شکوری: قرارداد ترابی بند جدایی ندارد/ پولی برای جذب او پرداخت نکردیم

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس، گفت: قرارداد مهدی ترابی با پرسپولیس یک فصل و نیم است و بند جدایی ندارد.

به گزارش مشرق، «ابراهیم شکوری» روز شنبه پس از معارفه «مهدی ترابی» به عنوان اولین خرید زمستانی تیم فوتبال پرسپولیس، اظهار داشت: امروز قراردادی یک و نیم ساله با ترابی منعقد کردیم و به او خوش آمد می‌گوییم که به باشگاه خودش برگشت. این خرید خواسته هواداران، کادرفنی و باشگاه پرسپولیس بوده است و انشاالله حضور او موجب خیر برای باشگاه و خودش باشد. امیدوارم که موفقیت های او مثل دوره قبل حضورش در پرسپولیس تکرار شود. 

وی ادامه داد: نکته مهم این قرارداد این است که بدون بند جدایی و به مدت یک فصل و نیم است. ترابی بازیکن بسیار توانمندی است و در دوره قبل حضورش خاطرات خوبی برای هواداران رقم زده است. 

بیشتر بخوانید:

ترابی: می‌خواهم خاطرات تلخ را پاک کنم

قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: ترابی می تواند در پایان جام جهانی و به امید خدا با عملکرد خوب خود در این مسابقات تصمیم خوبی برای آینده فوتبالی خود بگیرد. 

وی ادامه داد: پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس تا این لحظه بسته نشده است و با اقدامات صدری رییس هیات مدیره و سمیعی مدیرعامل باشگاه مشکلی در این رابطه نخواهیم داشت. 

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در خصوص شایعه جذب اشکان دژاگه و فرشاد فرجی، عنوان داشت: این جلسه مربوط به جذب مهدی ترابی است و در خصوص سایر مسایل بعدا صحبت خواهیم کرد. 

وی در خصوص زمان حضور ترابی در ترکیب پرسپولیس گفت: قرارداد او از روز دوم نقل و انتقالات به ثبت خواهد رسید و می تواند از ۶ اسفند ماه برای پرسپولیس به میدان برود. 

شکوری اظهار داشت: قرار بود مبلغ ۱۶۰ تا ۲۰۰ هزار دلار برای خرید پرداخت شود اما با همکاری خوب باشگاه پرسپولیس، مهدی ترابی و مدیر برنامه های او هیچ مبلغی برای رضایت نامه او پرداخت نکردیم.

منبع: سایت باشگاه پرسپولیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    5 0
    مبلغ قراردادش؟؟؟ چون یه تیمی ۱۵ میلیارد بهش پیشنهاد داد.. نگید به ندای قلبش گوش داد؟؟ علی برکت الله
  • IR ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    1 0
    پول که ندادیدفقط ۸میلیاردناقابل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس