کد خبر 1176603
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰
آغاز معامله واحدهای پالایشی یکم با نیم ساعت تاخیر

صندوق پالایشی یکم آخرین روز معاملاتی هفته را منفی به پایان رساند و با ۳.۸۷ درصد کاهش قیمت به ۷۹۶۵۰ ریال رسید.

به گزارش سرویس بورس مشرق، بر اثر ریزش شاخص بورس تهران، ارزش واحدهای سرمایه‌گذاری پالایش یکم که در روز عرضه ۱۰ هزار تومان بود، با کاهش مواجه شد و آخرین روز معاملاتی هفته را منفی به پایان رساند و با ۳.۸۷ درصد کاهش قیمت به ۷۹۶۵۰ ریال رسید و در مجموع تاکنون حدود ۱۸ درصد ضرر برای خریداران اولیه به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید:

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱۵بهمن ۹۹ +جدول

تمام نمادهای مجاز معاملاتی این صندوق امروز در پایان معاملات با کاهش قیمت مواجه شدند و نماد شبریز (پالایش نفت تبریز) افت ۳.۹۲ درصدی و شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس) افت ۴.۳۴ درصدی شپنا (پالایش نفت اصفهان) افت ۳.۶۸ درصدی و شتران (شرکت پالایش نفت تهران) کاهش ۳.۹۵ درصدی را تجربه کردند.

ارزش پالایشی یکم ۱۵ بهمن ماه ۹۹

امروز چهارشنبه ۱۵ بهمن ۹۹ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با افت ۳.۸۷ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۹۶۵ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۹۸۲ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با کاهش ۷.۰۶ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۷۰۱ تومان معامله شد.

این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

ارزش روز پالایشی یکم در ۱۵بهمن ۹۹ +جدول

منبع:نبض بورس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رئوف IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
    5 0
    سرمایه گذاران خرد ماههاست دارن تاسف میخورن، هم به حال مسئولانی که ملت را به حضور در بورس تشویق و وعده حمایت دادن، هم به حال خودشون که به این قول ها اعتماد کردند و الان بغیر از صرر مالی دچار ناامیدی و بی اعتمادی شدید به کل نظام شده اند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس