کد خبر 1179508
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶
هند ایران

وزیر خارجه هند با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ابراز اطمینان کرد که روابط دو کشور هند و جمهوری اسلامی توسعه می‌یابد.

به گزارش مشرق، «سابرامانیام جایشانکار»، وزیر امور خارجه هند با تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در خصوص تقویت روابط دو کشور ابراز اطمینان کرد.

وی در پیامی که به مناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در صفحه توییتر خود منتشر کرد، گفت: «درود به وزیر خارجه (محمدجواد) ظریف و دولت و مردم ایران در سالروز انقلاب اسلامی. عمیقاً روابط نزدیکمان را گرامی می‌داریم. اطمینان دارم که روابط ما همچنان توسعه می‌یابد».

ابراز امیدواری هند به توسعه روابط با ایران

مقام‌های هند بارها در خصوص توسعه روابط با جمهوری اسلامی ایران امیدواری کرده‌اند و چندی پیش نیز «دارمندرا پرادها» وزیر نفت هند در مصاحبه با پایگاه تحلیلی خبری بلومبرگ ابراز امیدواری کرد که واردات نفت از جمهوری اسلامی ایران و ونزوئلا در دوران ریاست‌جمهوری «جو بایدن» افزایش یابد.

مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن چهل و دومین فجر انقلاب از ساعت ۱۰ صبح امروز به شکلی متفاوت از سالهای قبل؛ با حضور خودرویی و موتوری مردم برگزار شد و با این حال مردم همچون سالهای گذشته با حمل پرچم جمهوری اسلامی ایران شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
    2 0
    باید روابط با هند را گسترش داد همین موز که ترکیه از اکوادرو میاره و دلالی گران به ایران میده از هند وارد کنید ارزان تر است ودر اقتصاد باید گسترش دهید لااقل چشم طمع مثل اردوغان به کشور ما نداره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس