کد خبر 1177097
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۷
نویدکیا: لطفا هواداران ما را همراهی نکنند/ تمام مسابقات لیگ را برایمان آنالیز می‌کنند

سرمربی تیم سپاهان اصفهان گفت: به دلیل نبود هواداران در استادیوم تمامی تیم‌ها با تمرکز بالای در زمین حاضر می‌شوند و فشاری روی آنها نیست.

به گزارش مشرق، محرم نویدکیا سرمربی تیم سپاهان اصفهان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

*جا دارد از جانب کادر فنی و بازیکنان سپاهان درگذشت علی انصاریان را خدمت خانواده ایشان و جامعه ورزش تسلیت عرض کنم.

*بازی بسیار حساسی را هفته گذشته از دست دادیم؛ بازی که خیلی می‌توانست به ما کمک کند و از همین رو شانس اینکه اشتباه کنیم را نداریم.

* ذوب‌آهن تیم خوبی است و در هفته‌های گذشته نتایج خوبی کسب کرده، همچنین تغییرات زیادی نیز در این تیم اعمال شده که باعث بهتر شدن اوضاع این تیم شده است.

*ذوب‌آهن به همان نسبتی که در جدول جایگاه خوبی ندارد از لحاظ فنی شرایط خوبی دارد و نوع فوتبال این تیم خوب است و ممکن است برای هر تیمی خطرناک باشد.

*باید با تمرکز بالا در زمین حاضر شویم و در حد توان خلق موقعیت کنیم و مراقب ضدحملات تیم ذوب‌آهن نیز باشیم.

*همیشه دربی اصفهان جذاب بوده و امیدوارم فردا نیز همین اتفاق بیفتد و هر تیمی که شرایطش را دارد پیروز این دیدار باشد.

*اوایل فصل به دلیل اینکه نوع بازی تیم سپاهان تغییر کرده بود به مشکل برخوردیم، اما با گذشت زمان به شرایط ایده‌آل رسیدیم و فکر می‌کنم شرایط تیم سپاهان نیز بد نبود ه است.

* به دلیل نبود هواداران در استادیوم تمامی تیم‌ها با تمرکز بالای در زمین حاضر می‌شوند و فشاری روی آن‌ها نیست به همین دلیل تیم ضعیف و قوی وجود ندارد و هرتیمی شانس برد و باخت دارد.

* باید بتوانیم به همان نسبت که سعی می‌کنیم به خوبی فوتبال بازی کنیم نتایج خوبی نیز به دست آوریم.

* باشگاه سپاهان برنامه‌ریزی‌هایی داشت که به نتیجه نرسید و از همین رو فشار مضاعفی روی بازیکنان وجود دارد و می‌خواهند خوب بازی کنند و قهرمان شوند ولی باید این واقعیت را نیز قبول کنند که فقط بازی و تلاش مهم نیست.

* امیدوارم فردا شاهد بازی خوبی باشیم، سپاهان و ذوب‌آهن همیشه بایکدیگر رقیب بوده‌اند و هیچ‌گاه به چشم دشمن به‌یکدیگر نگاه نکرده‌اند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
    0 1
    نوید کیا بهتره در مصاحبه‌های پیش از بازی روی جملاتی که در مورد تیم رقیب به کار میبرد بیشتر فکر کند، کما اینکه در هفته قبل با تعریف و تمجید از شهر خودرو، آنان را غیرتی و وادار به بازی بسیار خوبی در برابر سپاهان کرد، احترام به تیم مقابل یک چیز است و تحریک آنان برای بردن حریف چیز دیگر، این نپخته گی مربی جوان سپاهان در صحبتهای پیش از بازی را میرساند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس