کد خبر 1175284
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵
بورس نمایه

یک نماینده مجلس با مسئول دانستن وزیر اقتصاد بابت اتفاقاتی که در بورس افتاده در واکنش به اظهار نظر واعظی گفت: نمی‌توانید بگویید مجلس حق دخالت ندارد.

به گزارش سرویس بورس مشرق، محسن علیزاده، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در جلسه علنی امروز مجلس در تذکری شفاهی خطاب به رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: متاسفانه در توزیع منابع و عدم اجرای دقیق و صحیح توازن منطقه‌ای بی عدالتی دیده می شود و این موضوع در بودجه سال ۱۴۰۰ به وضوح قابل مشاهده بوده و لازم است اصلاح شود.

بیشتر بخوانید:

نحوه انتقال سهام متوفیان به وراث

وی در تذکری خطاب به وزیر نیرو نیز افزود: بارها و بارها از مشکلات کمّی و کیفی آب شرب در شهرستان‌های سپیدان و بیضاء گفتیم و جلساتی را نیز برگزار کردیم اما تا امروز هیچ اتفاقی نیفتاده و تنها شاهد بی تدبیری در این موضوع هستیم.

این نماینده مجلس در تذکر به وزیر کار هم تاکید کرد: فریاد بازنشستگان تامین اجتماعی به دلیل اجرای ناقص قانون همسان سازی حقوق و دستمزد بلند شده اما آن را نمی شنوید. بنابراین خواستار اجرای هر چه سریعتر این قانون بصورت کامل و بدون نقص هستیم.

علیزاده در تذکر به وزیر اقتصاد عنوان کرد: بابت اتفاقاتی که در بازار سرمایه رخ داده، مسئول هستید. واعظی که می‌گوید مجلس دخالت نکند نیز مسئول است چراکه ضلع اصلی این بازار که مردم هستند را فراموش کرده اید. این در حالی است که نمایندگان مجلس به عنوان مدافعان بحق و راستین مردم باید به این حوزه ورود کنند بنابراین نمی‌توانید بگویید مجلس حق دخالت ندارد.

منبع: بورس پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    4 0
    مجلس تا میتونی دخالت کن حقمونو ازشون بگیر ما رو با اینا تنها نزارین به دولتیا باشه شاخصو به صفر میرسونن بعدش میگن هدف باید بلند مدت باشه
  • IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    4 0
    اگر محکمه ای بود و ترکه ای دست مردم، خدا داند.......!!!!!!!
  • IR ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    2 0
    فقط می توانم بگویم اگر قدرت پیدا کنم اگر رئیس جمهور شوم اولین کاری که خواهم کرد درب سازمان بورس را گچ می گیرم سپس همه مدیران نفهم اقتصاد ایران را داخل یک هواپیما می کنم و بر روی خلیج فارس همه آنها را می ریزم به دریا تا خوراک ماهیان دریا شوند چون از پول سهامداران خرد پروار شدند شایسته قربونی شدن را پیدا کرده اند اونوقت از دانشجویان نخبه اقتصادی و متعهد و انقلابی و مومن تیم اقتصادی تشکیل می دادم و بدون در نظر گرفتن منافع رانتی و مافیایی بورس ایران را به سمت تامین مالی شرکتها هدایت می کردم و از حالت قمار خارج می ساختم لطفا به من رای دهید تا امثال روحانی و احمدی نژاد نیایند و گاهی اینبر بوم گاهی اونور بوم بیافتیم پایین و به عبارتی مردم را دو قطبی نکنیم
  • IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    5 0
    فقط نشستیم ونگاه میکنیم به سوختن دارایی ها وزندگیمون .....آخه اینم شد مدیریت کی به دادمان میرسه ؟......
  • IR ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    1 0
    می دانید چرا بورس ایران روی خوش نمی بیند؟ ۱ زیرا بخشی از حقوقی و بازارگردان ها انسانیت ندارند بی سواد هستند دزد هستند، به سود نوسانگیری عادت کرده اند و به شکلی ادعای غرور و شادی می کنند که مثلا امروز چند نوبت نوسان گرفتند ۲ بخشی از حقوقی و بازارگردان با مافیای قدرت و اقتصاد هماهنگ و رانتی اقدام می کنند ۳ سهامداران هم طی ماه های گذشته به تجربه هایی دست یافته اند که روزهای یکشنبه اگر شنبه بازار مثبت بود باید اول بازار عرضه کنند و روز دوشنبه تقاظا ۴ همیشه چون روز یکشنبه روز تعطیل جهانی است بورس ایران شنبه متعادل یکشنبه به مشکل بر می خورد و باید تعطیل رسمی بورس یکشنبه باشد و همراه بازار جهانی تنظیم شود ۵ بازار سهام ایران غیر حرفه ای و خصوصا امسال سهامدارانی به میدان آمده اند که دارند کار آموزی و آزمون و خطا می کنند ۶ مسئولین هم مرتب با دخالت های بی موقع و سیاسی سعی می کنند از سهامداران سواری بگیرند و هزینه بازی سیاسی آنها بدوش ملت و سهامداران
  • IR ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    2 0
    باید رئیس سازمان بورس و وزیر اقتصاد و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس را به آتش کشید چون ملت را پودر کردند
  • IR ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    2 0
    اکثریت مردم به خاطر تبلیغات دولت گول خوردن و سرمایشونو وارد بازار سرمایه کردن و۷۰ درصد سرمایمون به آتش کشیده شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس