کد خبر 1174544
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۹
رجبی: تغییر دروازه‌بان استقلال اشتباه بود/ روند رو به رشدی در تیم دیده نمی‌شود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت که کادر فنی آبی‌پوشان با تغییر دروازه‌بان این تیم در دیدار با نفت مسجدسلیمان، تصمیمی اشتباه گرفت.

به گزارش مشرق، رضا رجبی درباره تساوی یک - یک تیم فوتبال استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: رشید مظاهری در هفته‌های اخیر برای استقلال عالی کار کرده بود و مشخص نیست چرا در این بازی روی نیمکت حضور داشت. رشید در این فصل ستاره استقلال و یک گلر شش‌ دانگ برای تیم بود. سید حسین حسینی را به هیچ وجه مقصر نمی‌دانم اما وقتی بازیکنی بیش از 10 هفته بازی نکرده، با این فشار روحی و روانی چرا باید در ترکیب تغییر ایجاد شود؟

وی با بیان اینکه «تعویض حسینی با مظاهری یک تصمیم اشتباه بود» گفت: استقلال خارج از خانه و مقابل تیمی بازی کرده که به مدعیان لیگ امتیاز نداده است. در این شرایط این تعویض به جز خراب کردن حسینی چیزی نداشت. در این بازی ارنج استقلال خیلی خوب نبود و اگر نفت مسجدسلیمان باهوش‌تر بود می‌توانست پیروز شد.

بیشتر بخوانید:

فکری نباید ترکیب تیم را زیاد تغییر دهد

پیشکسوت استقلال با اشاره به اینکه «استقلال در نیمه دوم شرایط بهتری پیدا کرد» یادآور شد: گل استقلال روی پاس خوب بابک مرادی و کار هوشمندانه و انفرادی وریا غفوری به ثمر رسید. این موضوع یک بار برعکس اتفاق افتاد و وریا سانتر کرد و مرادی می‌توانست دروازه حریف را باز کند. در این میان باید سؤال کرد پس نقش مهاجمان چیست؟

رجبی گفت: در استقلال روند رو به رشدی دیده نمی‌شود و از روز اول که با مس رفسنجان بازی کردیم تا الان تغییرات مفید تاکتیکی در تیم ندیده‌ام. استقلال باید در هر بازی به سختی نتیجه بگیرد و این شرایط خوب نیست.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس