کد خبر 1177794
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۴
بازداشت اعضای باند سریع و خشن

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ درباره بازداشت اعضای باندی معروف که امنیت عمومی جامعه برهم زدند، توضیحاتی داد.

به گزارش مشرق؛ سرهنگ سعید راستی رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ درباره بازداشت اعضای باندی معروف که امنیت عمومی جامعه برهم زدند، اظهار کرد: اعضای این باند تعدادی جوان هستند که گروهی به نام "سریع و خشن" را راه‌اندازی کردند و برابر مستندات موجود در بزرگراه‌ها و معابر عمومی که مردم در حال تردد بودند سوژه خود را انتخاب می‌کردند.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ بیان کرد: متهمان با خودروهای خود به صورت آینه به آینه به خودروهای هدف (سوژه) می‌زدند که این کار منجر به آسیب رسیدن به خودروهای شهروندان یا واژگونی آن‌ها می‌شد.

سرهنگ راستی گفت: متهمان این پرونده ضمن تقویت غیرقانونی سیستم خودروهای خود از جمله سیستم موتور و صدا، با استفاده از تجهیزات حرفه‌ای از اقدامات خود فیلم‌برداری کرده و تصاویر مذکور را در فضای مجازی منتشر می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه متهمان در مواردی خودروهای راهور را نیز سوژه خود قرار می‌دادند، اضافه کرد: برخی از افراد این گروه، حین رانندگی، مواد روانگردان استفاده کرده و در وضعیت عادی نبودند.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: تاکنون پنج نفر از اعضای این باند بازداشت شده‌اند و در این رابطه پرونده‌ای در مرجع قضائی تشکیل شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    0 0
    باید اینها را گرفت پشت همان ماشین ها بست و در اتوبان روی آسفالت کشید .چند بار در اتوبان یادگار امام با این صحنه روبرو شدم .البته امیدوارم از رانت پدران پولدارشان استفاده نکنند و سریع آزاد گردند و زحمات پرسنل نیروی انتظامی و راهور هدر بره.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس