میکنه. کریمی اگه ازش تعهدبگیرن ک بداخلاقی نکنه خوبه.. این یارواستقلالی تعصبی وقبیله ای حرف میزنه.. ینفرباتجربه هم بزارن کنارکریمی برای کم و کاستی.یسال بهش فرصت بدن ببینن چکارمیکنه به جوانها دیگه کی فرصت باید داد؟؟
    • مجید IR ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
      8 2
      کارنامه همه به غیر از علی کریمی رو همه میدونن که چه گندهایی که نزدن چون دراین پست بودن . پس بزن کنار بزار باد بیاد بابا. هی زر زر زراینهمه گند بسه دیگه. بیا پایین فرمونو بده دست جوانها
  • علی GB ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    39 54
    حرف حق زدی اگرکریمی رئیس شود تا فدراسیون را تعلق نکند دست نمی کشد . ایشان با کدام سابقه می خواهد رئیس شود.
    • IR ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
      29 41
      علی کریمی 4 تا بازی مربی شد 5 تا 5 تا تیمش میخورد این رو چه حسابی قراره رئیس فدراسیون بشه
    • فالگوش IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
      73 13
      راست میگه بینوا.....رئیس باید مثل کفاشیان باشه یا مثل تاج که یکی به مردم بخنده و یکی قرارداد با ویلموس ببنده و فدراسیون را نابود کنه و یکی امثال جنابعالی هم کوچکترین اعتراض هم نکنه
    • IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
      14 4
      بقیه چه کارنامه مدیریتی دارن که مدعی هر تخصصی هستن.
    • م DE ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
      4 5
      از کجا اینقد اطلاعات داری ک میدونی تعلیق میشه .اگرم بشه بهتر چون هزینه ویلتموس وکیروش یعنی پول درآمد یکسال همه ایرانی ها
    • IR ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
      2 7
      شما اول تایپ کردن را یاد بگیر بعد نظر بده.تعلیق درسته نه تعلق
    • ایرانی IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
      5 2
      اول اینکه کدام مدیر در ورزش سواد مدیریتی واقعی دارد؟؟؟؟ دوم اینکه کدام مدیر با سواد راجع به فوتبال چیزی میداند؟؟؟ سوم اینکه علی کریمی هم مردمی است و هم جنم مدیریت دارد.
  • فوتبالیست IR ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    63 21
    به طور قطع حضور یه فوتبالی بهتر از حضور یه سیاسی نون به نرخ روز خور هست. کریمی زاویه نداره با کسی و سیاسی هم نیست یک شخصیت اجتماعی هست که اگه کار خودش بهش سپرده بشه هیچ خطری نداره مدیر جوان کاربلد بهتره تا کسایی که هرجا رفتند فساد بود
    • ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
      23 36
      مدیر باید کسی باشه که مدیریت و سیاست بلد باشه نه فوتبال بازی کردن. علی کریمی فوتبالیست خوبی بود ولی به نظر من یه آدم احساساتی هست، مدیریت و سیاست نداره.
    • IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
      15 18
      راست میگی سال 88 اون مچ بند سبز را حتما خاله ام بسته بود
    • کینگ IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
      4 5
      ادم زبون نفهم نتیجه ی ورود سیاسیون به فوتبال میشه حال و اوضاع الانمون رییس فدراسیون سیاست به چه دردش می خوره که الکی تز می دید رئیس فدراسیون باید سیاست داشته باشه شما راست میگید برید مدیر عامل خودتون رو عوض کنید که .....
    • IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
      3 1
      البته فراموش نشود نون به نرخ فوتبال خوردن تو دنیای امروزی از هر نون به نرخ روز خوردنی چربتره که فوتبالیستها اون را خوب قورت میدن از بیتالمال مردم
    • IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
      5 4
      کریمی خودش یه سال به خاطر بی اخلاقی و زدن تو گوش داور بین المللی محروم بوده. ولله خوب رویی داره
    • IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
      1 0
      از منطقی بودن تو رو خدا صحبت نکنین.یک پست در کل مملکت که دست شما همیشه مدیران رو به ما نشون بدین که حداقل بیلان مثبت حداقلی نسبت به جاهای دیگه دنیا داشته باشه.فقط ادعا
  • IR ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    36 8
    وی گفته که ریاست شاخصه هایی را می طلبد که کریمی ندارد نیست که رئسای قبلی همه کتر کشته ترین مدیران فوتبال دنیا بودن نیس که میایار میایار بدهی بار نیوردن نیس که بهترین لابی ها رو در سطح جهانی به نفع ایران کردن علی اقا کریمی عشقه مطمئن باشین هر شخصی از عامه مرئم هم بیاد این قد خسارت به بار نمیاره که اقایون قبلی مدیر به بار اوردن علی اقا که جای خود داره و صد در صد موقق خواهد بود
    • JP ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
      8 5
      احتمالا خاله ات بوده چه ربطی داره این آقا واعظ حتی الفبای فوتبال را نمی داند بهتر حرف مفت نزنه
    • حمزه IR ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
      2 3
      کریمی باید بیاد والبته ادمهای درستی هم انتحاب کرده که خیلی به فوتبال کمک میکنه مث مهدوی کیا ودقیقی ماجدی واقعا ادمهای مدیر و با نفوذین وحداقلش هم همینه که دست این سیاسیون دزد حداقل از یک ارگان قطع میشه
  • IR ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    27 6
    مدیران قبلی چه گلی به سر فدراسیون زدند که حالا با آمدن کریمی دستاوردهایشان نابود می شود.البته کریمی اگر عاقل باشه نباید خودش را وارد سیاست بکند چون آدم سیاست نیست.
    • امیرعلی شاه IR ۰۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      0 2
      اشکال نداره هرموقع کم اورد یه مرگ برآمریکا بگه حل میشه
  • عباسقلیخان IN ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    25 12
    جناب واعظی آشتیانی،بزرگوار دیگرا جندبن و چند سال رئیس بودند حالا علی آقای کریمی اومده دمش گرم باید اهالی فن را بهش معرفی کرد و کمکش کرد تا فدراسیونی آباد داشته باشیم ،انشاالله همه چی درست بشه ،نه ،تنها فوتبال
  • IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    20 4
    بله علی کریمی رئیس خوبی نمیشه مثل رءسای قبلی
  • رنگ خون IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    27 7
    بنظرم این آقای آشتیانی بیشتر از منظر رنگ به این موضوع ورود کرده است.. نترس آقای استقلالی،، فدراسیون جای باند بازی ورنگ نیست.. شما که اهلش هستید ومغز کل چرا در انتخابات نامزد نشدید؟!!! چون شما فقط برای انتقاد به کسی که بالاتر از سطح شماست آمادگی دارید و دیگر هیچ... پس ببند اون دهن گشاد رو..
    • IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
      9 9
      علی کریمی که اسطوره تراکتوره چه ربطی به شما داره
  • امیر IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    20 4
    فقط کاراشتیانی مخصوصاازنوع خنده وتاج اشتیانی خودمونیم تومدیریت بلدی اگرقراره عده گزمه اون پشت دستورارا برات بیارن منم میخام مدیر بشم هم اسقلالیم ده سال اسقلال قم.توپ میزدم البته باکمک ناصر حجازی استقلال تهران وقتی دست شما های مثلا مدیرافتاد اسقلال قم با35سال سابقه پاچید همانطورکه پاس ارارات شاهین برق شیراز پاچیدن شما مدیرهستی ولی توخونت فوتبال خونه کریمی حجازی پروین دایی و.......هست شماها کیش کیش خونه
    • محمد IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
      4 5
      چرا دارین میسوزین علی اقا میخواد رییس بشه.......
  • IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    17 5
    حالا مثلا دوراز جون اگه فرهادمجیدی یا بلابه دور ممودفکری بود میگفت کوله باری از تجربه هستن وهمین کافیه
  • یدملت IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    24 4
    همه به علی کریمی رای دهید تا آن ها فرار کنن
  • دینارخانی IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    20 8
    اسم علی کریمی وحشت به جانتون انداخته جل وپلاستون رو جمع کنید هر چه خوردید بسه تونه بزارین فوتبال نفس بکشه
  • IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    17 9
    .اسم کریمی به 100 تا تو بیسواد شرف داره
    • محی بازنشسته DE ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
      6 4
      واعظ بی سواده؟ صدتامثل تورادرس میده چون حرف حق میزنه
    • US ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
      1 2
      اون پولشو میخوره تو بخودت فشار نیار.
    • US ۰۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
      0 4
      درود بر شما . علی کریمی عشقه .
  • IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    10 5
    تو خوبی بنفش تو بشین جلو اعتدال
    • https://www.instagram.com/p/CK8z5AIBPnBWmrPi7sCTvr IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
      4 4
      افکار درستی نداری چی ربطی به بنفش و سبز داره ‌ کافر باشه .به ملت و کشور و فوتبال خدمت کند ایران رو سر بلند کند برای ما کافیه . شما مغزت به اندازه فندق هست
  • IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    6 1
    چرته، معاونین و مشاورین رکن اساسی یک مجموعه هستند.
  • IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    28 6
    آخه اگه علی رئیس بشه پته همه این مفت خورهارا می ریزه روی آب .همین ازش میترسند
    • US ۰۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
      0 2
      گل گفتی
  • IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    12 7
    فقط علی کریمی
  • نبی IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    7 18
    اگر آقای کریمی که همه دوستش دارند مدیر ‌‌شودخوب نیست چون آقای کریمی اخلاق وصبر مدیریتی ندارند وافرادی چون خداداد عزیزیها را دور خود جمع خواهد کرد وفدراسیونی چاله میدانی تشکیل خواهند داد که هیچ کس جرات نکند بخاطر آبرویش حتی کوچکترین انتقادی کند بخصوص اینکه به کار فدراسیون نمی‌شود دخالت کرد آنوقت است که ایران از طرف فیفا تعلیغ شود
    • IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
      0 2
      کاملآ درسته علی کریمی می‌تونه فدراسیون اداره کنه
    • IR ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
      0 2
      گلم تعلیق درسته.نه تعلیغ؟؟!نوشتن یاد بگیر.امثال شمارو چه به انتقاد از کسی که قلبی از طلا داره. این مهمه..
  • سازبان IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    14 6
    می ترسند علی کریمی بیاد شفاف سازی کنه.چون همه چی را رک و صاف میگه.این آقا خودش متخصص نیست در باره متخصص حرف می زنه!! خودش قبلا اشتباهی مدیر عامل استقلال بوده
  • حسام IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    5 4
    میبینم که حتی نام علی کریمی نیامده لرزه به جان اقایان انداخته اتفاقا علی کریمی بیاد از چند سال عقب تر کارش رو شروع خواهد کرد چنان پوستی از بیسوادان و بی لیاقت های فوتبال کشور خواهد کند که دیگر گذر امثال ویلموتس ها از صد هزار کیلومتری فوتبال ما هم عبور نخواهد کرد
  • IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    8 5
    اولا سال ها قبل قول داده بودی از فوتبال بری و دیگه راجع به فوتبال حرف نزنی! یادت رفت؟ دوم- کسی نمی گه با اومدن علی کریمی بهتر می شه! فقط باند قراردادهای میلیاردی و ... یه تحقیق و تفحص کوچیک ازشون انجام بشه بسه برای ما. سوم- خسارت ویلموتس هم به جای اینکه از بیت المال بره از سهم بازار آهن یه بنده خدایی بره بهتره به نظرم که علی کریمی می تونه این کار رو بکنه! چهارم- نصف مشکلات مملکت توسط مدیرانی به وجود آمده که از هیچ کس جز خودشون مشورت نمی گیرن، پس این ضعف نیست! قوت هست. نکته آخر- بینی و بین الله خودت با شایستگی مدیرعامل استقلال شدی؟ سابقه داشتی توی مدیریت باشگاه ؟ حتی توی سرپرستی یه تیم دسته سومی ؟ تنها دستاوردت ادامه چرخه امیر و صمد و پرویز بود دیگه؟ پس زیاد سخت نگیر
  • IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    2 1
    مشخصه رئیس خوب مدرک جعلی ..دزد..اختلاص گر..بله قربان گو ..ریا کار
  • محمد DE ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    3 5
    بله درسته فاسد بودن به زعم ایشان شاخصه اصلی رییس فدراسیون بودنه که علی کریمی فاسد نیست پس نمیتواند انتخاب بشود خدا ریشه شما وامثال شما مدیران مفسد را از سر فوتبال و کشور خلاص نماید آمین
  • فرزین IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    8 3
    با کریمی آینده خوبی برای فوتبال پیش بینی نمیکنم. رییس بودن سواد ،بیان ،تجربه و کارایی بالا وروابط عمومی خوب میخواهد. حال هرکسی بخواهد هر حرفی را بزبان بیاورد و خود را آدم رک ونترسی نشان دهد و لو سواد نداشته باشد نمیتواند موفق باشد . در ضمن این آقا کسی بود که برای روحانی تبلیغات میکرد مثل خیلی از سلبریتی ها. این اوضاع نابسامان را برای مردم ساخته اند.
    • IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
      0 5
      ده آخه شترتاکارنکنی تجربم کسب نمیکنی داش علی یاعلی ❤❤
    • علی IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
      6 6
      کریمی جمع کن دار و دسته ات با کدوم رزومه مدیریتی میخای بشی رییس خنده دار هس قبلا هر کی از باباش قهر میکرد خواننده میشد الان هر کی از فوتبال قهر میکنه میخواد بشه رییس آخه تو چ قدرتی داری لنگی بچسب ب پولای یامفتی ک تو زندگیت بهت رسیده ب حرف مدافع فرانسه ک میرسم میگفت وقتی توپ میفتاد جلو پاش فقط فکر میکرد باید دریبل بزنه حتی خودشو.بشین سر جات لنگی
  • میهمان CA ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    3 5
    آقای واعظی وحشت دارید که یه آدم سالم وارد دستگاه شما و فوتبال شود ؟ مگه خود شما از کجا شروع به کجاها رسیدید ،اتفاقا فوتبال ما به افرادی مثل دایی و کریمی احتیاج دارد ،شما حرف نزنید سنگین تر هستید
  • میثم GB ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 4
    مدیر فدراسیون باید کسی باشه که شخصیت بین المللی باشه تودنیا بشناسنش وقتی خواست بازی دوستانه بذاره بگن بازیکن سابق بایرن وبهترین فوتبالیست اسیا تو زمان خودش به ما زنگ زده برای بازی دوستان نه اجرلو که حتی تو محل خودشونم نمیشناسنش دیسپلین حرفه ای رو حداقل دیده باشه وخودشم داشته باشه باهمین سیاست هاتون عربستان تو زمین بی طرف داره بازی میکنه سالها هم حقمون خورده شده
  • IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    7 6
    امثال شما ها چه گلی به سرمون زدید فقط و فقط تظاهر و فریب اتفاقن علی کریمی به فدراسیون اعتبار میدهد اگر کمی تفکر کنید
  • IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    7 2
    راست میگه بنده خدا ،نمیشه یک آدم صادق و راستگو بشه رئیس فدراسیون .باید یک سیاسی دروغگو رئیس بشه.
  • سینا IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    6 6
    کلا شش ماه در فوتبال و استقلال مدیر بود این آقا ولی ماشا الله از هیچ فرصتی برای خودنمایی نمیگذره مقصر رسانه ها هستن که به اینجور افراد تریبون میدن ، فرافکنی رو کنار بذارید ! امثال آقای کریمی کم در فوتبال اروپا و جاهای دیگه رئیس نشدن!حداقل به پاکدستی و صداقتشون نسبت به اون گزینه های دیگه و مخصوصا شما و امثال شما بیشتر اطمینان داریم
  • IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    1 1
    حالا این مدیرانی که بودند و ادعای مدیریتش گوش فلک رو کر کرده بود چیکار کردند تا حالا؟ مدیریت در ورزش اگه به مدرک بود الان لیگ ما در حد لالیگا بود. اثرات مدیریت قبلی در قرارداد ویلموتس کاملا مشهوده.
    • کاپیتان IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
      1 3
      بابا بس کنید تو را خدا اقای واعظی چه غلطی تو استقلال کردی که ادعا داری اما مدیر بی سابقه بهتر از مدیر با سابقه ودزد و دروغگو امسال شماست که معلوم نیست کدام طرفی هستی لااقل علی اقا شهامت داره بگه با کی برخورد میکنه لااقل دوتا دوست واشنا تو بایرمونیخ داره یک تیم اروپائی را بیاره با هاش بازی کنه شما چی؟
  • حمیدرضا IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    1 4
    اقای محترم باتمام احترامی که واسه شماقاعلم ولی بین گزینه هاعلی کریمی بهترین حداقل اهل باندبازی وفساد نیس ازجنس فوتباله میتونه دوتابازی دوستانه خوب واسه تیم دست وپاکنه باتوجه به اعتبارجهانی که داره
  • مجتبی IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    1 1
    مگر این چند سال مدیرانی که به اصطلاح شاخصه داشتند چه گلی به سر فوتبال زدند که کریمی یا هرکس دیگه نمیتونه بزنه، نکنه منظور ت از شاخص اینه که باید اسمش واعظ آشتیانی باشه
  • مجتبی IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    1 2
    کریمی یه خوبی داره که به هیچکی باج نمیده
  • IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    خدایی یکی نیست به این بگه توچکار کردی توکجا رو آبادکردی
  • مهرزاد IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    2 4
    آقایانی که برعلیه آقای کریمی حرف میزنند چرا از علی کریمی وحشت دارین ؟ تاریخ انقلاب اسلامی ایران و جوانان اول انقلاب و فرماندهان دفاع مقدس را ندید که همه جوان بودند؟!! ، جوانان با توکل و اعتقادواقعی به خدا ، صداقت در کار و مردم دوستی میتوانند موفق باشند . فدراسیون فوتبال مخروبه هست باید یکنفر جوان و پاکدست با کمک جوانان سالم ساخته شود .
  • مسیحا IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    2 2
    راست میگن خوب علی کریمی بیاد جلو بخور بخوراشونو میگیره کاسه خالی میشه
  • کرامتی IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    1 0
    همیشه نشون دادید استقلالیهاکه غرض ورزی خاصی دارید.
  • IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    مدیریت درایان بادوشاخصه تعریف شده یاپرخاشگرندیا پاچه خوار هردویشان برای زمین زدن اداره شان ازهم سبقت می گیرند
  • IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    4 3
    مهمترین رکن کاری و رفتاری علی کریمی جدای از فوتبالی بودن، سالم بودن و رک بودنشه و این باعث نگرانی عده ای شده که شفافیت فوتبال براشون خطرناکه
  • وحید IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    1 0
    آقای آشتیانی بزرگوار قراره بین این 4 کاندیدای محترم بفرمایید کدوم بهتره، نه اینکه مدیران باسواد و مجرب فوتبالی غیر کاندیدا و حتی مدیران فوتبالی آلمانی و ژاپنی رو با کریمی مقایسه کنی! کریمی اعتبار بین المللی و پرونده مالی شفافی داره. حس مسئولیت پذیری اجتماعی خیلی بالایی داره. البته باید مراقب مشاوراش باشه. من یه استقلالی ام، اما با اطمینان میگم بین این 4 کاندیدای محترم، کریمی با اختلاف بهتره. اگه فرهاد هم تنها کاندیدای فوتبالی بین کاندیداهای نهایی بود، همینو میگفتم. اما این مساله هم مثل روز برام روشنه که برگزار کنندگان مجمع سناریویی طرح ریزی کردند که کریمی نهایتا 20 تا رای بیاره، شاید هم کمتر!
  • رضا IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    نخیر فوتبال باید به فوتبالی داد نه کسی که هیچی بارشون نیست از فوتبال کل دنیا رییس فدراسیوم فوتبالیه فقط تو ایران یه کسی که ربطی به فوتبال نداره میزارن رییس تو بیخود نیکنی میگی علی کریمی به درد نمیخوره واسه این سمت اتفاقا باید بیات تا باند بازیا وبخور بخورا و قرادادای بیخودی دیگه بسته نشه اینم فکر کنم چون دلاله میترسه علی بیات گندش بزنه بالا
  • شهرام IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    1 0
    معلومه که شما هم ترسیدی آقای واعظ آشتیانی نکنه شما هم ریگی در کفش داری فقط اینکه تجربه مدیریتی باشه ملاک نیست ...پس وجدان چی ایمان چی ، علی کریمی تجربه کافی داره او از بیرون نیومده از درون دل این فوتبال اومده و در آسیا و جهان به اندازه کافی شناخته شده هست و میتونه کارای بزرگی برای فوتبال ما بکنه و اون وجهه جهانی مون رو بعد از سالها دوباره بهمون برگردونه اگر شما سیاسیون بزارید...
  • ناشناس IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    شما خوبی آقای مدیر سابق چه گلی به سر فوتبال زدی کاربلد
  • ناشناس IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    1 0
    علی کریمی بدرد فدراسیون فوتبال نمی خورد عجب کار بچه گونه است سیاست ومدیریت نداره اشتباه نکنید
  • علی IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    2 2
    آقا یه سوال دوستان میگن علی کریمی سابقه مدیریتی نداره، خب مسلمون مگه به کس دیگه ای بازی دادین که مدیر باشه همش تو خودتون چرخوندین،یارو توپ فوتبال رو با توپ تنیس رومیز از هم تشخیص نمیده شده رییس فدارسیون فوتبال، قبلی ها خیلی کاربلد بودن؟!؟اگر به تر زدنه بزار علی کریمی هم شانس خودش رو امتحان کنه، طرف استقلالیه زورش امده، نترس هوای استقلال رو هم داره،همینکه راستگو هست کافیه
  • م IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    4 0
    عزیزم تواین مملکت کی سرجاشه که کربمی باشه.؟اگرتمامی پست هابراساس شایستگی بودقطعاکاربلدهاپیش قدم میشدن حداقل اینه که کریمی دوست داره سلامت ودلسوزانه کار کنه شماهااگه راست میگیدکمکش کنیدمخصوصااگه رای آورد.قبلی هاکه مثلاکاربلدبودن چه گلی سرفوتبال زدن؟
  • IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    کدام شاخصه مدیریتی رو شما میگید اقای همیشه منتقد؟؟؟ حتما قرارداد کیروش و ویلموتس جز شاخصه های مدیریتی تاج و کفاشیان بوده ؟
  • مجتبی IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 1
    تو هم میخواستی بیای کاندید بشی؟؟؟!!!!!
  • IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 1
    آقای اشتیانی لطف کنید چند تا از اون شاخصه ها رو بیان کن آقای شاخص من اهل فوتبال نیستم ولی نمیتونم چرندیات شما رو بشنوم
  • علی IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 1
    بله باید فدراسیون رو بدن دست امثال شماها تا با شاخص های مدیریتی تون ......به فوتبال. سوء مدیریت همان چیزی است که باعث میشه مدیریت امثال شما پای بازیکنان و مربیان خارجی رو بی حساب وارد مملکت کنه و کلی پول از دست بره و پنجره نقل و انتقال باشگاهها بسته بشه و اوضاع تیم ملی هم که اظهر من الشمسه.
  • امیر IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    1 0
    انتخاب علی کریمی مثل انتخاب۸سال گذشته رییس جمهور باباندبازی وشعاربرجام ووعده های دروغ،وعوامفریبی خیانت به کشوراست.عاقلانه،عالمانه ومنطقی انتخاب صورت گیرد،بهتراست
  • IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 1
    هر کاری متخصص خودشو میخواد که علی کریمی هم تخصص لازم رو داره و هم خاک فوتبال خورده ست پس لطفاً خف....
  • عادلو IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    2 1
    این مچ بندسبز بسته حامی روحانی واصلاح طلبان،فقط به درد توپ جمع کن می خوره،اگه بشه رییس فوتبال ،فوتبال رامثل رییس جمهورمحبوبش به لجن ونابودی می کشه انشاالله
    • رضا IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
      0 0
      فقط شما خوبین
  • ايرانی IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 1
    شلغمم شده جزو میوه ها.........
  • رضا IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 1
    هیچی نگو زورت میادکه قدرت میخادبیفته دست پرسپولیسی ها... علی کریمی افتخارآسیااست.
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 1
    والا شما و بقیه مدیران همچین کارنامه های درخشانی نداشتید که سی سال مسند دار مدیریت ورزشی مملکت بودین و به اعلا علیین رسوندینش! یه سه چار سالم علی کریمی بیاد ببینیم چندمرده حلاجه. فوقش همین شماها هستید تا دست از پا خطا کرد کله ش کنید‌‌. ترس نداره که عمو!!
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    2 0
    چرا همش آزمون و خطا باید کسی رو گذاشت که از علی کریمی مطمئن تر باشه
  • محمد IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 1
    من استقلالی هستم .اما از کریمی حمایت میکنم . سوال اینجاس چرا عده ای فکر میکنند مدیریت در ایران هماهنگی با باندهای قدرت و دولتی هاس ؟یکی به نعل بزند و یکی به میخ. شاید مسایل اداری و مناسبات را کمی آگاه نباشد که درست میشود . اما شجاعتش باعث ساختار سکنی در حرکت کثیف موجود در فوتبال میشود . موفق باشی علی اقا
  • جانباز IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 1
    سلام ببخشید مدیران ارشد چه کاری کردن که الان مدعیان کریمی هستند به نظر من جای امثال کریمی و دایی و غيره می‌تواند به فوتبال ایران کمک کند چون دزد نیستن
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 1
    فقط علی کریمی
  • IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 1
    میترسن نون‌دونیشون قطع بشه
  • US ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 1
    همه میدونن تو امثال کیسه کش باپرسپولیس د‌شمنیدایناجزبدبختی وپولای بیت المال که مفت ومجانی خرج امثال ویلموتس وغیره وفوتبال به ورشکستگی وزهمه زجرآور مسئولی که عرضه نوشتن اساسنامه به زبان انگلیسی جای شرمندگی است آقای ریس بانددوچرخه.. توهمانی که بعدشش رو ریس کیسه فروختنت وانواع تهمت وباخفت بیرونت کردن ازچی حرف میزنی حرف نزنی لااقل چارنفرمیگن آدمی... ولی علی کریمی که ازخیرودستگیری مستضعفین وفوتبالی وجهانی شدنش.. بدون دیگه بایدبعدانتخابات که به حق نیست بایدبری هم آهن فروشی جای شمااینجانیست
  • حسین IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    1 1
    از چی میترسید مثلا شما مدیریت داشتید این همه زدو بند اینهمه مفت خوری اشکال ندارد چند صباحی دست اقای علی کریمی قرار گیرد تا حالا سعی بر خورد کردنش کردید فقط دست به جنایت نزنید
  • علی IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    1 1
    من باحرف این آقا کاری ندارم ولی هر انسان فوتبالی میدونه علی کریمی روی چه حسابی اومده برای فدراسیون،فقط فاز دیده شدن وجاه طلبی داره...این شخص انقدرمغرور و سیاسی کاره اصلا جایگاه خودشو نمیدونه ،،تحمل انتقاد نداره ،بی ظرفیت و با مملکت زاویه داره، به هیچ عنوان سواد و علم کافی نداره، گول اون مدرک رو نخورید،علی کریمی در پرسپولیس هم که بود با همه جنگ داشت ،شما حساب کنید انقدربی گذشت بود ازعلی دایی کوچیکتر بود اما یکبار نرفت جلو برای آشتی...پس این آدم اگر به اون جایگاه برسه یه فاجعه رخ میده....خود دانید اینده همه چیز رو مشخص میکنه
    • بهروز ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
      0 0
      دروووووووووووووووووووغ نگووووو کوچولو !!!!!!!!!
  • ناشناس IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    1 1
    آقای واعظ آشتیانی بهتره خفه بشی مردک چاپلوس حالا اگه کریمی استفراقی بود چنین غلطی نمی‌کردی توخودت چ از فوتبال میدانی ؟ حتما میخوای برای رقبای کریمی چاپلوسی کنی
  • عشق وطن IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    جناب آشتیانی فقط شماها بلد هستید مدیریت کنید بابا بسه ترا خدا دست بردارید مدیریت شما وهم پالکی هایتان را دیده ایم بگذر یک با هم جوانترها پا به عرصه مدیریت بگذارند ..البته جای جناب دادکان خالیه
  • محمدرضا IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    من یه پرسپولیسی هستم.جناب واعظ :اینکه علی کریمی سابقه مدیریتی ندارن درست..ولی بعد از انقلاب کدوم مدیر با سابقه رو سراغ دارید فوتبال مانو تو منجلاب بدهی و خفت فرو نبرده باشه حتی خودشما که سابقه مدیر عاملی استقلال رو در کارنامه دارید چه گلی بر سر فوتبال تیمت زدی.....پس بهتره حالا دیگه به جوانان اعتماد کنیم و از شون حمایت کنیم و راه را بهشون نشون بدهیم...بسه دیگه اعتماد به یه مشت پیر و پاتال جیره خور.....
  • ناشناس CH ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    هیچ وقت انگلیس نمیزاره ایران به دست جوانان پاکش اداره بشه،علی دایی و علی کریمی و خیلی از اسطورهای ایران اگه بیان مدیریت کلان کشورو به عهده بگیرن و این پیرمردهایی که اینچنین ول کن قدرت نیستن و فقط مرگ باید این افرادو از پستهاشون بگیره،واقعا چه افراد که هیچ توانایی ندارن چطوره امور کشور در دست دارن،عزائیل زودتر بیا به داد ایران زمین برس
  • شاهرخ اکبری بیاتیانی IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    خود شما تا حالا چه غلطی کردید؟؟؟
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    اگه علی کریمی استقلالی بود هم همین نظر رو داشتید؟؟؟؟
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    مخالفان از گذشته اش نگرانند مدیر کاربلد یعنی اقای کریمی انتخاب میشه بعد میگه یعنی چی درود بر علی کریمی
  • کامران RO ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 1
    اصلا به توچه ربطی داره. اقای واعضی که نظرمیدی چکارمملکتی شماها ازاسم علی کریمی میترسین خودش جه کاری به نفع مملکت ومردم انجام دادی یکیشوبگو
  • امیر US ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 1
    شما بفرما تو این سالهایی که کار کردی و اصلا همین فدراسیون دوچرخه سواری که بودی چه دست آوردی داشتی؟ چطور به شما و همپالکی های شما که میرسه فقط تعهد و تدین(که تو داشتن همین هم بحثه) میشه ملاک نه تخصص و کسی نباید انتقاد کنه و همه باید به به و چه چه کنن اما به مخالفین و رقبای شما که میرسه باید تمام فاکتورهای حقیقی و حقوقی و ماورایی رو داشته باشن!!!
  • حسین IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 1
    بهتر از علی کریمی واسه پست ریاست فدراسیون فوتبال نداریم اعتبار فوتبال ایران می‌باشد...کی شما رو میشناسه آقای آشتیانی؟اصلا کی از شما نظر خواست تا مدیریت فوتبال دست شما سیاسیون هستش شاهد هیچ پیشرفتی در این فوتبال نخواهیم بود.شما فقط دنبال پول و رانت هستین و در حدی نیستید که از علی کریمی انتقاد کنید
  • نیما IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 1
    آقای آشتیانی کم دم تکون بده برا دیگران
  • بیژن RO ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 1
    مافیای فوتبال هرگز اجازه حضور شخصی مثل کریمی را در مدیریت فوتبال نمی‌دهد
  • آرش IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 1
    پس وقتی نه فوتبالی هستی نه ورزشکار حرف مفت نزن بشین سر جات تا کسایی که توانایی دارن وارد کار بشن مثل علی آقا کریمی.
  • سام IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    1 1
    متاسفانه یکی از مهمترین فاکتورهای مدیریت اخلاق و سیاست است. متاسفانه هیچ کدام را علی کریمی ندارد. ایشان در عرصه مربیگری اینها را ثابت کرد. ایشان در برخور با خبرنگار و روزنامه نگاران حتی توانایی کنترل خود را نداشتند. برخي دوستان بیان می‌کنند که مگه رؤسای قبلی چه خوبیهای را داشتند،خوب ما هم می خواهیم تکرار قبلی ها نشود
  • IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    پ. ن. پ. بیان از شما وامثال شماها حمایت کنند بس نبود این چهل سال. مافیای فوتبال درست کردید وبه اسم مربیان دست چندم دلار های این مملکت را بباد دادید. واقعا آقای رئیسی باید از همه مدیران فوتبال. در تمام این مدت باز خواست کنند مطمئنا. زدو بند های فراوان وجود داشته
  • نادر IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    در کشورهای اروپایی یا عربی که مدعی هستید دولت در انتخابات فدراسیون دخالت میکند ، دخالت آنها منجر به آن میشود که فردی لایق و بدرد بخور در راس فدراسیون قرار یگیرد،دولت ما در انتخاب مسئولان و وزاری خودش بی تدبیر و نامید برخورد کرده و حال و روز خودش هم که مشخص است ، پس در صورت دخالت فدارسیون را هم به کجا رهنمون خواهد کرد.
  • علی US ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 1
    به تو ربطی نداره حرف زیادی نزن آرام باش
  • IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 1
    زییس فدراسیون بایدفوتبالی باشه حالا جناب عالی خوشتان نمییاد که نیاد ولی سیاسیون نباید راس کارباشند
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 1
    یعنی میگی تو که پات به توپ نخورده از علی کریمی بهتری یا او ن افراد قبلی که فدراسیون فوتبال به باد دادند
  • حسین بهبودی نیا IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    یک چیز میگم قول میدم همه حرف منو تایید کنند. از ادمی مثل علی کریمی یاهرکسی که. بایک کشمش گرمی و بایک خربزه سردی کندمدیردرنمیاد علی کریمی بیش از حد جوگیرو و احسایاتیه. یعنی زود گریه میکنه زود جبهه میگیره رود انتقاد میکنه یعنی. مدیرباید اگر زبونم لال پدرش فوت کند نباید جواحساسی به خود بگیرد
  • حافظ IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    تا حالا که مدیران دست نشانده بودند چه اتفاقی افتاده قبل از مدیر بودن باید دلسوز بود ومردمی کریمی دلسوز یک دلار این مملکت است جناب تاج وکفاشیان که کاربلد بودند فقط قرارداد مربی سابق تیم ملی کافیه
  • حرف حساب IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    فدراسیون یک مدیر با وجدان و دلسوز میخاد که به فکر دزدی و فسادو قرارداد سوری نباشه.قدم اول برای فوتبال ما همینه و هیشکی بهتر از علی کریمی نیست.مثلا مدیران قبلی که مدیریت بلد بودن چه گلی به سرمون زدن.مقصر ما مردم هستیم که هر چی از دهن بقیه در میاد رو باور میکنیم و از خودمون قدرت تفکر و نظر نداریم
  • دایی IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    اونوقت مطمئنی این حرف اگرو از روی رنگ و تعصب تیمی نزدی جناب؟! شما ازین 4نفر یکیو معرفی کن و شاخصه های مدیریتیشم عنوان کن تا همونو بشونن رو صندلی ریاست، چون شمایی ک یکیو تخریب میکنی احتمالا میتونی یکیو هم بزرگ کنی شما سنگتو بزن گشنجک مفته!
  • محمد IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    من خودم استقلالی ام ولی به شخصه از حضور کریمی استقبال میکنم این همه مدیر این چند سال اومدن تو استقلال کدومشون جز دزدی کاری کردن علی کریمی هر چی هست شرفش از اکثر مدیرها بیشتر انشالله که انتخاب میشه
  • جواد IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    خیلی ازخود راضی هستی..خودت شمد چند سال تو مدیریت بودی..چ گلی سراین ابن فوتبال زدی..ب غیر ی مشت بدهی ک دزدی..دهنتو ببند
  • IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 1
    شما که بلدی چکار کردی ......
  • IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    1 0
    چه ربطی داره مثلا آقایونی ک الان درراس هستند خیلی خوبن که علی کریمی نمیتونه رییس بشه اتفاقا پته همشون رو میریزه رو آب خیلی حرف الکی نزنین
  • علی اصغر IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    1 0
    ببخشید مگه مدیران قبلی با شاخصه های خوبشون چه غلطی کردن غیر از فساد رانت پولشویی و خسارت به تیم ملی و باشگاه ها چی داشتن اقا ول کنید 4 سال یه فوتبالی خوب و اسطوره رییس بشه
  • افشین GB ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    طرف استقلالیه‌زورش اومده کسی‌ از پرسپولیس داره میشه رییسش
  • DE ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    بنده خدا راست میگه آخه چون علی کریمی اهل زد و بند نیست اهل دزدی نیست باند ای بنده خدا هم نمیتونن لابی گری کنن یا دسترسی به ناظمی پیدا نمیکنن
    • محمد IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
      0 0
      کریمی هم تا حالا مدیر نبوده که معلوم بشه دزده یا نه.اختلاص گر باشه یانه.‌..عزیزم تا الان گوشت دستش نبوده بزار مدیر بشه بعد ازش تعریف کن.‌‌‌..علی کریمی رد چه به ریاست فدراسیون...نه سواد نه تجربه نه اخلاق
  • IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    علی کریمی تمام تشخیصاش اشتباه بوده چطور میتونه رییس فدراسیون بشه
  • محی بازنشسته DE ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 1
    من بااینکه خودم در جوانی فوتبالیست بودم وچم کار تاحدودی دستمه اصلابه دردرییس فدراسیون نمی خورد.مکانهای ورزشی که جای انتقام گیری نیست ایشون هنوز نیامده شمشیرراازروبسته سواددرست و حسابی که ندآره ناطق خوبی هم که نیست فقط به درد این میخوره که نتایج بازیهاراقبل ازاغازپیش بینی کند....خدابه داد این ورزش فوتبال که قبلا همچنگی به دل نمیزدبرسد
    • IR ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
      0 0
      نایب اولش مهدوی کیاست که یه تیم تو ایران درست کرده که نمونه است. کدوم یک از به اصطلاح مدیران پرادعا 1صدم از مدیریت ایشون رو از خودشون نشون دادن که ایراد میگیرید و ایراد میگیرن. اگر کسی غیر از اینها انتخاب بشن باید به سلامت انتخابات شک کرد.
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    اولاشماخودتان موفقیتهایت رااعلام کن.درثانی انتخابات فدراسیون شورای نگهبانی نداردکه روصلاحیت یاعدم حمایت کند.
  • علی IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    به ایشون بفرمائیدچون احساستون اینه که علی آقااگروارد گود شود جلو رانت،دزدی وووو میگیره
  • Peyman IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    حالا که یه فوتبالی جوان میخواد بیاد، صدای تمامم ماموت های سیاسی در اومد، آخه خودت امثالهم چه گلی به سر فوتبال و این ملت زدین. حداقل یکی مثل علی کریمی پاکه.
  • IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    آخه آقایون قبلی که مدیریت و ریاست بلد بودن چه تاجی به سرمون زدن؟ اصلا فوتیال با سیاست چکار داره که بخوایم از سیاسیون استفاده کنیم‌ بهتره یه فوتبالی باشه و نیروی جوان مثل علی کریمی قطعا تلاشش را برای بهبود اوضاع میکنه. ترس اینها اینه که علی کریمی بیاد پته اشونو بریزه رو آب و رسوا بشند.
  • آرش IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    یعنی خودت خیلی باسوادی
  • IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    این آقا هم جوش خودش رو میزنه کسی باید رئیس باشه که درد بفهمه مشکل فوتبال ریشه ای حل کنه از روز اول ولی وقتی تمام مملکت دست دلال هستش از فوتبال که این رقمهای کذایی توش جابه جا میشه توقعی نیست فقط امیدوارم کسی بیاد که بتونه دست دلال رو قطع کنه فکر نسل آینده باشه که بتونه برا ۱۲ سال دیگه برنامه بچینه
  • حسین IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    فقط مهمه یکنفر بیاید که مثل خودش باشد
  • حسام IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    جناب اسبق! ببخشید دیگه.... اخه عنوان های شغلی جنابعالی همه اش اسبق بوده جناب واعظ شما مثلا در استقلال چه غلطی کردید ؟؟؟ اصلا نگاهی کنیم به کشورهای دیگرو به باشگاههای بزرگ در کشورهای تراز اول فوتبال نگاه کنید : فوتبال المان : کارل هاینتس رومنیگه اسطوره فوتبال المان در باشگاه بایرن مونیخ در دهه 70 و اینتر میلان ایتالیا در دهه 80 و عضو هایات مدیره کنونی بایرن مونیخ و از 2015 تا کنون رییس هیات مدیره باشگاه و بایرن مونیخ همواره جز سه تیم اول پر افتخار باشگاهی جهان بوده است و همین یکی دو شب قبل هم قهرمانی جام باشگاهای جهان را بدست اورد اسپانیا : فلورنتینو پرز رییس باشگاه رئال مادرید و بازرگان اسپانیایی که اشگاه در دوران او رئال مادرید موفق به کسب دو عنوان قهرمانی در لا لیگا و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا شد. پرز هم‌چنین موفق به پرداخت تمام بدهی‌های باشگاه نیز شد. ایتالیا: ادوارد انیلی مدیر کنونی باشگاه یوونتوس و عضو هیات مدیره کمپانی فیات ایتالیا یوونتوس با کسب ۱۱ جام اروپایی-بین‌المللی[۳] و در مجموع با کسب ۶۹ جام معتباز ] پرافتخارترین باشگاه‌های جهان محسوب می‌شود. باشگاه یوونتوس اولین باشگاه تاریخ فوتبال اروپا است که توانسته هر سه جام معتبر اروپایی را فتح کند،یوونتوس به انتخاب فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار فوتبال به عنوان دومین تیم برتر قرن ۲۰ اروپا شناخته شده‌است. این باشگاه همچنین به عنوان هفتمین باشگاه برتر جهان در سال ۲۰۱۷ از سوی فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار فوتبال معرفی شد. البته در فوتبال این کشور ها نه خبری از سردار و حاجی و ماجی هست و نه خبری از قرادادهای کشور سوز مانند قرداد ویلموتس هر چه هست لیاقت و سابقه روشن فوتبالی و البته درایت در مدیریت موفق ورزشی جناب امیر واعظ اشتیانی اسبق اتفاقا وقتشه که شما سیاسیون پر ادعای بی سواد برید اب خنک بخورید انصافا یک قطره از عرقی که علی کریمی در دوران فوتبالش ریخته به هیکیل همه شما سیاسیون فاسد پر ادعای بیسواد شرف دارد راست گفته علی کریمی برید دعا کنید که انتخاب نشه والله پوست از سر همه کثافتهایی چون شما خواهد کند علی کریمی کسی بود که در ان مناظره فوتبالی با محمد رضا ساکت پرده از چهره فاسد این فوتبال کثیف برداشت
    • کاربرجدید IR ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
      0 0
      واقعاچه کارشناسانی داریم درعرصه مدیریتی فوتبال دوستان اگه قراربودحرف ملت ملاک ومعیارخیلی ازمدیریتهاباشه الان وضع مااین نبودپس بیجهت خودمان رااذیت نکنیم ازجهتی خوبه امثال کریمیهابشن رئیس وبااون شوری که دارن واردمیشن رزومه خیلیاروبرملاگنندتاوجدانااین فوتبال ناپاک ماتکونی بخوره ولی ازانجائیکه ریاست ومدیریت توکشورمون دنبالش خیلی ازمسائل داره بعیدبه نظرمیرسه چون هرکی واردسیستم میشه کلایه ادم دیگه ائی میشه
  • IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    تو اگه کاردان بودی استقلال و به این روز نمینداختی
  • علی IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    هر کسی بیاد و کاسه کوزه ی مدیریت دولتی رو از سر این فوتبال جمع کنه خوبه, میخواد علی کریمی باشه یا هرکسی دیگه.
  • حسن خیاط IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    با احترام به تصمیم سازان محترم .واقعا چرا از دکتر محمد دادکان که هم تخصصش را دارد و هم تجربه کافی و کارنامه خوب وکسی هم در تعهد و دلسوزیش شکی ندارد استفاده نمیشود؟
  • داریوش IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    راس میگه باید دزد باشی ک علی نیست
  • کمیل IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    یکی نیست بهش بگه تو که گند زدی به استقلال العربی چکار کردی که حالا در مورد بزرگ مردی که اسطوره آسیاست حرف میزنی لابد انتظار داری یکی که از فوتبال سر در نمیاره مثل خودت بیاد رئیس بشه..نخیر جناب خیلی روراست بگو داریم از حسودی جر میخوریم نه از رو عقل ودانش ریاست.......
  • Pa IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 1
    شما مدرک مهندسیتو کیلو چند خریدی اصلا سواد داری نون به نرخ روز خور شایدم فکر میکنی علی کریمی پته همتونو بریزه رو آب بهتره به جای حرف زدن راجب علی کریمی بری استخون کله پاچه ایی که با قلعه نویی خوردی را لیس بزنی
  • IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    3 1
    این کریمی تونم میبینیم میاد میزنه توجیب واینم میره..خاک بر سرفوتبال مملکت که هرکی میاد سوئ استفاده میکنه و میره.خاک برسر مردم احمق که رو احساس تصمیم میگیرن
  • رضا IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    1 1
    اقای اشتیانی شما ک انموقع مسیولیت داشتید چه گلی بر سر ورزش این مملکت زدید بفرمایید ما بدونیم ! حرف زدن راحته ولی در عمل قطعا کم میارید باید نفراتی ک در حوزه فوتبال کار کردند بیایند و مدیریت رو بدست بگیرند ن امثال شما ک هیچ سر رشته ای نداشتید و از راه سیاسی اومدید در ورزش !
  • علی IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    آقای واعظ آشتیانی میشه بفرمایید میوه دوران مدیریت شما برای استقلال چه بود که حالا بعد از قریب به 20 سال دوری از ورزش فوتبال برای فوتبال و ورزشی که هیچ تخصصی ندارید نسخه می‌پیچید؟ علی کریمی و باقی بزرگان فوتبال از مدیریت فوتبال این مملکت دور باشند تا جا برای آدم کوتوله هایی مثل شما باز بشه؟ تا خیلی راحت لابی بکنید، زد و بند کنید و به هیچ کس و هیچ کجا هم پاسخگو نباشید؟ و هر اتفاقی رو به خیر و مصلحت ربط بدین؟ دیگه حنای امثال شما رنگ نداره، گرچه مسلما به افرادی مثل علی کریمی اجازه کار نخواهند داد، همونجوری که فرهاد مجیدی رو از استقلال فراری دادن
  • صادقی IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    بنظر بنده کلا باید فوتبال ایرانو تعطیل کنن..چون هم بیت المال داره ب تاراج میره،هم مردم الکی حرص میخورن،هم اینکه خدایی فوتبال ما و نوع فوتبال ما ابروی کل فوتبال دنیارو برده..نه قانونی نه جذابیتی نه تکنیکو ایده ایی نه جایگاه درست حسابی نه حرمتی نه حساب کتابی نه کیفیتی هیچی.. والله تعطیل بشه خیلی بهتره..حداقل این همه پولو خرج ورزشهای دیگر میکنیم ک کلی تو دنیا خداروشکر ارزش و جایگاه ویژه داره..امریکا فهمید فوتبالش بدرد نمیخوره اومد سرمایه ریخت رو بسکتبال،کشتی،بکس، والیبال و چیزایی دیگه ک حسابی جواب داد. حالا ما چرا گیر دادیم به فوتبالی ک هیچی جز اعصاب خوردی و دزدی نداره واقعا موندم..گر چه باید بخاطر منافع یک عده باید باشه.. والله من یک استقلالیم ولی باز خدا خیر بده ب این پرسپولیس ک چندسال یکباری به اسیا میگه ک ایران هم فوتبال داره.. اقای واعظی خودت چ گلی سر استقلال زدی؟ اقای واعظی مگر ما کلا مدیر کاربلد داریم؟؟ بلی داریم یکی مثل اذری و اونا حرف حقو میزنن نباید روکار باشن.. اقای واعظی:فوتبالی ک امثال(دایی،مهدوی کیا،باقری،خاکپور،عابدزاده،عزیزی و ..) خانه نشین شوند رو باید گل گرفت..فقط گِلللللل اقای واعظی:مثلا مدیران گذشته بجز دادکان و چند تای دیگر ک شاید ۳نفرهم نباشند چه خاکی سر این فوتبال ریختن ک بقیه نتونن بریزن؟ و در اخر باید گفت:سر و ته همه یک....
  • IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    عجب مزخرفاتی فرمودید باز مثل همیشه پشت پرده چه خبره که ترس برداشتید من که به نوبه خودم آرزو میکنم علی کریمی به ریاست برسه و امیدوارم در باقی فدراسیون‌ها هم افراد ورزشکار همون رشته که لایق و دست و دل پاک مثل آقای علی کریمی هستند در مسند ریاست قرار بگیرند
  • IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    آقای واعظ شما که فوتبالی نبودید چطور مدیر عامل یک تیم شدید علی کریمی که هم در فوتبال داخلی وخارجی چهره شناخته شدهای است هم جسور بی با ک دلسوز وهم مردمی
  • حسن کیانی IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    آقای آشتیانی کسی راجع مدیریت حرف بزند که در حد و قواره موضوع باشد تو که از عهده مدیریت توالتدخونه خودت هم بر نیامدی و آمدی با مدیریت ریده به باشگاه‌ استقلال و شبانه هم استعفا دادی و فرار کردی غلط زیادی میکنی که راجع دیگران حرف میزنی هنوز مدیریت شورت و لباس خودت نمی توانی انجام بدهی
  • HAMiD IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    با سلام ،اتفاقا آقای علی کریمی با توجه به تجارب ارزشمندی که دارند لیاقت و شایستگی ریاست فدراسیون فوتبال را دارند برای ایشان آرزوی موفقیت و سلامتی و تندرستی مینمایم
  • IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    این نا آشتیانی خودش ازمدریت چیزی حالیش نیست اگر بود که در ان مقطع که گند زد به استقلال یادش رفته‌.‌ اخه توکه معلومه با علی کریمی دشمنی داری چون ازخودت بهتر نمی تونی ببینی .. بعدش توکه این چهارنفر کلهم بردی زیرسوال خودت هم که عددی نیستی !!! پس عمه ت بشه رییس فدراسیون؟؟ در ضمن توکه به ولی نعمتت کفاشیان اقتدا کردی که گفتفدراسیون فوتبال ایران باتلاقه پس دیگه چه میگی براخودت...
  • محمد IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    اقای آشتیانی ریاست فدراسیون فوتبال ایران بیشنر از اون که علم مدیریت بخواد سلامت کاری صداقت و از همه مهمهتر روابط خوب بین الملی میخواد.علی کریمی بهترین گزینه موجوده اگر امثال اقای دایی می اومدن که تمام بود اما الان کریمی بهترینه.بلکم با وجود کریمی و مهدوی کیا یه چهارتا ادم حسابی خوب و چهارتا بازی و اردو خوب بره تیم ملی.
  • حیدر ابراهیمی IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    سلام.فکر کنم اوضاع خراب شده که اینقدر ناراحت هستید .انشاا... علی کریمی رئیس فدراسیون میشه و این مدیرای نالایق فوتبال و رشوه خوار ها و داورهای فوتبالی که مشکل ایجاد میکنن به نا حق دیگه در فوتبال نباشن
  • مرتضی IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    صددرصد امثال این آقا و آقایان دیگه که با پول بیت المال گردن کلفت کردن نمیزارن علی کریمی بشه رییس فدراسبون چون منافعشون بخطر میوفته دیگه نمیتونن لفت و لیس کنن
  • ناشناس IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    آقای واعظ تا حالا کجا بودی خودت از طریق باند بازی اومدی چند پست گرفتی رزمه راهبردی خودت را که در استقلال بودی را اگر راستگو هستی بنویس، مسئولیت سابق را بادانش خودت گرفتی یا باندبازی با بالون اومدی اون موقع که فیفا فدراسیون فوتبال ایران را ، قرارداد ترکمنچای را ، بیچاره تاج که اواخر از دست شاخصها و سیاست به قول شما ،هنگام بستن قرارداد ویلموتس تو کجا بودی که به تاج کمک تا ایشون جانباز نشه !! بدان و آگاه باش به عمل کار براید نه حرف مدیر سابق استقلال لطفآ خودت به خودت نمره چند میدی ؟ عزیز دل برادر........
  • مهدی IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    مدیریت در فوتبال که هیچ ماشا... شاخص ها و تعاریف مدیریتی شماها جابجا کردید . استقلالی بودنتم که کنار بزاریم مطمینا نون شماها از دولت میاد و امثال کریمی ملتند. پس باید نزارید یکی از بیرون وارد بش.
  • IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    روسای قبلی چکار کردن سابقه ربسی داشتند علی کریمی صد شرف شما وامثال شمارا دارد حرف بی خود نزد
  • mhmd1330 IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    مهمترین فاکتور مدیریت صبر و تعامل با دیگرانه که به هیچ وجه در علی کریمی دیده نمیشه 4 روز مربیگری درست نتونست بکنه همش دعوا و قهر و آشتی بود
  • امیر IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    آقای آشتیانی دوران مدیریت شما را در استقلال دیدم بابا شعر نگو
  • ارش IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    برو بابا معلومه از کجا میسوزی اگر استقلالی بود هم این حرف رو میزدی کریمی کسی هستش که رنگ براش معنایی ندارد پرسپولیس و استقلال ندارد که شما از همین حالا داری خط و نشون میکشی این همه مدیران با سواد و تخصصی بودن این بار هم یک فوتبالی بدون پارتی و از جنس فوتبال باشه عیبی داره مگر بقیه از شکم مادر مدیر بودن نه جانم شما از جایی دیگه میسوزی وسلام
  • نور IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    این فوتبال چند سال دست شما بوده بزار دست بقیه هم باشه مگه شما که خود و دوستانتان را مدیر میدانید چه گلی به سر این فوتبال زدید همش گند زدید ..والا شما و رفقا که خیلی رو دارید
  • علیرضا FR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    میبینم کریمی نیومده همتون خودتون رو خراب کردید
  • سهیل IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    پس حمایت از دوزدانی مثل شما و کفاشیان و افرادی که الان مشغول هستن خوبه مردک تو تو شکم مادرت مدیر عامل بودی یا پارتی بازی تورا گذاشتن مدیر عامل تو اگر پارتی نداشتی هرگز به استادیوم راهت نمیداون خخخ
  • مازیار IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    1 0
    درود به جناب علی کریمی مرد همیشه سالم فوتبال ایران
  • کرم IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    مردک تو اونموقعی که مدیرشهرک های صنعتی بودی چه مدیریتی بجز حال دادن اساسی به خانواده علی انصاری کردی که الان داری مدیریت تعریف میکنی.... پشتت به کی گرم.....
  • بهراد1 IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    آقای آشتیانی علی کریمی کسی است که در بالاترین سطح فوتبال اروپا یعنی بوندس لیگا بازی کرده وبا شناختی که ازاو داریم دراین مدت نحوه اداره کردن فوتبال آلمان را حالا درصدی کم دیده و تجربه کرده خواص علی کریمی اینه که پاک دسته وحرفشو رک به مخاطبش دیکته می‌کنه شما خودتان توانایی مدیرعاملی یک تیم را نداشتید حالا از مدیریت علی کریمی در فدراسیون واهمه داری شک نکن آقای کریمی خیلی توانمندی همانطور که در دوره بازیگریش جادوگر نام گرفت مطمین باش در مدیریت فوتبال ایران هم موفق خواهد بود شما ازمنافع خودنترسبد علی کریمی اگه رییس فدراسیون فوتبال بشه استقلال و پرسپولیس وان تیم روستایی براش فرقی ندارن .
  • کریم علیجانی IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    شما خودت چیزی بلد بودی مًل گنجشک به این شاخه اون شاخه نمیپریدی
  • IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    به نظرم آقای علی کریمی خیلی خوبه و قطعا میتونه در مسند ریاست فدراسیون موفق عمل بکنه ایشون هم فوتبالی هستن هم انسان پاک دستی هستن هم قاطعیت لازم رو دارن بعدشم شما دقیقا منظورتون کدام شاخصه ها هست احتمالا موفق نمیشن حتما باید ی پرونده چند هزار میلیاردی داشته باشن که مدیر خوب و زرنگی باشن
  • IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    ما مدیریت شما هم دیدیم که... چرا عادت ندارید کسی رو بالاتر از خودتون ببینید؟از کدوم مدیریت حرف می‌زنید؟لطفا اگر حرف زدن بلد نیستید حداقل حرف نزدن را یاد بگیرید.4469
  • S IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    اقای اشتیانی ی گزارش عملکرد از خودت منتشر کن ببینیم چه رزومه ای داری با اینهمه مدیریتت. استقلال رو قهرمان اسیا کردی یا دوچرخه سواری رو؟
  • P.m IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    اخه میدونی این آقا میترسه نون پیرمردهای چندین شغله بریده شه میگه مدیر جوان نیاد
  • Kiakojouri.ardavan IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    آقای واعظ شما با کدام تخصص معاون صنایع و رئیس سازمان صنایع کوچک شدید کثرت مشاغل غیر مرتبط شما شگفت آوره بس کنید دوچرخه سواری سازمان تربیت بدنی، مدیرعامل استقلال و معاون وزیر صنایع با کدام تخصص مردم را چه فرض کردی کریمی هم فوتبال میداند و هم صداقت دارد آن چیزی که شما ندارید راستی اِالان چه کاره اید روحیات خلوت با حقوق چند ده میلیونی۴۷۸۶
  • جعفری IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    اقای اشتیانی اب رو بریز همان جا که میسوزه .گند زدی به استقلال .تو خوبی نننننه
  • َA--R IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    بتوچه .مسئول داره
  • زارعی IR ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    1 0
    سلام آقای آشتیانی تو خودت هم که فوتبالی نیستی حتی یک عکس فوتبالی نداری چرا رفتی استقلال کریمی لااقل باسواد هست سوابق بازی ملی و بهترین تیمهایی اروپایی را دارد و فوتبال را میفهمد چرا انتقاد میکنی شما از جای دیگری دردت میاد
  • Mostafa NL ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    1 0
    هنوزنمیتونیم از حق فوتبالمون تو حق خوری های afc دفاع کنیم چون امثال کریمی و دایی ها رو شما خونه نشین کردید اگر اینا حداقل وجه فوتبالمون تو آسیا بهتر میشه
  • IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    راست میگه چون تو اینا علی کریمی فقط فوتبالیه‌ و دزد نیست یه دزد باید کل امور دستش باشه که علی کریمی این کاره نیست اگه کریمی بشه کل فدراسیون دستان دزدی‌ اش قطع خواهد شد برای همینه که احساس خطر گردن
  • منصور IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    فوتبال ایران بابودن امثال کریمی تودنیاشناخته میشه امثال کریمی برندهای فوتبال ایران هستند دست بردار اینهمه حسادت وخفه شوتادهنتوگل نگرفتند
  • IR ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    2 0
    درست گفته
  • محمود ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    1 0
    مگه قراره کار بلد باشن اونا که بلد بودن چه گلی زدن اتفاقا" میخواهیم علی کریمی بشه تا چششون دربیاد میدونم که مسولین بهش رای نمیدن ولی کاش میدادن وعلی آقا هم مدیریت را بهشون یاد میداد
  • محمود IN ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    1 0
    سلام اقای اشتیانی شما اصلا چکارهستی که بفرمایید کی باشه کی نباشه جسارت است برو دنبال کار وبار خودت کریمی طشخصی است که شما حق نداری اظهار نظرنکنید کی باشد یا کی.نباشد وفوتبالی ها را بگویید که حمایت نکنند از قهرمانشان به شما چه ارتباطی دارد چه جایگاهی دارید که بقیه نمی فهمند شمافقط می‌فهمید این بی ادبی است
  • رحمن IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    عجب دلایل میآورد تجربه .سابقه خوب پدر بیامرز مگر سابقه مدیریت و سابقه چطور بوجود آمده است از همان باند بازی که خود شاه شاید قسمةی از آن بوده باشید پس این فرصت سابقه مدیریت در دستان عده ای خاص گروگان گرفتخ شده است بله من هم معتقد هستم علی کریمی با صبوری کم و گاهی پرخاشگری از اوضاع نمیتواند سازندگی در مدیریت فوتبال داشته باشد اما با استفاده از رزومه فوتبالی ها و توان آنها در مدیریت باشگاهای خود این فرصت تجربه و مدیریت جدید را بوجود آورد .هر چند اگر این بشود آقایان سالقه دار این تجربه برای آنچه نقشه راه خودشان است چوب لای چرخ مدیریت جدید خواهند گذاشت که این نامردی در ایران ما نهادینه است
  • IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    1 0
    اینو میدونم حداقل بیشتر از شما گند نمیزنه کریمی ،دو سه نفرم میشناسنش حفظ آبروه !!!!
  • رحمن IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 4
    این آقا استدلال کرده که تجربه مدیریتی ندارند خوب مگر شما ها در طول این چهل و دو سال مدیریت را با تحصیل سیکل و دیپلم گروگان نگرفته بودید و الآن پز مدیریت را با چهل سال فرصت و یک لیسانس آنچنانی میدهید.من هم معتقدم کاندید شدن علی کریمی یک اشتباه است عده ای از شهرت او برای خود میخواهند کلاهی بدوزند علی کریمی زود جوش میآورد و طراح و صبور نیست اما میتوان از فوتبالی هایی که در مدیریت باشگاه خود موفق بوده اند استفاده کرد و این تجربه و رزومه مدیریتی را در کلان بوجود آورد هر چند در صفت نهادینه ایرانی متاسفانه کسانی که کنار میروند تا میتوانند راست و دروغ چوب لای چرخ نفر جدید خواهند گذاشت و فکر فوتبال کشور نیستند.ما از نظر اخلاقی مریض هستیم.فقط جلوی بینی خود را میبینیم .همه چیز با من خوب است وگرنه بد است.
  • هادی حقدوست IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 1
    مگر طی این ۴۰سال به اصطلاح مدیران با تجربه اومدن چه کردن که کریمی نتواند برا شما هم متاسفم که خودتان هم جنست مثل تاج و امثال هستی مگه با استقلال چی کردی به نظرم علی کریمی بهترین در ضمن مدیریت هم ذاتی و هم علمی
  • الیاس پوریانی PL ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    1 0
    کریمی عشق ماست چه رای بیاره چه نیاره
  • تابان IR ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    2 0
    در خیلی از کشورهای بزرگ دنیا ورزشکاران وارد گود مدیریتی شده اند من علی کریمی را بسیار باهوش تر والبته تواناتر میبینم که از این مرحله بجای بالاتری برود در ضمن ایران مهد پرورش جوانان توانا در انجام کارهای بزرگ بودند. نمونه اش زمان جنگ و فرماند هان جوان
  • فخرالدین IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    1 0
    شما از کجا میدونی که کریمی نمیتونه ؟
  • علی رضا محمد زاده IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    1 0
    سلام. شخصیت آقای کریمی راهمه میداند او هیچ وقت زیر حرف شناورهای نادرست نمیرود فقط تنها کسی که درمیان نامزدها اهل باندوباندبازی نیست.
  • IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    دوره شما غیرفوتبالیها دیگه تمام شده .
  • حمید JP ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    واقعن شما مدیران بی همتا چه کردید ؟!! سوییس بهتون بدن یک شبه تبدیلش میکنید به سومالی !واقعن خواب شما عبادت به قولی سعدی ....همینکه کاری نکنید بزرگترین کار کردید
  • IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    یکی به این قل مراد بگه یه نگاه به فدراسیون های موفق دنیا بنداز تا ببینی که بهترین فوتبالیست هاشون تونستن بهترین فدراسیون رو درست کنند..
  • ناصر IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    اینهمه سال شماها بودید این بللاها سر فوتبال ایران اومد .بدتر ارین که نخواهد شد !!!! بزارین یک مدتی هم امثال کریمی ها بیان.حرص نخور عزیزم
  • ابوالفضل DE ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    1 0
    علی کریمی هیچی بلد نباشه همین که فوتبالیه بسه
  • محمد IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    1 0
    فقط تو کشور ما مدیر به دنیا میان بقول خودشون ژن خوب ...
  • ali saeedi IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    1 0
    سلام.......این آقای آشتیانی اگه به اندازه یه سانتیمتر سند بیاره که توانسته در بحث مدیریتی در هر موردی افتخاری رو کسب کرده باشه من چشم بسته بهش ایمان میارم این آدم بیشعور و بی سواد و تنگ نظر اینقدر بخل داره که طاقت دیدن یه مدیر جوان رو که میتونه دست همه ی اینا رو واسه مردم رو کنه رو نداره این آقا چون دیگه چیزی از رئیس فدراسیون بهش نمیماسه داره منفجر میشه آخه حسادتم حدی داره بدبخت تو پایه و اساس زندگیت رو پول دزدی و رانتی بود که اصلا حق تو نبوده بنا شده به موقعش یه جوری بالا میاری که همه دلشون خنک بشه
  • مهدی IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    1 0
    یه عده براین اساس که یه عده ورزشکارشدن شورا شهر نتیجه نگرفتن،یه عده هم به رفتگر رای دادن شد شوراشهر،فک میکنن علی کریمی هم نمیتونه،اونا نتونستن،چون جاشون اونجا نبوده،ولی علی کریمی ازجنس فوتبال،اگه علی کریمی نتونه،بدونید هیچکس نمیتونه،ربطی هم به مدیربودن و نبودن نداره،درضمن این اشتیانی وامثال اینا،ترسشون اینه که،علی کریمی بیاد درست کنه،ابروی اینا بره،پس ببندید،...
  • محسن IR ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    1 0
    مگه ریسان قبلی فدراسیون فوتبال چه خصوصیاتی داشتند علی کریمی ندارد آره اونا دزد بودند علی کریمی نیست. فقط همین ما به علی کریمی و صداقتش رای می دهیم.
  • IR ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    1 0
    تو خفه شو بدرد نخور این فوتبال کسانی مثل علی دایی یا علی کریمی یا فرزاد مجیدیها را لازم نداره چون اینا دزد نیستن .
  • محمد IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    1 0
    آقای واعظ استقلالی پس این همه مدیریت های غلط و بدهکاری های فوتبالی و هرج و مرج های که در فوتبال است و اظهر و من الشمس هست رو شما تا به ندیده اید ولی با حضور کریمی کارشناس و مدیر صاحب سبک و کاردان شده اید دوستان این آقا تا الان کجا بوده تعجب اینکه داره برای علی کریمی صحبت می کنه
  • IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    1 0
    علی کریمی اگر مدیریت ندارد ولی دزد هم نیست
  • قلب ایران IR ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    کیسه کش آبو بریز همون جایئت که میسوزه،به جادوگر آسیا میگی شایستگی فدراسیون حروم خورو نداره ،فقط جادوگر باید این فدراسیون کثیفو درست کنه وسلام.
  • IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    1 0
    بهتر است شما به جای تمام ملت فوتبال دوست وکارشناسان فوتبال نظر ندهید من به عنوان یک فردعادی وفوتبالدوست ایرانی که طرفدار تیم ملی هستم علی کریمی را گزینه پاکدست وبا دانشی میدانم فکر میکنم شما خدای ناکرده از آینده خودت میترسی
  • میثم IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    1 0
    آره شما راست می گویی رییس های قبلی فوتبال ایران را به قله های آسیا و جهان رساندن ولی علی آقا نمیتونه خیلی نترسید با فسادی که در فدراسیون به راه انداخته این وبا لابی گیریهایی که در انتخابات ریاست فدراسیون وجود دارد هیچ وقت افراد پاک همچون علی آقا رای نخواهد اورد فقط خداوند خودش ریشه فساد و امسال شما را بخشکاند
  • IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 1
    هرچی باشه آقای کریمی خودش ار دل فوتباله نه سیاست که ربطی به فوتبال حتی ما مردم هم ازش حمایت میکنیم اگر دزد بود خوشتان می امد و تاییدش میکردید
  • IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    جناب شما که میگید من فوتبالی نیستم و ادعا نداری .پس اینجور که شما میگید باید ریسس فدراسیون مثل شما باشد نه فوتبالی و کار بلد
  • علی IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    حداقل دزد نیست
  • IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    1 1
    واقعا ملت عجیبی هستم.اقایان کسی که دریبل زن خوبیست لزوما رییس فدراسیون خوبی نیست آخه آقای کریمی چه تحصیلات و تجربه ای داره
  • محمد IR ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    واعظ آشتیانی کیه؟!!!!
  • عبدالرضابیرقداری IR ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    1 1
    اقای کریمی اکر انتخاب شود موراازماست حساب میگشد
  • کاظم IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    2 0
    مدیریت فوتبال حقه بازی ودورغ لازم داردعلی کریمی مال این حرف هانیست علی کریمی باصداقت است وحقیقت محض
  • علیرضا IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    علی کریمی باید رییس فدراسیون شود! دقت کنید ( باید) چون هیچ فردی لایق تراز او در این کشور وجود ندارد.
  • طهمورث صوفی سیاوش IR ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    1 0
    فقط یک سوال از آقای آشتیانی دارم شما که درپستهای مختلف بقول خودتان خدمت کردید چه دستاوردی داشتید جز گندزدن به تشکیلات
  • رضا FR ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    پماد بزن سوزش زیاده، علی آقا حداقل مثله شماها دزد نیست. نگران چی هستید شماها؟ روسای قبلی چه گلی به سر فوتبال زدن. چون داش علی اهل بخور بخور نیست دارین میسوزین . پماد بمال
  • طهمورث صوفی سیاوش IR ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    آقای آشتیانی بهتر بود اول کمی به سابقه گندزدگی خودتان نگاه میکردی بعد اظهار نظرمیکردی عملکردت درتمام پستهایی که داشته نشان از بی لیاقتی خودت دارد دست از سر فوتبال مملکت برداری
  • شهرام حیدری IR ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    علی کریمی
  • امید IR ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    عزیزان الان مدیریت تک نفره نیست بلکه تیم مدیریتی و مشاورین بیشترین نقش رو دارن که قطعا علی کریمی تیم مشاوره قوی داره مخصوصا با وجود مهدوی کیا .
  • سعید IR ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    از کدوم مدیریت صحبت مکنی، مدیریتی که بدهی پشت بدهی به بار میاره، درست علی کریمی سابقه مدیریتی نداشته، واحتمالا باعث تحولی در فدراسیون نمیشه، ولی در شرایط کنونی، بهترین گزینه امثال علی کریمی هستند که با سخت گیری وصداقتی که دارند اوضاع مالی رو سر وسامان بدن جلو فساد رو بگیرن
  • ناشناس IR ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    علی کریمی از امثال شما که کارنامه موفقی نداشتید صد البته بهتره. بالاخره علی کریمی یه وجهه داره وهمه می‌شناسمش.
  • سعید IR ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    توی مملکت ما کدوم مدیر و رئیسی سرجاش نشسته که شما داریدمیترکی که ممکنه علی کریمی رای بیاره؟؟
  • انسان IR ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    اقا، شما فردا برو رئیس شو،، چرا خودتو داری ج ر میدی؟ حتما تو مدیریت بلدی، کرونا اگه نکشه ،حسادت حتما شمارو ازپا درمیاره.
  • IR ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    اینا همشون از علی کریمی میترسند
  • IR ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    آشتیانی تو راجع به علی کریمی حرف نزدی.
  • سید حسن عرفان IR ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    آقای واعظ آشتیانی همانطور که خودتان گفتید نه ورزشکارید و نه میتوانید در چنین اموری مدعی باشید اما اسمتان میگوید که واعظ خوبی هستید آنهم در طرد کردن شخصیتی چون علی کریمی که رقیب دیرینه همه دوران زندگی تو بوده و هیچوقت شمارا یارای مقابله و رقابت با نام و رنگ و آوازه او نبوده پس بیشتر از این با کلماتی خارج از فکر و ذهنت به فرافکنی و گل آلود کردن آب نپردازید. چرا که دراین برکه حتی قورباعه ای هم برای شما آواز نمی خواند
  • IR ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    1 0
    نه ، پس امثال شما خوبند که هنوز تشخیص نمیدی تیمی که ۱۰ بازی کردی با تیمی که ۶ بازی کرده . میگی ما صدر جدولیم
  • رضا FR ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    1 0
    علی کریمی بازیکن زحمت کش پرسپولیس بوده وممنون از او .ولی ایشون متاسفانه کار مدیریت بلد نیست وحتی در حرف زدن معمولی هم مشکل دارد او اصلا توانایی مربی گری هم ندارد بهتر است سکان یک جای که در حال غرق شدن را بدست کسی که شنا بلد نیست ندهیم
  • خوزستانی IR ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    1 0
    علی کریمی میتواند.
  • یوسف IR ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    چه کسی تاالان به جز علی کریمی مناظره داشته با آقایون پول خور فدراسیون بابایکم منطقی باشید خدایش انسان پاکی هستش وباوجدان هستش
  • احمد IR ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    ایشان خودشان با مدرک دیپلم به اینجا رسیدند
  • DE ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    شما خودتون میگی نه فوتبالی هستید نه ورزشکار پس حق نظر دادنم نداری بله راست میگی نباید علی کریمی بیاد چون مثل شماها دزد و خیانت کار نیست چون با آمدنش به عنوان ریاست فوتبال شماها و امثال تو باید هم جواب پس بدی هم گورتونو گم کنی بری ولا تو برای لای درز دیوار هم بدرد نمی خوری چه برسه به پوستو مقام تو با
  • محمد IR ۰۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    0 0
    آقای آشتیانی مدیریت شما در استقلا مشخص شد درکجای هرم فوتبال قرار دارید این نظر شما کینه توزاانه واز سر حسادت هست فقط ازحسادت نترکیده به امید خدا رایی میارن تا پوز شما به خاک مالیده بشه
  • علی اکبر IR ۰۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    0 0
    شما اگه میتونید تیم سوراخ خودتوکو رفو کنید،حرف اضاف موقوف،علی کریمی آقاس
  • صادق شیر محمدی IR ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    6 0
    سلام. بنده علاوه بر سخنان آقای آشتیانی،نظرات و پاسخ های داده شده به حرف های آقای آشتیانی را بدقت مطالعه کرد، متاسفانه بیشتر پاسخ ها احساسی و عوام گونه بنظر می رسد، شوربختانه در بین نظرات عزیزان، هرگز استدلال یا ادله کارشناسانه و منطقی به چشم نمی خورد،، نکته جالب و تأمل برانگیز اینکه،بعضی ها با نگرش و تعصبات رنگ (استقلال و پرسپولیس)به جانبداری از آقای علی کریمی میپردازند..... آقای کریمی تنها و تنها یک فوتبالیست خوبی بود و بس... متاسفانه علی کریمی اخلاقی دخترونه دارند،خصوصیات اخلاقی ایشان به دختر بچه‌ها بیشتر شباهت دارد، گماشتن کریمی ها و خداداد عزیزی ها در پست های مدیریتی باعث تمسخر و فاجعه در فوتبال است.... خداداد عزیزی و علی کریمی هنوز نتوانستند یک فصل به عنوان مربی در تیمی دوام بیاورند، این دو فوتبالیست ضمن داشتن اخلاق بچه گانه و دخترانه،بسیار بسیار بی ادب و بی تربیت هستند،کاش امثال خداداد عزیزی را برای نقالی و خنداندن بچه بکار می گماردند... مشکل تنها سواد اکابری علی کریمی نیست،مشکلات روحی و احساسی این آدم باعث تمسخر فدراسیون خواهد شد، این آدم بارها مثل دختر بچه‌ها از مربیگری و بازی قهر کرده.... اگه علی کریمی این دریبل زدن رو بلد نبود،الان یا به حرفه کاشت ناخن یا تاتو مشغول بود،نه اینکه گستاخانه کاندیدای ریاست فدراسیون.... در بحث مدیریت،در هر سطحی به آدم هایی که جربزه و خصوصیات اخلاقی مردانه و.....نیاز است،، اگه قرار بر استفاده از فوتبالیست ها در پست فدراسیون است،چرا از علی دایی،کریم باقری،علیرضا منصوریان،محمد حسن انصاری فرد،فرهاد مجیدی،قلعه نوعی و.....حمایت و تقاضای کاندیدا شدن نمیشود.. از نظرات مغرضانه،بچگانه و عوام گونه بعضی ها متعجبیم، کسی که حرف زدن بلد نیست،کسی که دخترونه و احساسی تصمیم می‌گیرد،کسی که به واسطه معروف بودن، توده عوام را گول می زند،کسی که خودخواهانه از بعضی سیاستمداران حمایت می کند و بعد از گند زدن به زندگی میلیون ها کارگر و قشر ضعیف از کرده خود برائت نمی جوید،کسی که تنها شاهکارش چندتا دریبل بوده و الان علیرغم سواد اکابری از سیاسیون خودفروخته حمایت می کند(البته حمایت ایشان کاملا ناآگاهانه و از روی بی سوادی ست،) سپرده همچین سکانی به امثال کریمی و خداداد ها یعنی قطع الرجال....
  • بهنام IR ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    2 0
    دمت گرم حرف حساب زدى و يك عده لمپن رو سوزوندى
  • داريوش IR ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    2 0
    حرف درست زده ميگه چرا اهل فوتبال دنبال افراد فوتبالى كارامد و سالم نرفتيد كه حالا قانع به على كريمى شديد
  • مهنام IR ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    2 0
    خاك بر سر فوتبال كه كانديد رياستش امثال على كريمى باشد
  • طرفدار حق IR ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    2 0
    على كريمى سالهاست كه اخلاق رو باخته ! چگونه است كه ميخواد رئيس فدراسيون بشه ،
  • آرام IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    1 0
    از صراحت و تحلیلهای اقای واعظ همواره لذت بردم و اینکه حرف را برای خوشنودی یا ناراحتی افراد نمی زند بلکه ایشان بدهکار کسی نیست که اینگونه صریح و روشن صحبت میکنه
  • مهتاب IR ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    2 0
    اقایانی که از واعظ درخواست شاخص کردید - شما و امثال شما معنی و مفهوم شاخص نمیدانید اگر میدانستید کور کورانه به دنبال فردی فاقد اخلاق ورزشی نمی رفتید و برای بی اخلاقی سینه نمی زدید این عمل شما نشان میدهد که شما هم از همان قماشید
  • علی IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    0 1
    سلام متن اظهار نظر آقایان به گونه ای است که انگار در زمان مسئولیت انحصاری و موروثی ایشان جه تحولات شگرفی در ورزش و فوتبال ایجاد شده و ما خبر نداریم! حالا یک مدت هم امان بده یکی دیگر پشت میز بنشیند. قول می دهد دست شما را رو نکند ..... قول می دهد چشم قربان بگوید ..... قول می دهد در ادامه تخریب ورزش کمکتان کند .....
  • سعید IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    1 0
    ادب شما کسانی که اظهار نظر بی ادبانه کردید مشابه همان علی کریمی بی اخلاق است ظاهرا خیلی دردتان آمده؟!
  • محمود IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    2 0
    خدا وکیلی کسی که بلد نیست چگونه جملات رو کنار هم قرار بده چه جوری میخواد مدیریت فدراسیون فوتبال کند علی کریمی همه در برنامه 90 دیدیم که بلد نبود حرف بزنه اینقدر از این شاخه به اون شاخه پرید تا زمان برنامه تمام شد خدایش سواد نداره حرف زدن بلد نیست اخلاق هم حچ
  • کارشناس IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    3 0
    اداره یک فدراسیون به این سادگیها نیست که ما تصور کنیم میشود یک فوتبالیست که صرفا کار دریبل کردن را خوب بلد است - بشود رییس فدراسیون ! ایا مشکلات و یکسری کارها را میتوان با هنر دریبل زدن فوتبال حل کرد؟! اگر فردی عاقل و با تدبیر رییس شود با تدبیر میتواند مشکلات را دریبل کند اما اینگونه نیست به صرف شهرت بتواند مشکلات را دریبل کند ضمن اینکه همگان علی کریمی را بعنوان فردی غیر اخلاقی میشناسند و نمی توان این موضوع را منکر شد . اما کسانی که به اقای واعظ بی ادبانه و بدون نگاه منصفانه تاخته اند از انها میتوان بعنوان لمپنهای بی سواد یاد کرد چرا که نه ادب را رعایت کردن ونه از موضوع کارشناسی اگاه هستند. بنده به نوبه خودم از شجاعت اقای واعظ که به تنهایی جور عده ای به نرخ روز نان بخور فوتبال را میکشند تشکر میکنم
  • سلیمان IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    1 0
    هر کسی میخواهد رییس بشود ،ولی بداند پولی که از بیت المال به ویلنوس و امثال اون پرداخت میشود ،همه حق الناس است و در دنیا و آخرت جوابگو باید باشد در دنیا با ترفند میشود ازجوابگویی فرار کرد در آخرت دیگه راه گریز ی نیست
  • Nima IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    0 1
    فقط علی کریمی از خود راضی نباشید دوستان
  • IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    2 0
    علی کریمی خیلی از شاخصه های مدیریتی رو نداره.
  • مهران IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    2 0
    بنده بعنوان یه پرسپولیسئ در زمان بازیکنئ علی کریمئ بازی ایشون رو دوست داشتم اما در قواره رییس فدراسیون باید قبول کرد قد بسیار کوتاهی داره و از داشتن ابتدایی ترین فاکتورها محروم است . انصافا خجالت نداره یه فردی مثل کریمی رییس فدراسیون فوتبال باشه ! ابتدا برای ایشون باید کلاس چگونه حرف زدن و دستور زبان فارسی یاد داد !!!
  • نامدار IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    2 0
    من نمی دونستم علی کریمی برای رییس فدراسیون فوتبال کاندید شده ! نکنه شوخی میکنید ! این بنده خدا رو وقتی خونه میره یکی باید برسونه ! چه جوری می خواد رییس بشه / یکی جلوی اینو بگیره حیفه !!!
  • علی IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    0 0
    یکی از شاخصه های مدیریتی
  • IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    0 0
    یکی نیس به این اقا بگه تو اگه مدیریت بلد بودی استقلال رو به افتضاح نمیکشیدی
  • IR ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    0 0
    چیه اینقدروحشت کردین علی لولونیست ؟
  • حمیو NL ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    0 0
    آخ تو یه دزدی از همون دارودستتون چی میفهمی فوتبال چیه مدیریت چیه این مسخره بازیارو درمیاری بهت بخندیم هیچکس علی کریمی نمیشه فقط صندلی ریاست برازنده علی آقاس بیاد دزدی شماهارو رو میکنه اخلاق ومنش علی آقا مرامش حرف نداره همون جور که تو زمین همه رو خیط میکرد تو مدیریتم همتونو خیط میکنه به قول خداداد عزیزی خاک بر سر فوتبالی که علی کریمی ومهدی مهدوی کیا بالاسرش نباشن
  • رضا IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    0 0
    علی کریمی کریم باقری مهدوی کیا و پرسپولیسی ها کره عربستان ژاپن استرالیا و آمریکا را نابود کردند. غیرت حمید استیلی فوتبال پاک پرسپولیسی ها است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس