کد خبر 1175069
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶
عضو کمیته فنی استقلال: استقلال خوب بازی نمی‌کند

عضو کمیته فنی استقلال گفت: استقلال خوب بازی نمی‌کند اما من اعتقاد دارم کادرفنی این توانایی را دارد در هفته‌های آینده نتایج بهتری گرفته و همچنان خود را به عنوان مدعی اول قهرمانی معرفی کند.

به گزارش مشرق، محمد نوری اظهار داشت: انتقادات از استقلال زیاد است اما به نظر من برخی از این انتقادات که در روزهای اخیر از فکری و استقلال مطرح می‌شود جنبه غرض‌ورزی دارد.

وی افزود: اگر استقلال نتیجه بگیرد منتقدان می‌گویند چرا این تیم خوب بازی نمی‌کند و اگر خوب بازی کند می‌گویند چرا آبی‌پوشان نتیجه نمی‌گیرند. متاسفانه برخی از افراد هستند که می‌کوشند از این فضای گل‌آلود ماهی بگیرند.

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: شاید که نه به طور حتم تاکنون انتظارات هواداران از استقلال برآورده نشده و آنها هنوز نتوانسته‌اند فوتبالی که مد نظر هواداران است به نمایش بگذارند.

نوری تصریح کرد: استقلال یکی از پر مهره‌ترین تیم‌های لیگ برتر است، آنها علاوه بر اینکه در ترکیب ثابت خود بازیکنان خیلی خوبی دارند بر روی نیمکت نیز نفراتی با کیفیت خوب در اختیار دارند که برای هر تیمی نعمت است.

وی تاکید کرد: استقلال در نیمه اول بازی با نفت مسجد سلیمان خوب بازی نکرد اما در نیمه دوم و با تغییراتی که کار فنی در ترکیب تیم به وجود آورد شرایط به سود آبی‌ها عوض شد و روند تیم شکل خوبی به خود گرفت.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: استقلال خوب بازی نمی‌کند اما من اعتقاد دارم کادر فنی این توانایی را دارد در هفته‌های آینده نتایج بهتری را گرفته و همچنان خود را به عنوان مدعی اول قهرمانی مطرح کند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس