کد خبر 1174613
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵

به گزارش مشرق، مهدی محمدی، تحلیلگر مسائل سیاسی در واکنش به شرط گذاری آمریکا برای بازگشت به برجام در توییتر نوشت: اروپا و امریکا به جای عمل به تعهدات و جبران خسارت، در حال ‘شرط گذاری’ برای بازگشت به برجامند. دولت مراقب نباشد یک چیزی هم بدهکار می شویم. تنها، ابراز بی نیازی به مذاکره و برجام، و استواری در مسیر احیای برنامه هسته ای است که شاید بتواند از تکرار خسارت گذشته جلوگیری کند.

دولت مراقب نباشد یک چیزی هم بدهکار می‌شویم

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • AT ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    10 0
    امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه»چند وقتی است،کاه و یونجه اش زیاد شده،فکر میکند هنوز توو قرن نوزدهم است>>دیروز در گفتگو با العربیه گفته،هر گفتگوی جدیدی با ایران پیرامون برجام بسیار سختگیرانه خواهد بود و باید عربستان نیز حضور داشته باشد...!!>>مذاکرات برجام از ابتدا اشتباه بود و نباید انجام میشد»و باعث پُررو شدن زیاد این سه کشور اروپایی(انگلیس،فرانسه،آلمان) شد.
  • ایرانی با بصیرت IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    8 0
    برجام خسارت محض و معاهده ننگین و فضاحت بار و ذلت بار و خفت بار و ذلت بار بود برای ایران و بزرگترین خیانت به منافع ملی ایران عزیز و بزرگترین خدمت به استکبار جهانی بود
  • IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    5 0
    کی رو میگی این دولت؟ دولتی که تحفه طلاهاش توی امریکا و غرب لنگر انداختن میاد منافع اونها را به منافع ملت ترجیح میده ؟
  • IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    4 0
    از برخی دولت مردان ایرانی اصلا توقع چنین بینش و عملی نداشته باشید ، کار خود مجلس است و باید سریعا با کار کارشناسی ، قانونی برای محاسبه خسارات ناشی از نقض برجام و تحریمهای آمریکا بعد از خروج آمریکا به دولت ابلاغ شود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس