قاسمپور: مدیران فعلی فدراسیون فوتبال فقط بدهی و مشکل به جا گذاشته‌اند

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: مدیران فعلی فدراسیون کار خاصی برای فوتبال انجام ندادند اما دوباره کاندیدای ریاست فدراسیون شدند. آنان فقط کلی بدهی و مشکل به جا گذاشتند.

به گزارش مشرق، ابراهیم قاسمپور درباره انتخابات روز ۱۰ اسفند فدراسیون فوتبال و حضور تیم فعلی مدیریت فدراسیون به عنوان یکی از کاندیداها اظهار داشت: نمی‌دانم این آقایان که هیچ کاری نکردند و تاثیری روی فوتبال کشور، نگذاشتند چرا کاندیدای ریاست فدراسیون شدند، آقایان چطور خودشان را محقق می‌دانند که رئیس فدراسیون شوند؟ مدیران فعلی فدراسیون کار خاصی برای فوتبال انجام نداده اما دوباره کاندیدای ریاست فدراسیون شده اند.

وی در پاسخ به این سوال که اگر خودش عضو هیات رئیسه فدراسیون بود به تیم فعلی مدیریت رای می‌داد؟ گفت: به طور قطع رای نمی دادم چون چیزی از آقایان ندیدم. چرا که نه تنها مشکلات فوتبال را حل نکردند بلکه به مشکلات هم اضافه کردند. هرچند مطمئنم در این مدت بیکار ننشستند و لابی‌های خود را برای انتخابات انجام دادند.

بیشتر بخوانید:

تکذیب رد صلاحیت کاندیداهای انتخابات فدراسیون فوتبال

پیشکسوت فوتبال کشورمان ادامه داد: از آنهایی که برای پست ریاست فدراسیون نامزد شدند فقط علی کریمی و آجرلو در فوتبال بودند، بقیه را فقط در حد اسم می‌شناسم. شاید برای ریاست فدراسیون  شخصی مثل کریمی خوب باشد هرچند کار مدیریتی نکرده اما می‌تواند با آدم‌هایی که کنار خودش می گذارد به فوتبال کمک کند. ضمن اینکه باید این نکته را یادآور شویم که مدیران قبلی فدراسیون برای فوتبال چه کار کردند به جز اینکه کلی بدهی و مشکل به جا گذاشتند.

قاسم‌پور در خصوص اینکه رئیس فدراسیون فوتبال باید فرد فوتبالی باشد یا یک مدیر غیر فوتبالی و سیاسی؛ تصریح کرد: رئیس فدراسیون می‌تواند تلفیقی از این دو گروه باشد. در گذشته مدیرانی داشتیم که فوتبالی نبودند اما به خوبی فدراسیون را اداره کردند و مدیری هم مثل محمد دادکان داشتیم که فوتبالی بود و از پس کار برآمد. فقط مهم این است که آدم هایی که اطراف رئیس فدراسیون کار می کنند سالم باشند.

وی در مورد اینکه آیا لزومی دارد رئیس فدراسیون فوتبال با مسوولان رده بالای کشور ارتباط داشته باشد؟ تاکید کرد: به هر حال فوتبال ما دولتی است و مطمئناً رئیس فدراسیون باید بتواند با روسای قوای سه گانه ارتباط داشته باشد تا مشکلات را راحت‌تر حل کند. ضمن اینکه بحث درآمدزایی هم مطرح است که وقتی با این افراد و این مدیران ارتباط داشته باشیم می‌شود در بحث درآمدزایی هم کارهای بزرگی انجام داد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در پایان در خصوص اینکه ممکن است برخی از کاندیداها به صورت نهایی تایید صلاحیت نشود و در این صورت باید چه عکس‌العملی داشته باشند؟ گفت: هر اتفاقی که رخ می‌دهد نباید دعوا شود یا پای فیفا وسط بیاید. دعواهای این مدلی چیزی به فوتبال ما اضافه نمی کند. اگر همه به قانون احترام بگذاریم نه فضا به هم می‌ریزد نه چیزی. کسی هم نباید فضای فوتبال کشورمان را به هم بریزد یا فوتبال کشورمان را تهدید کند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس