کد خبر 1178647
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵
رضایی: داوری‌ها برای ذوب‌آهن «قضاوت عادلانه» نبود/ وجدانم راحت است

رحمان رضایی پس از برکناری از سرمربیگری تیم فوتبال ذوب‌آهن بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش مشرق، رحمان رضایی سرمربی  برکنار شده تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان، پس از قطع همکاری با این باشگاه بیانیه‌ای را خصوص جدایی‌اش از ذوب‌آهن منتشر کرد که متن این بیانیه به شرح زیر است:

«در اصفهان آخرین بازی رسمی ام را به عنوان فوتبالیست انجام دادم و اولین تجربه مربیگری‌ام در لیگ برتر را هم گذراندم؛ اینجا را مثل خانه خود می‌دانم و رفتن از خانه چه بسیار دشوار. در این روز اما پیام های محبت آمیز شما سبزها و شما اصفهانی‌ها و البته تمام دوستداران فوتبال در ایران است که سختی را برایم آسان و جدایی را ممکن ساخته است.

بیشتر بخوانید:

همه گزینه‌های احتمالی نیمکت ذوب‌آهن

در این چند ماهی که با تلخی و شیرینی بسیاری همراه بود، تمام تلاشم را کردم تا به تعهدم عمل کنم و تیمم آنچه را که شایسته فوتبال اصفهان است، به نمایش بگذارد. حالا وجدانم راحت است و به قول معروف شب را راحت می‌خوابم چون کاری که در ذوب آهن انجام دادم، با تمام توانم بود. ذره‌ای کم کاری در عملکرد خودم و بازیکنانم نبود و به شهادت استخوان خردکرده‌ها و کارشناسان فوتبال، جایگاه‌مان در جدول با آنچه که روی کاغذ هست، تفاوت فاحشی دارد.

البته که همگی از اتفاقات خارج از زمین اطلاع دارید. من هرگز علاقه‌مند به تئوری توطئه نبوده‌ام و نمی‌خواهم از دست های پشت پرده و این مدل صحبت ها چیزی بگویم و تنها ارجاع می‌دهم به سوت‌ها و پرچم‌هایی که جلوی چشم میلیون‌ها هوادار زده شد و سرنوشت یک تیم و تلاش یک مجموعه را تغییر داد. حتی به گواه کارشناسان داوری که بیشترین میزان احترام را برایشان قائلم، آنچه که برای ذوب آهن رخ داد، هرچیزی که بود «قضاوت عادلانه» نام نداشت.

اما مقصود همان وجدان آسوده است و چه خوب که من با تمام وجود آن را حس می‌کنم. در پایان دوست دارم به طور مشخص از طرفداران ذوب آهن تشکر ویژه داشته باشم که در تمام روزهای سخت، همراه ما بودند و چقدر ناراحت کننده که نتوانستیم طرفداران را روی سکو داشته باشیم؛ هرچند که در لحظه لحظه تمرین و مسابقات آن ها را در قلب خود حس کردیم».

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • افشین IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    0 0
    آقا رحمان چوب خدا بیصداست از استرا چه خبر ...
  • رجب IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
    0 0
    الان با مربی جدید هم نباید ذوب پیشرفتی بکنه چون سوت‌های نامطمن هنوز در کمیته ذوب هستش چه فرقی میکنه سرمربی کی باشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس