سید ناصر موسوی لارگانی

عضو هیئت رئیسه مجلس در یاداشتی دلایل رد کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ را تشریح کرد.

به گزارش مشرق؛ سید ناصر موسوی لارگانی عضو هیئت رئیسه مجلس در یاداشتی درباره رد کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ از سوی نمایندگان نوشت ،این روزها تبلیغات منفی علیه مجلس یازدهم از حد گذشته و با رد کلیات لایحه بودجه به اوج خود رسیده است، اما چرا مجلس رای منفی داد و آیا به رایی که داد واقف نبود؟ لذا لازم می دانم در راستای حمایت از شان و جایگاه مجلس و همکارانم چند نکته را خدمت شما توضیح بدهم.

۱- روحانی خود میداند با عملکردش چه بلایی سر اقتصاد کشور آورده است.لذا با زرنگی و طراحی پشت صحنه در صدد برآمدند مقصر را دیگران از جمله مجلس بدانند.تنظیم لایحه بودجه شلخته و غیر قابل قبول هم نقشه روحانی و تیمش بود. حتی اکثریت وزرا هم در جریان نبودند تا مزاحمتی ایجاد نشود.

۲- وقتی از برخی وزرا و معاونانش درباره چرایی ارقام و اعداد می پرسیدیم ابراز بی اطلاعی کرده و نمی دانستند ماجرا چیست. خلاصه اینکه لایحه بودجه با ارقامی که روحانی و تیمش در آن چیده بود به هیچ وجه قابل تصویب نبود یعنی هیچ آدم عاقلی زیر بار چنین لایحه نمی رفت و نخواهد رفت.

۳- چه کسی به لایحه بودجه با کسری دستکم ۳۲۰ هزار میلیارد تومان، فروش خیالی ۲/۳ میلیون بشکه نفت در شرایط تحریم، مجوز تداوم حراج ذخایر ارزی، فروش دارایی‌های دولتی با ثمن بخس که در واقع دارایی مردمی است و به منبع جدید رانت برای رانت جویان چند ساله تبدیل می شود، رای موافق می دهد؟

۴- از طرفی تغییرات مناسبی که کمیسیون تلفیق در لایحه بودجه داد و دولتیها در نهان قبول کردند اما به ناگاه و روز بررسی بودجه در جلسه علنی تغییر موضع داده و تغییرات را به بهانه ایی تبدیل کردند تا پیشاپیش مجلس را مقصر عوارض اقتصادی از جمله تورم هایی بدانند که در انتظار اقتصاد است.

۵- در واقع می خواستند مجلس را بر سر دوراهی پذیرش دربست لایحه روحانی یا تصویب بودجه با تغییرات گسترده قرار بدهند.

با سناریوی اول اقتصاد کشور گروگان اغراض سیاسی روحانی قرار می گرفت و اگر فاز دوم رخ می داد، روحانی بهانه لازم برای فرار از پاسخگویی و مقصر جلوه دادن دیگری پیدا می کرد.

۶- لذا بر خلاف تبلیغات منفی که روحانی و تیم رسانه ایی و سیاسیون تخریب گر از فرط عصبانیت بخاطر آشکار شدن طراحی پشت پرده شان راه انداخته اند، مجلس دقیقا می دانست به چه رای می دهد و دلایل زیادی برای رای منفی به لایحه بودجه و در واقع ابتر کردن طراحی ها برای سال ۱۴۰۰ داشت.

۷-مجلس تحت جوسازی ها بهانه ای نمیدهد تا روحانی از زیر بار مسئولیت شانه خالی کرده و دیگران را مقصر عمکرد ۸ ساله اش جلوه بدهد.

این دولت بی کفایت صرفا یک بودجه چند دوازدهم دریافت خواهد کرد تا دولت تازه نفس و کارآمد بر سر کار آمده و به جبران خرابیهای کدخداپسندان بپردازد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 111
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 82
  • IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    21 3
    خدا میگه ما سرنوشت قومی را تغییر نمی دهیم مگر به دست خودشان (یعنی به واسطه توانایی لیاقت و ظرفیت خودشان) خوب مردمی که به دولتی ضعیف و وابسته به دست بیگانگان رای بدهد صرفا به واسطه عدم شناخت یا به واسطه اینکه چشمش ان ملت به دست بیگانه باشد مشخص هست که هزینه این انتخاب را با مواجه شدن با ناملایمات و دشواری ها و مشکلات پرداخت خواهد کردن. پس باید بصیرت و اراده کافی برای تکیه بر توان داخلی و انتخاب مسیر صحیح با پیروی از راهنمایی های رهبر فرزانه در مردم بوجود بیاید
    • رضا IR ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
      0 0
      مگه من به روحانی رای دادم من به هیچ کسی رای ندادم چرا ما چرا به گفته روحانی ۲ سه بار که خود روحانی به رهبر عزیز گفت که از ریاست جمهوری کنار بره چرا رهبر قبول نکرد چرااا قبول نکرد چرااااااااااا؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ما شخص هایی بهتر و با کفایت تر داریم باید روحانی استفا بده باید روحانی در مجلس حضور پیدا کنه جواب نمایندگان رو بده( البته بعضی نماینده ها کپیه خود روحانی و امثال اوونن) اعضای دولت چی میکنن واقعا پای منقل نشستن اگه ننشستن نشون بدن که اینجوری نیست مردم از گرانی از اقتصاد خراب از دلار از اینترنت که تمامن فیلتره از همه چیه دولت ناراضین حکم این دولت که پدری رو که پول نداشت بده به بچش بره بستنی بگیره پدر و مادری که میرن کار میکنن تا پول غذاشونو بدست بیارن .کسانی که پول ندارن یه گوشی برا خدشون یا فرزندانشون بگیرن و کسانیییی کهههه .......و ادامه داره روحانی مارو ساییدی تویه یکی از نشست های خبریت میگی تا ثانیه آخرت دوران ریاست جمهوریت میخای به مردم خدمت کنی اینو بدون وضیفتو انجام میدی به نظر من تو کفایت مدریریت یک کشور رو نداری تو باید استاندار میشدی بجای ریس جمهور من که به تو رای ندادم.
    • IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
      0 0
      فرض کنیم که این دولت بده،نه که در دولت های قبلی وضع مملکت ما خیلی خوب بود؟
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    25 3
    مقصر چه دولت باشه چه مجلس فرقی نمی کنه،مهم این است که من سرهنگ بازنشسته به جهت بی مدیریتی ،بی سوادی ،تخلفات شما و امثال شما شرمنده خانواده ام هستم و حقوقی که برای یک عمر تلاش من پرداخت می کنید کفاف هزینه فقط خوردوخوراک حتی یک هفته هم نیست چه برسه مسافرت ،جشن و تولد و.. امیدوارم خدا به خاطر آه و ناله این مردم نزاره از گلوی خانواده تان پایین بره. . چرا در دنیای به این بزرگی فقط کشور ما را تحریم کرده اند؟ و آیا گوشت ،مرغ،تخم مرغ،میوه و...هم تحریم هستیم که همه را از سفره ما حذف کردید؟؟ یک ریال به مردم یارانه میدید،از جیبش 1000 تومان برمی دارید! خدایا خودت به داد ما برس...
    • IR ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
      9 1
      مقصر چه دولت باشه چه مجلس فرقی نمی کنه?? خدا شفات بده داداش ...
  • شهروند IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    12 1
    مردم مردند از گرانی دهشتناک
  • DE ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    12 1
    مگه قوه قضائیه مجلس ودیگر نهادها وشخصیتهای مهم نظام مرده اند که یک روحانی ..... هربلائی دلش خاست برسر کشور بیاره .وجدانا یه رئیس دولت چه خلافی بایدبکنه تا استیضاح و عدم کفایتش تصویب میشه .والله خطر روحانی وحامیانش ازهزاران امدنیوز بیشتره .گرچه همه میدونن که روح الله زم از تفالهای همین گروه ماسونیسمه.اگه واقعا مجلس وقوه قضائیه بگفته اکثرمردم ریگ درکفش ندارن چرا بوظایف خودشون یا عمل نمیکنن ویا ابترو ناقص عمل میکنن. واقعا وضعیت سه قوه ودیگر مراکز تصمیم گیری نا امید کننده است. روحانی یدستور کارشناسان اسرائبلی این کارارو میکنه. ودراخر پیروزم خاهد شد = به هدفش که خراب کردن قوه مقننه قضائیس حاهد رسید .همونطوریکه مدعیان اصلاحات درچهل سال گذشته هرکاری برعلیه امنیتو اطلاعاتو اقتصادو هوافضا وهسته ای کشور بدسنور اربابان غربیشون کردندو بیعرضها وسکوت کنندهارو مقصر قلمداد کرده اند اینا درجشم عوام الناس ودرمجالس .طرفداراشون براحتی به رهبری میچسبونن واقارو مقصر وضع موجود قلمدادمیکنن. شاهد برمدعا نامه وصحبتهای بعضی روحانیای غربگداس .همواره دراستانه انتخاباتها .هم مردمو ازراه بدر کرده اند وهم بدلخاه باج ازنظام گرفته اند. واین ادامه خاهد داشت
    • حمزه IR ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
      0 0
      نقص قانون داربم بااستیضاحش هیچ اتفاقی نمی شه معاونش می شه جای خودش نخبگان بامشورت بایدفکری کنندبایدشورای نگهبان نسبت به شعارهای انتخاباتیشان تاهدبگیره وازمردم باموبایل یارای پستی هرسال نطرینجی بشه
  • ناشناس AU ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    8 37
    روحانی ،ایران راازویرانی که احمدی نژادتحویل داده بودنجات داده است اصلا شماچی بلدهستیدکه عیب گویی می کنیدشکرکنیدایران رانجات داده است حالاعیب می گیریدشماهاچکارکردید.
    • IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
      15 1
      خدا شفات بده
    • IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
      0 0
      پیشباد
    • علی IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
      0 0
      تو برو کشک تو بساب تو رو چه به سیاست هیچ کس مثل روحانی مملکت رو به فلاکت نرسوند
    • حسین IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
      8 1
      حرفی که گفتی خیلی برام عجیب نیست...تعجب اینه که حرفی که زدی روخودت باورکنی!!!!
    • IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
      7 0
      البته من طرفدار احمدی نژاد هم نیستم.ولی احمدی نژاد دلار را 3 برابر کرد ولی روحانی 9 برابر پس اگر احمدی نژاد ویرانگر بود،روحانی نابودگر شد و کلا اقتصاد ایران را شخم زد تا آثاری از اقتصاد برجای نماند. اگر کشور اسلامی ما مثل کشورهای کافر اندکی دمکراسی داشت ،هر دو محاکمه می شدند تا غیرتی برای سایر غارتگران ایران میشد ولی احمدی نژاد را فرستادند به مجمع تشخیص نظام و روحانی هم که با کمال پررویی ادعا میکنه که وضع مردم را بهتر کرده و حتی گندی که زده قبول هم نداره باز شغل بهتر خواهند داد. خدا خودش نابودشان کنه که کشور را 60 سال به عقب بردند.
    • IR ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
      0 0
      اره از چاله نجاتمون داد،انداخت تو چاه.چقدر طرفداران بنفش پرو و نفهم هستن.لاقل میتونید با خفه شدن بخاطر گندی که زدید،نمک روی زخم مردم نپاشید
    • IR ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
      6 0
      هر چه دزد و دزدی هست در این دولت بوده شاید شما را هم دهنت را چرب کردن
    • ناشناس IR ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
      0 0
      خفه شواین روحانی ایران وبه تباهی کشوند تو دیگه چه احمقی هستی وضعیت مردمو نمیبینی
    • IR ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
      0 0
      خدا وندا روحانی و دارو دسته اش رو از روی زمین محو کن الهی امین
    • کرم IR ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
      0 5
      احسنت اگر روحانی نبود هیچکس نم توانست بچرخاند!!!
    • IR ۰۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
      0 0
      با این اراجیف دکتر احمدی نژاد رو نمی‌تونی خراب کنی و دولت غرب گدا رو منزلت ببخشی عزت دست خداست.
    • 4859921879 IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
      0 0
      شفای عاجل خخخ
    • IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
      0 0
      در 100 روز اول چنان رونقی در اقتصاد ایجاد کنم که مردم به یارانه احتیاجی نداشته باشند. من مسلط به چند زبان زنده دنیا هستم ولی یکبار هم در 8 سال در دیدارهای خارجی یک سلام و احوالپرسی هم نتوانست بکنه
  • IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    6 2
    تو به منفور ترین شخص و جریان اصلاحات به خائن ترین جریان ۳۰۰ سال اخیر ایران شناخته خواهد شد. حالا ببین.
  • DE ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    4 1
    ۱- روحانی خود میداند با عملکردش چه بلایی سر اقتصاد کشور آورده است.لذا با زرنگی و طراحی پشت صحنه در صدد برآمدند مقصر را دیگران از جمله مجلس بدانند.تنظیم لایحه بودجه شلخته و غیر قابل قبول هم نقشه روحانی و تیمش بود. حتی اکثریت وزرا هم در جریان نبودند تا مزاحمتی ایجاد نشود.-// چنان 100 روزه تحولی در اقتصاد ایجاد کنم که مردم به یارانه بگن زکی این همه پول را برای ما گرفتی !! منظور از زکی از چه کسی است.
  • IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    12 1
    دل همه مردم ایران برای روز محاکمش میتپه!!!
    • IR ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
      0 0
      محاکمه ذلت خوشه والا مگه موسوی محاکمه شد که این بشه
  • IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    5 1
    احسنت بر شما
  • علی IR ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    8 1
    روحانی عامل اصلی نابودی اقتصاد و سیاست وهویت ایرانی است. مخصوصا از جنبه اقتصادی مملکت را نابود کرده وحتما خودش وتیمش باید محاکمه بشه وبه اشد مجازات برسه.
    • IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
      0 0
      باید روحانی و تیمش و حتی کل ایل و طایفه اش رو زجر کش کنند (اسید و فلز مذاب رو روی دست و پاهاشون بریزن و نزارند که اونا بمیرن تا کاملا زجر کش بشن)
  • IR ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    4 1
    احسسسسسنت...بیار اون ناپلئونی رو
  • IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    5 1
    خزانه اون وقط خالی شد که بنزین یک شبه شد سه هزار تومن خزانه را که خالی کردن جیب مردمم خالی کردن دست روحانی درد نکند
  • محمد IR ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    6 4
    من یه سئوال از این شیخ دارم شما مدرک تحصیلی چی دارید چقدر از علم اقتصاد و بودجه ریزی میدانید فقط همینو بفرمایید قضاوت با مردم
    • IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
      0 0
      سلام.حالا روحانی با مدرک دکترا! کلی کارشناس و .. با مدرکش چه کار کرده! که شما باز زدید در مدرک گرایی!
    • GB ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
      0 0
      از شورای نگهبان بپرس که چرا شما کسی را که برای مجلس و رئیس جمهوری و وزرا کاندید می شود مدارکش کمتر از نخبه تراز اول و دکترا باشد قبول می کنی ۴۲ سال است هر بی سوادی به مجلس می رود
    • امیر IR ۰۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
      0 0
      مگر بقیه روسای جمهور قبلی و بقیه مسءولین کشور ‌مدرکهای دکتری از اروپا و آمریکا دارن ما نمیدونستیم
  • IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    0 0
    جلوی ضرر را هر موقع بگیریم خوبه ولی واقعا خیلی دیر به فکر جلوگیری از فتنهای دشمنان افتادین مردم روزگارشون توی این گرونی و تورم سیاه شده انتظار حمایت سیاسی از مردم نداشته باشین فعلا تا زمانی که دولت بعدی بیاد سر کار و مردم ببینن که چه اتفاق خاصی روی زمین میافته و نه فقط حرف حرف حرف
  • ب َی IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    0 0
    باید تمام اموال وداریهای روحانی وتمام دولتمردان رومصادره کنند ودادکاهی وبعد اعدامش ن کنند تا درس عبرت برآن سران دیکر شود به خدا اینها از ترامپ و نتانیاهو بدترن بلای که اینها سر مردم واقتصاد ایران آوردن آمریکا با اینهمه تحریم نمی تونست بزاره
  • ن.خ IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    0 0
    همتون از هم بدترید چشاتون برق میزنه برای ثروتو قدرت مردم داریذومملکت داری بلد نیستید
  • IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    0 0
    شماها 250 روزه اومدین هیچ کاری نتونستین بکنین دوماه تمام لایهه بودجه را تو مجلس بقول خودتون چکش کاری کردین اخرشم نتونستین کاری بکنین.دبار ه به دولت برگرداندین..
  • اکبر قربانی IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    0 0
    روحانی روی چنگچ خان راسفید کرد
  • IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    0 0
    روحانی فریدون،ای زاده ی انگلیس،حیله گر مکار،چه برسر این مردم وفادار ب ایران اوردی،خدا ازت بگذره مردم با این همه شهید و خونی که در راه این غارتگری و چپاول گری،شما دادن ازت نمیگذرن،ننگ برشما باد
  • IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    0 0
    خدایا سایه روحانی را از سر ملت ایران قبل از انتحابات کم کن الهیچ آمین پدرمون در آمد ازاین همه گرونی
  • IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    0 0
    بلایی که روحانی سر ملت و کشور آورده حاصل ۵۰ سال دست بوسیدن انگل ستان و آمریکا هست در ضمن بلایی که روحانی باعثش شد از تحریم های آمریکا بدتر بود و انقدر پول دزدیده که شاه موقع فرار نتونست با خودش ببره
  • محمدرضا کامل DE ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    0 0
    آقایانمجلسی فقط شعارمیدهندوهیچ کارشناس و کسی که به امور اداری و مالی درحدکشوری باشد با آنها همکاری نمی کند زیرا اینان خود را نماینده بلافصل خدادرزمین میدانند۸ماه ازعمرمجلس ۰۰۰۰۰ گذشت عملکردشان گویای واضحات است بعد ازاین چندماه هم شاهد خواهیم بود چه گلی برسر این ملت خواهند زد و چه چیزهایی را بهانه خواهند تراشید چون همه شان از یک قماشند
  • محمد IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    0 0
    چراکسایی که لایق نیستند همچنان راس کارند حتی باید مملکت به تاراج برود کاش کسایی که نمیتوانند کاری کنند و قدرت و سواد ندارند خودشون کنار بکشه ماهمه مال یک آب خاکیم چرا چند گانگی شده اخر دودش به چشم ایران میرود
  • علی IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    3 1
    دیپلماسی هنوز هم راه حل مشکلات اقتصادی است اقای روحانی یا دپلماسی که بلدی نا کافی بوده شاید هم زمین کجه وتو نیم کلاج بلد نیستی
  • IR ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    3 5
    مجلس اقلیتی ومتوهم خیلی اعتماد به نفس داره. همین بابا چند کلاس سواد داره که در مورد بودجه ای که کارشناسان دستگاه های اجرایی تهیه کردن نظر میده؟ تازه این هیات رئیسه است نماینده معمولی را خدا به خیر بگذرونه.
    • IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
      0 0
      توهم زدی خدا شفات بده
    • IR ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
      0 0
      احسنت
    • محسن IR ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
      0 0
      همین کارشناسان دستگاههای اجرایی مملکت رو به این روز انداختن لطفا ببندید .....
  • IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    0 0
    آخر خیانت که حدی ندارد،، اگه مثل احمدی نژاد پیش میرفت الان ایران بالا ترین قدرت نظامی و بهترین ماهواره ها و پیشرفت رو می‌داشت و یک هزارم الان گرانی و بیکاری وجود نداشت بماند که اینهمه فساد هم نبود و مالیات‌ها رو نیز هدفمند می‌کرد
  • اسماعیل IR ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    0 0
    روحانی خودش خودشو سورپرایزمیکنه چه برسه به وزیربیچاره ها ازکجا بدونن این چکارمیکنه فقط صبح جمعه میشنون شنبه هم توضیحش
  • کریمی IR ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    0 0
    همه رئیس جمهورهای ایران اولش خوبن آخرش دزد میشن وطن فروش میشن خرابکار دروغگو و....
  • IR ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    0 0
    نه اینکه شما تریدی توی کشور
  • م.ن IR ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    0 0
    دست نمایندگان دلسوزدردنکندخداپشت ومناهتان به امید رسوائی دولت خائن
  • حسینی IR ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    0 0
    اقتصاد ما ضعیف است‌ بیشتر بخاطر این است ک ب اسم خصوصی سازی هر چه شرکت و کارخانه بود سپاه خریده..و تا وقتی نبض اقتصاد دست برادران سپاه‌ست.امیدی ب بهبود اقتصاد نداشته باشید؟ این برادران بتوانند کار نظامی خودشون خوب انجام بدن هنرکردن؟وقتی از حرفه خود غافل میشوند‌ معلوم ما امثال فخری زاده رو ازدست میدهین
  • احمد IR ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    0 0
    خدامردم را ازشرروحانی وتیم نالایق دزدش نجات دهد بحق امام رضا
  • محمد IR ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    0 0
    از این دولت مفتخور انگل که همیشه از ملت طلبکار و دستش در جیب مردم بیچاره است چه انتظار دارید
  • IR ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    0 0
    از ابتدا همه میدانستیم که ارز ۴۲۰۰ و شرکت های دولتی، حیاط خلوت دولت هست. خط قرمزها همه جا هست ولو نامرئی.
  • IR ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    0 0
    خُب، چه بهش کردید؟
  • محمد DE ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    0 0
    نه اینکه شماها بی گناه هستید همه تان سرو ته یک کرباسید در دزدیها و چپاول مملکت و بیچاره کردن مردم دست تو دست هم دارید چوپانهای دروغگو
  • ناشناس IR ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    0 0
    نظر من اینه ک وزیر نفت هم باید استیضاح باشه خیلی کم کار بی مسیولیته
  • ناشناس IR ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    0 0
    نفرمایید روحانی سر اقتصاد و مملکت چه بلای آورده بگویید روحانیت جه بلایی سر ملت مملکت و اقتصاد آورده
  • علی IR ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    0 0
    اره دیگه همه بی سوادند بجز اونهائی که ۸ سال با کارشناسی وبودجه نویسی به نفع رانتخواران و دشمنان ایران مردم را به فلاکتی که شاهد هستیم انداختند از رو هم نمیرند صد رحمت به سنگ پای قزوین
  • محمد نایب سالکی IR ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    0 0
    باسلام دولت محترم آقای دکتر محمد حسن روحانی یکی از عاقل ترین و با هوش ترین دولتها بوده است اگر چوب در چرخ دولت محترم آقای دکتر حسن روحانی نگذارید...
  • احمدی IR ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    0 0
    پس شما در مملکت چکارید؟
  • پدرام IR ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    0 0
    چه روحانی.چه احمدی نژاد یا هر کس دیگر بیسواد وضع مملکت درست نمیشود. چون اختلاس بیداد میکند. مملکت به یک اقتصاد دان لایق نیاز دارد. انهم اگر پیدا شود محاله بذارن کار کنه. فقط خدا به داد مردم برسه.
  • علیرضا۱ IR ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    0 0
    حالا که هشت سال جناب حسن روحانی بر مسند ریاست جمهوری اقتصاد ایران رابه لجن کشیده آن موقع از عملکرد ایشان تعریف وبه به وچهچه می‌کردید حالا که چند ماهی به پایان عمر ریاست جمهوریش باقی مانده همه علیه او جبهه گرفتید البته هرزمان قشر روحانی رییس جمهور ایران بودند اقتصاد ایران وگرانی بیداد میکرد.
  • IR ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    0 0
    مشکل اینه که نماینده بی سواد و رییس جمهور یبسواد و نا کار آمد ما مردم انتخاب میکنیم و هرکی میاد قبلی دزد میدونه و بعد از چند سال می فهمیم خودش و اطرافینش دزد تر از همه بودن وقتی اکثر نماینده دور قبل بخاطر پرونده های که داشتن رد صلاحیت شدن اگر دزد نباشی اصلا نمیتونی کاندید بشی انهایی که رد صلاحیت میشن از تیمشان نیستن
  • IR ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    0 0
    تقصیر خود ساده‌ مون هستش که راحت گول چند تا وعده روحانی و یا هر کاندید دیگر ریاست جمهوری رو میخوریم و میریم بهشون رای میدیم .از ما رای دادن،از اونا خالی کردن جیب مردم،و پرکردن جیب خودشون و یا اطرافیان شون.بعد هم گفتن به مردم تحریم هستیم،مردم ایران مقاومت کنید.کارگر،شما حقوق دومیلیونی بگیر،دولتمردان 50میلیونی به بالا.این است عدالت علی و علوی.
  • رسول IR ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    0 0
    ما مردم نمیدانی این آقای روحانی با این همه سیاست مغالطه کاریش چرا از تمام دنیا حتی کشورهایی به کوچکی شهر های ایران واماند ولی برای بیچاره کردن مردمی که متاسفانه بهش رای دادند و اعتماد کردند آخر سیاست و استثمار بود .چرا سر سوزنی مردم ایران برایش اهمیت نداشتند.آیا امکان دارد سیستم قضایی ما بعد از دوره ریاست جمهوریش او را به پای میز محاکمه نکشند و او را به جرم صدماتی که به خانوادها مملکت و اقتدار این کشور وارد کرده محاکمه نکنند ما مردم عادی از همه چیز مایوس شده ایم الا رهبرمان و قوه قضاییمان .
  • T US ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    0 0
    اقای نماینده مجلس نمیدانست دارد به چی رای میدهدبه لایحه یا شفافیت ضمنا روحانی مقام دوم کشور را دارد دراخر تحریمهای کمر شکن که بیشتر هم قطاران شما باعثش بودن مشارکت پایین افرادی نثل شنا میشید نماینده مجلس بس کنید این ۴ سال شانستان دعا بجون ترامپ کمید
  • مجید IR ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    0 0
    تا زمانیکه شفافیت آرای نمایندگان تصویب نشه تمام حرفاتون مزخرفه
  • IR ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    0 0
    مشکل کشور صرفا تحریم و جنگ اقتصادی نیست، بلکه بخش عمده مشکل وجود وزرای بی کفایت و بی تدبیر در دولت و نماینده های بی سواد مجلس هست که کشور را به روز انداخته اند،
  • IR ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    0 0
    متاسفانه روحانی مردم با آگاهی کامل دوره دوم بش رای دادن با اینکه میدونستن این دولت غیر از بدبختی برا مردم چیز دیگه ای نداره با ز بش رای دادن من نه راستی هستم نه چپی اینجا افسوس می خورم چرا وقتی میدونین ته این دولت چیه چرا با لج و لجبازی به خودتون بد می کنید حالا این آقا که مردم برای مهم نیست چطور میخواد برا ما کاری کنه این تو این هفت سال با رانت داره سرمایه مملکت نابود می کنه اینجا باید جلوشو گرفت که می‌دونم میگن صلاح نیست کاری باش داشته باشیم چه برنامه ای پشت پرده هست که نمیزاره نمی‌دونم آینده معلوم میشه
  • IR ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    0 0
    روحانی آورده یا کاغذ پاره ها
  • اسرافیلی عذرا IR ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    0 0
    باچنین بیاناتی نماینده مجلس هستید ادب داشته باشید با ادب هم می شود انتقاد کرد و ایراد گرفت.
  • علی IR ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    0 0
    احسنت وشیر مادرت حلالت باشه .باید جلوی این افسار .گسیخته رو بگیرن تا مملکت و ملت رو به نابودی نکشیده
  • IR ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    0 0
    خودت با اون علم و دانشی که داری درستش کن کاش میدونستیم واقعا با چند رای به مجلس رفتید و حالا عضو هیات رئیسه شدید تخصصت چیه
  • ایرانی IR ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    0 0
    پ نه پ نمیدونه ....ده به مملکت سرش و عین کپک کرده تو برف خداروشکر میکنم بهش رای ندادم انتخواب من نبود من نمیدنم 4 سال اول چه گلی زد که 4 سال بعد رای اورد در عجبم جان مادرت چاپ کن
  • IR ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    0 0
    روحانی وتیمش ۸سال جولان دادن وکسی جلوشونو نگرفت٬حالا گندکارهاش دراومده. باباباریک الله
  • IR ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    2 0
    تا بوده همین بوده من تو یک شرکت کار میکنم خبر از ش از کت ندارم اینا با هم میخرن بعدشم اون میگد اون بود اون میگد این بود باز یکی دیگه این که جدید نیست
  • صفر IR ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    1 6
    درود بر روحانی مرد قوی
  • عبداله صباغ IR ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    0 0
    نگید هیئت دولت بگید تیم جاسوسان اجنبی که ماموریت دارند ایران رو نابود کنند
  • عبداله صباغ DE ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    0 0
    نگید هیئت دولت بگید تیم جاسوسان اجنبی که ماموریت دارند ایران رو نابود کنند
  • امین IR ۰۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    0 0
    رد پای ریا کاری مجلس مشهود است مردم نادان نیستن
  • علی IR ۰۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    0 0
    روحانی وطن فروش است
  • IR ۰۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    0 0
    خود شما برا مردم چکار کردید وعد های که به مردم دادید رو به این زودی فراموش کردید.
  • عدالت علی IR ۰۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    0 0
    نه کاری به مجلس دارم نه دولت...فقط چرا ما باید در تحریم باشیم چرا نباید مانند اینهمه کشور ازاد و در صلح باشیم
  • رفیعی سلیمانی IR ۰۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    0 0
    خدا لعنت کنه روحانی و وتیم فاسد ملت و با خاک یکی کردن :چرا نفهمن چکار کردن همین یک کار و خوب می‌فهمن اما از بس پررو هستن چش تو چشم ملت خنده تحویل مردم بیچاره میدن :خدا فرصت استفاده ب این افراد از داشته هاشون نده ::الاهی امین
  • مرادی IR ۰۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    0 0
    خدا وکیلی روحانی در 4سال دوم ریاست کند زد به مملکت.
  • IR ۰۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    0 0
    هر وقت مردم از فلاکت اقتصادی خون گریه می کنند توجیه مسئولان عزتمندی کشور است ! فقط کافیست نگاهی به فیلم ملاقات روحانی با ماکرون بیاندازید که چطور در برابر چهره درهم و دژم ماکرون ، روحانی تمام مدت عین ابلهان نیشش تا بناگوش باز است !!! واقعا چطوری میشه در مقابل جرائم روحانی او تا الان به کارش ادامه داده ؟ ترامپ بخاطر یک مورد اشتباه استیضاح شد ! یا مخالفان دولت دروغ می گویند یا باید خودشان محاکمه شوند که چرا در برابر این همه گندکاری روحانی سکوت کرده‌اند .
  • IR ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    2 0
    الفاتحه صلوات9334
  • US ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    0 0
    روحانی دهن ملتو سرویس کرده درسته؛ شما برای مردم چه قدمی برداشته اید ،شماهم مثل اون .
  • IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    0 0
    این طرح اگر تصویب می‌شد. کشور به ورشکستگی و نابودی کامل می‌رسید.یعنی برخی‌ها داخل کشور به گونه‌ای دقیق عمل می‌کنند که دشمنان خارجی انگشت به دهن می‌مانند.
  • IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    2 0
    روحانی به فکر قیامت هم باش
  • اکبر IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    0 0
    خدایا بما بصیرت بده تا واقعیات را بفهمیم دوست را با دشمن اشتباه نگیریم ولی افسوس مردم نمیدانند ما خودمان باید برای خودمان دل بسوزانیم بیگانه دوست نگردد ای برادر اگر خدارا قبول داری قرآن را بخوان تا دوست و دشمن را بشناسی تا فریب دشمن ومنافقا را نخوری حتی اگربرادرت باشه تا کی می‌خواهیم با عقل ناقص خودمان تصمیم بگیریم اگر این موجود دوپا قادر بر حل مشکلاتش بود این همه بلا بر سرمان فرود نمی امد.
  • IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    0 0
    شما که می دانید ه بلایی سر اقتصاد آورده نود درصد جامعه رفتن زیر فقر تورم پنچاه درصد نابودی پول ملی فساد راند سوداگری تبصره ها پشت بودجه چرا یک سال شما شعار می دهید چرا هنوز یک عده‌ای از بودجه او دفاع می کنند چرا استضاع نمی کنید از که می ترسید مکر مجلس نمایندگان نماینده مردم نیستید چرا صدای مردم را نمی شنوید چرا یک عده‌ای مافیای که منافع در مجلس دارید نمی گذارند دولت برود بی عدالتی ظلم ستم چقدر بس کنید
  • IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    0 0
    ۱۴۰۰ دولت جوان انقلابی
  • حسن IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    3 1
    بقیه هم همین قدر مقصرند چرا نشستند و نگاه کردند و کاری نکردند
  • IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    1 0
    یک سوال ، ایشون که از جایگاه کارشناس اقتصادی این بیانات جلیل را ابراز می‌کنند بفرمایند مدرک تحصیلی و کارشناسی خودشان را از کدام دانشگاه و با چه معدلی کسب نموده‌اند
  • احمدسرخیل IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    1 0
    اینکه فقط روحانی را مسول وضعیت کنونی اقتصاد کشور بدانیم ساده لوحانه و مژخرف است،،اهرمهای فشار که برای خراب کردن دولت از هیچ تلاشی دریغ نمیکنتد هم به روحانی در این شرایط کمک کرده اند ..‌نمیتوانیم خودمان را گول بزنیم ،،، فقط امیدوارم بتوانیم از این شرایط بیرون بیایم چه با اصولگرایان و چه با جناح دیگه ای
  • IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    0 0
    نه به دولت نه به مجلس اعتماد ندارم خدا آتش جهنم را نصیبتان کند
  • قاسم IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    0 0
    سلام اقایان بخدا قسم این مملکت با کشاورزی گلخانهای ابیاری ودیم غذای 200میلیون ادم را میدهد و صادرات ارزان قیگت هم خواهد داشت و تازه مواد غذایی ارزان و ایگان هم به کارگران و کارمندان هم میشود داد فقط ریال اول یال زراعی هب کشاورز و مهندسین جوان بدهید تا ببینید چه معجزهای رخ خواهد داد اگر فکر میکنید نمیشود یک بار ازماطش کنید تازه دلارها هم برای خودتان این جوانان مهندس کشاورزی به دلار انتیاج ندارند احتیاج به رفاقت و راستی و حمایت دارند اگر دروغ است امتحان کنید تا دروغگو رو سیاه شود ای مجلسیها یکبار امتحان کنید من از فضای سبز ادارات حاضرم به تمام کارمندان غذای رایگان میدهم در پادگانها چقدر فضای قابل کاشت وجود دارد استفاده کنید با استفاده از سربازان متخصص کشاورزی و باغبلنی و امثالهم
  • امیرهوشنگ IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    0 0
    اقای رییسی ما منتظر محاکمه این دولت بی لیاقت بی عرضه بی کفایت هستیم بویژه در راس انها روحانی سر دسته دزدها را.... اگه مرد عدالتی!!!!
  • ناشناس IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    0 0
    اگه دولت اقتصاد به این وضع رسوندن. شما که نماینده ماهستید چرا نمک روی زخم ما می ریزیدشما از دولت بدترین وای بر شما مجلس ندیده ها
  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    0 0
    اینکه مجلس مقصریادولت من نمی دانم وقت ابن میدانم بخاطربیکفایتی شماهاباعث شده که زندگی من بازنسشته آموزش وپرورش شرمنده زندگی شدم وبرای بدست آوردن انسولین به این واون روم یندازم که خدازشمانگذرد
  • FR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    0 0
    بابا چکارش دارین
  • Mahdi IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    0 0
    دیگه دام و طیور های داخل مملکتمون هم میدونین که چه بر سر مملکتمون اوردن
  • IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    0 0
    خود شما هم میدانید که شما خودتان چه بلایی به سر کشور آورده اید خودتان را به خواب زده اید واز خواب بیدا. نمی‌شوید متاسفانه
  • احسان ناطقی IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    0 0
    حزب فقط حزب الله...رهبر فقط روح الله غیرازاین هر حزبی باشد از ریشه باطله.اگر روزی به دیدار روح الله رحمت الله علیه رسیدم شکایت میکنم ازمسولین نظام که ما پشتیبان ولایت بودیم پس چرا انقلاب بدست نا اهلان افتاده.بارالها تورا به خون شهدا انقلابمان را ازشرمفسدان انسان نما حفظ کن.امین.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس