سردار نائینی

سردار علی‌محمد نائینی، با اشاره به چهلمین سالگرد جنگ تحمیلی از برگزاری اختتامیه اولین دوره دوسالانه انتخاب آثار برتر پژوهشی در حوزه دفاع مقدس و مقاومت در روز چهاردهم بهمن‌ماه خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار علی‌محمد نائینی، رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس و مشاور فرمانده کل سپاه، با اشاره به چهلمین سالگرد جنگ تحمیلی از برگزاری اولین دوره دوسالانه انتخاب آثار برتر پژوهشی در حوزه دفاع مقدس و مقاومت با عنوان «جایزه سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی» خبر داد و گفت: این مراسم با هماهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و در سطح ملی توسط مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: جایزه سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی با استقبال بسیار خوب همه ناشران، پژوهشگران، محققان و نویسندگان و مراکز علمی و پژوهشی مواجه شد. بیش از ۴۵۰ عنوان کتاب در پنج گروه داوری و در حوزه‌های مختلف نظامی، امنیتی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، حقوقی، بین‌الملل، تاریخی و اقتصادی مورد بررسی دقیق قرار گرفت.

مشاور فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه قرار بود این مراسم در هفته پژوهش برگزار شود اما با توجه به شرایط قرمز کرونایی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی به تعویق افتاد، بیان کرد: این مراسم با حضور سرلشکر محمد باقری، ریاست محترم ستاد کل نیروهای مسلح، روز سه‌شنبه چهاردهم بهمن‌ماه در موزه دفاع مقدس و مقاومت برگزار خواهد شد.

سردار نائینی در خاتمه عنوان کرد: تجلیل از پژوهشگران برتر حوزه دفاع مقدس و مقاومت در ۴۰ سال گذشته و تجلیل از مراکز برتر پژوهشی از دیگر برنامه‌های اولین دوره دوسالانه انتخاب آثار برتر پژوهشی دفاع مقدس و مقاومت خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس