کد خبر 1174551
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰
ضربه بزرگی که خوزستانی‌ها به استقلال زدند

استقلال در سه تقابل با تیم‌های خوزستانی به هیچ بردی دست پیدا نکرد و تنها ۲ امتیاز به دست آورد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال تهران در چارچوب هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف میزبان خود نفت مسجدسلیمان رفت و با نتیجه یک بر یک متوقف شد. این دومین هفته متوالی بود که آبی‌پوشان تهرانی در رسیدن به برد ناکام بودند و همین مساله صدرنشینی‌شان را در خطر قرار داد.

استقلال با انجام این بازی، هر سه دیدار خود مقابل تیم‌های خوزستانی را در نیم‌فصل اول انجام داد و حالا باید خود را برای نیم‌فصل دوم و جدال با این تیم‌ها آماده کند. در راند اول مبارزات برتری کامل با نمایندگان استان خوزستان بود. آنها از ۹ امتیاز ممکن تنها ۲ امتیاز را به استقلال دادند و خودشان برنده پنج امتیاز شدند.

بیشتر بخوانید:

رجبی: تغییر دروازه‌بان استقلال اشتباه بود

فولاد خوزستان در هفته دوم موفق شد اولین باخت محمود فکری با استقلال را رقم بزند و این تیم را شکست دهد. آن دیدار پرحاشیه با نتیجه ۲ بر یک به اتمام رسید. سپس آبی‌های پایتخت در ورزشگاه آزادی از تیم صنعت نفت آبادان پذیرایی کردند که این دیدار با نتیجه مساوی یک بر یک به اتمام رسید. گل محمد طیبی، باعث شد تا استقلال به پیروزی در این مسابقه دست پیدا نکند.

حالا هم نوبت تیم نفت مسجدسلیمان بود که رقیب قدرتمند خود را متوقف کند. این هفتمین تقابل این ۲ تیم در لیگ برتر بود که به دومین تساوی منجر شد. هنوز نماینده شهر اولین‌ها موفق به شکست استقلال نشده و در پنج دیدار دیگر بازنده میدان بوده است. با این حال آنها برای دومین فصل متوالی درورزشگاه شهید بهنام محمدی مقابل آبی‌های پایتخت یک امتیاز را دشت کردند و به تساوی یک بر یک رسیدند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    8 7
    نمی شود اینجور قضاوت کرد بالاخره گل سالم قائدی را داور باطل کرد. سه بار تیر دروازه مانع گل زنی شد و البته اگر تیم استقلال ده نفره و بدون دروازه بان بازی کند خیلی بهتر از آن است که اقای حسینی توی دروازه باشد. حضور او درون دروازه به عنوان یار کمکی تیمهای مقابل استقلال است. شکست در بازی با فولاد هم دسته گل این دروازه بان بود.
  • IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    7 4
    این کادر بدرد نمی خورد نتایج خوب نیست
    • IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
      0 0
      این کادر ابروی استقلال وتواسیا میبره بهترین بازیکنان و داریم واینم بازی استقلال
    • IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
      0 0
      استقلال
  • IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    1 0
    حالا میگیم دروازه را بزرگتر کنند تا توپها به تیر نخوررد وگل شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس