به گزارش مشرق، علی دارابی، معاون امور استان‌های صداوسیما در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

راه برون رفت از چالش ها و حرکت به سوی آرمانهای انقلاب چیست؟

 قانون گرایی: باید قانون فصل الخطاب در اداره کشور باشد. قانون اساسی مبنای حکمرانی کشور و اصل تمرکز قانون گذاری توسط مجلس به معنای واقعی کلمه تحقق یابد. هم‌ اکنون در کشور بیش از ١٠ نهاد قانون وضع می کنند؟!

 اصلاح قانون اساسی: از اصلاح قانون اساسی نهراسیم. ما محتاج نظام دو مجلسی هستیم. باید انحصار به معنای واقعی از سر کشور کم و برای همیشه برچیده شود. مدل مدیریتی کشور بر پایه حکمرانی خوب و کارآمد تعریف شود؛

شفافیت، پاسخگو بودن همه مسولان برابر اختیارات و وظایف، فساد ستیزی، مسئولیت پذیری و... ازجمله این اصلاحات است.

به مردم فرصت زندگی بهتر دهیم، خطوط قرمز سلیقه ای را برداریم. رفتن به ورزشگاه، دوچرخه سواری زنان و یا برگزاری کنسرت های موسیقی و... نباید به مسایل مهم کشور تبدیل شود و برای همیشه پرونده آن مختومه گردد. این ها از کمترین حقوق مردم است. چرا روی اعصاب و روان مردم راه میرویم؟!

 در روابط بین الملل و سیاست خارجی باید عزت، مصلحت و حکمت به معنای واقعی عملیاتی شود. بهترین ترجمان این فرمایش رهبری این است؛

"افزایش دوستان و کاهش دشمنان" باید برای کشور فرصت ایجاد کنیم.

 مدیریت جهادی و عالمانه باید سر رشته امور را بدست گیرد. جوانان انقلابی با تخصص، دانش و اخلاق در کنار مدیران متعهد، کارآمد و باتجربه شرایط بکارگیری همه اقشار و اصناف در اداره کشور را فراهم سازند. جناح گرایی و باند بازی پدر کشور را در آورده است.

بیانیه گام دوم که رهبر حکیم انقلاب اسلامی تبین کردند بهترین تابلو راهنما برای مسیر آینده است. یادمان نرود که انقلاب اسلامی با نام امام خمینی(ره)، اندیشه، اهداف و آرمانهایش در ایران و جهان شناخته میشود. چرا که شناسنامه اصیل انقلاب "با نام خمینی"است. همان که رهبری تاکید کردند.

در بهار آزادی جای امام و شهیدان خالی.

راه برون رفت از چالش‌ها و حرکت به سوی آرمان‌های انقلاب

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس