کد خبر 1177800
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۹

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی بیداری ملت نوشت: سحر زکریا مدت‌هاست به علت بیکاری به زمین و زمان حمله می‌کند و حتی مهران مدیری که اصلی‌ترین نقش در معرفی او به عنوان یک بازیگر متوسط را داشته نیز بی‌نصیب نگذاشته است. او برای دیده شدن به هر چیزی متوسل می‌شود و در آخرین مورد فوت علی انصاریان را بهانه قرار داده و در یک نمایش مضحک اینستاگرامی با اشک و ناله درخواست می‌کند تا سریع‌تر واکسن خارجی خریداری شود و روی ما به عنوان موش آزمایشگاهی تزریق شود!

اما فیلم دیگری از او در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد او در این مدت آنقدر بیکار بوده تا مجبور شده برای شریک تجاری ترامپ تبلیغ کند و مردم را به خروج ارز و سرمایه از کشور ترغیب کند؛ خرید ملک در دبی با واسطه‌گری شرکت «داماک».

مالک شرکت «داماک»، که بزرگ‌ترین شرکت ساخت و ساز و املاک در حوزه خلیج فارس است، یک میلیاردر اماراتی به نام «حسین سجوانی» است که شرکت را به صورت خانوادگی اداره می کند. روزنامه «تایمز اسراییل» در گزارشی با موضوع حذف تدریجی قوانین اسلامی در امارات به بهانه احیای رونق اقتصادی این کشور، از حسین سجوانی، مالک بزرگ‌ترین شرکت ساخت و ساز در دبی، نقل قول می کند و شرکت او را، شریک تجاری ترامپ و سازنده «باشگاه و زمین گلف ترامپ» در دوبی معرفی می کند.

روز ۱۳ ژانویه ۲۰۲۱، سی‌ان‌ان گزارش داد که مالک داماک به دنبال گسترش تجارت و شراکت خود با ترامپ در آمریکاست. گزارشگر سی‌ان‌ان به جای «کشور آمریکا» به طعنه نوشت که گرچه مدیریت «شرکت آمریکا» به زودی از دست ترامپ خارج می شود، اما دست‌کم یکی از شرکای بین‌المللی او، پای ترامپ ایستاده است: حسین سجوانی.

طبق این گزارش، سجوانی اعلام کرد که علی‌رغم نقش ترامپ در تحریک هوادارنش به خشونت در محاصره ساختمان کنگره، او قصد دارد شراکت خود را با مجموعه اقتصادی خانواده ترامپ توسعه دهد. سجوانی در حال ساختن دومین زمین گلف بزرگ برای ترامپ با عنوان «باشگاه جهانی گلف ترامپ» در دوبی است.

حسین سجوانی همچنین دوست صمیمی و شریک اقتصادی شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، نخست وزیر امارات متحده عربی و حاکم دوبی است. سجوانی از حامیان مالی اصلی بنیاد «طرح‌های جهانی شیخ محمد بن راشد آل مکتوم» و به طور خاص «طرح امیدسازان عربی» است که توسط این بنیاد راه‌اندازی شده است.

هر چند تشت بی‌سوادی و کاسب‌گری سلبریتی‌ها مدت‌هاست که از بام افتاده و مردم به خوبی می‌دانند که آن‌ها برای منافع شخصی خود حتی حاضر به همکاری با دشمنان ایران هستند، اما بهتر است این افراد حتی برای ظاهرسازی هم که شده دست از نمایش‌های مضحک و مخفی شدن پشت نام مردم بردارند و چهره واقعی و بدون نقاب خود را به مخاطبان‌شان نشان دهند.

چرا کسی اشک تمساح سلبریتی‌ها را جدی نمی‌گیرد؟


*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 9
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    0 0
    آخه ایشون خونشون رنگین‌تر از مردوم ادیه باید ناراهته باشن و ناگهانی جر بخورن. مملکت مال ما بدبخت بیچاره هاس اینا روی سر مردوم ناغاره می‌زنند نباید بمیرن حتی از ویروس کرونا کاش حیا هم بدونه چیه
  • IR ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    0 0
    با مدعی نگویید اسرار عشق و مستی تا بی وطن بمیرد در درد خود پرستی/// در محفلی که خورشید اندر شمار ذره است /// خود را بزرگ دیدن شرط ادب نباشد /// حافظ
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    0 0
    والا قیافه اش بیشتر شبیه سحر تبره.
  • سینا IR ۰۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
    3 2
    حالا این خانم به خروج ارز کمک کرده درست خودتون چی تمام زندگی مردمو از جمله خود منو توبورس غارت کردید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس