کد خبر 1175019
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۷
کرمانی‌مقدم: پرسپولیس در دفاع و حمله باید تقویت شود/ ماشین سازی نیمه دوم عالی بازی کرد

پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس در صورت تقویت در خط حمله و دفاع بازهم مدعی قهرمانی لیگ برتر خواهد بود.

به گزارش مشرق، مرتضی کرمانی مقدم در مورد پیروزی 2 بر یک پرسپولیس مقابل ماشین سازی تبریز اظهار داشت: پرسپولیس در نیمه اول مسابقه عالی کار کرد. در هر نقطه زمین صاحب توپ می‌شد و بازی را هم خوب کنترل کرد اما در نیمه دوم ماشین سازی خیلی خوب و عالی کار کرد.اگر ماشین سازی در همه بازی‌هایش مثل نیمه دوم مسابقه با پرسپولیس باشد قطعا در لیگ برتر می‌ماند.

بیشتر بخوانید:

درخشان: گل‌محمدی تمرکزش را روی مسائل فنی بگذارد

وی افزود: ماشین سازی با توجه به اینکه در قعر جدول قرار دارد شکست یک بر صفر یا دو بر صفر برایش فرقی نداشت و با انجام یک بازی منطقی توانست خیلی خوب به محوطه جریمه پرسپولیس برسد. البته پنالتی مشکوکی برای این تیم گرفته شد در حالیکه در نیمه اول پنالتی صدرصد روی عبدی گرفته نشد با این حال به مسایل داوری ورود نمی‌کنم. ماشین سازی خیلی خوب و عالی در نیمه دوم بازی کرد البته به نوعی مجبور بود اینگونه بازی کند. در نیمه دوم دلم شور می‌زد که یک توپ بیاید و وارد دروازه شود که در نهایت هم اینطور شد.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: احمد نوراللهی در دقیقه 92 گل حساس و مهمی برای پرسپولیس زد در آینده پرسپولیسی‌ها متوجه می‌شوند که احمد چه گل مهمی برای تیمش زده است. نوراللهی در بازی با استقلال چند گل نزد اما بعد از آن گل‌های خوبی برای پرسپولیس زد. این تیم در خط حمله و خط دفاع نیاز به تقویت دارد. اگر در نیم فصل تیم تقویت شود بازهم در این فصل مدعی قهرمانی خواهیم بود.

کرمانی مقدم در مورد اینکه چرا پرسپولیس بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا نمی‌تواند برتری‌اش را حفظ کند، اظهار داشت: سیدجلال حسینی جور همه را در خط دفاع می‌کشد. با رفتن شجاع خلیل‌زاده هم جای او در خط دفاع و کنار حسینی خالی است. در خط دفاع هم پرسپولیس باید بازیکن بگیرد. هافبک‌های پرسپولیس خیلی خوب هستند. به هر حال برد مقابل ماشین سازی خوب بود زیرا اگر امتیاز از دست می‌داد بعدها حسرت این امتیاز را می‌خورد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حبیب IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    0 0
    پرسپولیس تیم کاملیه و احتمالا دو سه ماهه دیگه باید خط وزارت ورزش رو تقویت کنه چون چند صباحیه دیگه اون صلابت همیشگی رو نداره .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس