کد خبر 1177921
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۰
۱۱ بازیکن باکیفیت + نیمکت پرستاره/ سپاهانی‌ها برای یکه‌تازی آماده‌اند

سپاهان با نمایشی تماشایی داربی اصفهان را پشت سر گذاشت و آمادگی خود را برای ادامه این درخشش نشان داد.

به گزارش مشرق، سپاهانی‌ها در داربی اصفهان بازی خیره کننده‌ای را از خود به نمایش گذاشتند و با نتیجه سه بر یک از سد ذوب‌آهنی گذشتند که بی مهابا برای کسب سه امتیاز وارد زمین شده بود.

محرم نویدکیا با وجود این‌که بازیکنانی مثل ولسیانی و کیروش استنلی را در اختیار نداشت اما با جایگزینی عزت الله پورقاز و محمد محبی نشان داد نیمکت قدرتمندی را در اختیار دارد و غیبت بازیکنان فیکسش نمی‌تواند به این تیم لطمه وارد کند.

نکته قابل توجه در بازی روز جمعه تعویض‌های طلایی نویدکیا بود. محمدرضا خلعتبری و رضا میرزایی هر کدام با یک پاس گل و یاسین سلمانی با یک گل نشان دادند سپاهانی‌ها با غیبت برخی بازیکنان‌شان هم ضرر نخواهند کرد و همیشه تیم‌شان را در بالاترین کیفیت نگه خواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

برتری سپاهان در دربی اصفهان

طبق آمار متریکا ۹ بازیکن سپاهان نمره بالای ۷ کسب کردند و دانیال اسماعیلی فر که در این بازی یک گل به ثمر رساند به عنوان بهترین بازیکن داربی اصفهان انتخاب شد. سپاهانی‌ها با ۲۳ گل زده و اختلاف ۵ گل نسبت به استقلال بهترین خط حمله لیگ برتر را تشکیل داده‌اند.

نکته قابل توجه تاثیرگذاری سجاد شهباززاده مهاجم این تیم در ۱۴ هفته لیگ برتر است. هر چند شهباززاده در دیدار روز گذشته گلزنی نکرد اما این مهاجم توانسته است تا این هفته از رقابت‌ها ۱۱ گل به ثمر برساند و ۳ پاس گل دهد که می‌توان از او به عنوان ارزشمند ترین بازیکن لیگ بیستم تا پایان هفته چهاردهم یاد کرد. در کنار شهباززاده همچنین سروش رفیعی با ۳ پاس گل در جمع بهترین پاسورهای لیگ برتر است.

محرم نویدکیا نویدکیا با بازی دادن به یاسین سلمانی با ۱۸ سال سن او را به عنوان یکی از جوان ترین بازیکنان تاریخ سپاهان که گلزنی کرده است معرفی کرد. نویدکیا درباره این بازیکن می‌گوید او در آینده می‌تواند یکی از بهترین فوتبالیست‌های ایران شود و در بهترین تیم‌های دنیا بازی کند اما باید خیلی چیزها را یاد بگیرد و کم کم بتواند به یک فوتبالیست بزرگ تبدیل شود.

سپاهانی‌ها ۲۵ بهمن در قالب هفته پانزدهم لیگ برتر باید در ورزشگاه نقش جهان به مصاف استقلال بروند. دیداری که حساس ترین بازی هفته پانزدهم است و می‌تواند تکلیف قهرمان نیم فصل را مشخص کند. باید دید در نهایت شاگردان نویدکیا چه نتیجه‌ای را در این دیدار ثبت خواهند کرد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    1 0
    زیساد شلوغش نکنید جام را بابا مسعود با اسنپ برای تیم محبوبش ارسال می کنه! این ها همش سیاه بازیه
  • IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    0 0
    هر کدامشان احساساتی بازی کنند از هم اکنون باخته آمد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس