کد خبر 1176476
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹
نکیسا: یک نفر را می‌کشیم تا 4 نفر ما را دنبال کنند/ به هاشمیان گفتم لطفا از بیرون خبر نداشته باش

پیشکسوت پرسپولیس گفت:چرا تا این حد به دنبال این هستیم یک نفر را بکشیم تا ۴ نفر ما را فالو کنند؟

به گزارش مشرق، نیما نکیسا درخصوص آخرین وضعیت علی انصاریان اظهار داشت: تا نزدیک ۵ صبح در بیمارستان بودم، وضعیت او تغییر آن چنانی نکرده است. برای بعضی از سایت‌ها که اخبار کذب منتشر می‌کنند متاسفم.

وی افزود: زندگی ما شده بر مبنای جلب مخاطب بیشتر در فضای مجازی. در فضای حقیقی همدیگر را ازرده می‌کنیم تا در فضای مجازی یکدیگر را به دست بیاوریم. این رفتار اجتماعی نگران‌کننده است. ما تلاش می‌کنیم که یک قهرمان و اسطوره را حفظ کنیم. بزرگان زیادی را از دست دادیم، چرا تا این حد به دنبال این هستیم یک نفر را بکشیم تا ۴ نفر ما را فالو کنند؟ مگر کمبود شخصیت داریم؟

بیشتر بخوانید:

اعلام آخرین وضعیت انصاریان

نکیسا تصریح کرد: این رفتار بسیار خجالت‌آور است، چرا ما ایرانیان به چنین جایی می‌رسیم؟ چندین سال قبل وقتی یک نفر دچار مشکل می‌شد چند نفر  جمع می‌شدند تا مشکل او را حل کنند، اما الان یک نفر که سرما می‌خورد و به بیمارستان می‌رود از داخل آن فاجعه درمی‌آید. آن کسی که مسؤول سایتی است که هیچ در و پیکری هم ندارد چطور به خودش اجازه می‌دهد چنین کاری کند؟ آیا نظارت قانونی بر اینها نیست؟

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص تأثیر منفی این رفتارها روی نزدیکان علی انصاریان عنوان کرد: من دیشب با پزشک معالج او (هاشمیان) صحبت کردم، گفتم آیا از بیرون خبر دارید؟ گفت بله، گفتم خواهش می‌کنم دیگر خبر نداشته باشید!

وی ادامه داد: این بچه تا الان در فضای مجازی ۲۰ مرده و زنده شده، شمایی که فکر می‌کنی فقط خودت مادر داری، امروز تولد حضرت فاطمه(س) است. به حق این روز عزیز بدانید که یک مادر چه می‌کشد و تنش می‌لرزد. اگر برای جلب مخاطب بیشتر دست به چنین کارهایی می‌زنید، دوستان و آشنایان، مادر و خواهر و... ثانیه به ثانیه تنشان می‌لرزد.

نکیسا در گفت و گو با رادیو جوان در مورد این که برخی از اهالی فوتبال هم با کار کردن این اخبار شیطنت‌هایی را مرتکب شدند، گفت: بله، متأسفانه این موضوع را تأیید می‌کنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
    0 0
    تنهاچیزی که بی ارزش شده جان ملت ایران درایرانه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس