کد خبر 1174522
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۹
شهید و شهادت - لاله - تشییع

فرمانده سپاه خوی گفت: مادران و همسران شهدا الگوهای صبر و ایستادگی ملت انقلابی هستند.

به گزارش مشرق، محمدباقر علایی فرمانده و حجت الاسلام خیرالله شریفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی، به مناسبت روز تکریم مادران شهدا، با مادران شهدا "احمد بادامچی" و "بایرامعلی زینال پور" دیدار کردند.

علایی در این دیدار گفت: مادران و همسران شهدا بسترساز فعالیت های مهمی در کشور هستند؛ آنها در دوران دفاع مقدس  فرزندانی را تربیت کردند که در برابر استکبار و طاغوت بدون هیچ هراسی از جان و خانواده گذشتند و امروز بدون شک الگوی یک ملت انقلابی هستند.

وی ابراز داشت: اگر فداکاری ها و مردانگی های شهدا و ایثارگران نبود، امروز کشورمان با آن همه سابقه تاریخی و فرهنگ با ارزش خود نمی توانست به سمت هدف‌های عالی حرکت کند و جنبش اسلامی را در کشورهای همسایه ایجاد کند.

این مسئول ادامه داد: خانواده معظم شهدا با خداوند متعال معامله کرده‌اند، ولی این موضوع چیزی از وظیفه ما در قبال آنها کم نخواهد کرد، بنابراین همه باید برای دیدار و دلجویی از همسران، والدین و فرزندان شهدا احساس مسئولیت کنیم.

حجت الاسلام خیرالله شریفی مسئول دفتر نمایندگی سپاه خوی نیز در این دیدار ابراز داشت: شهدا و خانواده‌های آنها با پیشتازی و پیشگامی، راه سعادت و افتخار را در تاریخ این سرزمین هموار کرده و ملت ایران را به ملت مصمم و استقلال‌ طلب تبدیل کرده‌اند.

گفتنی است شهید والامقام بسیجی احمد بادامچی در سال ۶۵ در منطقه حاج عمران و شهید والامقام سرباز بایرامعلی زینالپور در سال ۶۷ در منطقه زیوه اشنویه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

منبع: خبرگزاری بسیج

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    1 0
    ممنون که سبک زندگی درست را به ملت معرفی می کنید با این حال اینان خیلی گمنام هستند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس