کد خبر 1177686
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹
ترابی: می‌خواهم با موفقیت با پرسپولیس خاطرات تلخ را پاک کنم/به عنوان بازیکن آزاد به ایران برگشتم

بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت:هواداران انتظارات زیادی از من دارند و امیدوارم با کمک کادر فنی و بازیکنان دوباره موفقیت‌ها را تکرار کنیم.

به گزارش مشرق، مهدی ترابی بعد از بازگشت به تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: خیلی خوشحالم که دوباره به پرسپولیس پیوستم و امیدوارم دوباره بتوانم نتایج خوب و موفقیت آمیزی را با این تیم به دست بیاورم.

وی در خصوص نحوه جدایی اش از العربی گفت: بحث العربی یک بحث جدا است. دوست دارم الان در مورد پرسپولیس حرف بزنم و به وقتش در این مورد صحبت کنم.

بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شرایط خودش عنوان کرد: من همه تلاشم را می‌کنم هر چه سریعتر به آمادگی قبل برسم و حتی بیشتر از قبل هم تمرین می‌کنم. هواداران انتظارات زیادی از من دارند و امیدوارم با کمک کادر فنی و بازیکنان دوباره موفقیت‌ها را تکرار کنیم. با شناختی که از بچه‌ها دارم آنها به کم قانع نخواهند بود. دوست دارم یک بار دیگر با پرسپولیس در آسیا به پرسپولیس موفقیت برسم.

وی در خصوص انگیزه‌هایش گفت: قطعا انگیزه های من از قبل خیلی بیشتر است. من نیم فصل خوبی در تیم قطری نداشتم و دوست دارم بار دیگر موفقیت های قبل را تکرار کنم. امیدوارم با قهرمانی که به هواداران هدیه می دهیم اتفاقات تلخ گذشته را پاک کنم.

ترابی در خصوص اینکه آیا برای پیوستن به پرسپولیس نیاز به رضایت باشگاه قبلی خود در ادامه دارد یا خیر گفت: نه اینگونه نیست. من به عنوان بازیکن آزاد به پرسپولیس آمدم.

منبع: سایت باشگاه پرسپولیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    1 1
    مهدی جان، خوش اومدی به خونت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس