رونمایی از شناسنامه اولین شهید مدافع حرم

همزمان با اولین روز از دهه فجر جشن یکسالگی سنگرکتاب با حضور میثم نیلی مدیرعامل مجمع ناشران انقلاب اسلامی و با حضور آحاد مردم و بسیجیان در محل مسجد امام خمینی(ره) برگزار شد.

به گزارش مشرق، همزمان با اولین روز از دهه فجر جشن یکسالگی سنگرکتاب، ضمن رونمایی از شناسنامه اولین شهید مدافع حرم خراسان شمالی بسیجی شهید «فیروز حمیدی زاده»، با حضور میثم نیلی مدیرعامل مجمع ناشران انقلاب اسلامی و با حضور آحاد مردم و بسیجیان در محل مسجد امام خمینی(ره) برگزار شد.

در ابتدا میثم نیلی خاطرنشان کرد: جبهه فرهنگی انقلاب با اهتمام به فرهنگ کتاب و کتابخوانی باید بتواند در رابطه با ترویج و اشاعه این امر مهم قدم بردارد و بتواند اثرگذار باشد.

وی افزود: یکی از وظایفی که در رابطه با کتاب و کتابخوانی باید داشته باشیم، بررسی و مخاطب شناسی دقیق و شناخت منطقه ای است. اگر بتوانیم به درستی نقشه راه را بشناسیم قطعا بدون اصطکاک کاری پیش خواهیم رفت.

نیلی تصریح کرد: با گذشت چهل و دومین سال از پیروزی جمهوری اسلامی ایران و گذراندن دو سال از بیانیه گام دوم انقلاب خرسندیم که سنگر کتاب اولین سالگرد تاسیسش را می بیند و توانسته است در مدت یکسال اقدامات قابل توجهی را به انجام برساند.

در ادامه، امید باغچقی مسئول قرارگاه سنگر کتاب مرکزی از تاسیس سنگر کتاب در سطح کشور خبر داد که هر سال تعداد ۱۸ قرارگاه کتاب به جمع تیم‌های دیگر اضافه می‌شود. بیشتر اولویت‌هایی که داریم شهرهایی که کتابفروشی جبهه انقلاب اسلامی ندارند پوشش بدهیم تا کار کوچکی را در حوزه کتاب انجام داده باشیم.

وی افزود:‌ قرارگاه سنگر کتاب برای این تشکیل شده است تا بتواند به کمک اهالی کتاب (کتابفروشان، مخاطب کتاب، ناشرین و...) گام‌های موثری را بردارد. 

در پایان از مادران شهدا و خانواده شهید فیروز حمیدی‌زاده تقدیر بعمل آمده و به رسم یادبود هدایایی اهدا شد و همچنین شناسنامه شهید حمیدی زاده رونمایی شد و کیک یکسالگی سنگر کتاب برش خورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس