کد خبر 1177252
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲
گریزمان بهتر از لواندوفسکی و رونالدو در سال ۲۰۲۱

مهاجم بارسلونا بهترین آمار را در گلزنی و گل سازی در سال ۲۰۲۱ به نام خود ثبت کرده است.

به گزارش مشرق و به نقل از بی ساکر، اگر چند هفته پیش درباره آنتوان گریزمان صحبت می شد، بازیکنی را نشان می داد که پس از یک و فصل نیم حضور در بارسلونا هرگز به اندازه ۱۲۰ میلیون یورو (مبلغ قراردادش با تیم کاتالانی) ظاهر نشده است. اکنون اوضاع فرق می کند. مهاجم فرانسوی در روند فوق العاده ای قرار دارد که حتی بهتر از روبرت لواندوفسکی، کریستیانو رونالدو و یا لیونل مسی عمل کرده است. 

بازیکن شماره هفت بارسلونا سال ۲۰۲۱ را به بهترین شکل ممکن آغاز کرده است. او در نتایج آبی اناری ها و هشت پیروزی که این تیم به دست آورد تاثیر گذار بود (تنها یک شکست و یک تساوی در ۱۰ بازی سال ۲۰۲۱). در این بازی ها گریزمان ۸۰۸ دقیقه حضور داشت (در ۹ دیدار در ترکیب اصلی بود) و توانست شش گل به ثمر برساند و شش پاس گل بدهد، یعنی در ۱۲ گل در ۱۰ بازی نقش مستقیم داشت. هیچ بازیکنی در سال جدید میلادی چنین عملکردی نداشته است. 

لواندوفسکی برنده The Best و صدرنشین کفش طلای اروپا در این فصل با ۹ تاثیرگذاری مستقیم (۷ گل و ۲ پاس گل) در هفت بازی رسمی با بایرن مونیخ در رتبه دوم قرار دارد. پس از مهاجم لهستانی شش بازیکن در خلق هشت گل برابر هستند: آندره سیلوا (۱+۷)، رونالدو (۲+۶)، مدیسون (۴+۴)، سانچو (۴+۴)، وولند (۴+۴) و مونیاین (۶+۲). ان نصیری (۰+۷)، مسی (۱+۶) و لوییس سوارس (۱+۶)  با خلق هفت گل در رتبه سوم دیده می شوند. 

گریزمان روزهای سختی را گذارند. او در خیلی از بازی ها در ترکیب اصلی قرار نگرفت و از عملکردش انتقاد می شد. هواداران در رابطه با او ابهام داشتند.  مهاجم فرانسوی سال ۲۰۲۱ را پیش رو داشت و فرصت داشت شرایط را عوض کند. در سال جدید باسلونا توانست در مسیر خوبی قرار بگیرد و تیم کاملا متفاوتی شود. این اتفاق موجب شد شازده کوچولو هم بهترین سطح خود را به نمایش بگذارد و مانند روزهای اوجش در اتلتیکو بدرخشد. 

عملکرد گریزمان کاملا تعیین کننده بوده است. او در پیروزی ۳ بر ۲ مقابل اتلتیک بیلبائو توانست پاس گل پیروزی را بدهد. برابر گرانادا در لالیگا دبل کرد و پاس گل داد. در بازی های سوپرجام اسپانیا پاس گل داد و دو گل به ثمر رساند. این عملکرد فوق العاده ادامه دار بود. مهاجم بارسلونا برابر اتلتیک در لالیگا گل پیروزی تیمش را در بازی که سه امتیازش به سختی به دست آمد به ثمر رساند. چهارشنبه اوج درخشش بازیکن فرانسوی بود. او دو گل مهم برابر گرانادا به ثمر رساند و با دو پاس گلی که داد موجب شد تیمش به نیمه نهایی کوپا دل ری صعود کند.

به نظر می رسد گریزمان روزهای سخت و بدشانسی ها را پشت سر گذاشته و دوباره به سطح واقعی اش برگشته است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رونالدو IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    0 0
    این گریزمان خیلی خنگ هست حالا تو این سال انقدر گل زده رونالدو عشقه عشق

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس