کد خبر 1177683
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰

آیا می دانید فیکساتور صورت چیست؟

آیا می دانید فیکساتور صورت چه کاربردی دارد؟

شاید این سوال بسیار ابتدایی به نظر برسد و تصور کنید استفاده از فیکس کننده آرایش خیلی تاثیر چندانی بر ماندگاری آرایش شما نداشته است اما فراموش نکنید اگر به دنبال یک میکاپ با ماندگاری بالای ۵ الی ۱۰ ساعت هستید تا در اثر تعریق صورت، بارش باران و تماس مستقیم با آب از بین نرود پیشنهاد می کنیم تا از اسپری فیکس کننده و تثبیت کننده آرایش استفاده کنید و با چند پاف کوچک معجزه ماندگاری بالای آرایش را احساس کنید. در ادامه این مطلب برای آشنایی با بهترین فیکساتور آرایش در سال ۲۰۲۱ با الانزا همراه باشید.  

فیکس کننده آرایش چیست؟

بهترین فیکساتور آرایشی در سال ۲۰۲۱ کدام است؟

فیکس کننده آرایش محصولی است که به شما برای بالا بردن ماندگاری آرایش تان کمک خواهد کرد، این محصول آرایش شما را دقیقا همانند ساعت اولیه روی صورت تان نگه خواهد داشت. برای استفاده از این محصول آرایشی باید پس از اتمام آرایش تان آن را روی صورت اسپری کنید و برای مدت زمان زیادی ماندگاری آرایش خود را تضمین نمائید. اگر بخواهیم کامل تر توضیح بدهیم باید بگوییم که فیکساتور همانند یک محصول تکمیل کننده میکاپ عمل کرده و آرایش شما را با دوام خواهد کرد. برای آگاهی از قیمت فیکساتور می توانید به فروشگاه اینترنتی الانزا مراجعه کنید و در صورت انتخاب محصولی مناسب با نوع پوست خود آن را خریداری نمائید و با آرایش کم دوام خداحافظی کنید.  

انواع فیکساتور

  1. فیکساتور پودری 
  2. اسپری فیکساتور
  3. کرم فیکساتور
  4. قطره فیکساتور
  5. ژل فیکساتور

راهنمای خرید فیکساتور 

هنگام خرید فیکساتور به یاد داشته باشید که باید به نوع پوست خود بسیار توجه داشته باشید و براساس زمان استفاده و موقعیت های مختلف مدل آن را انتخاب کنید.

  • اسپریفیکس کننده های اسپری دار در محافظت از آرایش شما بهتر عمل خواهند کرد به گونه ای که برای مجالس و مهمانی ها بیشتر از این مدل استفاده خواهد شد. این اسپری بیشتر برای پوست چرب و جوش دار که کنترل چربی آن سخت است مناسب بوده و اگر پوست چرب دارید می توانید با خرید اسپری فیکس کننده آرایش از شر برق افتادگی روی بینی و گونه هایتان نجات یابید.  
  • پودراز آنجایی که معمولا همه خانم ها برای یکبار هم که شده از کرم پودر استفاده کرده اند می دانند که چربی مصنوعی روی صورت ایجاد می شود که با استفاده از فیکساتور پودری شما می توانید این برق افتادگی را کاهش دهید و علاوه بر حفظ رطوبت پوست به سلامت و زیبایی آن نیز توجه داشته باشید. فراموش نکنید که پودر فیکس برای مصرف روزانه مناسب بوده و هیچگونه آسیبی به پوست شما نمی رساند.
    برای فیکس و یک دست کردن آرایش اگر پودر فیکساتور در دسترس تان نبود می توانید از پنکک برای یکنواخت کردن پوست تان استفاده کنید، اگرچه پنکک نمی تواند دوام آرایش شما را بالا ببرد اما برای مدت زمان کوتاهی می تواند پوست شما را مات و یکنواخت کند. شما می توانید برای خرید و آگاهی از قیمت پنکک نیز به سایت فروشگاهی الانزا بروید و در صورت انتخاب نوع پوست و تشخیص رنگ مناسب برای پوست تان خرید خود را انجام بدهید.  
  • قطرهشاید از شنیدن قطره فیکساتور آرایش تعجب کنید اما به هر حال یکی از مدل های فیکساتور صورت است که از صورت شما در برابر رطوبت و آب محافظت خواهد کرد. این محصول آرایشی خاصیت ضد آب داشته و از آرایش روی صورت تان در برابر رطوبت و ساییدگی محافظت می کند، شما می توانید از این قطره ها برای پایه آرایش چشم و لب های خود استفاده کنید تا دوام این ناحیه آرایش شده را بالا ببرید.  
  • ژل: اگر می خواهید به مهمانی و مراسمی طولانی و بسیار مهم بروید، بهتر است از ژل فیکس کننده آرایش برای ماندگاری بالای میکاپ خود استفاده کنید.  
  • کرمکرم فیکس کننده آرایش برای چه پوست هایی مناسب است؟ در جواب باید بگوییم که اگر شما پوست خشکی دارید باید به شما استفاده از کرم فیکس کننده آرایش را پیشنهاد بدهیم که باتوجه به پوشانندگی بالایی که دارد رطوبت را نیز روی پوست شما حفظ خواهد کرد.

ویژگی های یک پودر فیکساتور خوب 

  • پودر فیکس خوب، پودر فیکسی است که دارای ذراتی ریز باشد تا به خوبی روی صورت شما نشسته و پوست صورت تان را یکپارچه خواهد کرد.  
  • اگر به دنبال یک پودر فیکس خوب هستید فراموش نکنید که بهتر است داخل آن از سیلیکا و زینک اسید استفاده نشده باشد چرا که پوست شما را مصنوعی و بسیار سفید نشان می دهد.  
  • پودر فیکس نباید به صورت شما حالت چسبناک بدهد.  
  • اگر به دنبال پودر تثبیت کننده خوب هستید به یاد داشته باشید که پودری خواهد بود که روی پوست شما سفیدک نزند و پوست شما را خشک جلوه ندهد.

نحوه استفاده از اسپری فیکساتور

برای استفاده از این محصول باید آرایش خود را تا مرحله آخر انجام بدهید و پس از اتمام میکاپ اسپری فیکساتور را در فاصله ی ۲۵ سانتی متری صورت خود اسپری کنید. برای اسپری این محصول باید صبور باشید و با نهایت دقت و احتیاط آن را روی گردن و کل صورت تان پخش کنید، پس از پخش کردن آن چند دقیقه زمان نیاز است تا روی صورت شما خشک شود و از حالت چسبناکی خود خارج شود.  

یکی از راه هایی که دوام آرایش شما را بالا خواهد برد این است که در صورت دسترسی به اسپری یا هرنوع فیکس کننده ای می توانید از پودر بچه استفاده کنید و به اندازه ی مناسب روی صورت خود بزنید. برای پخش کردن پودر بچه نیز براش خود را داخل پودر بچرخانید و روی صورت خود بزنید تا جایی که روی پوست شما به صورت یکنواخت بنشیند، این کار دوام آرایش شما را بالا خواهد برد. شما می توانید از براش رژگونه خود برای پخش پودر بچه روی پوست استفاده کنید، اگر تمایل به خرید رژگونه در مدل و رنگ های مختلف را دارید به شما توصیه می کنیم تا از فروشگاه الانزا دیدن کنید و در صورت تمایل و آگاهی از قیمت و خرید رژگونه و براش مناسب آن خرید خود را انجام بدهید.  

اسپری فیکس کننده آرایش خانگی

  1. درست کردن اسپری تثبیت کننده آرایش با گلاب (نیم فنجان گلاب طبیعی به همراه ۱ قاشق گلیسیرین گیاهی)  
  2. درست کردن اسپری تثبیت کننده آرایش با گلیسیرین ( ۴ واحد آب با ۱ واحد گلیسیرین)  
  3. درست کردن اسپری تثبیت کننده آرایش با آلوئه ورا ( ۱ واحد ژل آلوئه ورا با  ۳ واحد آب مقطر گرم)
  4. درست کردن اسپری تثبیت کننده آرایش با چای سبز (آب مقطر را بجوشانید و یک کیسه چای سبز را به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه درون آب جوش قرار دهید. پس از آن که خنک شد چند قطره روغن ویتامین E می ریزید و روی صورت خود اسپری کنید. ) 

بهترین اسپری فیکس کننده آرایش سال ۲۰۲۰ 

  • پودر تثبیت کننده آرایش یا فیکساتور گلدن رز
  • اسپری فیکساتور گلدن رز 
  • پودر تثبیت کننده آرایش سیترای
  • اسپری تثبیت کننده آرایش وت ان وایلد 
  • پودر تثبیت کننده آرایش فلورمار 
  • اسپری فیکساتور مک 
  • اسپری فیکساتور میکاپ فور اور
  • اسپری فیکساتور هدی بیوتی 

نتیجه گیری

اگر مطالب نوشته شده را خوانده باشید با انواع و اقسام مدل های فیکساتور آشنا خواهید شد و در صورت نداشتن اسپری یا مدل های دیگر فیکساتور می توانید از مدل های خانگی آن استفاده نمائید و برای ساعات طولانی تری آرایش را روی صورت خود نگه دارید. فراموش نکنید که برای خرید انواع مدل های فیکساتور می توانید به فروشگاه اینترنتی الانزا ( https://elanza.com/ ) مراجعه کنید و خرید خود را انجام بدهید.  


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس