پروانه سلحشوری نمایه

خانم سلحشوری ۴ سال در مجلس بابت نمایندگی مردم حقوق گرفته است. همسر وی نیز از مدیران ارشد اقتصادی در دولت روحانی بوده است. با این حساب وی باید در جایگاه بدهکار به مردم پاسخگو باشد.

سرویس سیاست مشرق - «پروانه سلحشوری» نماینده عضو فراکسیون امید در مجلس دهم که همسرش نیز معاون وزیر در یکی از وزارتخانه های مهم اقتصادی در دولت روحانی بوده است، به تازگی در توئیتی نوشت: «گویی ایرانِ دوران قاجار در حال تکرار است. فقر و قحطی، بیماری و مرگ. کرونا و آلودگی هوا جان می‌گیرند و مردم برای تکه‌ای نان در صف‌های طویل و سر در زباله‌دان. متخصصان را نادیده می‌گیرند، و متملقان متخصص می‌شوند. با جان مردم بازی نکنید. واکسن مطمئن بخرید»!

پروانه سلحشوری: ایران در فقر و قحطی است و مردم سر در زباله‌دان دارند! / آیا ذوق زدگی منافقین و رادیو اسرائیل برای شما کافی نیست؟!

سلحشوری پیش از این نیز در اظهارات جداگانه مدعی شده بود که «ما ایرانی ها به مرگ عادت کرده ایم»! و «صداقت برای ایرانی ها معنا ندارد»!

اما توئیت اخیر پروانه سلحشوری، ذوق زدگی رسانه های منتسب به منافقین و اسرائیل را در پی داشت. این رسانه ها که یدطولایی در تحقیر، توهین، تفرقه افکنی و مأیوس کردن مردم ایران دارند، به صورت ویژه به بازنشر توئیت تأمل برانگیز این نماینده سابق مجلس پرداختند.

پروانه سلحشوری: ایران در فقر و قحطی است و مردم سر در زباله‌دان دارند! / آیا ذوق زدگی منافقین و رادیو اسرائیل برای شما کافی نیست؟!

پروانه سلحشوری: ایران در فقر و قحطی است و مردم سر در زباله‌دان دارند! / آیا ذوق زدگی منافقین و رادیو اسرائیل برای شما کافی نیست؟!

پروانه سلحشوری: ایران در فقر و قحطی است و مردم سر در زباله‌دان دارند! / آیا ذوق زدگی منافقین و رادیو اسرائیل برای شما کافی نیست؟!

رهبر معظم انقلاب در قسمتی از بیانیه گام دوم انقلاب با اشاره به عملیات روانی گسترده دشمنان مردم ایران تاکید کردند: «آنچه میگویم یک امید صادق و متّکی به واقعیّتهای عینی است. اینجانب همواره از امید کاذب و فریبنده‌ دوری جسته‌ام، امّا خود و همه را از نومیدی بیجا و ترس کاذب نیز برحذر داشته‌ام و برحذر میدارم. در طول این چهل سال -و اکنون مانند همیشه- سیاست تبلیغی و رسانه‌ای دشمن و فعّال‌ترین برنامه‌های آن، مأیوس‌سازی مردم و حتّی مسئولان و مدیران ما از آینده است».

ایشان در ادامه تصریح کردند: «خبرهای دروغ، تحلیل‌های مغرضانه، وارونه‌ نشان دادن واقعیّتها، پنهان کردن جلوه‌های امیدبخش، بزرگ کردن عیوب کوچک و کوچک نشان دادن یا انکار محسّنات بزرگ، برنامه‌ی همیشگی هزاران رسانه‌ی صوتی و تصویری و اینترنتی دشمنان ملّت ایران است؛ و البتّه دنباله‌های آنان در داخل کشور نیز قابل مشاهده‌اند که با استفاده از آزادی‌ها در خدمت دشمن حرکت میکنند. شما جوانان باید پیش‌گام در شکستن این محاصره‌ی تبلیغاتی باشید. در خود و دیگران نهال امید به آینده را پرورش دهید. ترس و نومیدی را از خود و دیگران برانید. این نخستین و ریشه‌ای‌ترین جهاد شما است».

مقام معظم رهبری در بخش دیگری از بیانیه گام دوم انقلاب با آسیب شناسی مسئله اقتصاد در ایران تاکید کردند: «انقلاب اسلامی راه نجات از اقتصاد ضعیف و وابسته و فاسد دوران طاغوت را به ما نشان داد، ولی عملکردهای ضعیف، اقتصاد کشور را از بیرون و درون دچار چالش ساخته است. چالش بیرونی تحریم و وسوسه‌های دشمن است که در صورت اصلاح مشکل درونی، کم‌اثر و حتّی بی‌اثر خواهد شد. چالش درونی عبارت از عیوب ساختاری و ضعفهای مدیریّتی است».

ایشان در ادامه تصریح کردند: «مهم‌ترین عیوب، وابستگی اقتصاد به نفت، دولتی بودن بخشهایی از اقتصاد که در حیطه‌ی وظایف دولت نیست، نگاه به خارج و نه به توان و ظرفیّت داخلی، استفاده‌ی اندک از ظرفیّت نیروی انسانی کشور، بودجه‌بندی معیوب و نامتوازن، و سرانجام عدم ثبات سیاستهای اجرائی اقتصاد و عدم رعایت اولویّتها و وجود هزینه‌های زائد و حتّی مسرفانه در بخشهایی از دستگاه‌های حکومتی است. نتیجه‌ی اینها مشکلات زندگی مردم از قبیل بیکاری جوانها، فقر درآمدی در طبقه‌ی ضعیف و امثال آن است.

رهبر معظم انقلاب در ادامه تاکید کردند: «راه‌حلّ این مشکلات، سیاست های اقتصاد مقاومتی  است که باید برنامه‌های اجرائی برای همه‌ی بخشهای آن تهیّه و با قدرت و نشاط کاری و احساس مسئولیّت، در دولتها پیگیری و اقدام شود. درون‌زایی اقتصاد کشور، مولّد شدن و دانش‌بنیان شدن آن، مردمی کردن اقتصاد و تصدّیگری نکردن دولت، برون‌گرایی با استفاده از ظرفیّتهایی که قبلاً به آن اشاره شد، بخشهای مهمّ این راه‌حل‌ها است».

پروانه سلحشوری: ایران در فقر و قحطی است و مردم سر در زباله‌دان دارند! / آیا ذوق زدگی منافقین و رادیو اسرائیل برای شما کافی نیست؟!

پروانه سلحشوری در توئیت مذکور در اقدامی مسبوق به سابقه به دروغ پراکنی و سیاه نمایی پرداخته است. این در حالی است که وی به مدت ۴ سال در مجلس نماینده مردم بوده است؛ اما در این مدت طولانی هیچگاه به مشکلات و مطالبات اصلی جامعه اشاره نکرده و همواره در پی حاشیه سازی و جنجال آفرینی درباره موضوعات فرعی و بی اهمیت بوده است.

پروانه سلحشوری: ایران در فقر و قحطی است و مردم سر در زباله‌دان دارند! / آیا ذوق زدگی منافقین و رادیو اسرائیل برای شما کافی نیست؟!پروانه سلحشوری: ایران در فقر و قحطی است و مردم سر در زباله‌دان دارند! / آیا ذوق زدگی منافقین و رادیو اسرائیل برای شما کافی نیست؟!

سلحشوری پیش از این نیز بارها با سیاه نمایی، تحریک مردم به اغتشاش و آشوب و ارائه اخبار مجعول، با رسانه ها و فعالین معاند همصدا شده است. نکته قابل تأمل اینجاست که برخی فعالین اصلاح طلب در حال پیمودن راهی هستند که سال‌ها پیش امثال فاطمه حقیقت جو و رجبعلی مزروعی پیمودند.

لازم به ذکر است که چندی پیش افرادی همچون سعید حجاریان، مصطفی تاجزاده، علیرضا علوی تبار و پروانه سلحشوری در بیانیه ای مشترک با جریان برانداز خارج نشین از جمله رجبعلی مزروعی و اردشیر امیرارجمند و...پیوند اشکار طیف تندروی اصلاح طلب در داخل و جریان برانداز خارج نشین را نمایش دادند.

پروانه سلحشوری: ایران در فقر و قحطی است و مردم سر در زباله‌دان دارند! / آیا ذوق زدگی منافقین و رادیو اسرائیل برای شما کافی نیست؟!

این بیانیه با استقبال ویژه رسانه های معاند مواجه شد. همان رسانه هایی که برای تهیه خوراک به منظور تحریم مردم ایران، از یکدیگر سبقت می گیرند.

پروانه سلحشوری ۴ سال نماینده مردم در مجلس بوده است. وی هیچگاه گزارشی از عملکرد خود به افکارعمومی ارائه نداد. خانم سلحشوری باید به این سوال پاسخ دهد که برای اشتغال جوانان، حقوق کارگران، بهبود وضعیت بازنشستگان، حمایت از زنان سرپرست خانوار و کودکان بدسرپرست، اخذ مالیات از مالکان واحدهای خالی مسکونی، مقابله با سوداگران در بازار خودرو، حمایت از تولید، مقابله با عهدشکنی آمریکا و اروپا در برجام و...چه اقداماتی انجام داده است!؟

خانم سلحشوری ۴ سال در مجلس بابت نمایندگی مردم حقوق گرفته است. همسر وی نیز از مدیران ارشد اقتصادی در دولت روحانی بوده است. با این حساب وی باید در جایگاه بدهکار به مردم پاسخگو باشد، نه اینکه با بی ادبی به شعور مردم توهین کرده و ژست طلبکار به خود بگیرد.

ناگفته نماند که «برات قبادیان»، همسر سلحشوری از جمله مقامات سازمانی انرژی اتمی در دوران اصلاحات بود، دورانی که فعالیت‌های کلیه فعالیت‌های هسته‌ای و غنی سازی اورانیوم به حالت تعلیق درآمد. قبادیان در دولت روحانی با حکمی از سوی «محمدرضا نعمت‌زاده» به سمت معاون وزیر صمت انتخاب شد.

پروانه سلحشوری همان نماینده ای است که-آبان ۹۵- در بخشی از نطق خود در صحن علنی مجلس به عنوان نماینده موافق با «مسعود سلطانی فر» وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان بجای ارائه دلایل فنی و کارشناسی در دفاع از وزیر پیشنهادی، در اظهارنظری عجیب گفت: «یکی از دوستان بنده به من گفت به خاطر خدمات آقای سلطانی‌فر در استانداری گیلان نذر کرده‌ام به هر زیارتی که می‌روم دو رکعت نماز برای ایشان بخوانم، آیا این برای شما کافی نیست!؟».

حالا همین شخص مدعی شده که «فقر و قحطی، بیماری و مرگ. کرونا و آلودگی هوا جان می‌گیرند و مردم برای تکه‌ای نان در صف‌های طویل و سر در زباله‌دان. متخصصان را نادیده می‌گیرند، و متملقان متخصص می‌شوند».

ادعایی که ذوق زدگی رسانه های منتسب به اسرائیل و منافقین را در پی داشت. خانم سلحشوری! آیا ذوق زدگی منافقین و رادیو اسرائیل برای شما کافی نیست!؟

در سال ۸۸ مقامات رژیم صهیونیستی از سران فتنه و افراطین طیف اصلاح طلب با عنوان «سرمایه های اسرائیل در ایران» نام بردند. اکنون نیز توئیت نماینده اصلاح طلب سابق مجلس، رادیو اسرائیل را به وجد آورده است. همصدایی از این آشکارتر!؟

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 437
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 212
  • رضااحمدی GB ۰۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    خانم سلحشوری حقیقت روگفته..
    • توپ را در زمین دیگران انداختن IR ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      خانم سلحشوری کاملا درست گفته اما مسبب این کار کیه؟ اون روزی که این حزب فاسد کلید به دست اومد سرکار باید مردم می فهمیدن که اینها فقط برای پرکردن جیبهاشون اومدن ...الانم کار از این حرفا گذشته فقط خدا کنه مردم عبرت بگیرن ...اما متاسفانه مردم وقتی به خود میان و اومدن که خون پاک حسین و یارانش به زمین ریخت..تازه فهمیدن که اشتباه کردن..نوش دارو بعد از مرگ صحراب...لطفا مردم عزیز به شعارهای تبلیغاتی توجه نکنن بلکه به سوابق اجرایی کاندیداها توجه کنن و ملاک این بباشه نه شعارهای توخالی و الکی و عوام فریب
    • ali IR ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      گفتن حقیقت با سیاه نمایی فرق داره برادر
    • IR ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      این زنک بیماری روحی و روانی داره خیلی خوب مشخص هست .ای کاش قبل از ورود به مجلس از کاندید شدن یه تاییدیه از روانپزشک و روانشناسان بگیرند.
    • IR ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      96 58
      حقیقت اینه که سال ۸۸ نتانیاهو گفت امثال این خانوم ( اصلاح طلبا) سرمایه های ما در ایران هستن و اینام جرات تکذیب نداشتن، حالا برو تی شرت یو اس بپوش و برقص و بهشون رای بده تا باغ سیب و گلابیت اباد شه. اسکل
    • IR ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      79 32
      خودتون رو مضحکه نکنید گرونی با قحطی فرق داره
    • IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      87 35
      سایه چهل سال جهل و خیانت و خباثت اصلاح طلبان تهوع آور بر مقدرات کشور سنگینی می کند!!!!
    • IR ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      69 17
      از پرچم انگلیست فهمیدم که حقیقت چیه!
    • IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      60 33
      در دنیا زباله را بعنوان طلای کثیف میشناسند و اگر به عکس زباله گردی در دنیا نگاه کنید یک شغل است. اما در ایران 90درصد افرادی که به اینکار مشغول هستند مهاجرین دیگر کشورها و معتادان هستند. چند سوال از این خانم دارم. 1. تحصیلات شما چیست ؟2. شغل شما و همسرتان چه بوده که امروز ان خانه چند میلیاردی و ویلا و...را دارید ؟ و این ثروت را از کجا اورده اید ؟ 3. ایا حداقل به فقرای فامیل و همشهری خود کمک میکنید ؟ و چند فقیر را تحت پوشش دارید ؟
    • علی IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      67 42
      (این زنک بیماری روحی و روانی داره ) تو بیمار روانی هستی که هر کس مخالف نظرت حرف میزند انگ میچسبانی
    • چی زدی دادا IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      70 8
      دست کمی از معصومه ابتکار نداره.....
    • انسان آزاده AU ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      74 10
      من خانم سلحشوری می شناسم مدرکش هم با رشوه از دانشگاه هند گرفت. اگر خانم سلحشوری دلش بحال طبقه محروم ایران می سوزه، حقوق های کلان و نجومی که خودش و همسرش از دولت (بیت المال مردم) گرفتن و در نتیجه صاحب املاک زیادی در ایران و خارج کشور شدن به بیت المال برگردانند و سپس از همکاران خود بخواهند برای از بین بردن فقر و اختلاف طبقاتی در ایران دارایی های مردم ایران که در ایران و خارج کشور بنام خود و نزدیکنشان هست به بیت المال برگردانند. خانم سلحشوری شما و امثال شما هستین که اموال مردم را بالا کشیدن و ملت را در فقر قرار دادید و حالا هم ستون پنجم دشمن شدید که منافع بیشتری نضیبتان شود. مسئولین محترم و درستکار، تا این ستون پنجمی ها ایران را مثل لیبی و سوریه و عراق تقدیم امریکا نکردن و برای رفع اینهمه شکاف طبقاتی باید دارایی های امثال خانم سلحشوری خائن و فریب کار را مصادره بشه و آنها را آزاد نگذارید و نه اینکه استاد دانشگاه باشند.
    • محمد IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      46 16
      دورکعت نمازخوندم برای شفای عاجل این خانم وتقاضایم اینه ایشان بفرستین سیمای ازادی بخصوص بخشی که دلقک بازی میکندتادلشان وعقده هاشان وابشه
    • IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      38 8
      یعنی الان سر تو توی زباله دونی است و از سر زباله دونی کامنت میذاری؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      42 16
      راست میگه مردم سر در زباله دان کردند اما ان زباله دان حاوی سلحشوری و وزرا و اصلاحات و تیم امید است. که بوی تعفن تان کل ممکلت را به گند کشیده. اما ایشالا دیگه مردم در 1400 این زباله دانی را رها خواهند کرد البته اگر بی بی سی اجازه بده
    • IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      35 11
      اگر شما حرفها و صحبت های این زن رو میخوندید پی میبردید که بیماری روح و روان مبتلا هست. کسی که میگه به خاطر چادر پوشیدن شانه درد گرفتم و از این دست اظهار نظرها یا در سر مشکلی داره یا در قلب
    • IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      44 4
      سلام دزد میدوید برای اینکه نگیرنش داد میزد دزد . دزد
    • ایرانی الاصل IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      23 6
      این وضعیت نتیجه حمایت افساد طلبانی است که از تکرار حمایت کردند
    • مجید IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      37 7
      این خانم ایرانیه ولی ارمانش خیانت. پس حقوق میگیری چه غلطی بکنی. که فقط حرف بزنی
    • IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      22 8
      پروانه سلحشوری و سایر اصلاح طلبان باید پاسخگوی وضع موجود باشند نه منتقد !
    • IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      24 6
      این وکیل الدوله ها 4 سال توی مجلس بودند اما هیچ کاری برای بهبود معیشت مردم نکردند.
    • IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      17 4
      با مدیریت اصلاح طلبان در 8 سال گذشته مملکت به سمت فقر رفت و سفره های مردم کوچک شد اینها باید جوابگوی فاجعه اقتصادی بوجود آمده باشند نه مدعی !
    • IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      33 11
      غلط کرد وقتی خودش نماینده مجلس وشوهرش دست راست روحانی باشه وضع بهتر از این نمیشه
    • IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      18 7
      با هزینه ازدواج مجدد و اپارتمان شهرک غرب و دیه قتلی که برای نجاتشان سرمایه های اسراییل پرداخت میکنند میشود تا سالها چند درصد مردم گرسنه ایران را غذای خوب خوراند
    • IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      22 4
      اصلاح طلبان قجرها را رو سفید کردند حالا ژست اپوزیسیون گرفتن !
    • IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      15 3
      مسبب این اوضاع و احوال دولت فعلی و نمایندگانی چون سلحشوری وابسته و ضد مردم اند بای پاسخگویی طلبکار و همسو با دشمنان ایران شده اند
    • احمد IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      8 11
      ماقدر دان زحمات مدیران انقلابی هستیم انشاالله خدا وند متعال رهبر عزیزمان رادرپناه خودش برا محرومان واقعی وتمام مردم ایران نگه داره .الحمدوالله وضعیت اقتصادی مردم روبه بهبودی است....... به کوری چشم دشمنان....
    • سید حسین IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      7 1
      باشه این دفعه به گاندی رای میدیم...
    • علی IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      6 3
      دقیقاً تمام جملات منطق و واقعیت صحیح درست بیان فرمودید.ایکاش روز اول با نظر مخالفین هم عقیده بودیم وبه نظرشان احترام میگذاشتیم. که از اون اول ابتدا بدبختیها روزبروز رونق پیدا کرد. و میدان دست خائنین که 35 سال حسرت تودلشون مونده بود حتا اکثراً آرزو بدلشون موند به جهنم حاصل شدند. واون چندتا باقی ماندها قلم بدست گرفتند. روز روشن جلوی ملت با بدترین برخوردهارا میکردند. هیچوقت هم معلوم نشد دشمن خائین کیه دوست دلسوز کیه. کاملا دشمن هم همین میخواست که به هدفشان رسیدند.ولی این کلمه مبارک سردار دلهاست که ما ملت اماحسینیم. هیچوقت به کراوات به گردنهای میریانا باج نمیدیم درست که سخت است ولی دوباره بقوت الهی به دعای رهبرفرزانه ریشه هاشنو قعط میکنیم به امیدخداوند متعال.
    • ایرانی IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      12 2
      غلط کرده با مسعود و مریم رجوی و ...
    • DE ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      6 3
      پروانه سلحشوری: ایران در فقر و قحطی است و مردم سر در زباله‌دان دارند! / فقر فرهنگی اصلاح طلبها و غربگدایان و همپالگیهای پروانه خانم را که متاسفانه نمیشه ماله کشی کرد خب اینجاش را حق داره.قحطی هم هست زیرا رانتخواران و دزدان و غربگداها و اصلاح طلبکاران مانند از قحطی در آمده ها به جان و مال مردم افتاده اند. پس باز راس گفته . و اینکه مردم سر در زباله دان دارند در حقیقت اعتراض به مردمیست که سر در پرونده و زندگی سیاسی پروانه خانم دارند چون دقیقا همان ذباله دان سیاسی است . پس باز راس گفته .حالا حرفاش کجاش غلط بوده؟؟
    • IR ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      5 1
      البته این حقیقت در واقع اعتراف به عملکرد خود و نتیجه حمایت از جریانی خاص هست! و جالبتر اینکه اسرائیل بدون پرده اعلام میکنه که چه کسانی در داخل سرمایه‌های اونها هستن!!!
    • جلیل FR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      4 1
      ( حقیقت ) چون خیلی پاکه ، به سلحشوری نمی چسبه . فقری که این موجود با تزویر ازش دم میزنه وجود داره ولی حاصل برنامه خود این گروه است . حاصل کارهای عامدانه حسن خان فریدون . ولی نعمت پروانه سلحشوری .
    • IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      5 1
      خانم سلحشوری مردم آگاه شدند بیخود خودتون رو محق و دیگران رو مقصر جلوه ندهید .
    • علی IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      2 1
      شما افسادطلبا فقط باعث بدبختی مردم شدید امیدوارم عاقبت بخیر نشید که ما رو بیچاره کردید!کاش وعده خدا زودتر محقق بشه
    • آترین IR ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
      0 1
      وقتی مجلس بود چرا به مردم رسیدگی نکرد فقط به فکر رفتن به مسابقات ورزشی تو روسیه بود میخواست بره روسیه یا فقط به فکر رفتن خانمها به ورزشگاه بود
  • DE ۰۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    86 20
    همه مقامات درباره فقر و تورم طوری داد سخن میدهند که انگار این مصیبت از آسمان نازل شده ، این خانم هم که چندین شغل و منصب داشته مثل بقیه گوئی بخشی از این چرخه فاسد نبوده .. دولت روحانی درافزایش فقر نقش بزرگی داشت چرا این خانم ، روحانی را خطاب قرار نمی دهد ؟؟؟
    • BE ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      25 2
      دقیقا -- یکی نیست به این خواهر بگه تو اینه نگاه کن -- تو فقر بودی که هیکلت مثل حسن هیکل نبود !
  • IR ۰۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    56 36
    هیچ ارزشی نداره این اظهار نظر....باطن خودش رو نشون میدهد و تمام.....این فرد و افراد نظیر اون آینده ای ندارند و فقط دست و پای بی خود میزنند
    • IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      6 2
      سرمایه های اسراییل منکراتی چون قمار را ترویج میکنند و دم از گرسنگان میزنند با پولی که صرف سایتهای قمار میشود و بیش از 9هزار میلیارد تومان است میشود کاملا مشکل گرسنگی مساکین ایران را برطرف کرد
  • IR ۰۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    43 29
    اوووو این همه لغات رو صرف این خانوم کردی مشرق؟ جواب دادن و خبر رفتن برای همچین آدم هایی بیشتر از یه جمله هدر دادن ادبیاته
  • رضا IR ۰۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    61 20
    بنظرتون مردمی که به اینا اعتماد کنن و بهشون رای بدن احمق نیستن؟!
    • کمال IR ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      2 2
      بصیرت!
  • US ۰۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    38 40
    خاک برسرتون واقعا ضد اتقلاب را فقط خوشحال می کنید ننگ برشما که با هر "واژه ای"برای خود ذلت میخریدوباعث خوشحالی دشمنان-مثل این میمونه که ادم بره ازخانواده ی خودش برای دشمن بد گویی کنه یعنی "تف سربالا" که میفته دوباره توصورت خودتون ابلهان""
    • سلام IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      14 4
      ضد انقلاب که شاخ و دم نداره این داخلی ها خیلی خطرناکتر از خارجی ها هستند.
  • ایران IR ۰۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    51 41
    خانم سلحشوری! خیلی بیشعوری، واقعآ که خیلی شوری و دیگه شورشو درآوردی، این مردم بزرگ و عزیز و سختی کشیده ایران نیستند که سر در زباله دان دارند بلکه این شمایید که هر از چند گاهی سراز زباله دان در می آوریدو اراجیفی به زبان می آوریدهر چندکه شمانیز مدتهاست به زباله دان تاریخ این ملت پیوسته اید
  • IR ۰۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    37 26
    رادیو اسرائیل و مجاهدین درباره همه مسائل ایران خبر پخش میکنند. به فرض سخنان رهبر و رئیس جمهور را بازتاب میدهند آیا این دلیل خوشحالیشان است ؟! سردار رادان و محمد خاتمی رئیس جمهور اسبق هم با مهناز افشار عکس یادگاری دارد. آیا آنها مبرا و فقط خانم سلحشوری متهم و بدنام میشود ؟! نباید تعصب به هیچ واکسنی داشت. مرور زمان نشان میدهد کدام موثر تر و بدون عارضه است. جدال سیاسی را وارد عرصه پزشکی نکنید.
    • سید IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      29 7
      تو معلوم است که دغدغه سلامت و پزشکی نداری! دلت از جای دیگر پُر است که فقط سعی در تطهیر اصلاح طلبان تهوع آور را داری!!!!!!
    • IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      10 3
      تا کی باید شاهد وراجی سرمایه های اسرائیل در کشور باشیم ؟!
  • بوفالو بیل IR ۰۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    16 6
    استنباط ذوق زدگی از کجا آمد ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!..............
  • منور الملوک IR ۰۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    25 47
    مهناز افشار کلاه گیس داره و مربوط به نمایش تئاتره. اینقدر به پروانه گیر ندین تا اون هم به لج شما بره خارج کشف حجاب کنه . حرف حق جواب نداره. اصلا همه نوع واکسن وارد کنید مثل اجناس فروشگاه هر کس هر مدل با هر قیمت دلش خواست بخره . قبل تزریق ازش برگه ای بگیرند که اگر مرد خواست خودش بوده ربطی به دولت نداره. واکسن ایرانی هم اگر باعث مرگ شد دیه ندهند چون واکسن خارجی بوده میخواست پول بیشتر بدهد بهترش را بزند. در صورت پرداخت دیه مبلغ بسیار زیادی از بیت المال باید صرف پرداخت دیه شود.
    • IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      25 5
      امریکا الان ده میلیون دز واکسن آماده کرده که ما لب تر کنیم او برای ما بدون هیچ پیش شرطی بفرسته! خوش خیال! بنده ی خدا فرضا ما اعتماد کنیم و بخوایم واکسن بخریم از اونجا میدونی چند لایه تحریم وجود داره. میدونی چقدر پیش شرط میزارن؟ اینا به فکر سلامتی منو توی ایرانی بودن داروی سرطانی و بیماران پروانه ای رو بر ما تحریم نمی کردن
    • IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      13 1
      منورالمفلوک!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      11 4
      امریکا که دارو را برای ایران تحریم کرده چطور حالا می خواهد برای ما واکسن بفرسته ؟!
    • سعید IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      15 2
      خوب بره به درک؟ بود و نبود امثال پروانه سلحشوری و مهناز افشار چه سود و منفعتی یا ضرر و زیانی برای مردم و کشور داره؟ الان پروانه سلحشوری نره خارج و کشف حجاب نکنه سفره مردم بزرگتر میشه؟ میخوام صد سال سیاه امثال سلحشوری و اصلاح طلب ها که باعث بدبختی مردم شدند تو این مملکت نباشند اصلا کاش یه جور میشد همه این خائن ها بارو بندیلشون و جمع میکردن از این مملکت میرفتن بیرون
    • IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      6 2
      مهناز افشار توی این عکس کاملا دلقک شده خخخخخخخخخخخخخخخ خخ
  • IR ۰۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    29 22
    آیا همین کافی نیست تا این خائنها محاکمه و از حقوق مفتی که میگیرن محروم بشن؟ این دنباله های آمریکا و اسراییل رو از تمام امتیازهای مفتی که میگیرن محروم کنید تا اینقدر زرناله های دستوری خارج نکنن
    • ALI IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      21 15
      چرا هر کی باهاتون مخالف اسرائیلیه .شما خودت ک بیشتر میخوره بهت مزدور باشی
    • IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      15 6
      جناب علی خود اسراییل گفته اصلاحطلبای ایران سرمایه هاش هستن شما چرا کاسه داغتر از آش میشی
  • جاویدایران FR ۰۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    31 25
    میدونید چیه؟ مشکل در خود حکومته که اجازه داده اینهاحرف بزنن، این دیگه ربطی به آزادی بیان نداره، این یک بی شرفی سیاسی هست که متاسفانه حکومت ایران اقتدار نشون نمیده تا وطن فروشانی مثل سلحشوری حساب ببرن، مشکل از خود جمهوری اسلامیه وگرنه حکومت اگر حکومت باشه این مزدورها نباید جرأت حرف زدن داشته باشن
    • IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      4 17
      آره دیگه از هر کی از دردها و گرفتاریهای کشور میگه و با شما مخالفه باید سرکوب بشه
    • جاویدایران FR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      5 1
      انتقاد و مخالفت منطقی و محترمانه فرق داره با حرفهای این ، همین حرفهارو میتونست با بیان بهتربه زبان بیاره. هر چیزی راهی داره. انتقاد و حتی مخالفت بایدآزاد باشه اما تحمیق مردم باید سرکو‌ب بشه، بدون هیچ تعارفی باید سرکوب بشه، امامتاسفانه ...
  • IR ۰۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    35 22
    واقعا هم ایران قحطیه، قحطی آدم که این مترسک یه دوره نماینده شده
  • IR ۰۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    32 30
    متاسفم برای اون مردمی که این نابغه رو یه دوره به عنوان نماینده انتخاب کردن، دلایلی که برای حرفاش میاره مرغ پخته رو هم به خنده میندازه
    • محمد IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      1 0
      شاید خودش ناحق باشه
  • IR ۰۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    20 14
    یک بار با یکی از همین قماش که مدعی دانایی بود بحثی کردم هر چند که اینها دنبال جدل هستن نه بحث، براش دلیل آوردم که از اساس یه جمله ای رو اشتباه فهمیدی و داری طبق یک دروغ بحثت رو داغ میکنی، تهش گفت مگه فرقی هم میکنه بقیه اش که راسته! بعد شروع کرد به همه چی فحش دادن و آسمون ریسمون بافتن، سلاح ابتدایی این جماعت در بحث دروغهای جذاب و هوچی بازیه هرگز نباید باهاشون بحث کرد فقط باید طوری نادیده شون گرفت که از زندگی سیر بشن
    • IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      11 3
      درود بر شما مثل کل داستان و جنایت 88 که بر مبنای دروغ تقلب ( بزرگترین دروغ تاریخ ایران زمین ) بنا کردند و از دل ان کارزار کهریزک و چند قتل که خودشان مرتکب شدند و به نظام چسباندند مثل اون زنه را بیرون کشیدند و سیگنال تحریم فلج کننده دادند و تا الان ایران را گرفتار کردند
  • علی IR ۰۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    23 24
    تا قوه قضاییه این جماعت رو محاکمه و مجازات نکنه, همیشه انقلابی ها مظلوم و تحقیر و محکوم میشن
  • ناشناس IR ۰۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    49 8
    واقعیت تلخه، از طرف یکی از خودتون هم که باشه تلخ تر! ما مردم تو سطح جامعه چیزهای می‌بینیم که شما مسئولین از اون بالا یا نمی بینید یا دوست دارید گل و بلبل ببینید.
    • IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      4 21
      اسکول بله وافعیته اما ببین کی داره کسایی خودشون این وضع ایجاد کرد کمی فکر کنید همنا فردای انتخابات خودشون پاره میکنن تا ریس جمهور حذب مطبوعش رای بیاره
  • SE ۰۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    33 31
    مرده شور این نوع سلحشوری کذاب در خدمت دشمن
    • ناسناس IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      2 2
      دلقک توهستی مفت خور
  • US ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    44 12
    هر کاری کردیم هیچ چی نگید که مبادا اسرائیل و امریکا و منافقان خوشحال بشن
    • شرافت IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      11 10
      از پرچمت معلومه از کجا مزد میگیری.
  • سعید IR ۰۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    20 18
    خانم سلحشوری وقاحت تا به کجا، در دوران کدام رئیس جمهور وکدام مجلس، ایران رو به فقر وتنگ دستی رفته، با با اگر شما ما مردم را (مهندس) فرض کردید آخه خودتون هم از همین مردمید از خویشتنداری مردم تا به کجا سوءاستفاده
  • IR ۰۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    20 16
    پروانه خانوم! خدا بیامرز آقای هاشمی رفسنجانی تو بحبوحه‌ی جنگ، سرِ یه مسئله‌ای تو نماز جمعه گفت؛ تو این همه سیاست‌مدار دنیا، فقط یه مرد بود که حرف درست و زد! اونم خانوم تاچره!!! حالا، دمت گرم! حرفی زدی مردونه! شاید مردم به ظاهر سر در زباله نداشته باشن! اما زندگیشون، برا پولدار و بی‌پول! کم از سر در زباله داشتن نیست! بی‌قانونی و نبود نظارت و ..... ببینید یه مشت کفتار -بنگاهی‌های پردیس- چطور خون می‌مکن!..... نه نظارتی، نه بازخواستی! اونا هم یه جور سر در زباله دارن! ......... خدا بیامرزه می‌تی‌کامان!!! رو! تازه اون، کارتونِ یه کشور خدا ناباور بود........................
    • IR ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      11 19
      اوه اوه چه مثالهای نابی! تاچر و رفسنجانی و سلحشوری میتونن یه تیم کامل استعمار و خیانت راه بندازن
    • IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      7 3
      دولتهای هاشمی و روحانی رکورددار تورم و جهش ارز در تمام دولت ها هستن و این بدلیل بی تدبیری این دولت هاست.
  • نیما IR ۰۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    19 20
    امیدوارم اشتباه کنم،بوی فتنه۸۸به مشامم میاد. اگه مراقب نباشیم بعد از انتخابات ۱۴۰۰ فتنه غربگداها هزینه های به مراتب بیشتری از برجام به همراه خواهد داشت. دستگاه های امنبتی از حالا باید برای برخورد با فتنه جدید آماده باشند.
    • IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      4 5
      آقای متوهم فتنه، بسه
  • ناشناس IR ۰۶:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    28 3
    همتون شعارید به نون و نوا رسیدید گداهای بدبخت مردم رو فراموش کردید
  • طلو ع IR ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    40 29
    حرف حق زده درود به شرفش حرف دل مردم رو زده
    • IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      13 1
      سلام.یعنی شما در زباله ها به دنبال غذایی؟!
    • IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      14 4
      کجا حرف حق زده.مگه مردم برا چی بهش رای دادن.ایارای دادن که بره اونجا مشکلات جامعه رو حل کنه یا مشکلات رو مطرح کنه.خااااک تو سر ما که اسکولای اینجوری انتخاب میکنیم.بگو توشچمت نگاه کنی اثار مشکلات روحی وروانپریشی موج میزنه .با اون همه پولی که داری برو خودتو درمان کن.حالا که به مردم کمک نمیکنی لااقل به خودت کمک کن.
    • IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      10 1
      فکر کنم شما در جریان نیستی این با شرف! خودش تا شش ماه پیش مسئول بود و عامل خیلی از این گرانی هاست! مردمی که فکر نمی کنن محکوم به شکست هستند.
  • IR ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    15 17
    بله از وزن شما مشخصه ایران در قحطیه خانم سلحشوری! فکر کنم عامل قحطی هم خودت باشی
  • رحمت عیدی IR ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    13 9
    اول اوضاع اقتصادی و معیشت ملت را که به گروگان گرفته اند با شکنجه به بحران میرسانند بعد ادای اپوزوسیون دلسوز را در می آورند این جماعت غرب پرست نفوذی و خائن. اگر فقط همین توئیتها و اظهارنظرات منافقانه و دروغینش را که باعث شادی دشمنان قسم خورده و نا امیدی و بن بست و تشویش اذهان عمومی میشود را منظومه کنید کافیست برای محاکمه اش بماند که پرونده این جماعت به سیاهی دل تاریکشان است و پر و پیمان،پیاده نظام دشمن در داخل چه سلحشور است در خیانت و بی حیایی و چه سر به سجود است و آیه خوان
  • IR ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    19 15
    برا این بی سواد بگید قحطی جاییه که مواد غذایی نیست برای خوردن نه اینکه بر اثر بی کفایت دولت سرمایه داران گرون باشه یا در توضیع دچار اشکال! ایران اتفاقا همه چی داره. ولی دولت محترم با بی کفایتی گرونش کرده.
  • IR ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    14 15
    ایران به کوری چشم تو و همه دشمنانش به امید خدا با رفتن شما و این دولت بی کفایت به روزهای خوبش بر خواهد گشت. اونوقت هست که شماها دیگه هیچ جایگاهی در این کشور ندارید
  • IR ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    14 19
    تو ایران مواد غذایی هست اتفاقا زیاد هم هست ولی گرون شده! اونم به لطف شما و دولت مطبوعتون!اینکه نمیشه قحطی بی سواد!
  • محمد IR ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    12 8
    وقتی دوران خودش بود وحقوق کلان می گرفت و بدن چاق می کرد یادش رفته بود که دولت محبوبش چه بر سر مردم میاورد.
  • حسن IR ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    15 8
    الَّذِينَ قَالَ لَهُمُ النَّاسُ إِنَّ النَّاسَ قَدْ جَمَعُوا لَكُمْ فَاخْشَوْهُمْ فَزَادَهُمْ إِيمَانًا وَقَالُوا حَسْبُنَا اللَّهُ وَنِعْمَ الْوَكِيلُ ﴿١٧٣﴾ همان کسانی که مردمِ [منافق و عوامل نفوذی دشمن] به آنان گفتند: لشکری انبوه از مردم [مکه] برای جنگ با شما گرد آمده اند، از آنان بترسید. ولی [این تهدید] بر ایمانشان افزود، و گفتند: خدا ما را بس است، و او نیکو وکیل و [نیکو کارگزاری] است. (۱۷۳)
  • PL ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    5 8
    با این حرفها عده ای طرح شهید سلیمانی را راه می اندازند و مشکلات مردم را حل می کنند ؟؟! واقعیت امر در حال حاضر دوره قاجاریه نیست دوره برده داری تاریخ سیاه آمریکاست مردم با سرمایه دار بی هویت بدون شناسنامه استعمار می گردند ؟
  • محمد IR ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    14 18
    سلحشوری خدامرگت بدهدتاخودت ازدست خودت راحت بشی
  • IR ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    11 12
    محبت که از حد بگذرد احمق خیال بد کند وقتی جلوی حرافی این زنکه گرفته نشود به هر چرندیاتی متوسل می شود ببندید دهان این یاوه گوی بی خاصیت رانت خوار رار را
  • IR ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    11 10
    از حماقت ایشان همین بس که خود را به کری و کوری زده !!!!!
  • IR ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    9 14
    بیسواد در زمینه تاریخ واسلام ناسپاس و پررو مغرور ناکارامد در زمانی که نماینده بود نظر دادن در هر مسئله نطق مسخره درمجلس
  • IR ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    13 15
    اگر هرچه شما از امثال سلحشوری عکس و مطلب نشون بدهید چون واقعیت حال و روز مردم همینه کسی برای نقد شما تره هم خورد نمیکنه، چندین میلیون نفر از مردم دچار قحطی شده اند و فقط دولت روحانی مقصر نیست.
    • IR ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      13 2
      میدونی عزیزم زمان احمدی نژاد ملت غرق در رفاه و نعمت و ارزونی بودن طوری که سر یه فقره قیمت گوجه فرنگی چه جوکهایی که نساختن اما ناشکری اون دوره این دوره رو رقم زد چشماتون رو باز کنید تا از این سخت ترش نکردن
    • محمدرضا IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      8 7
      ۰۷:۲۰ عزیز فقط مشکل گوجه نبود به مغزت فشار بیار یادت بیار هر روز مردم دنبال یه چیزی باید میدویدن این و آن ندارد چندین ساله اوضاع همینه!
    • ناشناس IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      3 6
      دقیقا . آخه یه جوری حرف می زنند که انگار خودشون در بدبختی و فلاکت مردم ایران نقشی ندارند . اصلاح طلبان سوپاپ اطمینان سیستم هستند و گرنه کسی فریب نمی خوره و واسه رای دادن از خونه بیرون نمی اد
    • IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      5 0
      جناب محمدرضا، والله قسم که من در زمان احمدی نژاد ابزار کارم رو با یک بیستم قیمت الان تهیه میکردم و هرگز به مشکل نخوردم خدا از شما نگذره که حقایق رو نمیبینید
    • IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      4 0
      اصلاح طلبا سرمایه های اسراییل هستن و متاسفانه مردم ایران عقلشون رو تقدیم کردن به چشمهاشون
    • IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      6 0
      حتی اگر دولت هم نداشتیم اوضاع اقتصادی اینقدر وخیم نمی شد !
  • جاهد IR ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    3 16
    مردم ایران هرچه فقیرتر باشند شعور و درکشان بیشتر میشه و هرچی مثل شما ثروتمند بشن پست ورذل تر میشن تا حدی که به مرحله شما میرسن و خود زنی میکنن.
  • IR ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    11 5
    حالا نه اینکه همچی آرومه ، من چقدر خوشبختم!
  • امیرعلی IR ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    23 8
    حرف حق زده
  • IR ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    18 11
    مگه دروغ گفته؟؟؟ چون با انتقاد و حرف هایمان دیگر کشورها خوشحال میشن واقعیتها رو نگیم؟؟7
  • گمنام IR ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    9 13
    روز قیامت به خاطر این کثافت کاری هایی که به اسم اسلام و با چادر میکنی در آتش جهنم خواهی سوخت ان شاء الله
  • IR ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    11 6
    فراموش نکنید که در کشور اشفته ما انان که قدرت دارند مسئول نیستند و کسانیکه مسئولند فاقد اقتدار قانونی میباشند.
    • IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      8 3
      دوره احمدی نژاد مسئولین قدرت داشتن اما الان ندارن!
  • احمد IR ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    10 11
    عامل فقر مردم همین تفکر لیبرالی اصلاح طبها است که همه آنها از دوستان و همفکران خانم سلحشوری هستند این فقر مردم دستپخت ایشان است درواقع خانم سلحشوری از عملکرد خودش انتقاد می کند!!!
  • IR ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    12 10
    عامل آصلی این بدبختیها و تورم و بی رازش شدن پول ملی و نوسان گیری های دلالی از بورس و طلا و سکه و لاستیک و دارو خودرو و مسکن و نهاده دامی و روغن فقط و فقط اصلاح طلبان فاسد است
  • IR ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    10 9
    واقعیت تلخه
  • احمد IR ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    12 26
    اینکه بهانه این باشد نفت را از اقتصاد جدا کنیم باید پرسید پس پول نفت را می خواهید چکار کنید اعراب خلیج همه نفت وگاز می فروشنذ وپول آنرا به جیب مردم وبرای رفاه مردم خود خرج می کنند وبهترین زندگی را دارند خدایی فساد اداری مملکت را فلج کرده اقدامات قوه قضاییه هم مرهم بسیار جزیی ومقطعی خواهد بوددر مدیریت کشور باید همه ملت دخیل باشند وگرنه هرگز موفق نخواهیم شد از تمرکز گرایی هم باید اجتناب کرد، بی عدالتی ها را باید کنار گذاشت تا همه به میدان بیایند
  • معلم ناامید IR ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    17 6
    برای حرف خانم سلحشور باید دفاع منطقی داشت نه تهمت و توهین و...
    • IR ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      6 11
      جمع کن اسکل، دفاع منطقی :/
  • IR ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    7 11
    چپاولهای ین رزل سیاسی را مصادره و به صاحبان اصلی اش همین مردم مردم نظر ایشان برگردانید
  • پیروز IR ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    18 8
    یکی هم که راست گفت و امر به معروف کرد و نهی از منکر شما ازش بد بگید.......خائن کسی هست که دردو رنج مردم رو نمیبینه
  • IR ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    10 2
    این جماعت دلسوز مردم نیستن ولی شما هم باید قبول کنید مردم تحت فشارن و کسی براشون کاری نمی کنه.
  • IR ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    7 10
    درست گفته اینکه کارهم مکنیم غول تورم ان را میخورد یک زمانی تورم سالانه بود الان روزانه است
    • IR ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      8 4
      قحطی اصلی در مسئول شایسته و عقل رای دهندگانه
  • IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    8 4
    جالبه عوض اينكه به عملكرد ضعيف و قارجاريه خود و دولت خود پاسخ بدهد طلبكار هم هست؟
  • IR ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    11 5
    مشرق خدائی هم وجود دارد،چرا همیشه از حرف حق ناراحت میشید ؟؟!!کمی به خودتون بیائید...البته این نظر رو میدونم 100 % منتشر نمی کنی ولی هم اینکه حرف ام میزنم بهتون یعنی دینم در جهت حق رو ادا کردم
  • مهران IR ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    4 8
    این حرف درست نیست که اگر مراتب علمی و ... متوجه شوید می فهمید درست نیست و مسائل دیگر ولی اگر هم درست است 8 سال این دولت و 8 سال مجلس لاریجانی که شما هم عضو آن بوده اید این بلاها را بر سر مردم آورده اید. اگر هم قاجار شدنی است در دوران شما و کسی که حمایت کردید و 8 سال دفاع مقدس در برابر آنها در دولتش کلید خورد مسبب است فقط سیاهنمایی چیزی جز نفرت مردما ایران برای شما ارمغان ندارد.
  • احسان معتمدی IR ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    11 5
    بیا خرم آباد و ببین چقدر جوان صبح تا شب سر زباله دان ها هستند و موج بیکاری و فقر را ببین بخاطر مسایل فکری و منافع حقیقت را لگد مال نکنید مردم عادی اوضاع آنها خراب است
  • israeil IR ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    9 5
    قبلا میگفتن امنیت داریم حالا نداریم.میگن عوضش جنگ نداریم
  • IR ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    6 8
    واکسن مطمئن بخرید که مردم دیگر سر در زباله نکنند!!! مرد باشید و جمع دریافتی این خانم و شوهرش را در همین چند سال اخیر بیرون بکشید. باقیش را خود مردم تحلیل میکنند.
  • احمدی IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    6 4
    پروانه خانم اگه تو و اصحاب متعلقه بیت المال را با انواع شیوه ها غارت نمی کردید الا وضع اینگونه که شما میگید نبود
  • عباس محمدی IR ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    5 4
    این فقر و بدبختی هدیه شما اصلاح طلبان دزد اجنبی پرست است
  • IR ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    6 8
    مشرق نیوز بابت تحلیل درست ازت ممنونم. چه عکس های فوق العاده بجا یی رو با رو شدن دست افراد منتشر میکنی.
  • مهسا IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    8 3
    اگر میخواهید زد انقلاب خوشحال نشود دست مسولین دزد را قطع کنید همون‌طور که قرآن گفته حساب هاشون رو مسدود کنید از هر حزبی هستند نمیشه با فقر و بدبختی دست و پنجه نرم کنیم و صدا مون در نیاد چون ضد انقلاب خوشحال میشه پس خودتون یه کاری بکنید
  • IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    4 1
    اگر بدبختی هست حاصل کار تو و امثال تو هست .
  • شهریار IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    5 5
    این که ما مشکلات را بیان نکنیم و بر اشتباهات سرپوش بگذاریم که نکند شاید دشمن شاد شویم ، پس چطور فریاد داد خواهی را سر بکشیم ؟؟؟ همین سرپوش گذاشتن ها باعث مشکلات امروز شده دوستان عزیز انقلاب کردیم که فضای نقد و انتقاد فراهم شود
  • IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    7 1
    چنانچه فرض را بر صحت اظهارات ایشان بگذاریم تمام کسانی که‌ مسبب مشکلات امروز جامعه هستند طیف همفکر و هم حزب‌ همین خانم می باشند که هر روز با گفتار و موضعی متفاوت در صدد جلب افکار عوام بسمت خود و رای آوری جدید می باشند
  • IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    6 1
    از دیدن ای خانم حالم بهم میخورد..خودش با رانت و حقه بازی سیاسی به مجلس راه پیدا کرد شوهر و پدرش پدر اقتصاد این مملکت را دراوردند ...وبرای شهرت طلبی حاضر است کل این سرزمین را به بیگانگان تقدیم کند...واقعا انقلاب شد تا این فرصت طلبان دروغگو بلندگوی نظام باشند
  • ب IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    5 1
    ایشون خیلی ... تشریف دارند .
  • مجتبی IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    5 13
    چرا هرکس حرف حق را میزند سریع به ان عنگ منافف و اسرائیلی میزنید؟!!
  • وطنم IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    5 1
    این وضعیت رو همون مجلس و دولت بنفشش به وجود آورده حالا طلبکارم هست کاش اینارو می گرفتن بابت هشت سال خیانت محاکمه می کردن
  • حیدری IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    3 4
    خانم نفهم چرا به مردم نجیب ایران توهین می کنی ! سر خودت دز زباله دان افساد طلبان!
    • IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      2 5
      این شعارها رابزار کنار توکوچه وباز ار ببین مردم چطور سرشون تو زباله دونیه دنبال یه لقمه نان ادم قلبش درد میگیره
  • کیوان IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    7 2
    فکر کنم امثال ایشون امروز باید پاسخگوی عملکردها و وتبلیغات خود برای روی کار موندن دولت غربگدا باشند نه باز هم طلبکار . شرف و وجدان که نباشه پروانه هم نیش می زنه .
  • محمد IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    6 1
    نماینده ای که شما بودید و همسرتان معاون اقتصادی وزارت خانهای بوده وضع باید این جوری برنامه ریزی شده باشد ولی چشم دشمن کور
  • IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    8 3
    احسنت بر خانم سلحشوری
  • بهار IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    6 6
    درست گفته... چرا واقعیت ها نمی پذیرید... چرا این تحریم ها و بیچارگی ها فقط گریبان مردم را گرفته است.. . .
  • سید تقی حسینی IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    7 5
    در هر صورت واقعیت امروز جامعه ما هستش چه از زبان سلحشور باشه ،یا منافقین یا دوست
  • IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    7 4
    مریضه ی روحی و روانی: سلحشوری
  • علی IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    6 1
    اینکه این شرایط در کشورمان تا حدودی حاکم شده نتیجه بی تدبیری و خواب ماندن رئیس جریان تدبير و امید است که طی این مدت از هیچ تدبیری برای خوشحال سازی دشمنان کوتاهی نکردند و در تعاقب آن موجب شده تا امیدها از در خانه ایرانیان در حد زیادی به سبب خواب ماندنشان فرار کند و باقی اندک امید نیز به سبب خود شیفتگی و یا دلخوش ماندن به غرب در زندگی مان غرب کرده است بله ایشون درست گفتند ولی عامل این وضعیت جز بی همتی و بی تدبیری دو دولت تدبير وامید چیر دیگری نیست
  • ناشناس IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    7 6
    کاملا درست گفته آنچه به عینه می بینیم
  • IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    7 5
    عجب صبری جمهوری اسلامی دارد . سلحشوری ها متملقانی هستند که خیانتشان بر ملت آشکار شده است .
  • علی IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    5 2
    واقعا راست میگه دنبال روزی در زباله دانها - فقر - بدبختی - فلاکت همان صبح صادقی بود که وعده داده بودند
  • ابراهیم IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    7 1
    نیت او هر چه باشد مردم بسیاری زیر خط فقر هستند.
  • ایرانی IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    7 4
    خانم پروانه تو که نماینده بودی و شوهرت معاون وزیر چرا کار مفیدی برای رفع فقر به قول خودتون نکردید دزدی های شما و امثال شما موجب مشکلات اقتصادی مردم شد حالا که مردم کنارت زدند مطالبه گر شدی همتون فریبکاریت افساد طلبها
  • پر IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    3 0
    این دقیقاً نتیجه ی عملکرد زمان شماست اگرهم چنین باشد حالا الان یادت افتاده
  • IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    7 0
    خودش وخانوادش باید جلو دوربین واکسن خریداری شده را بزنند.
  • علی IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    6 1
    سلحشور و هم طیفان خیانت کارش به قول بزرگان رژیم آدم کش اسرائیل از سرمایه ها و پیاده نظام صهیونیزم ها هستند وبیش از این هم نباید از آنها نباید انتظار داشت. باید برای اربابانشان پاچه خواری کنند وجهت خوشحالی انها سیاه نمایی کنند.
  • US ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    8 5
    ای کاش بین نماینده های سیلی زن مجلس امروز .یک سلحشور وجود داشت . حیف که آرزوست
    • IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      4 0
      اگربدبختی‌هست‌حاصل مارتین خانم‌وامثال‌اوهست‌حالا‌فرارروبه جلودارند
    • حجت IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      7 0
      از وزیر لات و شهردار هفت تیر کشو نماینده کتک زنتون چه خبر. از حضرات چش پاکتون
  • IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    5 3
    هرگاه موفقیت چشمگیری با اراده فرزندان غیور این سرزمین صورت می گیرد صدای منحوس این کرکسان بلند میشود و با دهان گشاد شان دشمنان قسم خورده ایران را سرود میآورند. اگر فقری هست که هست نتیجه عملکرد دولت منتخب هم پالکی های خودتان است. این تف سربالا به صورت کریه خودتان می خورد.
  • IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    5 4
    بالاخره یه مرد پیدا شد حرف دل مردم رو زد
  • بی نام IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    7 7
    حرف حساب زده
  • IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    6 8
    درودبرشیرپاکی که این خانم خورده راست گفته
  • فریدون بیاتانی IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    9 6
    خاک بر سر وطن فروشان غرب زده که حرمت خون شهدا را نگه نمی دارند و آب به آسیاب دشمن می ریزند.
    • ناشناس IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      2 8
      شما تو طایفه و قبیله تون چندتا شهید دادید و چقدر سابقه جنگ و سنگر و عملیات دارین ؟ بعید می دونم حتی یک روز
  • IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    3 6
    حقیقت تلخه
  • امیر IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    6 5
    حقیقت تلخه واقعیت گفته ما کار نداریم کیه و چکار کرده الان الان عین واقعیت میگه
  • دبیر تاریخ،برادر شهید ،رزمنده IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    4 5
    قطعا،فقر وقحطی دوران قاجار، نیست،،،اما تورم وگزانی،،،دیگه پاشا از گلیم فراتر گذاشته،،،بایدراهی وتاکتیکی،مدبرانه طراحی کرد،خصوصا در کنار آمدن با ذنیا ورفع دشمنی ها،،،اسراییل رابی خیال شد،،،اساس میهن عزیز است
    • کوته بین IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      6 1
      یعنی بریم زیر چکمه اجنبی تا یه ذره خورشت غذامون چربتر بشه اوف بر شما کوته بینان خیال باف
  • IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    9 1
    شعارنده شماهم دراین وضعیت مقصرهستیدهمچون د روحانی
  • الهام IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    5 0
    اگر این طور باشه ، ننگ بر شما که مسئولی و کاری جز اظهار نظر نمیکنی
  • فش نیوز IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    4 2
    دهه فجر همچنان مبارک باااااااااد
  • IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    6 2
    این حقیقت گویی نبوده است، سیاه نمایی در جهت اهداف سیاسی است
  • US ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    3 2
    یکی از عجایب این دوران هست، کسانی که چندین سال باصطلاح مسئول بوده و از بیت المال با حقوقهای اختلاسی-نجومی پروار شده اند، بعدا یا همزمان اپوزسیون حکومت هم می شوند؟!!
  • علی ۲ IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    6 1
    فقط خدا به داد مردم برسد از این فقر و بد بختی
  • IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    5 3
    خانم سلحشوری دست مریضا واقعا گل گفتی اینا وقتی واقعیتو میشنوند همیشه میخوان انکار کنند دستت درد نکنه کاش امثال شما بجایی برسید
    • IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      4 0
      به کجا برسه مثلاً؟ مگه نماینده نبود؟ چه کرد که بجایی هم برسه. داره داد میزنه بی کفایتی خودشو. اونوقت یه عده براش احسنت گل گفتی مینویسن
  • IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    1 5
    مسئولین بی کفایت دولت....تنها محسن رضایی که دکترای اقتصاد داره میتونه مملکت رو نجات بده فقط یک اقتصاد دان متعهد همجون رضایی سردار
  • صقفقفصثف IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    1 4
    خودروکه مافیا نیست اگه مافیا بود مسولین رده بالا همچنان که باآمریکا درجنگ هستند با فساد داخلی هم می جنگیدن.حالا توکه می دانی مافیا است ریشه واصل آن را معرفی کن
  • IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    2 3
    تا زمانی که شما اصولگراها در رأس قدرت هستید دنیا روی آرامش نمی‌بیند خانم سلحشوری حرف حق زده، خودتان هم می‌دانيد
    • IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      4 0
      یعنی الآن اصولگرایان در راس قدرت هستن ؟! خخ خدا شفات بده.
  • ebi IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    5 3
    حرف حق تلخه ؟؟؟ با این مشکلاتی که مدعیان اصولگرایی ساختن ملت رو به عقب میرن ...
    • IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      3 0
      وقاحت از وجود شما شرمنده است، همواره دست پیش گرفتید
  • IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    4 2
    خدا خیرتون بده که این آدمای معلوم الحال را این‌گونه رسوا می کنید
  • IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    5 6
    هرچی بدبختی میکشیم از امثال این خانم و فایزه وجهانگیری و برادرش و فریدون و برادرش و..... هست خانم سلحشوری باید برای قطره قطره خون شهدا جواب بدی چون امثال شماها تو مجلس قانون تصویب کردند دنیا کوچک وگذراست دوران شما ها وشوهرت هم روبه زوال خواهد رفت و ان دنیا باید پاسخکو باشید شما نیرنگ بازان عمروعاص صفت در پیشگاه خدا پاسخگو باشید لباس میش برتن دارید خوی گرگ های وحشی
  • IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    6 0
    در دوره قاجار انگلیس ملعون با آتش زدن خرمنها و خروج مواد غذایی از کشور و جلوگیری از کشاورزی با جوشاندن و تفت دادن دانه های قابل کشت. باعث کشتار و مرگ حدود 10 ميليون جمعیت کشور شد. ولی اکنون با تمام تحریمها کجا شباهت به آن دوران داریم. الان برای ماشین ثبت نام میکنند. در کمتر از 10 دقیقه پر می شود.
  • IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    4 7
    این خانم درست گفته که متاسفانه تعدادی نمیخوان قبول کنن .
  • IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    4 4
    پروانه سلحشوری درست میگه
  • 100 سال برگشتیم به عقب IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    3 0
    یدالله
  • کامبیز IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    5 4
    حقیقت همینه
  • IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    5 2
    در حال حاضر لیبرال و اصلاح طلبان منفورترین قشر در بین مردم هستند و به توفیق الهی دولت آینده یک دولت انقلابی خواهد بود که به کمک مجلس و قوه قضائیه می‌توانند قدم های مهمی بردارند و خرابکاری های اینها را جبران کنند
  • IR ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    3 1
    خدا ازش نگذره
  • IR ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    3 0
    خیلی جای تعجب وجای تاسف است که عده ای هنوز دراظهاراتشان میگویند باحرفاتون مردم را ناامید نکنید چون شعوراخلاقی درجامعه وجودندارد واقعیات روزجامعه را باورندارند
  • IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    3 6
    همیشه اونی که حق میگه آدم بده هس
  • آزاد IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    4 2
    لطفاً به حرفهای خود در مورد دیگران کمی بیندیشید
  • IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    10 6
    هر کسی حرف حق زد زدین توی ذهنش
    • IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      8 0
      اون موقعی که دست خودت و شوهرت تا کتف در کیسه بیت المال بود همه چی گل و بلبل بود !!!!!!!!!!!! حالا همه چی اخ شده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • یک خانم IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    6 0
    از خدا میخوام هر چه بیشتر رسواتون کنه تا اونهایی که خواب هستن بیدار بشن. ولی خب اونهایی که خودشون رو به خواب زدن، کاری براشون نمیشه انجام داد. عزیزانی که میگین حرف حق زده میشه بگین خود ایشون و شوهرش چه کارهای مفیدی برای مردم و کشور انجام دادن؟ حرف زدن رو که همه بلدن، یعنی شما بازم دنبال حرف و وعده هستین؟؟؟
  • مهران IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    7 1
    اینه چون قد تو بنمود راست خود شکن ایینه شکستن خطاست
  • IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    9 0
    راستی ، خانم سلحشوری دیسک گردنتون به خاطر اینکه چادر سرت هست چطوره ؟؟؟ # سلحشور # فتنه ۸۸ # سرمایه های اسرایل در ایران
  • عجب IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    10 5
    اصلا ایشون چه آدم خوبه باشه چه بده چرا اونایی که جیبشون پره باایشون نظر مخالف میدن حرف حق تلخه میدونم چون داره راست میگه چرا میخاین حقیقت رو با کشوندن به جاهای دیگه مخفی کنین هان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      5 0
      پکیدی عزیزم یه تنه چند تا کامنت گذاشتی؟ حقیقت ناکارآمدی دولت مدبره که با وجود فراوانی همه چیز گرون شده
  • IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    5 3
    بهتره حرف مفت نزنید چون سلحشور ی درست میگه
  • کاربر IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    6 5
    یعنی دروغ گفته!؟ سرمون تو زباله ها نیست. مسولین اگه واقعا راست میگن اول خودشون واکسنو بزنن البته واکسن روسی نه فایزر!
    • حسین IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      6 2
      واقعاً این خانوم تیکه خوبی انداخت به جامعه
    • IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      3 0
      تیکه به خودش شوهرش ورئیس کلید ش انداخت که مسببان وضع موجود هستن که روزی هم بخاطر آن باید محاکمه شوند
  • مهدی IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    7 0
    این خانم در زمانی که خودش نماینده بود و حالا هم دولت آنها حاکم است مگر کور بود این وضعیت را نمیدید حالا به فکر مردم افتاده آهای مردم اینها شماها را سوژه قرار می دهند تا به هدفشان برسند به آنان اعتماد نکنید در زمان نمایندگی از هر کاری که بود هزار هزار خلاف وآدم حساب نکردن مردم کار اصلی اینها بود اینان همان گرگهای های هستند که کمین کرده انددیگه به دام اینها نافتین.
  • یک خانم IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    7 0
    چقدر خوب که این خانم حرف حق زده!!! مبادا عملکرد خودش و شوهرش رو بررسی کنین!! مبادا دنبال این باشین که طرف حرف میزنه، حرف و عملش یکیه یا نه؟؟؟ چرا خودتون رو به خواب زدین؟؟ فقط دنبال این هستین که فلانی چه حرفی زده، یعنی با این حرف خوشحال شدین و مشکلاتتون حل شد؟؟؟ این خانم عملکردش چی بوده؟؟ شوهرش چه خدماتی کرده به مردم؟؟ حرف زدن رو که همه بلدن.
  • IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    4 6
    تو خیلی بیجا میکنی از طرف همه مردم حرف میزنی تو برو به فاِءزه جونت برس و از این صحبتها برای مردمی که به خاطر شما به این حال و روز افتاده اند نکن.مصبب همه بدبختیها خودتونید و دولت روحانی اونوقت جالبه که مدافع حقوق مردم هم میشید
  • IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    2 3
    جلال آل احمد جمله زیبایی دارند که می‌فرماید خدایا تا طبیبی به دهی نبرده ای آقا دار را ازشون نگیر.منظور نویسنده این است که اگر کسی تو دهی مریضی داشت دسترسی به پزشکی نداشت لااقل میره پای درخت آقادار پارچه نصب و سفره ای پهن می‌کنه نذری ادا مینکه به اذن خداوند آن مریض شفا پیدا کنه بقول معروف دلش به آن خوش باشه.همه مسولان دم از مشکلات میزنند اما حل آن بر عهده کیست الله اعلم.جواب اگر توانستید مهربانی را در جامعه گسترش دهید دیگر مشکلی وجود نخواهد داشت در غیر اینصورت دنبال حل مشکلات مردم نباشید
  • امین IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    11 6
    ازنظرشماهرکسی حرف حق زدوواقعیت حال وروزمردم رابیان کردمیشه عامل اسرائیل ومنافقین واستکباروسرسپرده ماهاکه جزمردم عادی هستیم وبه جایی وصل نیستیم و باگوشت واستخوان لمس کردیم مشکلات رامی دانیم که حرف دل مردم کوچه وبازارراگفته
    • IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      4 0
      حرف حق یعنی قحطی در ایران؟ چقدر وقاحت دارید، مشکل تدبیرهای نجومی اصلاحاتیهای سرمایه اسراییله که با وجود وفور کالا و نعمت، همه چیز گرون شده
  • یکی IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    10 0
    کسی که خودش توی دولته که نباید بیاد اینجوری انتقاد کنه ، لابد مقصر ما مردم عادی هستیم که دولتمردان از وضعیت اقتصاد گله مند
  • بهنام IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    11 6
    اگر به همین روال پیش بریم مردم از زمان قاجار هم بدتر می شوند
    • IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      11 0
      واقعا راست گفتن تو این روزها من میبینم که بعضی کیسه کول سرشون تو سطل دل آدم به درد میاد با دیدنشون این ازکم کاری شما و همه مسئولین هست که به رای همین مردم انتخاب می شید اما تابه جایگاه خود رسیدی وعده هاتون پوچ توخالی شد گناه مردم به گردن شما وامثال شماست خودتون به نون ونوا رسیدی اما مردم چکارکنند این قشر که شما به پشتوانه اشون به اینجا رسیدید
  • IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    4 4
    توجه توجه"متاسفانه مشکلاتی که امروزه کشور دچارش شده حاصل تجملات پرستی ودنیا پرستی مشتی غربگدا است که با بی بصیرتی خواستند ما رو به غرب نزدیک کنند وحاصل این شد که دیگه پولی که باید صرف خمس وزکات ومالیات برای آبادانی کشور وکمک به فقرا میشد،فقط باعث آبادانی زندگی مشتی دنیاپرست شد.حالا این وضعیتی که خود این غربگداها درست کردن،دارن رو حاصل اسفبارش موج سواری میکنند وادرس غلط میدن وموضوع رو تحریف می کنند. خواهشا بصیرت بصیرت تفکر. درود بر رهبر عزیزم که بسیار دقیق ملت را از حیله این قماش بی بصیرت، اگاه می کنند.
  • کرامت IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    5 6
    سلحشوری مرفه بی درد جامعه است که از رانت سیاسی واقتصادی برخوردا است. او هنوز مردم را نشناخته الان اعلام کنند برای فلان جنس ثبت نام کنید مردم از ساعت ۴صبح در صف قرار میگیرند. در تمامی کشور ها بویژه کعبه امال این خانم امریکا هم بیخانمان های فراوانی هستند که از سطل های زباله تکه غذایی پیدا میکنند.اما در مورد واکسن اسپانیا وکشور های تحت پرچمش واکسن فایزر را تزریق نکرده ونمیکنند.درفرانسه والمان هم مخالفین زیادی پیدا کرده.خانم سلحشور جان مادرت دست عیالو بگیر برو.فقط برو ازاین مملکت.تو فکر وخیالت اونوره و مهناز جان افشار هم منتظر شماست.
  • IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    9 0
    کلا دولتمردان و طرفدارانشان هنگام نظر دادن، مثل اینکه یک کشیش از مریخ هستند و مردم را موعظه میکنند، یکی هنگام مراجعه، تسبیح میگوید، دیگری میگوید: دعا کنید، حقوق بگیران نجومی موعظه میکنند. بس است خجالت بکشید و برای این مردم مظلوم و نجیب کار کنید.
  • فرخی IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    6 0
    خانم فراموش کرده اند باعث و بانی همه این اوضاع دولتی هست که از همگروهیهای خودشان است . دولتی هست که مورد حمایت خودشان بوده . واقعا از مردم خجالت نمکشید این حرفها رو میزنید و نمک به زخم مردم میریزید.... حیا و خجالت رو خوردید و یه لیوان آب به روش.
  • روح الله IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    8 0
    پروژه تعویض جای .... ظالم با مظلوم شهید با قاتل طلبکار و بدهکار کاخ نشین و مستضعف انقلابی و ضد انقلاب ...... چون که خودشان از قدرت کنار رفتن یعنی کاربلدان خانه نشین شدن و نابلدان بر سر کارهستند لعن الله علی القوم الظالمین
  • فرخی IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    18 1
    بقول روسای اسرائیل اصلاح طلبان بازوی قدرتمند اونها در ایران هستند ..... و الاحق که در این وظیفه اصلاح طلبان سنگ تموم گذاشتن .... خدا قوت اصلاح طلبان ....
  • آندیا IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    10 4
    درود راست میگه فقر در ایران بیداد میکنه
  • ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    5 7
    خانم سلحشور خودتان را بامردم ایران مقایسه نکنید شاید خودتان درفقر فرهنگی دست وپا میزنید اما مردم ایران با فرهنگ هستند از این حرفهای شما یاد کوروش افتادم که میگفت هرکس هرچیزی که ندارد برایش میجنگد معلوم شماهم ندارید و مبارزه شما هم درست به خاطر نداشته هایتان است
  • ح ر FR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    10 0
    وقتی پول بیت‌المال را مفتی مفتی می گیرندو شکمشان سیر است از فقر و فلاکت چیزی نمی دانند طبق مرامشان و از شکم سیری برعلیه مملکت نفرت پراکنی می کنند. در این موقعیت حساس حکم برخورد با این افراد تیرباران است.
  • IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    13 1
    اوضاع امروز کشور به خاطر تو و دوستان آشغال توست خانم سلحشور ی که مملکت رو به گند کشیدید و خوردید و بردید حالا هم سنگ مردم رو به سینه میزنید که اگه توی این سیستم نبودید نه این همه ثروت داشتید و نه شوهرت مدیر اقتصادی بود و شاید خودت هم به جای نماینده مجلس بودن شاید داشتی توی تشت کهنه های بچه ات رو میشستی
  • IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    16 1
    خانم سلحشور ی مردم اگه می خوان از این شرایطی که شما ها براشون درست کردید باید شما و امثال شما رو برای همیشه بندازم توی همون زباله دانها
  • IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    4 1
    خودش و شوهرش به قدر کفایت از سفره انقلاب و نظام خوردن در سمت های مختلف ...کی باید سیستم از این خائنین تصفیه بشه؟؟؟
  • مهربان IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    6 1
    ریشه مشکلات همین قماش بی شرم هستتند،به جای محاکمه و پاسخ گویی به سیاه نمایی رو آورده اند ، حرکتش چیزی کمتراز منافقین نیست. این به اصطلاح خانم دستش از قدرت بریده شده
  • IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    8 5
    حداقل شهامت گفتن حقیقت را دارد مگر نه اینکه با گفتن این حقایق منافعش قطع میشود پس از خیلی ها مردتر است
    • IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      5 1
      این دلقک از این حرفا زیاد زده ولی انگار سیبیلش چرب تر شده که ول نمیکنه
  • IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    10 0
    آخه یکی نیست بگه، شما موقعی که خودتون نماینده بودید، چه کردید...اوضاع امروز به خاطر کوتاهی آدم های چون شماست که در زمان خودتان، به وظایفی که داشتید، عمل نکردید... قضیه اینطوریه که اگه شما روی کار باشید همه چیز درسته و هرچی خوب باشه، به خاطر شماست.،اما امان از روزی که شما دوره تان تمام شده باشه هرچی بدبختی هست یهویی کشور رو فرا میگیره ومیشویم عهد قاجاری... پناه بر خدا از این هزار رنگی.
  • IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    4 12
    برداشت من ای بود که نیمی از گلمندی ایشان در مورد واکسن بود. فقط تصور کنید چنانچه واکسن فایزر ب ایران راه یافته بود چه گرو کشی در برجام داشتیم. واکسن اسپوتینگ قابل مقایسه و چه بسا برتر از رقبای غربی باشد. از سال ۱۹۸۰ روسیه در ساختن بیس و یا وکتور برای ابولا سابقه دارد.
  • IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    4 0
    دارن مملکت رو ب فنا میدن عین خیالشون هم نیست فقط ب فکر خودشونن
  • علی IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    5 7
    هر کی میگه واکسن مطمئن بخرید مزدوره آیا؟؟؟ من از کل دولت روحانی دل خوش ندارم ولی این خانم داره میگه به مردم برسید واکسن بخرید نمیدونم کجاش سیاه نمایی هستش . . یعنی ملت وضعیت موجود کشور رو نمیدونن که میگید سیاه نمایی
  • محمد IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    4 10
    ضعیفه چرت و پرت نگو کار خودت رو بکن عرضه ای که مقابل دولت ایستادگی کنی که نداری ،پس ول کن برو آشپزیتو کن
  • IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    7 0
    فتنه عبارت است از به هم آمیختن حق و باطل کسانی این کار را می‌کنند که به دنبال ماهی گرفتن هستن این خانم تا وقتی تو مجلس بود سیاست را بر نان مردم ترجیح می‌داد و لذا وضع این است که می‌بینید الان باز می‌خواهند بر گرده مردم سوار شوند جوری سیاه نمایی می کند که اگر آدم تو ایران نباشه گمان می‌کنه ایران از حیث اقتصادی از برخی کشورهای آفریقایی هم عقب تره شاید می‌خواد به این نتیجه برسد که ما که گشنه‌ایم موشک می‌خواهیم چکار باید به فکر پوشک باشیم
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    1 2
    حالا چرا اینقدر کسی که حرف حق و حقیقت میزنه انگ میچسبونید چه خبرتون است برای شما ها داره دفاع میکنه .چرا وقتی در مورد کسی چیزی نمیدونید قضاوت اشتباه میکنید .
    • IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      5 5
      حقیقت بی کفایتی دولت تدبیره، حقایق رو جعل نکنید
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    8 3
    اصلاح طلبان بیماری نظام هستند
  • عباس IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    5 0
    بیچاره مردم ایران که تو فقر و بدبختی دست و پا می زنند
  • IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    3 4
    مگه دروغ میگه ؟ با همین بودجه ای که امسال بستن و ظاهرا قراره رای هم بیاره سال اینده ابر تورم داریم !
  • داریوش حسین زاده IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    4 3
    مقصر اول نهاد های احراز صلاحیت هستند ، دوم نهاد و سازمان های الحادی که از غفلت مسولین احراز صلاحیت با نقاب خدا پرستی و شعار عدالت خوای نامزد می شوند ،و مقصرآخر فقدان بینش سیاسی ما ملت است که به هر بی سر و پایی رای می دهیم
  • سلام IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    6 4
    مگه گفتن حقیقت جرمه؟؟؟؟؟ آیا اشتباهی تو حرفهاش می بینید
  • ناشناس IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    5 4
    درست حرف راست گفتند کو گوش شنوا حرف مردم درد مردم و مشکلات جوانانی تازه متاهل شدن و با مشکل رورب رور هستن درک کنه نماینده ای نون خالی سر سفره اش نون خالی نخورده این ها هیچ ب درد مردم نمیرسن نمایندهایی ما مثل زالو من از گوشت خون عرق زحمت مردم مک میزنن اختلاس میکنن این نوع افراد هیچ وقت نمی تونن درد جامعه رو حل کنن
  • هوشنگ مرادی IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    5 3
    سلام اینکه خانم سلحشوری قبلا کجا بوده و چکار کرده مهم نیست اما انصافا الان دارد واقعیتهای جامعه را می گوید شاید شما ندیده اید اما هستند زنانی که تأمین غذای فرزندانشان زباله گردی می کنند و یا زنان شوهرداری که ...... خدایا خودت به داد مردم برس
  • وطن دوست IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    3 5
    این مردم نیستند بلکه شماها در زباله دان تاریخ هستید...!!!
  • من IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    7 10
    امروز ایران ثمره حماقتهای فراموش نشدنی امثال این خانم است و بس
  • ایرانی IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    1 2
    علی برکت اله.
  • IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    7 4
    خانم سلحشور این حاصل عملکرد دولت فخیمه حسن روحانی است تا 1400 با بدبختی
  • SG ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    4 0
    من از سرنوشت مردم در سختی نمی ترسم سختی میگذر دیر یا زود بیشتر از سرنوشت فاسدان و بوجود آورندگان ظلم وحشت دارم و تنم می لرزه که عاقبت سیاهی رو در رو دارند از بیچاره ها می گذره ولی از اونا شک دارم!
  • نیکزاد IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    1 0
    فکر کنم با اینگونه افکار پریشان به سیم آخر زده اند یه قدم جلو میافتن تا از معاند عقب نمونن در سال ۱۴۰۰ مردم به عملکر شما نمره خواهن داد
  • SG ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    6 0
    همه چیز مصنوعی شده، گرونی مصنوعی، قحطی مصنوعی، تحریم مصنوعی، دلسوزی مصنوعی، هوش مصنوعی، غرق مصنوعی بگرد دیگه چی واقعیت داره همش برای کلاهبرداری و پوله و قدرت!
  • حسام IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    6 2
    سلام.چرا هر کی حرف حق میزن میگین منافقین خوشحال کرده؟؟؟ بابا ملت دارن از بدبختی و بیچارگی له میشن.. ایران به فروپاشی اجتماعی رسیده.. چرا نمیخواین واقعیت ببینین؟؟
  • US ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    10 1
    واکسن آمریکایی و اروپایی مورد تایید نیست ولی واکسن روسی و چینی که به پنهان کاری و خباثت مشهورند مورد تایید است ! جل الخالق
    • IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      1 0
      نه اینکه آمریکا روش و فناوری ساختش رو به اشتراک جهانی گذاشته
    • SG ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      1 0
      والا سر کچله هر دو از هم بدتره!
  • حسینعلی کرمی IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    1 3
    تصور نمی شود در ایران امروزی کسی مانع ترقی جوانان شود .شاید کسی مزاحمت کند و مدتی کند شود .اما ترویج و ترقی در پیش برد در پیش خواهد بود . امیدوارم با رونق کشاورزی در جهش تولید به فرمان مقام معظم رهبری لبیک گوباشیم
  • میثم IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    1 4
    هر زمان در تاریخ ایران غربی ها یا غرب گدایان بر کشور حاکم شدند فقر و قحطی و ذلت نصیب مردم شد. تاریک ترین دوران ایران، قاجار بود که غرب گردی و غرب گرایی و انتصاب مسئولین وابسته موجب فقر شدید مردم شد. الان هم به خاطر اصلاح طلبهای دزد غرب گدا به این فلاکت افتادیم
  • ی IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    2 0
    فقط می نویسین.به نرخ روز نان خ وران
  • ابراهیم را ه IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    2 0
    خدایا این احمقان نالایق را چه وقت شرشان را از سر این مملکت کم میکنی.
  • IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    2 4
    خانم سلحشور و امثال تو ... شما که مصداق علف های هرز در جامعه ما هستین شماهایی که سگ های تربیت شده دشمنان داخلی و خارجی در جامعه ما هستین خودتون که نماینده مردم هستین تا حالا برای اونایی که بهت رای دادن چه غلطی کردین؟ شما لیاقت همون نتانیاییو و امثال اینارو دارین که ازشون دستور میگیرین تو کشور گرونی و بدبختی هست منکرش نیستیم ولی تو عوضی که نماینده هستی هیچ غلطی نکردی علت از همسرجانت سوال کن که تو دستگاه اقتصادی هم سمت دارند .. بهترین پیشنهاد بنده به شما و فائزه و امثال شماها اینه که فقط فقط فقط خفه بشین
  • اکبر رضایی IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    6 0
    اصلاح طلب و اصول گرا دو روی یک سکه است. صرفا برای سرگرم کردن مردم در خواب است و بس
  • یاری IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    2 0
    حرف بدون حساب و منطق نزن ،خجالت بکش این چه حرفیه که می زنی دهانت رو آب بکش ،شما ۴سال نماینده مجلس بودید چه گلی به سر مملکت کاشتید
  • علی شهر آئینی IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    2 2
    نوکری مفت اسرائیل وآمریکارا نکن خانم سلحشوری
  • علی IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    1 0
    ایشان باید جوابگوی جند سالی که روی صندلی مجلس مثل مار جعفری چنبره زدهبود جواب بدهند که برای مردم چکار کردند
  • IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    3 1
    من به سلحشور کار ندارم ولی اگه کسی اینجا حقیقت رو بگه میشه شادکننده بیگانگان؟! نخیر،بیگانگان از عقب ماندگی ما شاد میشن نه از گفتن حقیقت
    • IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      2 1
      حقیقت بی تدبیری و نون به نرخ روز خوری امثال سلحشوریه جناب، حقایق رو ببینید نه اینکه قرقره کنید
  • IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    4 0
    خدا روحانی را که باعث شده مردم به فلاکت بیافتندبه را ه راست هدایت فرماید.
  • محمد IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    4 0
    ما به بیگانه ها چیکار داریم. من بچشم خودم این بدبختی هایی که سلحشوری میگه رو لمس میکنم هرروز. یه شیشه روغن مایع رو باید6برابر قیمت بخیر گوشت کیلویی 130تومان.مگر دوران قاجار چه فرقی با الان میکنه؟ بابا مردم روغن هم نتونن بخرن.؟ حالت گوشت و مرغ پیشکشمون. کدوم جوونی میتونه ازدواج کنه و یه خونه40متری بخره؟ مگه خوراک پوشاک مسکن حقوق اولیه آدمها نیست؟ حقوق ثانویه مون پیشکشمون.. هر کسی اعتراض میکنه بهش میگید عامل بیگانه. نه آقاجان همه مردم عادی هستن که تو فقر و فشارن.
    • IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      7 1
      بله که در فشاریم اون هم به دلیل انتصاب امثال این زنک به شغلهای کلیدی
  • سبستونی IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    1 0
    اخرواقعیت جامعه راگفته ولی راه حل چیست وکیل ملت شمایید...راه حل هم بدهید. دلسوزی کنیدوتصویب کنیدهرچه صلاح جامعه ایران وپارس است تشکر
  • IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    2 1
    این جریان کثیف اسلاحات است که سر در زباله دان دارد نه مردم
  • عباس کاظمی اوغاز IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    4 0
    من به هرکس نانه مینویسم کسی تحویلم نمیگیره ۳تاپسردارم زنم بشددت مریضه امادولت هیچ کمکی به من نداده بیکارم متولد۵۵هستم بمن کارنمیدن آنقدردرددارم که نمیشه اینجابگم
  • IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    1 1
    به وجد آوردن اسرائیل کار همیشگی اسهال طلبان بوده ولی سوال اینجاست اگر مردم برای تکه ای نان سر در زباله دان می کنند جز بی کفایتی دولت تدبیر و امیدی است که اسهالات برای روی کار آمدنش سرمایه گذاری کردند ...
  • محمدجانکی IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    1 4
    به قول شهیورجایی اگرتحریم اقتصادی کنندروزه میگیریم.الحمدلله الآن نعمت فراوونه.
    • IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      0 1
      با وجود نخبه هایی مثل شما باید وضع ما این باشه
  • IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    2 4
    وای بر ما ملت مظلوم که چنین نمایندگانی داریم
  • IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    5 1
    تشریف بیارین داخل مردم ببینید راست می گوید یا دروغ حرف حقه حالا از هرکسی باشه
  • برزو IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    2 2
    چرا زنهای کابینه روحانی این طورین؟! هر کدوم یه جور خیانت کردن کثافتا کاش هر چه زودتر خیانتها شون برا همه اشکار بشه
  • رضا IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    2 0
    مملکت رو همینا به گند کشیدند الان نطق هم می‌کنه اینا فکر کردند مردم هیچی حالیشون نمیشه
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    1 1
    چرامتوجه نمی شید این پیره زن خواسته کمی موردتوجه قراربگیره .همین .همین
  • IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    2 0
    خانم سلحشوری کم خوردی یا کم گیرت اومده که داری از کیسه مردم خرج میکنی
  • عباس IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    2 0
    امثال پروانه خانم خیلی زیادهستند جیبشون پرشده حالابه فکربیچاره هاافتاده انداگرراست میگی در۴سال دوره نمایندگیه مجلس چه شق القمری کردی چراحقوق گزاف گرفتی قراربودنماینده ها ۷۰۰هزارتومن حقوق بگیرند نه چپاول کنند اول خودت بایدانتقام پس بدی ازمسئولین محترم میخوام ازپروانه خانم ازکجاآورده ای راشروع کنند.
  • خدا دوست IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    3 0
    حروم لقمه بی شرف اون موقع که نماینده بودی چه غلطی میکردی ؟استارت فاز انتخابات میزنی ؟
  • IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    1 0
    چرت و پرت واقعا نماینده هستن
  • US ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    3 2
    این خودشیفته .... چه جوری به این سمت رسیده؟ این که سواد و شعور سیاسی نداره ‌‌فقط خوش رقصی بلده.
  • علی IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    1 2
    انشالله فردای قیامت پاسخگوی خون شهداست
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    3 1
    چرا دستگاه قضایی علیه این دروغ پراکنی اقدام نمی کند .ایا واقعا مردم برای تکه ای نان در صف هستند .این خانم و شوهرش با حقوقهای نجومی ورفتار اشرافی و ضد ملی باید پاسخگوی رفتار شریرانه خود باشند
  • حسینی IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    2 0
    پس شما۴سال چه غلطی می کردید.لابدبازم بوی کباب شنیدید
  • اعظم رضایی گزکی IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    1 0
    خدایا خودت عدالت رو برقرار کن
  • قبادیان IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    2 1
    خانم سلحشوری درست میگن.به قول خودت اون 4 سال خیلی تلاش کرد که حقیقت ها رو فاش کنه ولی اون رو تهدید کردن
  • فلانی AE ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    1 0
    واقعابایدبه حال وروز مملکتی که اینها ر و به عنوان نماینده انتخاب کرده ومیکنندزاروزارگریست گرگان درلباس میش که دراولین فرصت به دشمنان مملکت دخیل می‌بندند
  • IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    1 0
    ساعت خواب سلحشوری نکنه به بچه ات هم صبحانه نمیدی بعد شب با شوهرت دعوا میکنی که چرا بچه هام گشنه اند
  • IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    1 0
    ربابت علم و تدریس
  • ناشناس IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    2 1
    ‌چرا.وقتی‌فردی‌مخالف‌جریان‌خاصی‌در‌کشور‌انتقاد‌می‌کند‌سریع‌برچسب ‌ضد‌انقلاب‌ومعاند‌ و‌زده‌می‌شود‌کاش‌بتوانیم‌ صدای‌مخالف‌‌منصف‌ را‌بشنویم‌مارک ‌زدن‌ به‌افراد.راححت‌است‌ انقلاب‌توسط‌همه‌مردم‌با‌ گرابشهای‌ مختلف‌صورت‌گرفت
  • انقلاب IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    4 3
    این سلحشور هم میخواهد برود به خارج پیش رقاصه سینما افشاری این حرف ها برای جا نمایی پناهندگی وبه دست آوردن دل ضد انقلاب خارج نشین است
  • ا IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    2 0
    ای بابا با حلوا حلوا ک دهن شیرین نمیشه.
  • IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    0 2
    گفتن حقیقت تلخه
  • IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    1 0
    تقصیر از ما ملته که هیچ گونه اصلاحات اقتصادی انجام نمی دهیم .مدیون هستید اگر فکر کنید مسئولان و مدیران مقصرند
  • بینام IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    1 0
    شما فقط بلدین شعار بدین مرد ان است که عملکنه
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    5 0
    پولهای به جیب زده را شما اگه پس بدهی ابن مملکت خوب میشه اگه شماها بگزاری وقت سری به روانشناس بزن
  • محمد کریم زارع IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    2 1
    دشمن ما همین جاست
  • منین IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    0 4
    این خانوم یکی از شجاع ترینها بوده تا الان جز حقیقت چیزی نگفته این هم حقیقت ه و چیزی از شجاعت ش کم نمیشه حالا شما هی انگه ... بچسبونین
  • حامد IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    3 0
    آدم فاسد از چهره اش کاملا مشخصه
  • وطن پرست DE ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    4 0
    خانوم سلحشور در حقیقت خلاصه کارنامه خودش و دوستانش رو خیلی صادقانه بیان کردند. بنظر من باید از این صحبت استقبال کرد و از لاریجانی روحانی و خاتمی مطالبه گری کرد.
  • میر US ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    6 2
    این اصلاح طلبان و لیبرال ها فقط مثل اینکه یاد دارند زر مفت بزنند و فقط به همه چی اعتراض کنند و اونقدر به همه چی غر میزنند که یادشون میره که قرار بود خودشون اون مشکلات رو حل کنند
  • افشین افشار IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    0 4
    با عرض سلام و درود به همه هموطنان گرامی من هم قبول دارم که خانم سلحشوری و امثال ایشون از هر حزب سیاسی و گروه های مختلف و در هر جایگاه و مقامی که هستند باید پاسخگوی اعمال و رفتار و گفتار خود باشند اما سخن درست و انتقاد بجا حتی اگر از روی غرض هم باشد باید مورد توجه قرار بگیرد مصداق همان روایتی که حرف حق را باید پذیرفت حتی اگر از دهان دشمنت بیرون آید.به عقیده بنده حقیر صحبت های ایشان باید مورد بررسی قرار بگیرد و به آن توجه شود حال اگر ایشان هر خطایی که داشته و یا دارد نباید به آن دلیل انتقاد های درستی که بیان می‌کنند مورد بی توجهی قرار بگیرد و با هیاهو و حرمت شکنی و جستجو در مسائل شخصی و پیدا کردن نقاط ضعف از ایشان یا همسر و خانواده چنین اشخاصی نقدهای آنها رو به سخره گرفت و اهمیتی به آنها نداد.
    • IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      3 0
      خدا خیرت بده اینجا یه سریا اگه میتونستن به این خانم و امثالهم در جریان افساد طلب ها فحش هم میدادن حیف که منتشر نمی شه
  • احمد IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    4 0
    باید پروانه چاقالو رو پر پر کنیم خخخخخ
  • ابوالفضل IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    1 0
    مد. شده.. همه. میان میگن مردم. در. فقر. هستند... مد.. شده..... همه. میگن..... انتخاباته همه. شعار. دلسوزی برای مردم و. کشور سر میدهند..... مرد آنست که. دائمی. خدمتگزار. باشه... نه در مواقع خاص..... وای. از آتش. جهنم برای اغفال کنندگان....... از. آتش. غضب خوا نمی. هراسند.. برای کسب. مسئولیت سینه چاک. میدهند...... اخذ مسئولیت با. حقوق های. بالا. و. امضای طلایی... خدا و. امام. را. از یادشان.. برده....... بیهوش. و مست. شدند..... خووشان. را. بخواب زدند.....
  • قاسم IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    5 0
    فلان خانم از خرید واکسن خارجی چقدر رانت گیر تو و شوهرت میاد خجالت بکش این حرفها را منافقین باید بزنند نه تو تو که سرت تو اخور دولت تو دیگه چ ا فلان خانم بگو شوهرت کلاهش را بگذار بالاتر واقعا بی حیا و بی شرفی
  • Hshem IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    2 0
    باسلام دوستان کسایی که سردر سطل‌های زباله شهرداری می‌کنند هموطن وهمشهریهایمان هستن. درشهرستانهای آبادان وخرمشهر کارهست اما نه برای بومیان... اکثر مردم خوزستان برای کار یا مهاجرت میکنن یا برای تأمین غذای خود ازسلطلهای زباله کارتن وبطری جمع آوری میکنن تا بتوانن ازپول حاصله غذایی تهیه کنند.
  • IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    4 1
    الهی وربپره این عجوزه ی بی همه چیز
  • IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    3 0
    لعنت به هرچی وطن فوش و خائنه
  • حسین IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    5 2
    این فاسد ضد دین و بی شرف که فقط به دنبال امیال جناحی است خود وسوهرش چه غلطی برای این مردم کردند چرا قوه قًضائیه با این فاسد برخورد نمی کند اینها لوامل پنهان نفاق هستند
  • روح الله IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    3 0
    اول چادرت رو بردار گردنت درد نگیره دوم زمانی که در مجلس لفت و لیس میکردی و شوهر دزدت هم در حال دزدی بیت المال بود مردم در فقر نبودند ؟زنک نکبت ؟
  • IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    4 2
    یکی نیست به این خانم بگه...توخودت یکی ازاین متملقان هستی...شماجیب ملتونزن نمیخواددلسوز مردم باشی...
  • FR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    7 0
    وقتی که رئیس شمادزد تشریف دارند یا به شما فرصت دزدی نمیده یاخودش باهم رده هاش بتنهایی کشورغارت میکنند شمادربرابرش عددی نیستی فساد ورانتخواری درایران رتبه ۴درجهان دارد این دزدیها غارتگری ها همه ایرانیهادرداخل ایران اطلاع دارند که کشور۲۲۰نفرکلا نابودکردنند زمانش خواهدرسید همه آنها پای میز عدالت کشیده شوندحقوق مردم ا حلقومش بیرون کشیده خواهدشدیاحق
  • IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    4 0
    متاسفم برای کسانی که فقر وبیچارگی مردم رو پله ترقی خودشون می‌دونن خوشحالن هرچه فقربیشتر رای دهنده کمتر و پیروزی نزدیکتر وجدان خوب چیزیه شماها هدفتون خدمت نیست هدفتون تصاحب صندلی ریاسته امااونزمان که دیدید عزیزتون سرطان گرفت خودت بیماری لاعلاج گرفتی بدون ازکجا خوردی بس کنید این جنایت در حق بچه یتیم پیرمرد و پیرزن فقیرو هیچ میدونی میلیونهانفرخیلی ازاقلام اولیه زندگی رو حذف کردن اینانتیجه رفتار خبیثانه ست
  • IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    5 2
    خانم سلحشور تو وامثال تو ایران عزیز وملت فرهیخته را به نابودی کشاندن
  • هادی IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    1 3
    سلام. اینکه گفته افراد نالایق به اسم متخصص سر کار هستند دقیقآ درست گفته چرا ناراحت میشوید. البته حقیقت همشه برای برخی افراد تلخ است.
  • رضایی IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    5 0
    اینان به هم سایگی دروغ ،تزویر ،ریا وثروت وقدرت عادت کرده اند،اگر خودشان وبرادران همپالکی هایشان مردم راغارت کنند عین ثواب است وهرگز اعتراضی نداشته وندارند ولی رعایت حداقل عدالت برایشان سخت دشوار است وتحمل انرا ندارند
  • محمد IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    1 6
    پروانه سلحشوری نماینده واقعی و دانا و مسلط به مسائل اجتماعی بود و همیشه دغدغه مردم و طبقات پایین اجتماعی را داشت.
  • DE ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    7 1
    پروانه سلحشوری: ایران در فقر و قحطی است و مردم سر در زباله‌دان دارند! / فقر فرهنگی اصلاح طلبها و غربگدایان و همپالگیهای پروانه خانم را که متاسفانه نمیشه ماله کشی کرد خب اینجاش را حق داره.قحطی هم هست زیرا رانتخواران و دزدان و غربگداها و اصلاح طلبکاران مانند از قحطی در آمده ها به جان و مال مردم افتاده اند. پس باز راس گفته . و اینکه مردم سر در زباله دان دارند در حقیقت اعتراض به مردمیست که سر در پرونده و زندگی سیاسی پروانه خانم دارند چون دقیقا همان ذباله دان سیاسی است . پس باز راس گفته .حالا حرفاش کجاش غلط بوده؟؟
  • Sh00garan_،eshchoo IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    5 0
    امیدواریم که دشمنان ما دست از حماقت بکشند تا شاید هدایت شوند،واگرنصیحت درانان کارگرنیافتدیقیناشامل دعای حضرت علی بن الحسین امام زین العابدین علیه السلام هستند که فرمود:خدایا تراشکر که دشمنان مارا از احمق‌ها قرارداده ای___
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    1 0
    واقعا‌برای‌دولت‌خودمون‌متاسفم‌که‌دهن‌اینارو‌نمیتونه‌گل‌بگیره؟‌چرانمیگیره‌؟چرا؟میترسه‌ببنده؟ازچی؟‌چرااجازه‌میدیداینطوربشن؟‌
  • مهدی IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    0 0
    انتقاد و مخالفت منطقی و محترمانه فرق داره با حرفهای این ، همین حرفهارو میتونست با بیان بهتربه زبان بیاره. هر چیزی راهی داره. انتقاد و حتی مخالفت بایدآزاد باشه اما تحمیق مردم باید سرکو‌ب بشه، بدون هیچ تعارفی باید سرکوب بشه، امامتاسفانه ...
  • عباس IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    4 0
    کی به این رای داده بوده که چهار سال تو مجلس بوده!!!!واقعا برای ان افرادی که به اینا رای دادن متاسفم!!!!!!ابه این خانم توصیه می‌کنم تشریف ببرند منزل و به خودش و خانواده هم برسد و هم نطق کند..
  • شریف DE ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    6 0
    خانم سلحشوری، اخه خودت کم برداشت نکردی
  • DE ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    5 0
    گویی ایرانِ دوران قاجار در حال تکرار است. فقر و قحطی، بیماری و مرگ. کرونا و آلودگی هوا جان می‌گیرند و مردم برای تکه‌ای نان در صف‌های طویل و سر در زباله‌دان --------------------------------------------------------------------------------------- خانم سلحشوری ! این دست پخت چند دوره ریاست امثال شما و رفقای شماست که باید براش دادگاهی بشن. خانم سلحشوری ایران ستیز ! بهتره سکوت کنی...
  • IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    2 2
    این خانوم کاملا درست گفته و داریم به عینه می بینیم.
  • DE ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    6 0
    این خانم ثروتمند چه میدونی فقر و گرسنگی و گرونی یعنی چه!
  • مش حسن IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    4 0
    نعمت روی زمین قسمت پُرویان است خون دل میخورد انکس که حیایی دارد. باین بخاطر همین چیزهایی که میگویی خودت و همسرت را باز خواست کنی نه رضاخان و محمد رضاه شاه ؟؟؟؟
  • FR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    3 0
    به قول توکلشون ، نوک قله کوه رو گفته
  • IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    0 0
    عمه پری چقدر حرف میزنی ، یه خورده به خودت نگاه کن داری پیر میشی ، اگر قبر پیش خرید کردی گاهی اوقات سر بزن برای آخرتت خوبه ، خلاصه اینکه بقول پروین اعتصامی که شما و همفکرانت ارزش استخوانهای پوسیده او را هم ندارید. هرکه باشی و بهر جا برسی آخرین منزل هستی اینست . بیشتر بع فکر قبرستان باشید.
  • IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    1 0
    دیگه هیچ اصلاح طلبی قابل اعتماد نیست از مردم فاصله گرفتند
  • محمدرضا آف IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    0 0
    من که امروز نون راحت خریدم صف هم نبود. چرا ایشون اون چهار سال در این موارد حرف نمی زد. خانم این نتبجه کار دولت روحانی هست کسی که بیش از 6 سال مردم با بر جام سر کار گذاشت. همون دولتی که شما بهش افتخار می کردین. این وضع نتیجه برجام هست که زمان که مجلس در کمتر 10 دقیقه اون تصویب کرده
  • DE ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    1 0
    خانم عزیر کمی گشنگی بکش بعد بیا حرفها رو قرقره کن! (جسارت نباشه)
  • IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    1 0
    ترکیه نفت و ثروت بادآورده نداشت و از ما جلو افتاد.به خاطر بی لیاقتی مدیران و فراری دادن نخبگان به این روز افتادیم . علی برکت اله
  • جواد IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    0 0
    خانم شما برو افکار مریضت رو درست کن. دیگه دست امثال تو برای مردم رو شده
  • FR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    3 0
    تا حدی خانم سلحشور راست گفته...ولی خب هر اتفاقی تو این دنیا ی علت داره یه معلول...معلول اونیه که سلحشور هرچند در واقع سلحشور نیست و ی ترسویه خائنه ...علت خود سلحشور(ترسو)اصلاح طلبان،دولت کلید شکسته و بی تدبیر و از همه مهم تر ما مردم هستیم ک اینا رو ب قدرت میرسونیم
  • مسعود IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    1 1
    بر اصلاح طلب
  • IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    0 1
    من،مردمم.اما نه توی قحطی گیرکردم نه سرم توی زباله دونیه! اگر هم بیماری هست مال همه دنیاست! فقر هست همه جا نه تنها ایران که همه جاهست.زندگی همه توی این گرونی سخت میگذره،اماهنوز به اون کثافت وفقروقحطی که شما نطق فرمودید نرسیدیم.کمی حرفتو مزمزه کن بعد تف کن بیرون ازینکه ایران رو خجل کنی چقدر بهت میماسه خدا وکیلی؟؟؟ من بعنوان یک زن،مادر،وکسی که همسرم بامشقت چند جابطورپاره وقت کارمیکنه تازندگیمون بچرخه،مثل سرکار انقدر همه چیزو متعفن ندیدم! لذا ذهن جنابعالی بسیار سیاه ومسمومه!! متاسفم برات.
  • واقعیت US ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    4 1
    نمیدونم چطور این زنیکه توانست وارد مجلس بشه ؟
    • DE ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      3 0
      پلیس راننده بدون گواهینامه را دستگیر کرد و به او گفت موندم بدون گواینامه چطور ماشین میرونی.گفت جناب سروان برا ماشین روندن که گواهینامه لازم نیست سوئیچ ماشین کافیه. حالا برای مجلس رفتن که تقوا و دانش لازم نیست . سوار اتوبوس بشو برو داخل چون متاسفانه مردم دقت ندارند به چه کسی رای میدهند.
  • IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    3 3
    چرا این خاله سوسکه زشت واکسن مطمئن فایزر نمیزنه؟!
  • مرصاد IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    1 0
    این همه های و هوی این قلم به مزد؛ فقط برای گرین کارت کدخداست !!
  • IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    0 1
    درود خدا بر خانم سلحشور این انسان اصیل و دلسوز
  • مرصاد IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    1 0
    تاجزاده ، زیباکلام ، سلحشوری و ... ؛ عمله های داخلی دشمن !!
  • IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    1 0
    خانم داخل مجلس بودی چکار میکردی لالا خواب بودی دنبال رای میگردی خانم خانوما برو خدا روزیتو جای دیگه بده
  • رضا IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    1 1
    سلام خانم امثال همدم تان که مشورت و پیشنهاد های خانه برانداز دادند که نتیجه این شد لطفاً سردر گریبان کنید بنظرم بهتر است
  • علی IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    1 1
    ایرانو تو و امثال تو به این روز انداختن. انقدرم رو دارین که بازم طلبکارید.
  • IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    0 1
    متاسفانه باید 7 ماه دیگه تحمل کنیم
  • IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    0 1
    کی اجازه زر مفت به اینا میده. خانم برکت انقلاب نبود باید با این توهین به مردم وکشور باید امشب اب خنک میخوردی
  • محمد ازاراک IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    0 1
    خانم سلحشور چرت گفته
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    0 1
    احمق تویی خانم. برخلاف شما مردم ایران خیلی دانا هستن. شما بی ولایت ها کشور را مخواهید به انحراف ببرید اما کور خواندید ما تا ولایت داریم پیروزیم زن مقرور
  • NL ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    0 1
    امان از افساد طلب ها
  • بی نام IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    0 1
    نظرات را که می خونی می بینی که حرف ایشان طرفدار نداره مگر بی منطق ها و بی دلیل ها
  • خانی IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    1 1
    اینکه دستپخت شما و دولت منتخب شماست.
  • داود IR ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    1 1
    سلام سلحشور خانم کاش توی این چند سال که در مجلس بودی سلحشورانه حامی مردم بودید راستی من جانبازم وهمسرم همسر شهید میباشد چطور خانه دار شدید منکه با نون کارمندی هنوز یک متر زمین ندارم به امثال ماها خیلی حاتون بدهکارید یک روز از بچه تا بزرگتان به این مردم جواب پس باید بدید به امید اون روز لحظه شماری میکنم
  • Arghava IR ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    0 1
    سلحشوری ببند
  • اسی GB ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    1 1
    شما که خودت تا چند ماه قبل تو مجلس بودی
  • IR ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    2 0
    خانم سلحشور شما خودتون جز خائنین به مملکت هستین.
  • IR ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    0 1
    از بالا تا پایین اصلاح طلبا بی کفا یتید
  • محمد IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    1 1
    باسلام شما بیخودکردی همین امثال شما باعث این فقر هستید
  • ص GB ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    0 1
    موافقین سلحشوری یه مشت نادان هستین که با رای اشتباه بانی وضع موجود شدند
  • IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    0 1
    این خانم بجای این گفتن ها بهتره استعفا بده جون خیلی کم آورده از لحاظ عقل . علت عقب ماندگی ما چنین موجودات پرمصرف پور ادعا هستند .با این حرفهای دشمن شاد کن.چنین حرفها رو در جلسه غیر علنی مجلس بلغور کن و چاره اندیشی کنید
  • حسین IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    1 0
    بنظر من نباید مغرضانه با آن برخورد کرد
  • S IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    0 0
    مگر میزارن
  • ایوب IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    0 1
    دوستان عزیز افرادی مثل خانم فلانی همیشه از بدو انقلاب وحتا زمان جنگ هیچ نفعی به ایران ندارند
  • احمدغیبعلی زاده IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    0 1
    این اصلاح طلبان بخصوص افراد غربگرای چون خانم سلحشور پیادنظام امریکا وغرب درکشورمان هستند تا اینگونه وادادها هستند نهضت ادامه دارد
  • IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    0 1
    این حقیت جوی دوم جریان افساد طلبان است که باید او هم طیف هایش ا که ازدوره های هاشمی ،خاتمی و تا کنون دولت را در اختیار داشته اند به مردم پاسخ دهند .
  • دشتی IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    0 1
    مشکل ما مردم گرانی و بیکاری و فقر وووواینها نیست مشکل ما وجود شما وامثال شما است شما ها نباشید همه چی حله با توکل بخدا
  • رسول IR ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    0 1
    از دشمنان برند شکایت به دوستان. گر دوست دشمنی کرد شکایت کجا برم خداوند ناظر و آگاه بر تمام اموراتمان است و جای حق نشسته است .مطمئنم هم در این دنیا روبروی مردم می ایستید و باید جواب پس بدهید و هم در محضر حضرت حق.انشاالله خیلی دور نیست.
  • US ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    1 1
    خانم شما باید خجالت بکشید که ملت رو یه خاک سیاه نشوندید
  • mahdi IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    1 0
    اين وضع گندي بود كه جنابعالي و امثال سرسپردگان اصلاح طلب سر مردم اورده برجام گند شما بود حالا طلبكاري ؟
  • IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    1 1
    خانم سلحشوری خجالت بکش...
  • ناصر IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    1 1
    از این زن و همسرش متنفرم و حیف نون که اینها در ایران میخورن . الهی که دیگه نمبینمیتون
  • جواد IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    1 1
    رئیس جمهور فعلا با همین ها داره مملکت رو اداره میکنه که این اوضاع شده.مردم ایران هیچ جایی در تصمیمات اینان نیستند فقط بفکر خودشونن .خدا هدایتشون کنه
  • اشرف IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    1 1
    باز نزدیک انتخابات شد این هوچی هاشروع کردن به جنجال ودروغ گویی که خودشان را دایه مهربانتر از مادر جلوه دهند اما کور خوندین مردم دست شما رو خوندن حرف هاتون فقط دل دشمن رو شادمیکند
  • US ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    0 1
    خاک ... خجالت بکش خانم.
  • جلیل FR ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    1 0
    زیاد جدی نگیرید . این موجود یکی از عروسکهای خیمه شب بازی غربگداهاست. هر وقت نخش رو بکشند به رقص در میاد . هر انسان عاقل میداند که فقر را همین گروه غربگداها عامدانه در کاسه ملت میگذارند تا همیشه باروت برای آتش زدن مملکت و باجگیری داشته باشند . فقط خواهش میکنم آنان که میدانند با مهربانی و منطق ، هر یک ، حداقل یکی دو نفر را روشن کنند تا در انتخابات مردم به دام تزویر این جماعت دون نیفتند.
  • جانباز جنگ IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    1 1
    خانم سلحشوری برداشت ها شو کرده اوضاع مالی اش خوب شده حالا برای ما بزرگ شده مثلا البته جونی هاش هم وضع مالش خوب بود حالا دیگه فقط احتیاج داره محبوب لندن و اسراییل غاصب بشه تا وقت فرار جاش امن باشه
  • علی IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    0 1
    ننگ بر تو ای زن.
  • Ali IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    0 1
    آفرین برشما مشرق نیوز که دلسوزانه نقد میکنید
  • سید IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    0 0
    این طایفه اصلاح طلب مدعیان دروغین مصیبت های مردم هستند امروز خانم سلحشوری دم از مصیبت های مردمی میزندکه خودایشان با پشتیبانی از غول های چراغ بدست که مغول خالی کردن جیب مردم بودند عملا به یکی از سردم داران گرفتاری های مبدل شدند و با سکوت خود عمل زشت این خائنین به مردم وانقلاب را صحه گذاشتند طی چهار ساز نمایندگی خود به حاشیه سازی های بی ربط نیروهائی که در جامعه مشغول خدمت بودند زیر سوال بردند حالا ایشان شده اند عا بد و زاهد ایشان فقط از سوزش درونش که مردم تحویلش نگرفته اند و رای نیاورده و حس حسادت است که عصبانی هستند و زرت پرت میکنند و اراجیف اشاعه میدهند
  • علی IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    0 0
    من دلم برای احمد شاه می سوزد که۱۲ سالش بود شاه شد همه اصلاح طلبا میگویند شبو روز داریم خدمت میکنیم قد یک بچه کار نمکنند
  • رصوان IR ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    1 1
    واقعا باید بحال خودمان گریه کنیم، که اینطور نمایندگان ومسئولان خائن و وطن فروشی را خودمان بقدرت رساندیم، وحالا حالاها باید چوب ندونم کاری هامون را بخوریم، اول لعنت به خودم، وبعد به امثال نادانتر از خودم ، وبعد لعنت به هرچه مسئول ونماینده خائن (واقعا درست گفته اند،که از ماست که برماست) ممنونم از خبر مشرق.
  • امیر IR ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    0 0
    اصلاحات = فقر و تورم
  • حاجی IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    2 0
    من نمیدونم توی این مملکت چی میگذره ولی همه دارن برای منافع خودشون به مردم دروغ میگن همه حقوقای انچنانی و خلاصه سران ما همه مرفع هستندو از حقوق دومیلیونی هم خبر ندارندو از وضع بد واقتصاد بد که هر روز کمر مردم میشکنه را خبر ندارند و فقط بجای خدمت به مردم شاخ وشونه برای هم می کشند اصلاح طلب واعتدالیون همه یکی هستندو هیچ کس برای مردم کاری نکرده و دلسوز مردم نیست خوس بحال پول دارا و بدبیچاره فقرا و قشر کم درامد
  • ایرانی IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    1 0
    آقای خاتمی دولت را با ۲۲میلیارد دلار ذخیره ارزیو بدون تحریم تحویل دولت پاکدست اصولگرا داد و آقای احمدی نژاد با بدهی و دنیایی از تحریم دولت را پس داد دولتی که با هزار کلید طلایی هم بهتر از این نمیتوانست کارکنه یه مقدار باید منصف بود
  • مجتبی IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    0 1
    خانم سلحشوری کسانی که روی زباله دانهاآشغال جمع میکنندچه معلوم که ازچه قشری هستندشایدمهاجرهای افغانی باشندکه قاچاقی به ایران آمده اندیاافرادی باشندکه به این کارعادت کرده اندشماکارمثبت ووظیفه اصلی خودت راانجام بده ازاین بگوکه چهل وسه سال است که همه کشورهابادین واعتقادات ورهبرشیعه ایران اسلامی نهایت دشمنی میکننداظهارات تووامثال توفقط آب رابرای سواستفاده درآسیاب دشمنان ایران اسلامی میریزیدشماراست میگوییدقوانین درست رابرای مردم تصویب کنیدایران اسلامی بارهبرفرزانه ومقتدرش درهمه زمینه هاپیروزاست وپیروزی نهایی انتظارش رامیکشد
  • بهزاد IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    1 0
    هیچ کس امیدی به کشور داری این اصلاح طلب ها نداره
  • IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    2 1
    باز به انتخابات نزدیک شدیم یادی از فقرا کردن
  • IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    0 0
    علي بركة الله
  • سپهر IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    0 0
    آیا او نمی داند که خداوند همه اعمالش را می بیند؟ آیه14 سوره علق
  • ناشناس LU ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    1 1
    بنظر من شما هم دارید همون کار سلحشوری را دربرابر خانم سلحشوری انجام میدی.یکطرفه میتازی ونقدت منصفانه بنظر نمیرسه
  • IR ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    0 1
    ما مشگل مردم افرادی چون شما هست که دارید نقشه دشمنان ایران را اجرا میکنید حالا میشه بگید مگر خدای ناکرده مشگل مالی پیدا کرده اید مردم با همه این فشارها تحمل میکنند ولی تحمل افرادی چون شما را ندارند حال شما کجای کارید
  • IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    1 1
    چرا مسولین حقیقت را نمی فهمند نود درصد مردم رفتن زیر فقر ده درصد حقوق بگیران نجومی مسولین منابع کشور را غارت می کنند کجا دنیا تورم پنچاه درصدی است پول ملی نابود شد به برکت تدبیر و امید
  • IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    0 1
    خانم سلحشور بیش از این مروم را تحقیر نکن. کسانی هستند که مال این مردم را می خورند فکر قیامت هم نیستند. خدا همه مارا هدایت کند
  • Farhad IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    0 1
    وقتی نظرها را می خوانی میبینی که مردم یواش یواش دارن بصیرت پیدا می کنن
  • IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    0 1
    من هم شک ندارم که عده زیادی با مشکلات اقتصادی گریبانگیر هستند ولی بیان حقیقت با واژه نامناسب وکریه درست نیست
  • محمود IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    0 0
    این همه شهید دادیم که امثال این خانوم بیان نون انقلاب و بخورن و بخون شهدا بخندن؟؟ آدم حرصش میگیره
  • IR ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    1 1
    خودشون مسبب این بدبختی اند، حالا حرف زیادی میزنند
  • نجف ابادی IR ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    1 1
    اگر من به جای دولت بودم انقدر به مردم فقیر و ضعیف کمک میکردم تا اصلا فقیر و بی خانه ای در کشور پیدا نمیشد مثل کشورهای عرب همسایه
  • مجید IR ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    2 0
    پیروزی هزار پدر دارد و شکست یتیم است اما وضعیت فجیع فعلی حاصل همکاری همه جریان‌هاست و نمیتوان آن را به یک فرد یا گروه خاص منتسب کرد. منصف باشیم
  • IR ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    0 1
    خانم سلحشور چرا موقعی در مجلس بود داد و فریاد به نفع مردم نکرد، حالا که منافعش در خاطره....
  • جواد IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    1 1
    نتیجه عملکرد دولت است و آقای روحانی باید پاسخگو باشد نه مردم
  • IR ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    0 1
    علی الظاهر با این صحبت کردن به نظر می رسد که این خانم که عقل سالم نداره
  • سعید IR ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    1 1
    اینکه این خانم این حرف وزده یک کلمه از درد ماکارگرانه اما واقعیت اینه که این ها نتیجه مدیریت هفت و نیم ساله خودشان است
  • ناشناس IR ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    1 1
    سلحشوری هم خودش می داند که سرش به کجا بنداست
  • محسن IR ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    1 1
    از شما پرروتر خودتون هستین. کدوم بود داشت خودشو به آب و آتش می زد که به روحانی رای بدید؟؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    1 1
    اگر حرف های شما حقیقت داشته باشه . رفقای شما مردم را به این روز انداختن پس چرا مثل طلب کارها صحبت میکنید ‌. خوب خوردین چاق شدین .
    • IR ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      3 0
      گویا این خانم ۴ سال نماینده مجلس نبوده و مسئولیت نداشته و شوهرش هم پست و مقام نداشته که حالا ادعا داره
  • ناشناس IR ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    2 0
    عوض اینکه دنبال این حرفها باشید دنبال معیشت مردمی باشید که با اکثریت آرا به دولت تدبیر و امید رای دادند و نه تدبیری دیدن نه امیدی . به کلید آقای روحانی رای دادن ولی عوض باز شدن قفلهای زندگی مردم ، درهایی که باز بودن رو هم قفل شده دیدن .حالا که بعضی مجلسی ها دارن واسه مردم کار میکنن شما دنبال چی هستید ؟ چرا چوب لای چرخ اینها میزارین؟ تو اون دنیا هم قوم مغول هم رضا شاه هم قاجار و هم مسئولینی که این بلا رو سر مردمم آوردن باید پاسخگو باشن . مخصوصا عوامل دولت بی تدبیری و نا امیدی
  • ناشناس IR ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    0 0
    باسلام.من به سیاسیون مملکتم احترام می گذارم.ولی الآن دوست دارم از مردم کشورم بخواهم برای ورزشکار عزیزمان جناب آقای علی انصاریان دعا کنند.امام خمینی: من ورزشکار نیستم ولی ورزشکاران را دوست دارم.باتشکر
  • حسن کیانی IR ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    2 0
    تمامی این مصیبت ها باعث و بانی اش تو و هم حزبیهای تو هستند رو که رو نیست صد رحمت به سنگ پای قزوين اصلاح طلبها و اصولچرا ها دو بای لاشخوری و دزدی و بیشرفی است‌
  • IR ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    3 0
    این خانم باطن زندگی خودش را گفته....
  • امیراکبریگانه IR ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    1 3
    دقیقاًفقرمردم ومحتاج شدن مردم به نان شب ازفرعیات وموضوعات بی اهمیت است،لطفاًسیاه نمایی نفرمایید،اوضاع مردم به این خوبی وهمه توخیابانهاخندانندوازخوشی وجیبهای پرازپول دارندمنفجرمیشوند،عجب ادمهایی پیدامیشوند،هی دروغ میگویندوسیاه نمایی میکنند.
  • IR ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    1 0
    احساساتی شده
  • IR ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    0 3
    کسانی که مخالف نظر خانم سلحشوری هستند توانایی پاسخ دادن با حفظ ادب را هم ندارند
  • IR ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    1 0
    سند چشم انداز به 5 سال پايانی رسیده، مگه مردم یادشون رفته سال 84 تا 87 چقدر شعار میدادین و اکنون حقوق کارگر شده 80 دلار در ماه بجای پاسخگویی باز گام دوم رو شروع کردین، خب این کجاش ناامیدیه، شما خیالبافین بعد از چهل و دوسال ترکیه، مالزی و اندونزی و امارات و برزیل و... کجان حقوق کارگر و درآمد سرانه و رشد اقتصادی اونجاها چقدره
  • IR ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    0 2
    درست گفته
  • علی IR ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    3 0
    باسلام بنده اصلا در مورد خانم سلحشوری هیچ شناختی ندارم تا بخواهم درمورد ایشان نظر بدهم ولی پیام ایشان به حقیقت حرفی که گفته صدق میکند دوران روحانی واقعا قیمت کالا ها وخدمات بدون نظارت ورصد بین ۳۰الی ۶۰درصد افزایش نرخ غیر منطقی داشته است فقر فساد بیکاری مرض به حد اعلا رسیده
  • IR ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    0 2
    بالاخره یکی پیدا شد که حرف دل مردم رو بزنه
  • علی IR ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    3 1
    این جور افراد اگر خفه شوند بهتر است ،مردم مشکل دارند ولی افساد طلبان را عامل مشکلات خود می دانند و از آنان بیزارند ازجمله همین خانم که افساد طلب طلبکار هم هستند
  • رامین IR ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    0 3
    حرف حقیقت زدن مهمه ، نه اینکه داخل یا بیرون کشور تایید یا تکذیب کنند ، طرز فکر نویسنده کوته بینانه هست !!!
  • جان IR ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    2 0
    اینا همونای هستن که نان از نسه میخورن و پارس از برآفتاب میکنن امثال شما فاطمه خانم مارا بدبخت کردین خیر نبینیت الی برکت الی
  • رضا ه IR ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    2 1
    برو ظرفتو بشور، به شوهرت برس. تقصیر از ماست که به تو رأی دادیم. چیکار کردی که حالا ژست طلبکار بخودت گرفتی. راست میگی برو سر سطل آشغال وایستا هر کی اومد یه مقدار از حقوق و رانتی که گرفتی بهش بده
  • ولی نژاد IR ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
    1 4
    درود بر پروانه سلحشوری و امسال ایشان! بله اصول گراها پاک و مقدس اند! همچی مال شماست هر جور بخواهید این زبان رو میچرخانید! روز حقارت و بدبختی شما خواهیم رسید
  • IR ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
    3 1
    خانم سلحشوري بعیده که خودش جزو منافقین نباشه. و حتما باید به دارایی هاشون و نحوه مدیریت همسرشون هم ورود کرد. معمولا یکی لجن پراکنی میکنه و اون یکی هم خوراک این یکی رو با ناکارآمدی تامین میکنه. ناکارآمدی و لجن پراکنی دوروری سکه ضد انقلاب هستن.
  • قاسم IR ۰۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
    1 3
    آفرین خانم سلحشور خیلی ممنون که به فکر مردم زباله خار هستی دستت درد نکنه بخوانی همین هست که نمیشه جلویه مریضی را گرفت وفقرا
  • m IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
    1 0
    اینا همه ش بازیه
  • م IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
    1 0
    اینجورافراد 40 سال سوار قطار هستند چ از نوع اصلاحش چه از نوع اصولش حزب بادند ی عمر گند زدن تو مملکت حالا میگن کی بود کی بود من نبودم!!!
  • IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
    0 0
    بیخود به دلتون صابون نزنید این اصلاح طلب ها نماینده ملت نیستند اکثر ملت از این دور و ها و خائنین بدشون می آید
  • IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
    0 0
    ذباله دان شرف دارد به آخور دشمن که سر همه شماها در آن است
  • IR ۰۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
    0 0
    خانم تا کی دروغ...... نه به این عکسهای لو رفته ونه کاسه ای داغ تر ازاش...... جواب خدا راهم باید بدید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس