کد خبر 1176481
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶
مربیان ماشین‌سازی تبریز نقره‌ داغ شدند

 کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای تخلفات تیم ماشین‌سازی تبریز را صادر کرد.

به گزارش مشرق، دیدار بین تیم های ماشین سازی و سپاهان از هفته دهم لیگ برتر برگزار شد که از «سیامک کوهنورد» مربی تیم ماشین‌سازی تخلفاتی مبنی بر نقض اصول کلی رفتار و استفاده از کارت دیگری و اهانت به داور مسابقه رخ داد. وی به سه ماه محرومیت از حضور در کلیه ورزشگاه‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و پرداخت ۵۰۰ میلیون جریمه نقدی وفق مواد ۵۱ – ۵۵ و ۵۰ و ۱۱۷ مقررات انضباطی محکوم شد.

بابک رضی دیگر مربی ماشین سازی به دلیل نقض اصول کلی رفتار و استفاده از کارت دیگری و اهانت به داور مسابقه به سه ماه محرومیت از حضور در کلیه ورزشگاه‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و پرداخت ۵۰۰ میلیون جریمه نقدی وفق مواد ۵۱ ، ۵۵ ،۵۰ و ۱۱۷ مقررات انضباطی محکوم شد.

همچنین آیدین رحیمی به دلیل دلیل نقض اصول کلی رفتار و در اختیار دادن کارت خود به دیگری و عدم اطلاع به سازمان لیگ به دو ماه محرومیت از حضور در کلیه ورزشگاههای فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و پرداخت ۳۰۰ میلیون جریمه نقدی وفق مواد ۵۱ ،۵۰ و ۱۱۷ مقررات انضباطی محکوم شد.

همچنین محمود شجاعی مربی تیم تراکتور به دلیل نقض اصول کلی رفتار و عدم ابطال کارت سابق خود و عدم اطلاع به سازمان لیگ به مبلغ ۲۰۰میلیون ریال جریمه نقدی وفق مواد ۵۱ ،۵۰ و ۱۱۷ مقررات انضباطی محکوم است.

ضمن اینکه پزشک تیم ماشین سازی بابت در اختیار قراردادن کارت خود به دیگری و نقض اصول کلی رفتار به مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی وفق مواد ۵۱ ،۵۰ و ۱۱۷ مقررات انضباطی محکوم شد

لازم به ذکر است که باشگاه ماشین سازی نیز به دلیل نقض اصول کلی رفتار وفق مواد ۵۰ ، ۵۱ و ۱۱۷ به پرداخت ۵۰۰ میلیون ریال  جریمه نقدی محکوم شده و وفق ماده ۵۰ نسبت به جرایم مذکور بطور تضامنی با اشخاص دیگر مسئولیت دارد .

مفاد رای نسبت به کلیه اشخاص ظرف مدت یک هفته در کمیته استیناف از زمان ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی است.

منبع: فدراسیون فوتبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
    0 0
    فدراسیون ایران

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس