کد خبر 1177817
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۴
فلاحی

فلاحی گفت: ما همواره از سوی دشمنان از نظر اقتصادی، سیاسی، رسانه‌ای و ... تحت فشار بوده‌ایم، اما با وجود همه این فشارها در بدترین شرایط مشارکت مردم ما در انتخابات از مشارکت اروپایی‌ها بیشتر بوده است.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به در پیش بودن سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در نظام جمهوری اسلامی و طبق فرمایش امام راحل میزان رأی ملت است و رأی مردم است که سرنوشت را در نظام جمهوری اسلامی تعیین می‌کند.

وی افزود: دشمنان ما در همه دوره‌های انتخابات سعی داشتند تا با اقدامات رسانه‌ای، سیاسی و فشارهای اقتصادی مردم را از حضور در انتخابات بازدارند اما همواره این توطئه‌های آنها با شکست همراه بوده است.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: با همه این فشارها و فضاسازی‌ها حضور مردم ما در انتخابات در بدترین شرایط هم از حضور اروپایی‌ها در انتخابات بیشتر بوده است و این نشان دهنده شکست توطئه‌های آنان است.

فلاحی خاطرنشان کرد: آنچه موجب گله‌مندی مردم در این روزها شده ناکارآمدی مدیران است که موجبات ناراحتی مردم را فراهم کرده است که ضرورت دارد هرچه سریع‌تر این مسأله اصلاح شود و مسؤولان و مدیران ما در جهت خدمت به مردم کوشا باشند.

وی افزود: مردم ما نظام شان را با هیچ چیز عوض نمی‌کنند و همگان باید این موضوع را مدنظر داشته باشند.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: مسؤولان باید با خدمت صادقانه و بی منت به مردم انگیزه حضور مردم در انتخابات را بیشتر کنند و زمینه برگزاری هرچه پرشورتر انتخابات را فراهم آورند و مردم هم البته این نکته را مدنظر دارند که حضور پرشور آنان در انتخابات است که تضمین‌کننده بقای این نظام و انقلاب است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    0 5
    ان شا الله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس