مراسم رونمایی از مجموعه ۷ جلدی «گام دوم انقلاب اسلامی» برگزار شد

مراسم رونمایی از مجموعه ۷ جلدی «گام دوم انقلاب اسلامی» همزمان با ایام دهه فجر با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی در محل سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

‌به گزارش مشرق، مراسم رونمایی از مجموعه ۷ جلدی «گام دوم انقلاباسلامی» همزمان با ایام دهه فجر با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و محمد حسین استادآقا دبیر ستاد فرهنگی فجر انقلاب اسلامی در محل سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

در این مراسم محمد حسین استادآقا دبیر ستاد فرهنگی فجر انقلاب اسلامی با اشاره به مجموعه فعالیت‌های ستاد فرهنگی فجر انقلاب اسلامی با محوریت بیانیه گام دوم، اظهار داشت: مجموعه ستاد فرهنگی فجر انقلاب اسلامی در سال ۱۳۸۲ با اشراف و هدایت مرحوم آیت الله مصباح یزدی کار خودش را آغاز کرد.

وی بیان داشت: این ستاد تا کنون در هر استان یک تشکل گفتمانی فراگیر را شکل داده و در هر مرکز استانی یک حلقه گفتمانی تحت عنوان کانون هم اندیشی یاران انقلاب اسلامی را راه اندازی و در ۴۳۰ شهرستان این کانون‌ها توسعه پیدا کرده است.

رونمایی از مجموعه ۷ جلدی «گام دوم انقلاب اسلامی»

دبیر ستاد فرهنگی فجر انقلاب اسلامی عنوان کرد: در طول این سال‌ها نشست‌های متعددی در استان‌های مختلف برگزار شده است که تعداد نشست‌های سالیانه به ۱۵ نشست می‌رسد. امسال نیز متناسب با موضوعاتی که مورد توجه رهبر انقلاب بوده همایشی در قالب فضای مجازی برگزار شد.

استادآقا با اشاره به اینکه تاکنون ۳۵ کتاب از سوی این ستاد تألیف و منتشر شده است، گفت: موضوع و محتوای کتاب‌ها شامل موضوعاتی می‌شود که مقام معظم رهبری در طول این سال‌ها در فرمایشات‌شان به آن اشاره داشتند.

وی افزود: از سال ۹۷ که رهبر انقلاب بیانیه گام دوم را ابلاغ فرمودند و مورد توجه قرار گرفت ستاد سلسله کارهایی را با موضوع بیانیه گام دوم انجام داد که فعالیت‌های شاخص انجام شده در طول این دو سال به ۱۰ فعالیت می‌رسد، از جمله آن فعالیت‌ها می‌توان به برگزاری دو همایش کشوری به صورت حضوری و مجازی با عنوان گام دوم انقلاب اسلامی در خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی با محوریت کتاب گام دوم انقلاب اسلامی در خودسازی اشاره کرد.

رونمایی از مجموعه ۷ جلدی «گام دوم انقلاب اسلامی»

دبیر ستاد فرهنگی فجر انقلاب اسلامی ادامه داد: همایش مجازی با محوریت روحیه انقلابی، نهضت علمی و مدیریت جهادی در گام دوم انقلاب اسلامی ۲۰ آذر ۱۳۹۹ برگزار شد، همچنین ۱۵ همایش مجازی دیگر نیز در فواصل مختلف برگزار شد.

استادآقا بیان کرد: گفتار پژوهی، نشست‌های تخصصی، مسابقه کتاب خوانی، مسابقه متن بیانیه گام دوم و … از دیگر اقداماتی بود که با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب در این ستاد صورت گرفت.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس