کد خبر 1176571
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹

چرخ های خیاطی بسته به فعالیت هایی که انجام می دهند به دو دسته چرخ خیاطی خانگی و چرخ خیاطی صنعتی تقسیم می شوند. چرخ های صنعتی همانطور که از نامشان پیداست برای استفاده در صنعت خیاطی به طور گسترده می باشند و هر کدام از آن ها برای مصارف تخصصی استفاده می شوند و فقط یک کار مشخص میتوان با هر کدام انجام داد.

انواع چرخ خیاطی صنعتی

دسته بندی چرخ های صنعتی به صورت راسته دوز، سر دوز، پس دوز، سرکیسه دوز، شلال، کابویی، کمرکش، مادگی و دکمه، میاندوز، نما دوز   است.

چرخ خیاطی های  راسته دوز و سر دوز

چرخ خیاطی سردوز یکی از ملزومات خیاطی است. برخی لباس‎ها که با پارچه‎هایی مانند حریر دوخته می‎شوند، لبه‎هایشان به صورت بریده بریده و نخ کش شده می‎ماند. از این رو استفاده از چرخ سر دوز برای سردوزی کردن این نوع پارچه‎ها لازم و ضروری است. پارچه‎های حریر و سردوزهای موجود در بازار انواع مختلفی دارند از جمله: پنج نخ، چهار نخ، سه نخ؛ که میتوانید مطابق نوع مصرفتان یکی از آن‎ها و یا هر سه را انتخاب کنید.
به همین ترتیب چرخ خیاطی راسته دوز از آن دسته چرخ‎هایی است که برای بهبود کارایی در زمینه دوخت و دوز انواع پوشاک طراحی شده و به بازار عرضه می‎شود. این چرخ در واقع برای بالا بردن و افزایش راندمان کار در کارگاه‎های تولیدی، تولید شده است و مدل‏های مختلفی داشته و دارای امکانات ویژه‎ای است.

کاربرد این نوع چرخ خیاطی برای مصارف صنعتی و بیشتر برای کارگاه‎های صنعتی تولید انواع پوشاک با پارچه‎های متنوع است.  برندهای بسیار معتبری در بازار چرخ راسته دوز صنعتی عرضه می‎کنند. با توجه به سرعت بسیار بالا، این نوع چرخ همیشه مورد توجه تولیدکنندگان پوشاک بوده است.

برترین کمپانی تولید کنندۀ چرخ خیاطی صنعتی در دنیا

برندهای معتبر تولید کنندۀ چرخ خیاطی خانگی و صنعتی

برندهای مختلفی امروزه در سراسر دنیا به تولید و توزیع چرخ خیاطی می‎پردازند، اما برخی از این برندها توانسته‎اند جایگاه بسیار خوبی در بازار پیدا کنند و با سابقه و کیفیت عالی خود، محبوبیت ویژه‎ای میان مصرف کنندگان به دست بیاورند.

از بین تمامی برندهای تولیدکنندۀ چرخ خیاطی می‎توان به جک، ژانومه، زوجی، تیپیکال و برادر اشاره کرد.

لیست قیمت پرفروش ترین چرخ های خیاطی خانگی و صنعتی

برترین کمپانی تولید کنندۀ چرخ خیاطی صنعتی در دنیا

شما می‌توانید هر کدام از این محصولات را با  مناسب ترین قیمت از فروشگاه اینترنتی چرخچی تهیه نمایید. علاوه بر این شما می‌توانید از مشاوره آنلاین و تلفنی قبل از خرید این فروشگاه نیز استفاده کنید تا خریدی مفیدتر و مطمئن‌تر داشته باشید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس