به گزارش مشرق، محمد ایمانی فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت: «من با سرمایه‌گذاری اندک در استانبول، خانه خریدم و زندگی خود را آغاز کردم.» این متن، از سوی سازمان های ترکیه‌ای برای جذب سرمایه از ایران منتشر نشده، بلکه روزانه توسط خبرگزاری دولتی خبرآن‌لاین منتشر می شود!

خبرگزاری دولتی (تیم معزّی، انتظامی، مهاجری) به جای هشدار درباره عواقب خروج سرمایه و بلوکه کردن آن در کشور دیگر، این کار ترویج هم می‌کند و این در حالی است که چند بازیگر سینما اخیرا به خاطر تبلیغ مشابه برای امارات، از مردم عذرخواهی کردند.

در متن خبر  که در ستون وبگردی منتشر شده، آمده است: «فرصت استثنایی برای اخذ شهروندی و پاسپورت ترکیه»!

این تبلیغات مشکوک در حالی انجام می‌شود که در صورت وقوع هر نوع کلاهبرداری یا حتی تصمیمات حاکمیتی علیه صاحبان املاک، دست خریداران به جایی بند نیست.

خبرآن‌لاین، سال ۹۲ نیز به هنگام توزیع نامناسب سبد کالا مدعی شد اتفاقاتی مانند ازدحام در صف‌ها و حتی زیر دست و پا ماندن و احیانا کشته شدن افراد، برای جشنواره‌های سیار خارجی و اثبات ناچاری دولت روحانی برای مذاکره و توافق با آمریکا می‌ارزد(!)

تشویق خبرگزاری دولتی به خروج ارز و خرید ملک در ترکیه!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    6 3
    سلام.متاسفانه در اپارات هم بعضی کاربران(مثلا حرفه!) دارن ترویج زندگی در ترکیه و خرید خانه و .. رو میدن.مشخص که حسابی امارات و ترکیه (!) دارن هزینه میکن که شهرشون رو با پول مردم ایران آباد کنند!
  • IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    7 3
    زردنامه های اصلاح طلب هم تبلیغ میکنن.
  • حق IR ۰۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    2 0
    وقتی با پول یک واحد آپارتمان در تهران میشه دوتا آپارتمان در استانبول خرید نتیجه ش همین میشه. دولت باید جلوی احتکار مسکن رو بگیره. والا من خودمم بجای دادن پول زور واسه محتکران آپارتمان میرم از ترکیه آپارتمان میخرم. شما ارزان تر بفروش مردم از شما میخرن.
  • DE ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
    1 0
    من با سرمایه‌گذاری اندک در استانبول، خانه خریدم و زندگی خود را آغاز کردم. این بهترین راه پولشوئی و فرار از مالیات است که البته به پراکنده شدن و دربه درشدن افراد انجامیده و جالب اینجاست که بعد از سالها توقف در خارج و از دست دادن یکی یکی اقوام و دوستان و بستگان و خویشان وقتی پیر شدند به عنوان یک غریبه و تنها وارد ایران میشوند و در گورستان برای خودشان سرمایه گذاری کرده و قبری میخرند.زیرا بچه ای که ترکیه بزرگ شود با ایران غریبه است و از همان کشور به کشورهای غربی برای همیشه کوچ خواهد کرد و همانگونه که پدر و مادرش ایران را ترک کردند او نیز ترکیه را ترک میکند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس